Деревина (паливна деревина)
Очікувана вартість
2 150 000,00 UAH
UA-2020-01-24-000943-a 9f352bbc0c604c9db046edf9d4b5d46c
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Квартирно-експлуатаційний відділ м. Суми
Код ЄДРПОУ: 26622590
Місцезнаходження: 40021, Україна , Сумська обл., м. Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 165
Контактна особа: Інна Федорченко
+380542617323
kev.sumy.tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 січня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 31 січня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 лютого 2020 09:00
Початок аукціону: 11 лютого 2020 11:12
Очікувана вартість: 2 150 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 21 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2388 метр кубічний
Деревина (паливна деревина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2020
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

24 січня 2020 10:26
Електронний цифровий підпис
24 січня 2020 10:21
ТД-2020 дрова.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-01-000055 ● ba6a75dec0af45b2b64f0d63afc27e7a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-06-01
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-06-01 15:39:49
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

01.06.2020 № 21

Суми

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО


Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 01.06.2020 №21
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2020-01-24-000943-a 24.01.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатами моніторингу Держаудитслужби (Сумська обл.) та розгляду висновку, опублікованого 11 черв 15:38 повідомляємо наступне. За результатами моніторингу установлено, що Замовник в пункті 1 розділу V «Оцінка тендерних пропозицій» тендерної документації не зазначив інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ), чим порушив вимоги пункту 9 частини другої статті 22 Закону, яким визначено, що опис методики оцінки за критерієм «ціна» повинен містити інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ). Щодо даного порушення, повідомляємо, що згідно Додатку 1 до ТД «Форма «Тендерної пропозиції», яка є невід’ємною частиною тендерної документації, зазначено, що ціна тендерної пропозиції вказується з врахуванням ПДВ. Тому виконанні вимоги закону в частині опису методики оцінки за критерієм «ціна» та містить інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ) в Тендерній документації затверджену протоколом №10 від 24.01.2020 р. Проведеним Вами аналізом тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЛЮКСАГРО ПЛЮС» установлено її невідповідність вимогам тендерної документації в частині невідповідності наданого забезпечення тендерної пропозиції вимогам Замовника, а саме: учасником у складі тендерної пропозиції надано банківську гарантію від 07.02.2020 № 71.00.016847 без кваліфікованого електронного підпису (КЕП), завантажено лише файл у форматі «pdf» без завантаження файлу з розширенням «p7s», що не відповідає вимогам підпункту 3.2.7 пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації Замовника, яким вимагалось надання електронної банківської гарантії з КЕП банка. Банківська гарантія ТОВ «Люксагро Плюс» була надана в форматі не забороненій чинним законодавством. На виконання Ваших рекомендацій нами було направлено лист вих.№1151 від 12.06.2020 р. до ТОВ «Люксагро Плюс» з повідомленням про намір розірвати договір № ТД1/2020 від 18.03.2020 р., на що ТОВ «Люксагро Плюс» повідомив нас про відсутність підстав для розірвання договору та намір скористатись двадцятиденним строком передбаченим ч. 3 ст. 188 Господарського кодексу України. Оскільки ч. 1 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України. Частина 1 ст. 188 Господарського кодексу України прямо забороняє розірвання господарських договорів в односторонньому порядку. Згідно ст. 193 Господарського кодексу України та ст. 526 Цивільного кодексу України зобов’язання має виконуватись належним чином відповідно до умов договору та вимог Кодексу, інших актів цивільного законодавства. На виконання зазначеного договору сторонами виконуються господарські зобов’язання. Крім того всі рішення згідно яких оголошено і проведено тендерну закупівлю, визнано даного Учасника переможцем даної закупівлі та укладено договір є діючими, вони не були оскаржені та скасовані у встановленому законом порядку та строки. Порядок і строки оскарження рішень замовника є суворо регламентованою процедурою прописаною у ЗУ « Про публічні закупівлі ». З врахуванням вищевикладеного КЕВ м.Суми повідомляє, що заходи щодо розірвання Договору №ТД1/2020 від 18.03.2020 р. нами були вжиті у визначений Держаудитслужбою термін.

2020-06-17 14:18:09

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 11 червня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 26 червня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Квартирно-експлуатаційний відділ м. Суми, 26622590, Україна, м. Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 165
  2. Інформація про предмет закупівлі: Деревина (паливна деревина), 2150000UAH, 03410000-7, ДК021, 2388, метр кубічний
  3. Інформація про оприлюднення: 9f352bbc0c604c9db046edf9d4b5d46c, 2020-01-24
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 01 червня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 червня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції, що діяла до 19.04.2020 року) (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та внесення змін до нього. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (з додатками) на 2020 рік Квартирно-експлуатаційного відділу м. Суми (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 24.01.2020 року (протокол № 10), тендерні пропозиції фізичної особи підприємця Соловйова Євгенія Юрійовича, фізичної особи підприємця Кабак Петра Олександровича, товариства з обмеженою відповідальністю «ЛЮКСАГРО ПЛЮС» (далі – ТОВ «ЛЮКСАГРО ПЛЮС»), протоколи засідань тендерного комітету від 17.02.2020 № 28, від 20.02.2020 № 30, від 26.02.2020 № 36, повідомлення про намір укласти договір від 26.02.2020, договір від 18.03.2020 № ТД1/2020, повідомлення про внесення змін до договору, додаткова угода від 30.03.2020 № 1. За результатами моніторингу установлено, що Замовник в пункті 1 розділу V «Оцінка тендерних пропозицій» тендерної документації не зазначив інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ), чим порушив вимоги пункту 9 частини другої статті 22 Закону, яким визначено, що опис методики оцінки за критерієм «ціна» повинен містити інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ). Аналізом тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЛЮКСАГРО ПЛЮС» установлено її невідповідність вимогам тендерної документації в частині невідповідності наданого забезпечення тендерної пропозиції вимогам Замовника, а саме: учасником у складі тендерної пропозиції надано банківську гарантію від 07.02.2020 № 71.00.016847 без кваліфікованого електронного підпису (КЕП), завантажено лише файл у форматі «pdf» без завантаження файлу з розширенням «p7s», що не відповідає вимогам підпункту 3.2.7 пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації Замовника, яким вимагалось надання електронної банківської гарантії з КЕП банка. Однак, Замовник на порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ЛЮКСАГРО ПЛЮС» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та уклав з ним договір від 18.03.2020 № ТД1/2020, на суму 2 088 297,00 гривень.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «ЛЮКСАГРО ПЛЮС». За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та внесення змін до нього – порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 лютого 2020 11:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "СОЛОВЙОВ ЄВГЕНІЙ ЮРІЙОВИЧ" 1 743 240,00
UAH з ПДВ
1 743 240,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАБАК ПЕТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ 2 096 664,00
UAH з ПДВ
2 085 112,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКСАГРО ПЛЮС" 2 099 052,00
UAH з ПДВ
2 088 302,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СУМИЛІСОЗАГОТІВЛЯ" 2 128 902,00
UAH з ПДВ
2 095 400,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Фішер Юрій Борисович 2 136 028,00
UAH з ПДВ
2 136 028,00
UAH з ПДВ
Немає

Публічні документи

09 лютого 2020 20:19
sign.p7s
09 лютого 2020 20:16
Сканкопії.7z
09 лютого 2020 20:16
Сканкопії1.7z
09 лютого 2020 20:16
Лист НБУ по ліцензії.pdf

Публічні документи

10 лютого 2020 08:49
sign.p7s
10 лютого 2020 08:26
Копія Договір МАЗ.pdf
10 лютого 2020 08:26
Копія Договор КрАЗ.pdf
10 лютого 2020 08:26
Договір МАЗ.pdf
10 лютого 2020 08:26
Договір КрАЗ.pdf
10 лютого 2020 08:26
22 - Довідка ст.17.pdf
10 лютого 2020 08:26
5.1. Договір 4п та відгук.pdf
10 лютого 2020 08:26
5.2. Договір 5п та відгук.pdf
10 лютого 2020 08:26
4 - Довідка працівники.pdf
10 лютого 2020 08:26
19 - Лист пояснення.pdf
10 лютого 2020 08:26
5 - Довідка про досвід.pdf
10 лютого 2020 08:26
7 - Довідка про МТБ.pdf
10 лютого 2020 08:26
14 - Опис товару.pdf
10 лютого 2020 08:26
1 - Гарантія довкілля.pdf
10 лютого 2020 08:26
15.1 Петр 1 дф за 4 кв 2019.pdf
10 лютого 2020 08:26
0- Перелік.pdf

Публічні документи

26 лютого 2020 14:31
Довідка МВС (1).pdf
26 лютого 2020 14:31
Паспорт.pdf
08 лютого 2020 16:59
Штатний розпис.pdf
08 лютого 2020 16:59
Тендерна пропозиція.pdf
08 лютого 2020 16:59
Реєстр документів.pdf
08 лютого 2020 16:59
Протокол 2.pdf
08 лютого 2020 16:59
Статут.pdf
08 лютого 2020 16:59
Відгуки.pdf
08 лютого 2020 16:59
Банківська гарантія.pdf
08 лютого 2020 16:59
Довідка ДПС.pdf
08 лютого 2020 16:59
Опис.pdf
08 лютого 2020 16:59
Паспорт код.pdf
08 лютого 2020 16:59
Проект договору.pdf
08 лютого 2020 16:59
Посвідчення лісорубів.pdf
08 лютого 2020 16:59
1 ДФ.pdf
08 лютого 2020 16:59
Аналогічний договір 2.pdf
08 лютого 2020 16:59
Довідка МВС.pdf
08 лютого 2020 16:59
Виписка з ЄДР.pdf
08 лютого 2020 16:59
Витяг з ЄДР.pdf
08 лютого 2020 16:59
Витяг ПДВ.pdf
08 лютого 2020 16:59
Аналогічний договір 1.pdf

Публічні документи

07 лютого 2020 17:54
установчі документи.pdf
07 лютого 2020 17:54
трудові угоди.pdf
07 лютого 2020 17:54
строк дії пропозиції.pdf
07 лютого 2020 17:53
статут.pdf
07 лютого 2020 17:53
специфікація дод1.pdf
07 лютого 2020 17:53
Рішення №2.pdf
07 лютого 2020 17:53
протокол №1.pdf
07 лютого 2020 17:53
проект договору.docx
07 лютого 2020 17:53
посвідчення віза.pdf
07 лютого 2020 17:53
оренда приміщень.pdf
07 лютого 2020 17:53
ДФ 1.pdf
07 лютого 2020 17:53
дозвіл.pdf
07 лютого 2020 17:53
додаток3.pdf
07 лютого 2020 17:53
договор 12.pdf
07 лютого 2020 17:53
договор 1.pdf
07 лютого 2020 17:53
довідка наявн працівн.pdf
07 лютого 2020 17:53
довідка договора.pdf
07 лютого 2020 17:53
довідка відс забарг.pdf
07 лютого 2020 17:53
гарантія поствки.pdf
07 лютого 2020 17:53
гарантійний лист.pdf
07 лютого 2020 17:53
відгук2.pdf
07 лютого 2020 17:53
відгук1.pdf
07 лютого 2020 17:53
висновок експертизи.pdf
07 лютого 2020 17:53
банк реквізити.pdf
07 лютого 2020 17:53
аренда авто.pdf
07 лютого 2020 17:53
комерційна пропозиція.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "СОЛОВЙОВ ЄВГЕНІЙ ЮРІЙОВИЧ"
#3214502756
Відхилено 1 743 240,00
UAH з ПДВ
18 лютого 2020 11:32
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАБАК ПЕТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#2211109119
Відхилено 2 085 112,00
UAH з ПДВ
20 лютого 2020 11:24
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКСАГРО ПЛЮС"
#40480864
Переможець 2 088 302,00
UAH з ПДВ
26 лютого 2020 12:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 лютого 2020 12:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКСАГРО ПЛЮС"
#40480864
2 088 302,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
18 березня 2020 13:32
договір ТД1-2020 від 18.03.2020-сжатый (1).pdf укладений
18 березня 2020 13:31
sign.p7s зміни до договору
30 березня 2020 12:23
Додаткова угода деревина.pdf зміни до договору
30 березня 2020 12:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна платіжних реквізитів постачальника
Номер договору про закупівлю: ТД1/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку