Послуги з прибирання території Веселівської територіальної громади
Очікувана вартість
807 781,00 UAH
UA-2020-01-24-001068-c 017b36dbab8748af966fe3f877d62d88
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВЕСЕЛІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
Код ЄДРПОУ: 25677264
Місцезнаходження: 72202, Україна , Запорізька обл., смт Веселе, Веселівський район, ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 162
Контактна особа: Звєгінцева Світлана Анатоліївна
+380680686982
VESELE_GROMADA_BUH@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 січня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 29 січня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 лютого 2020 16:00
Початок аукціону: 10 лютого 2020 14:10
Очікувана вартість: 807 781,00 UAH без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 807,78 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з прибирання території Веселівської територіальної громади
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72202, Україна, Запорізька область, Веселе, вул. Центральна, буд. 162
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90611000-3 — Послуги з прибирання вулиць

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Веселівська селищна рада Пiсляоплата 30 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

24 січня 2020 14:57
Електронний цифровий підпис
24 січня 2020 14:57
ТД прибирання вулиць 2020.docx
24 січня 2020 14:57
Протокол 4.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-02-11-000032 ● 03bff6fcf7454c978146cf3a26b76683
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-02-11
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-02-11 17:39:19
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ

11.02.2020 № 12

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі: UA-2020-01-24-001068-c, ДК 021:2015: 90611000-3 - Послуги з прибирання вулиць, яка проводиться Веселівською селищною радою Запорізькій області.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Веселівська селищна рада взяла до відома усі зауваження СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ по процедури відкрити торги № UA-2020-01-24-001068-c на придбання послуг "90611000-3 Послуги з прибирання вулиць". На даний час усі зауваження випралені.

2020-02-18 09:15:27

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 12 лютого 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 27 лютого 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: ВЕСЕЛІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА, 25677264, Україна, смт Веселе, Веселівський район, ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 162
  2. Інформація про предмет закупівлі: Послуги з прибирання території Веселівської територіальної громади, 807781UAH, 90611000-3, ДК021, 1, посл.
  3. Інформація про оприлюднення: 017b36dbab8748af966fe3f877d62d88, 2020-01-24
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 11 лютого 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі», із змінами (далі – Закон), розгляд та оцінка тендерної пропозиції. Документи, на підставі яких був здійснений моніторинг закупівлі: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерна пропозиція учасника КП «Арус», тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету Замовника від 24.01.2020 №1. Дослідженням відповідності тендерної пропозиції КП «Арус» вимогам тендерної документації (далі - ТД) Замовника торгів встановлено наступне. Так, умовами пункту 3 Додатку 2 до ТД встановлено, що учасник, зокрема, повинен завантажити копію аналогічного договору (копії договорів), вказаного в довідці (форма 3) з Додатками, якщо такі Додатки зазначені в умовах Договору; позитивний лист-Відгук (листи-відгуки) від контрагента (контрагентів), з яким співпрацював Учасник на договірній основі, що стосується предмету закупівлі конкретно, виданий у 2019 році. На зазначену вимогу учасником торгів КП «Арус» надано Довідку про виконання аналогічного договору (договорів) від 27.01.2020 №6 (форма 3), в якої визначено чотири замовника, з якими КП «Арус» уклав договори на відповідні послуги. Проте, в складі тендерної пропозиції КП «Арус» відсутні копії договорів, укладених з ТОВ «Солар Парк Підгороднє» та з ТДВ «Веселівський завод сухого знежиреного молока». Крім того, не надано позитивних листі-відгуків від контрагентів, з яким співпрацював учасник на договірній основі. Також, вимогами Додатку 4 до ТД визначено, що учасники у складі своєї пропозиції мають надати інформаційну довідку, складену в довільній формі, щодо фінансової спроможності учасника стосовно закупівлі необхідних товарів та матеріалів для надання послуг за предметом закупівлі. Проте, в складі тендерної пропозиції КП «Арус» вищезазначена інформаційна довідка відсутня. Враховуючи зазначене, тендерна пропозиція КП «Арус» не відповідає вимогам Додатку 2 та 4 до ТД. Отже, тендерна пропозиція КП «Арус» не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 цього Закону, та тендерна пропозиція не віповідає тендерної документації, та підлягає відхиленню на підставі вимог пункту 1 та пункту 4 частини 1 статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону - порушень не установлено.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції переможця торгів встановлено, що тендерна пропозиція КП «Арус» підлягає відхиленню на підставі вимог пункту 1 та пункту 4 частини першої статті 30 Закону як така, що тендерна пропозиція не відповідає кваліфікаційним критеріям та умовам тендерної документації.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, а саме вжити заходів, передбачених статтями 28 та 30 Закону, частиною першою статті 31 Закону, в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 лютого 2020 14:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КП Арус 806 973,00
UAH
806 973,00
UAH
Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОДОКАНАЛ" ВЕСЕЛІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ 807 781,00
UAH
807 781,00
UAH
Документи

Публічні документи

27 січня 2020 13:31
sign.p7s
27 січня 2020 13:29
ШТАТНОЕ.pdf
27 січня 2020 13:29
технічні паспорти.pdf
27 січня 2020 13:29
технічні завдання.pdf
27 січня 2020 13:29
тендерна пропозиція.pdf
27 січня 2020 13:29
статут.pdf
27 січня 2020 13:29
проект договору.pdf
27 січня 2020 13:29
право підпису.pdf
27 січня 2020 13:29
лист-гарантія.pdf
27 січня 2020 13:29
КОНТРАКТ.pdf
27 січня 2020 13:29
звіт ЄСВ.pdf
27 січня 2020 13:29
загальні відомості.pdf
27 січня 2020 13:29
ВИТЯГ.pdf
27 січня 2020 13:29
1-ДФ.pdf

Публічні документи

06 лютого 2020 13:21
sign.p7s
06 лютого 2020 13:21
тендерна пропозиція.pdf
06 лютого 2020 13:21
довідки.pdf
06 лютого 2020 13:21
статутні документи.pdf
06 лютого 2020 13:21
цінова пропозиція.pdf
06 лютого 2020 13:21
технічне завдання.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП Арус
#36247650
Переможець 806 973,00
UAH
11 лютого 2020 08:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 лютого 2020 08:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП Арус
#36247650
806 973,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
24 лютого 2020 10:52
Договор 24 02.pdf укладений
24 лютого 2020 10:52
sign.p7s зміни до договору
24 лютого 2020 11:33
Дод угода 1 (1).pdf зміни до договору
24 лютого 2020 11:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
24 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Помилково вказано у договорі розділ 3 п. 3.1., а саме вказали ціну договору з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 24/02
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку