Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації харчування за кодом ДК 021:2015-55320000-9 Послуги з організації харчування
Очікувана вартість
370 755,00 UAH
UA-2020-01-24-000645-a 73412c37192c49db96a1d1bf095d6543
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Мілютін

+380674560540 mar.school32@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "КЗ "Маріупольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 32 Маріупольської міської ради Донецької області''"
Код ЄДРПОУ: 23031760
Місцезнаходження: 87510, Украина , Донецька обл., Маріуполь, вул.Маркелова 2
Контактна особа: Ігор Мілютін
+380674560540
mar.school32@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 січня 2020 09:53
Звернення за роз’ясненнями: до 30 січня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 лютого 2020 10:00
Початок аукціону: 10 лютого 2020 12:15
Очікувана вартість: 370 755,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 708,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55320000-9: Послуги з організації харчування


Меню 1-12036 одиниць; Меню 2-700 одиниць.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12736 одиниця
Послуги з організації харчування за кодом ДК 021:2015-55320000-9 Послуги з організації харчування Меню 1-12036 одиниць; Меню 2-700 одиниць.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87510, Україна, Донецька область, Маріуполь, Маркелова 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 січня 2020 10:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2020 09:53
ТД питание 2020.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 лютого 2020 12:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Комунальне Підприємство "Питание" 370 748,00
UAH
370 748,00
UAH
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "УПРАВЛІННЯ ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ТА ТОРГІВЛІ" 370 755,00
UAH
370 755,00
UAH
Документи

Публічні документи

05 лютого 2020 13:57
Електронний підпис
05 лютого 2020 13:57
Додаток 7 новий.pdf
05 лютого 2020 13:57
Додаток 5 новий.pdf
05 лютого 2020 13:56
Додаток 11 школи.PDF
05 лютого 2020 13:56
Додаток 1. Довідки.pdf
05 лютого 2020 13:56
Додаток 6.pdf
05 лютого 2020 13:56
Додаток3.1.PDF
05 лютого 2020 13:56
Додаток4,1.PDF
05 лютого 2020 13:56
Додаток 9 новий.pdf
05 лютого 2020 13:56
Додаток4.PDF
05 лютого 2020 13:56
Додаток10.1.PDF
05 лютого 2020 13:56
Додаток4,2.PDF
05 лютого 2020 13:56
Справка субподряд.PDF
05 лютого 2020 13:56
Додаток 3 ОШ 32.PDF
05 лютого 2020 13:56
Додаток10.PDF
05 лютого 2020 13:56
Додаток 2 ош 32.PDF

Публічні документи

06 лютого 2020 11:22
Електронний підпис
06 лютого 2020 11:22
Уставні документи.zip
06 лютого 2020 11:22
Додаток 2.zip
06 лютого 2020 11:22
додаток 1.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Комунальне Підприємство "Питание"

Товариство з обмеженою відповідальністю "УПРАВЛІННЯ ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ТА ТОРГІВЛІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне Підприємство "Питание"
#01558922
Переможець 370 748,00
UAH
13 лютого 2020 14:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 лютого 2020 14:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне Підприємство "Питание"
#01558922
370 748,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 лютого 2021 11:50
Звіт.pdf укладений
15 лютого 2021 11:50
Електронний підпис зміни до договору
08 лютого 2021 14:56
Додаткова угода7 від 05.02.2021.pdf зміни до договору
08 лютого 2021 14:54
повідомлення 7 від 05.02.2021.pdf зміни до договору
08 лютого 2021 14:54
Електронний підпис зміни до договору
15 січня 2021 16:38
повідомлення 15.01.2021.pdf зміни до договору
15 січня 2021 16:37
Додаткова угода 6 від 15.01.2021.pdf зміни до договору
15 січня 2021 16:37
Електронний підпис зміни до договору
15 січня 2021 15:57
Додаткова угода 6 від 15.01.2021.pdf зміни до договору
15 січня 2021 15:55
ПОВІДОМЛЕННЯ 6 15.01.21.docx зміни до договору
15 січня 2021 15:55
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 09:54
Повідомлення 31.12.2020.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 09:53
Додаткова угода 5.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 09:53
Електронний підпис зміни до договору
07 грудня 2020 14:04
повідомлення від 07.12.2020.pdf зміни до договору
07 грудня 2020 14:03
Додаткова угода 4 від 07.12.2020.pdf зміни до договору
07 грудня 2020 13:02
Електронний підпис зміни до договору
03 серпня 2020 13:54
Повідомлення 03.08.2020.pdf зміни до договору
03 серпня 2020 13:50
додаткова угода 3 від 03.08.2020.pdf зміни до договору
03 серпня 2020 13:50
Електронний підпис зміни до договору
08 квітня 2020 13:24
Додоткова угода 2 к договору 32Ш3.pdf зміни до договору
08 квітня 2020 11:38
повідомлення.pdf зміни до договору
08 квітня 2020 11:38
Електронний підпис зміни до договору
02 березня 2020 17:59
повідомлення 32Ш3.pdf зміни до договору
02 березня 2020 15:54
Додаткова угода 1 02.03.20 к договору 32Ш3.pdf зміни до договору
02 березня 2020 15:54
Електронний підпис укладений
02 березня 2020 11:53
договор 32Ш3 02.03.20.pdf укладений
02 березня 2020 08:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1 Зменшити суму договору на 31584,00 грн ( тридцять одна тисяча пяпьсот вісімдесят чотири грн..00коп. ), без ПДВ . 2 .Загальна сума договору складає 339164,00 грн.(триста тридцять девять тисяч сто шістдесят чотири грн. 00 коп) без ПДВ, яка відповідає кількості порцій: меню№ 1-10908 меню№ 2 -700
Номер договору про закупівлю: 32/Ш/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1 Зменшити суму договору на 52556,00 грн (П’ятдесят дві тисячі п’ятсот п’ятдесят шість грн..00коп. ), без ПДВ . 2 Загальна сума договору складає 286608,00 грн.(Двісті вісімдесят шість тисяч шістсот вісім грн. 00 коп) без ПДВ, яка відповідає кількості порцій: меню№ 1 -9031 , меню№ 2-700.
Номер договору про закупівлю: 32/Ш/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1 Зменшити суму договору на 54488,00 грн ( п’ятдесят чотири тисячи чотириста вісімдесят вісім грн..00коп. ), без ПДВ . 2 Загальна сума договору складає 232120,00 грн.(двісті тридцять дві тисячі сто двадцять грн. 00 коп) без ПДВ, яка відповідає кількості порцій:
Номер договору про закупівлю: 32/Ш/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1 .Зменшити суму договору на 70000,00 грн без ПДВТ 2.Загальна сума договору складає 162120,00грн. , без ПДВ, яка відповідає кількості порцій: Меню№ 1 - Обслуговування учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти; учнів 1-11 класів з числа: дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування;дітей з малозабезпечених родин; дітей із сімей, в яких сукупний дохід на кожного члена сім’ї за попередній квартал не перевищував рівня забезпечення прожиткового мінімуму; учнів з особливими освітніми потребами, які навчаються в спеціальних та інклюзивних класах; учнів з числа багатодітних сімей; дітей з інвалідністю; дітей працівників органів внутрішніх справ, які загинули під час виконання службових обов’язків; дітей з сімей учасників АТО/ООС;дітей, батьки яких загинули в ході проведення АТО/ООС; дітей, батьки яких є учасниками бойових дій в Афганістані - 5790 одиниць; Меню № 2 - Обслуговування учнів (вихованців) в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку - 0- одиниць. З.Умови договору № 32/ш/3 від 02.03.2020 р. не порушені даною Угодою, залишаються незмінними та Сторони підтверджують по ним свої обов’язки.
Номер договору про закупівлю: 32/Ш/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Згідно частини п’ятої ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» сторони дійшли згоди продовжити строк дії договору № 32/ш/3 від 02.03.2020 року на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі на суму 32424 грн. 00коп.(Тридцять дві тисячі чотириста двадцять чотири грн. 00 коп.),без ПДВ., яка відповідає кількості порцій: Меню № 1 - Обслуговування учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти; учнів 1-11 класів з числа: дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування;дітей з малозабезпечених родин; дітей із сімей, в яких сукупний дохід на кожного члена сім’ї за попередній квартал не перевищував рівня забезпечення прожиткового мінімуму; учнів з особливими освітніми потребами, які навчаються в спеціальних та інклюзивних класах; учнів з числа багатодітних сімей; дітей з інвалідністю; дітей працівників органів внутрішніх справ, які загинули під час виконання службових обов’язків; дітей з сімей учасників АТО/ООС;дітей, батьки яких загинули в ході проведення АТО/ООС; дітей, батьки яких є учасниками бойових дій в Афганістані-1158 одиниць. 2.Інші умови вищезгаданого договору,які не вказані в угоді,залишаються без змін,і сторони підтверджують за ними свої зобов’язання. 3. Ця додаткова угода складена у 3-х примірниках, по одному примірнику кожній стороні,при цьому кожний примірник має однакову юридичну силу. 4. Ця угода є невід’ємною частиною договору і набирає чинності з моменту її підписання.
Номер договору про закупівлю: 32/Ш/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зміною реквізитів «Замовник» і «Платник», сторони дійшли згоди внести зміни до Розділу 14. «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» Договору і викласти їх в наступній редакції: «Замовник» Комунальний заклад « Маріупольська загальноосвітня школа І-І1І ступенів №32 Маріупольської міської ради Донецької області» 87510 м. Маріуполь, вул. Маркелова,2 р/р UA898201720344210016000023675 р/р UA088201720344201016200023675 в Держказначейська служба України м.Київ ЄДРПОУ: 23031760 «Платник» КЗ ДОМР «Централізована бухгалтерія департаменту освіти» 87515, м. Маріуполь, вул. Казанцева, 27-а р/р UA898201720344210016000023675 р/р UA088201720344201016200023675 Держказначейська служба України м. Київ МФО820172 ЄДРПОУ 26319242 «Виконавець» КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПИТАНИЕ» 87524, м. Маріуполь, вул. Покришкіна, 9 р/р UA493354290000026008054012674 в АТ КТ «ПриватБанк» ЄДРПОУ 01558922 МФО 335429 Тел. (0629)52-81-46 2. Всі наступні умови договору залишаються незмінними та Сторони підтверджують свої зобов'язання. 3. Додаткова угода складена у трьох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному примірнику для кожної із сторін
Номер договору про закупівлю: 32/Ш/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зміною реквізитів «Замовник» і «Платник», сторони дійшли згоди внести зміни до Розділу 14. «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» Договору і викласти їх в наступній редакції: «Замовник» Комунальний заклад « Маріупольська загальноосвітня школа І-І1І ступенів №32 Маріупольської міської ради Донецької області» 87510 м. Маріуполь, вул. Маркелова,2 р/р UA898201720344210016000023675 р/р UA088201720344201016200023675 в Держказначейська служба України м.Київ ЄДРПОУ: 23031760 «Платник» КЗ ДОМР «Централізована бухгалтерія департаменту освіти» 87515, м. Маріуполь, вул. Казанцева, 27-а р/р UA898201720344210016000023675 р/р UA088201720344201016200023675 Держказначейська служба України м. Київ МФО820172 ЄДРПОУ 26319242 «Виконавець» КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПИТАНИЕ» 87524, м. Маріуполь, вул. Покришкіна, 9 р/р UA493354290000026008054012674 в АТ КТ «ПриватБанк» ЄДРПОУ 01558922 МФО 335429 Тел. (0629)52-81-46 2. Всі наступні умови договору залишаються незмінними та Сторони підтверджують свої зобов'язання. 3. Додаткова угода складена у трьох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному примірнику для кожної із сторін.
Номер договору про закупівлю: 32/Ш/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
08 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Зменшити суму Додаткової угоди №5 від 31.12.2020р. до договору № 32/ш/3 від 02.03.2020р. на 12348грн.00.коп ( дванадцять тисяч триста сорок вісім грн..00коп.) без ПДВ 2.3агальна сума Додаткової угоди №5 від 31.12.2020р. до договору № 32/ш/З від 02.03.2020р. складає 20076грн. 00 коп.( двадцять тисяч сімдесят шість грн. 00коп)без ПДВ, яка відповідає кількості порцій: Меню № 1 - Обслуговування учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти; учнів 1-11 класів з числа: дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування;дітей з малозабезпечених родин; дітей із сімей, в яких сукупний дохід на кожного члена сім’ї за попередній квартал не перевищував рівня забезпечення прожиткового мінімуму; учнів з особливими освітніми потребами, які навчаються в спеціальних та інклюзивних класах; учнів з числа багатодітних сімей; дітей з інвалідністю; дітей працівників органів внутрішніх справ, які загинули під час виконання службових обов’язків; дітей з сімей учасників АТО/ООС;дітей, батьки яких загинули в ході проведення АТО/ООС; дітей, батьки яких є учасниками бойових дій в Афганістані 717одиниць. З.Інші умови вищезгаданого договору,які не вказані в угоді,залишаються без змін,і сторони підтверджують за ними свої зобов’язання. 4.Ця додаткова угода складена у 3-х примірниках, по одному примірнику кожній стороні,при цьому кожний примірник має однакову юридичну силу. 5Ця угода є невід’ємною частиною договору і набирає чинності з моменту її підписання.
Номер договору про закупівлю: 32/Ш/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 164 360,00
UAH