Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги по забезпеченню електричною енергією струмоприймачів Споживача
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2020-01-24-000746-a ba53e0797db345a3a590d1ee5e6c65cd
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Білих

+380980273103 bilykhelena@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 30 січня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "МІСЬКИЙ ПАЛАЦ КУЛЬТУРИ "УКРАЇНСЬКИЙ ДІМ"
Код ЄДРПОУ: 41869718
Місцезнаходження: 87524, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, просп. МЕТАЛУРГІВ, буд. 150
Контактна особа: Олена Білих
+380980273103
bilykhelena@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:65320000-2: Експлуатація електричних установок


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги по забезпеченню електричною енергією струмоприймачів Споживача
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87524, Україна, Донецька область, місто Маріуполь, пр-т Металургів, 150
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 65320000-2 — Експлуатація електричних установок

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг "Порядок розрахунків" не пізніше 10 (десяти) календарних днів з часу підписання з обох сторін Акту прийому-передачі наданих послуг (виконаних робіт), на поточний рахунок Власника мереж згідно рахунку і податкової накладної. Але, у разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Платником бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

30 січня 2020 09:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "МАРІУПОЛЬСЬКИЙ МЕТАЛУРГІЙНИЙ КОМБІНАТ ІМЕНІ ІЛЛІЧА"
#00191129
Переможець 150 000,00
UAH з ПДВ
30 січня 2020 09:19

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 грудня 2020 09:59
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2020 09:45
Додаткова угода 2.PDF зміни до договору
11 грудня 2020 09:39
Електронний підпис зміни до договору
21 лютого 2020 08:53
Доп угода 1.PDF зміни до договору
21 лютого 2020 08:52
Електронний підпис укладений
30 січня 2020 09:24
Договір 70 8.PDF укладений
30 січня 2020 09:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Розділ Договору 8."Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін" реквізити "Платника" та "Споживача" викласти у наступній редакції.
Номер договору про закупівлю: 70/8
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 70/8
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 січня 2020 — 10 квітня 2020
Сума оплати за договором: 121 743,80
UAH (в тому числі ПДВ 20 290,63 UAH)