Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Національний класифікатор "Єдиний закупівельний словник" ДК 021:2015 - 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (печатки, штампи та їх комплектуючі)
Очікувана вартість
50 000,00 UAH
UA-2020-01-24-000895-c 922cc9a0dda74e51b152171cc8074426
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Блінов Євген Миколайович

737-60-98 blinov.od@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент надання адміністративних послуг Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 38226516
Місцезнаходження: 65017, Україна , Одеська обл., ОДЕСА, вул. Косовська, 2-д
Контактна особа: Блінов Євген Миколайович
737-60-98
blinov.od@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 січня 2020 14:10
Звернення за роз’ясненнями: до 30 січня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 лютого 2020 09:00
Початок аукціону: 10 лютого 2020 12:37
Очікувана вартість: 50 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


печатки, штампи та їх комплектуючі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
95 шт.
Національний класифікатор "Єдиний закупівельний словник" ДК 021:2015 - 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (печатки, штампи та їх комплектуючі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65017, Україна, Одеська область, ОДЕСА, вул.Косовська, 2-Д
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 27 січня 2020 08:45
Дата відповіді: 28 січня 2020 09:43
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваше звернення, опубліковане на веб-порталі Уповноваженого органу 27.01.2020 о 08.45 год. до закупівлі № UA-2020-01-24-000895-c, повідомляємо наступне.
1,2) Повідомляємо, що додаток 4 до Тендерної документації на закупівлю печаток, штампів та їх комплектуючих (Код за Національним класифікатором "Єдиний закупівельний словник" ДК 021:2015 - 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне) містить основні вимоги до закупівлі печаток, штампів та їх комплектуючих, та не містить посилань на торгову марку або модель товару. Наголошуємо, що пункт 3 частини 2 статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” встановлює, що технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Так, пункт 6 розділу 3 Тендерної документації на закупівлю печаток, штампів та їх комплектуючих (Код за Національним класифікатором "Єдиний закупівельний словник" ДК 021:2015 - 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне) містить інструкцію з підготовки тендерної пропозиції в частині підготовки інформації та документів, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим даною тендерною документацією.
3) Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Відповідно до частини 1 статті 28 Закону України “Про публічні закупівлі”, критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування, тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною. Так, після оцінки пропозицій, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно
Щодо технічного завтдання
Дата подання: 28 січня 2020 14:15
Дата відповіді: 29 січня 2020 16:39
Доброго дня У тендерній документації Ви просите в ціновій пропозиції заповнити тункт Товар / обладнання / приладдя, з урахуванням всех податків та зборів. Вам зручно як специфікації розписати або прописати середню вартість замовленого? Спасибі за відповідь.
Відповідь: На Ваше звернення, опубліковане на веб-порталі Уповноваженого органу 28.01.2020 року о 14.15 год. До закупівлі № UA-2020-01-24-000895-с повідомляємо що, в Додатку 1 до Тендерної пропозиції в колонки 1, 2, 3, 4 заповнюються відповідно до специфікації товару, щодо колонок 5,6,7 цінової пропозиції та відповідні рядки цінової пропозиції щодо ціни заповнюється лише переможцем торгів при підготовці документального підтвердження розрахунку ціни після аукціону та визначення переможця.
Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Відповідно до частини 1 статті 28 Закону України “Про публічні закупівлі”, критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування, тощо.
Таким чином, при підготовці Тендерної пропозиції учасником зазначається лише загальна вартість товару з урахуванням всіх податків, мита, зборів та у разі наявності витрати на поставку товару.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-24-000895-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "МАЗУР ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3342004590
Дата подання: 23 лютого 2020 12:02
ненадання необхдіних документів
Звертаємо увагу Замовника на невідповідність тендерної пропозиції учасника ПП "ШТАМПСЕРВІС":
1) згідно абз. 2, п.6 р. 3 (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) Інформація про відповідність запропонованого предмету закупівлі вимогам тендерної документації повинна бути підтверджена:
- таблицею відповідності запропонованого учасником предмета закупівлі вимогам тендерної документації, яка повинна містити: вимоги замовника та параметри запропонованого учасником товару. У складі тендерної пропозиції ПП "ШТАМПСЕРВІС" відсутня таблиця відповідності, що є грубим порушенням вимог тендерної документації, тобто тендерна пропозиція надана не в повному обсязі, як це вимагалось. Відсутній конкретний документ який вимагається замовником та відсутні аналогічні документи у складі пропозиції учасника, які моглиб відображати необхідну інформацію в повному обсязі.
2) згідно п. 3, додатку 2 до тендерної пропозиції для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів учасник повинен надати "Відомості про виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівлі згідно Додатку 7 тендерної документації, які повинні підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічних договорів." Відомості про виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівлі згідно Додатку 7 у складі пропозиції ПП "Штампсервіс" відсутні. Учасник надав тільки копії відповідних договорів.Відсутній конкретний документ який вимагається замовником.
Враховующе вищенаведене, пропозиція учасника абсолютно не відповідає вимогам тендерної документації у звязку з ненаданням документів, які вимагає Замовник тендерною документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 лютого 2020 13:13
На Вашу вимогу № 200102 від 23.02.2020 р., опубліковану на веб-порталі Уповноваженого органу до закупівлі № UA-2020-01-24-000895-c, повідомляємо наступне.
Відповідно до ч. 4 ст. 28 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Частиною 6 ст. 28 Закону визначено, що за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом.
Відповідно до ч. 1 ст. 32 Закону, учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення.
При цьому, ч. 3 ст. 30 Закону визначено, що, у разі, якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Отже, учасник може звернутися з вимогою до замовника на стадії укладення договору за результатами оцінки та розгляду тендерної пропозиції, зокрема у випадку здійснення оцінки та розгляду його тендерної пропозиції замовником.
Таким чином, Замовником не здійснювався розгляд Вашої тендерної пропозиції
Номер вимоги: UA-2020-01-24-000895-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "МАЗУР ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3342004590
Дата подання: 25 лютого 2020 13:49
Неправомірне рішення замовника
Звертаємо увагу Замовника на невідповідність тендерної пропозиції учасника ПП "ШТАМПСЕРВІС": 1) згідно абз. 2, п.6 р. 3 (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) Інформація про відповідність запропонованого предмету закупівлі вимогам тендерної документації повинна бути підтверджена: - таблицею відповідності запропонованого учасником предмета закупівлі вимогам тендерної документації, яка повинна містити: вимоги замовника та параметри запропонованого учасником товару. У складі тендерної пропозиції ПП "ШТАМПСЕРВІС" відсутня таблиця відповідності, що є грубим порушенням вимог тендерної документації, тобто тендерна пропозиція надана не в повному обсязі, як це вимагалось. Відсутній конкретний документ який вимагається замовником та відсутні аналогічні документи у складі пропозиції учасника, які моглиб відображати необхідну інформацію в повному обсязі. 2) згідно п. 3, додатку 2 до тендерної пропозиції для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів учасник повинен надати "Відомості про виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівлі згідно Додатку 7 тендерної документації, які повинні підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічних договорів." Відомості про виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівлі згідно Додатку 7 у складі пропозиції ПП "Штампсервіс" відсутні. Учасник надав тільки копії відповідних договорів.Відсутній конкретний документ який вимагається замовником. Враховующе вищенаведене, пропозиція учасника абсолютно не відповідає вимогам тендерної документації у звязку з ненаданням документів, які вимагає Замовник тендерною документації.

Вимагаємо неупередженно розглядати пропозиції всіх учасників та приймати рішення згідно чинного законодавства, в іншому випадку ми будемо вимушені звернутись до контролюючих органів для проведення оцінки парвомірності дій Замовника з вихідними наслідками.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 лютого 2020 12:37
На Ваше звернення, опубліковане на веб-порталі Уповноваженого органу 25.02.2020 р. о 13 год. 49 хв. до закупівлі № UA-2020-01-24-000895-c, стосовно того, що Замовником прийняте неправомірне рішення повідомляємо про наступне.
Відповідно до ч. 1 ст. 32 Закону, учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення.
При цьому, ч. 3 ст. 30 Закону визначено, що у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Отже, на стадії укладення договору за результатами оцінки та розгляду тендерної пропозиції, учасник може звернутись до замовника зокрема у випадку здійснення оцінки та розгляду його тендерної пропозиції замовником.
Згідно з ч. 4 ст. 28 Закону, після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. За результатами проведення оцінки тендерних пропозицій, 17.02.2020 р. електронною системою закупівель тендерна пропозиція ПП «ШТАМПСЕРВІС” визначена найбільш економічно вигідною. В свою чергу тендерним комітетом Департаменту, протокол № 22 від 21.02.2020 р., розглянуто тендерну пропозицію ПП «ШТАМПСЕРВІС”, код ЄДРПОУ 30646438, що знаходиться за адресою: м. Одеса, вул. Рішельєвська,40. Пунктом 1.1. визнано помилки Приватного підприємства “ШТАМПСЕРВІС” по закупівлі печаток, штампів та їх комплектуючих Національний класифікатор "Єдиний закупівельний словник" ДК 021:2015 – 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне (печатки, штампи та їх комплектуючі) UA-2020-01-24-000895-c формальними (несуттєвими) зокрема таблицю відповідності запропонованого учасником предмета закупівлі вимогам тендерної документації, яка повинна містити: вимоги замовника та параметри запропонованого учасником товару, надано в довільній формі, але учасник зазначив, що погоджується з технічними вимогами до тендерної пропозиції та пропонує товар згідно вимог викладених у Додатку №4 Тендерної документації та гарантує надати товар згідно технічних та кількісних вимог. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону Замовник не відхиляє тендерну пропозицію через допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок. Згідно з умовами тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, зокрема зазначення неправильної назви документа, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам тендерної документації, що пов'язані з оформленням тендерних пропозиції та не впливають на зміст пропозиції. Також протокол № 22 від 21.02.2020 р. тендерну пропозицію ПП «ШТАМПСЕРВІС”, код ЄДРПОУ 30646438, що знаходиться за адресою: м. Одеса, вул. Рішельєвська,40 визнано такою, що відповідає вимогам тендерної документації на закупівлю печаток, штампів та їх комплектуючих Національний класифікатор "Єдиний закупівельний словник" ДК 021:2015 – 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне (печатки, штампи та їх комплектуючі) UA-2020-01-24-000895-c, у зв'язку з чим тендерним комітетом не здійснювалась оцінка та розгляд тендерної пропозиції Фізичної особи-підприємця «Мазура Віталія Вікторовича».
Таким чином, оскільки під час здійснення закупівлі печаток, штампів та їх комплектуючих Національний класифікатор "Єдиний закупівельний словник" ДК 021:2015 – 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне (печатки, штампи та їх комплектуючі) UA-2020-01-24-000895-c тендерним комітетом Департаменту не здійснювалась оцінка та розгляд тендерної пропозиції Фізичної особи-підприємця «Мазура Віталія Вікторовича», порядок розгляду вимоги щодо оцінки тендерної документації учасника на стадії укладення договору за результатами оцінки та розгляду тендерної пропозиції не визначено законодавством про публічні закупівлі, отже, відповідне звернення Фізичної особи-підприємця «Мазура Віталія Вікторовича» не може бути розглянуто тендерним комітетом Департаменту.
Отже, за умови необхідності дотримання чинного законодавства в сфері публічних закупівель Ваше звернення не може бути розглянуто тендерним комітетом Департаменту.
Разом з цим, статтею 18 Закону визначено порядок оскарження процедур закупівель до органу оскарження. Тож, при наявності скарг на рішення тендерного комітету Департаменту, Ви можете звернутись до Антимонопольного комітету України в порядку, визначеному статтею 18 Закону України “Про публічні закупівлі”.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 лютого 2020 13:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Гудков Олексій Михайлович 21 850,00
UAH з ПДВ
10 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗЕРКАЛОВА КАТЕРИНА ОЛЕГІВНА 14 900,00
UAH з ПДВ
11 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП ШТАМПСЕРВІС 19 562,00
UAH з ПДВ
13 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "МАЗУР ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ" 19 990,00
UAH з ПДВ
14 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Штемпельно-граверна майстерня "Лазер Лайн" 22 800,00
UAH з ПДВ
15 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТРОДАТ - УКРАЇНА" 29 475,00
UAH з ПДВ
18 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ТЕРТИШНИЙ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ" 18 565,00
UAH з ПДВ
18 565,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ" 38 304,00
UAH з ПДВ
38 304,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 лютого 2020 14:12
сертефикат.jpeg
07 лютого 2020 14:12
сертификат твинс.JPG
07 лютого 2020 14:11
щодо санкцій каз.pdf
07 лютого 2020 14:11
щодо ліцензування.pdf
07 лютого 2020 14:11
стаж працівників гудков
07 лютого 2020 14:11
паспорт.pdf
07 лютого 2020 14:11
паспорт 3.pdf
07 лютого 2020 14:11
паспорт 2.pdf
07 лютого 2020 14:11
інн.pdf
07 лютого 2020 14:11
Єдиний податок.pdf
07 лютого 2020 14:11
Виписка2.pdf
07 лютого 2020 14:11
Виписка1.pdf
07 лютого 2020 14:11
витяг

Публічні документи

06 лютого 2020 17:06
Предложение.pdf
06 лютого 2020 17:06
Зеркалова св-во.doc
06 лютого 2020 17:06
Зеркалова ЕН 27.06.15.pdf
06 лютого 2020 17:06
Згода з тех вимогами.pdf
06 лютого 2020 17:06
Згода з договором.pdf
06 лютого 2020 17:06
Выписка Зеркалова.doc
06 лютого 2020 17:06
4ОПП.doc

Публічні документи

25 лютого 2020 12:51
Пропоз остаточ.pdf
25 лютого 2020 12:51
Податкова.pdf
25 лютого 2020 12:51
НЗК.pdf
24 лютого 2020 13:06
Довидка МВС.pdf
24 лютого 2020 11:25
Довідка.pdf
24 лютого 2020 11:19
Заборгованність.pdf
20 лютого 2020 12:02
оновлена пропозиція
17 лютого 2020 10:03
оновлена пропозиція
07 лютого 2020 16:27
Реєстр.pdf
07 лютого 2020 16:27
Додаток шість.pdf
07 лютого 2020 16:27
Додаток чотирнадцять.pdf
07 лютого 2020 16:27
Додаток чотири.7z
07 лютого 2020 16:27
Додаток тринадцять.pdf
07 лютого 2020 16:27
Додаток три.pdf
07 лютого 2020 16:27
Додаток пять.pdf
07 лютого 2020 16:27
Додаток один.pdf
07 лютого 2020 16:27
Додаток десять.pdf
07 лютого 2020 16:27
Додаток девять.pdf
07 лютого 2020 16:27
Додаток дванадцять.7z
07 лютого 2020 16:27
Додаток два.7z
07 лютого 2020 16:27
Додаток вісім.pdf

Публічні документи

08 лютого 2020 12:19
ТЗ.pdf
08 лютого 2020 12:19
Таблиця відповідності.pdf
08 лютого 2020 12:19
Сертифікат.pdf
08 лютого 2020 12:19
паспорт код.pdf
08 лютого 2020 12:19
договір аналогічний.pdf
08 лютого 2020 12:19
Довiдка_про_вiдкриття.pdf
08 лютого 2020 12:19
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
08 лютого 2020 12:19
витяг ЄП.pdf
08 лютого 2020 12:19
Висновок_сес.pdf
08 лютого 2020 12:19
Document_USR_1006305916 (1).rtf
08 лютого 2020 12:19
023 Цінова пропозиція.pdf
08 лютого 2020 12:19
021 довідка про досвід.pdf
08 лютого 2020 12:19
019 довідка МТБ.pdf
08 лютого 2020 12:19
017 проект договору.pdf
08 лютого 2020 12:19
014 довідка про не пдв.pdf
08 лютого 2020 12:19
011 захист довкілля.pdf
08 лютого 2020 12:19
10 ст.17.pdf
08 лютого 2020 12:19
09 ст.17.pdf
08 лютого 2020 12:19
08 ст.17.pdf
08 лютого 2020 12:19
07 ст.17.pdf
08 лютого 2020 12:19
06 ст.17.pdf
08 лютого 2020 12:19
05 ст.17.pdf
08 лютого 2020 12:19
04 ст.17.pdf
08 лютого 2020 12:19
03 ст.17.pdf
08 лютого 2020 12:19
02 ст.17.pdf
08 лютого 2020 12:19
01 ст.17.pdf

Публічні документи

07 лютого 2020 13:52
27. Цінова пропозиція.pdf
07 лютого 2020 13:52
18. Лист відгук 2.pdf
07 лютого 2020 13:52
17. Лист відгук 1.pdf

Публічні документи

07 лютого 2020 16:12
Довідка з банку.pdf
07 лютого 2020 16:12
ВИТЯГ З ЄДРПОУ 2020.pdf
07 лютого 2020 16:12
договір.pdf
07 лютого 2020 16:12
Статут.pdf
07 лютого 2020 16:12
ПДВ.pdf
07 лютого 2020 16:12
цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

30 січня 2020 15:33
гарант лист.pdf
30 січня 2020 15:33
сертифікатISO.pdf
30 січня 2020 15:33
сан-эпидем контроль.pdf
30 січня 2020 15:33
Працівникі 001.jpg
30 січня 2020 15:33
Постанова і додаток.doc
30 січня 2020 15:33
Оснастка Shiny.pdf
30 січня 2020 15:33
Матеріальна база 001.jpg
30 січня 2020 15:33
Лист-Згода 001.jpg
30 січня 2020 15:33
Лист Гарантія 001.jpg
30 січня 2020 15:33
Досвід.pdf
30 січня 2020 15:33
Документы 003.jpg
30 січня 2020 15:33
Документы 002.jpg
30 січня 2020 15:33
Документы 001.jpg
30 січня 2020 15:33
Документація (2).pdf
30 січня 2020 15:33
Договор 1-1.jpg
30 січня 2020 15:33
Договор 1.jpg
30 січня 2020 15:33
выписка Тертышный.pdf
30 січня 2020 15:33
Відповідність 001.jpg
30 січня 2020 15:33
UA-2019-06-18-002354-c-limited.pdf
30 січня 2020 15:33
UA-2019-04-08-000496-a-active-awards.pdf
30 січня 2020 15:33
ТД.pdf

Публічні документи

06 лютого 2020 11:43
Електронний підпис
06 лютого 2020 11:41
25 Мат-тех база.pdf
06 лютого 2020 11:41
19 Д-ка ч9 ст9.pdf
06 лютого 2020 11:41
17 Д-ка про банкрутство.pdf
06 лютого 2020 11:41
14 Захист довкілля.pdf
06 лютого 2020 11:41
13 Відгук НАЗК.pdf
06 лютого 2020 11:41
12 Відгук СЗРУ.pdf
06 лютого 2020 11:41
9 Аналогічні договори.pdf
06 лютого 2020 11:41
7 Проект договору.pdf
06 лютого 2020 11:41
3 Технічні вимоги.pdf
06 лютого 2020 11:41
2 Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Гудков Олексій Михайлович

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗЕРКАЛОВА КАТЕРИНА ОЛЕГІВНА

ПП ШТАМПСЕРВІС

ФОП "МАЗУР ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ"

ТОВ "Штемпельно-граверна майстерня "Лазер Лайн"

ТОВ "ТРОДАТ - УКРАЇНА"

ФОП "ТЕРТИШНИЙ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ"

ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Гудков Олексій Михайлович
#3150017593
Відхилено 10 000,00
UAH з ПДВ
12 лютого 2020 12:22
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗЕРКАЛОВА КАТЕРИНА ОЛЕГІВНА
#2670201709
Відхилено 11 500,00
UAH з ПДВ
17 лютого 2020 09:34
ПП ШТАМПСЕРВІС
#30646438
Переможець 13 800,00
UAH з ПДВ
21 лютого 2020 15:25

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 лютого 2020 15:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП ШТАМПСЕРВІС
#30646438
13 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 квітня 2020 16:30
Електронний підпис укладений
06 квітня 2020 16:30
Електронний підпис укладений
06 березня 2020 10:13
Договір.pdf укладений
06 березня 2020 10:13

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 13 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 300,00 UAH)