Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | 0000000000000000000000000000000000000000 |
Код ЄДРПОУ: | 00000000 |
Місцезнаходження: | 00000, 0000000 , 000000000000000 обл., 0000000, 000000000000000000000000000000 |
Контактна особа: |
000000000000000 0000000000000 0000000000000000000000000 |
Категорія: | tender.organization_kind.0000000 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 січня 2020 10:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 січня 2020 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 лютого 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 11 лютого 2020 11:12 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: tender.main_procurement_category.00000
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
payment-events.000000000000000 | payment-types.00000000000 | Банківські |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 лютого 2020 11:51 |
0000000000000000000000000000000000000000000 |
24 січня 2020 10:26 |
00000000 |
24 січня 2020 10:21 |
00000000000000000 |
11 лютого 2020 11:51 |
0000000000000000000000000000000000000000000
|
||
24 січня 2020 10:26 |
00000000
|
||
24 січня 2020 10:21 |
00000000000000000
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-06-01-000055 ● ba6a75dec0af45b2b64f0d63afc27e7a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 червня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 червня 2020 15:39 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
01.06.2020 № 21
Суми
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 01.06.2020 №21
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2020-01-24-000943-a 24.01.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами моніторингу Держаудитслужби (Сумська обл.) та розгляду висновку, опублікованого 11 черв 15:38 повідомляємо наступне. За результатами моніторингу установлено, що Замовник в пункті 1 розділу V «Оцінка тендерних пропозицій» тендерної документації не зазначив інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ), чим порушив вимоги пункту 9 частини другої статті 22 Закону, яким визначено, що опис методики оцінки за критерієм «ціна» повинен містити інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ). Щодо даного порушення, повідомляємо, що згідно Додатку 1 до ТД «Форма «Тендерної пропозиції», яка є невід’ємною частиною тендерної документації, зазначено, що ціна тендерної пропозиції вказується з врахуванням ПДВ. Тому виконанні вимоги закону в частині опису методики оцінки за критерієм «ціна» та містить інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ) в Тендерній документації затверджену протоколом №10 від 24.01.2020 р. Проведеним Вами аналізом тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЛЮКСАГРО ПЛЮС» установлено її невідповідність вимогам тендерної документації в частині невідповідності наданого забезпечення тендерної пропозиції вимогам Замовника, а саме: учасником у складі тендерної пропозиції надано банківську гарантію від 07.02.2020 № 71.00.016847 без кваліфікованого електронного підпису (КЕП), завантажено лише файл у форматі «pdf» без завантаження файлу з розширенням «p7s», що не відповідає вимогам підпункту 3.2.7 пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації Замовника, яким вимагалось надання електронної банківської гарантії з КЕП банка. Банківська гарантія ТОВ «Люксагро Плюс» була надана в форматі не забороненій чинним законодавством. На виконання Ваших рекомендацій нами було направлено лист вих.№1151 від 12.06.2020 р. до ТОВ «Люксагро Плюс» з повідомленням про намір розірвати договір № ТД1/2020 від 18.03.2020 р., на що ТОВ «Люксагро Плюс» повідомив нас про відсутність підстав для розірвання договору та намір скористатись двадцятиденним строком передбаченим ч. 3 ст. 188 Господарського кодексу України. Оскільки ч. 1 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України. Частина 1 ст. 188 Господарського кодексу України прямо забороняє розірвання господарських договорів в односторонньому порядку. Згідно ст. 193 Господарського кодексу України та ст. 526 Цивільного кодексу України зобов’язання має виконуватись належним чином відповідно до умов договору та вимог Кодексу, інших актів цивільного законодавства. На виконання зазначеного договору сторонами виконуються господарські зобов’язання. Крім того всі рішення згідно яких оголошено і проведено тендерну закупівлю, визнано даного Учасника переможцем даної закупівлі та укладено договір є діючими, вони не були оскаржені та скасовані у встановленому законом порядку та строки. Порядок і строки оскарження рішень замовника є суворо регламентованою процедурою прописаною у ЗУ « Про публічні закупівлі ». З врахуванням вищевикладеного КЕВ м.Суми повідомляє, що заходи щодо розірвання Договору №ТД1/2020 від 18.03.2020 р. нами були вжиті у визначений Держаудитслужбою термін.
2020-06-17 14:18:09
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 червня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 червня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 лютого 2020 11:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
0000000000000000000000000000000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Немає |
0000000000000000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
00000000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
0000000000000000000000000000000 #0000000000 |
Відхилено |
0,00
UAH з ПДВ
|
18 лютого 2020 11:32
|
000000000000000000000000000000000000000000000000000 #0000000000 |
Відхилено |
0,00
UAH з ПДВ
|
20 лютого 2020 11:24
|
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000 #00000000 |
Переможець |
0,00
UAH з ПДВ
|
26 лютого 2020 12:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
00000000 | укладений |
06 січня 2021 09:31
|
00000000 | зміни до договору |
30 березня 2020 12:23
|
0000000000000000000000000000 | зміни до договору |
30 березня 2020 12:22
|
00000000 | укладений |
18 березня 2020 13:32
|
0000000000000000000000000000000000000000000000 | укладений |
18 березня 2020 13:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 0000000000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 00000000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |