Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації харчування за кодом ДК 021:2015 - 55320000-9 - Послуги з організації харчування Меню 1 - 15 339 одиниць, Меню 2 - 650 одиниць
Очікувана вартість
460 828,50 UAH
UA-2020-01-24-000638-b c5de81a6871f4c60a17b66ab0c2f3ca0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Волкова

+380983206649 mariupol-shkola20@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Гімназія зі структурним підрозділом початкової школи № 20 Маріупольської міської ради Донецької області"
Код ЄДРПОУ: 23031492
Місцезнаходження: 87535, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Ливарна, 4
Контактна особа: Валентина Волкова
+380983206649
mariupol-shkola20@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 січня 2020 11:25
Звернення за роз’ясненнями: до 30 січня 2020 11:15
Оскарження умов закупівлі: до 05 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 лютого 2020 11:15
Початок аукціону: 10 лютого 2020 14:19
Очікувана вартість: 460 828,50 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 608,28 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55320000-9: Послуги з організації харчування


Послуги з організації харчування за кодом ДК 021:2015 - 55320000-9 - Послуги з організації харчування Меню 1 - 15 339 одиниць, Меню 2 - 650 одиниць
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15989 одиниця
Послуги з організації харчування за кодом ДК 021:2015 - 55320000-9 - Послуги з організації харчування Меню 1 - 15 339 одиниць, Меню 2 - 650 одиниць
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87535, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Ливарна,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 січня 2020 12:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2020 11:25
ТД питание - школа 20 2020.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 лютого 2020 14:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Комунальне Підприємство "Питание" 460 822,00
UAH
460 822,00
UAH
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "УПРАВЛІННЯ ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ТА ТОРГІВЛІ" 460 828,50
UAH
460 828,50
UAH
Документи

Публічні документи

05 лютого 2020 13:39
Електронний підпис
05 лютого 2020 13:38
Додаток 7 новий.pdf
05 лютого 2020 13:38
Додаток 5 новий.pdf
05 лютого 2020 13:38
Додаток 1. Довідки.pdf
05 лютого 2020 13:38
Додаток 11 школи.PDF
05 лютого 2020 13:38
Додаток 6.pdf
05 лютого 2020 13:38
Додаток3.1.PDF
05 лютого 2020 13:38
Додаток 9 новий.pdf
05 лютого 2020 13:38
Додаток4,1.PDF
05 лютого 2020 13:38
Додаток10.1.PDF
05 лютого 2020 13:38
Додаток10.PDF
05 лютого 2020 13:38
Додаток 3 ОШ 20.PDF
05 лютого 2020 13:38
Додаток4.PDF
05 лютого 2020 13:38
Справка субподряд.PDF
05 лютого 2020 13:38
Додаток 2 ош 20.PDF
05 лютого 2020 13:38
Додаток4,2.PDF

Публічні документи

06 лютого 2020 11:29
Електронний підпис
06 лютого 2020 11:28
Уставні документи.zip
06 лютого 2020 11:28
Додаток 2.zip
06 лютого 2020 11:28
додаток 1.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Комунальне Підприємство "Питание"

Товариство з обмеженою відповідальністю "УПРАВЛІННЯ ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ТА ТОРГІВЛІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне Підприємство "Питание"
#01558922
Переможець 460 822,00
UAH
13 лютого 2020 14:31

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 лютого 2020 14:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне Підприємство "Питание"
#01558922
460 822,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 квітня 2021 13:32
Електронний підпис зміни до договору
08 лютого 2021 17:25
повідомлення до дод угоди 7.pdf зміни до договору
08 лютого 2021 17:24
Дод.угода №7 хачування.pdf зміни до договору
08 лютого 2021 17:24
Електронний підпис зміни до договору
15 січня 2021 14:25
Додаткова угода №6 Пи тание.pdf зміни до договору
15 січня 2021 14:24
повідомлення.pdf зміни до договору
15 січня 2021 14:24
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 11:24
доп питание.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 10:24
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 09:16
Додаткова угода №5.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 09:12
повідомлення.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 09:12
Електронний підпис зміни до договору
07 грудня 2020 09:48
Додаткова угода.pdf зміни до договору
07 грудня 2020 09:47
Повідомлення.jpeg зміни до договору
07 грудня 2020 09:47
Електронний підпис зміни до договору
03 серпня 2020 17:06
повідомлення харчування 03.08.2020.pdf зміни до договору
03 серпня 2020 17:05
додаткова угода харчування 03.08.2020.pdf зміни до договору
03 серпня 2020 17:05
Електронний підпис зміни до договору
08 квітня 2020 11:08
специфікація до дод угоди 2 від 08.04 с.5.jpg зміни до договору
08 квітня 2020 11:06
специфікація до дод угоди 2 від 08.04. с.2.jpg зміни до договору
08 квітня 2020 11:06
повідомлення доп 2 від 08.04..jpg зміни до договору
08 квітня 2020 11:06
специфікація до дод угоди 2 від 08.04 с.6.jpg зміни до договору
08 квітня 2020 11:06
специфікація до дод. угоди 2 08.04 с.1.jpg зміни до договору
08 квітня 2020 11:06
специфікація до дод угоди 2 від 08.04 с.4.jpg зміни до договору
08 квітня 2020 11:06
специфікація до дод угоди 2 від 08.04 с.3.jpg зміни до договору
08 квітня 2020 11:06
додаткова угода 08.04.jpg зміни до договору
08 квітня 2020 11:06
специфікація до дод угоди 2 від 08.04 с.7.jpg зміни до договору
08 квітня 2020 11:06
Електронний підпис зміни до договору
02 березня 2020 18:10
дод.угода 02.03.20 (1).jpeg зміни до договору
02 березня 2020 16:23
Спеціфікація до додатк.угоди від 02.03.20.zip зміни до договору
02 березня 2020 16:23
повідомлення.jpeg зміни до договору
02 березня 2020 16:23
Електронний підпис укладений
02 березня 2020 15:50
спеціфікація - к дог. 02.03. с.2.jpeg укладений
02 березня 2020 11:39
договор від 2.03 с.2.jpeg укладений
02 березня 2020 11:39
спеціфікація к дог.від 02.03.20 с.1.jpeg укладений
02 березня 2020 11:39
договор від 02.03.20 с.1.jpeg укладений
02 березня 2020 11:39
спец. к договору 02.02. с.3..jpeg укладений
02 березня 2020 11:39
договор від 2.03 -с.4.jpeg укладений
02 березня 2020 11:39
спец.к договору 02.03. с.8.jpeg укладений
02 березня 2020 11:39
спеціф.к договору 02.03. с.5.jpeg укладений
02 березня 2020 11:39
спеціф.к договору 02.03. с.7.jpeg укладений
02 березня 2020 11:39
договор 20.03. с. 3.jpeg укладений
02 березня 2020 11:39
спеціф. к договору 02.03. с.9.jpeg укладений
02 березня 2020 11:39
спеціфікація к догов-від 02.03. с.4.jpeg укладений
02 березня 2020 11:39
спеціф. к договору від 02.03. с.6.jpeg укладений
02 березня 2020 11:39
договор від 02.03.с.5.jpeg укладений
02 березня 2020 11:39
договор - 02.03. с.6.jpeg укладений
02 березня 2020 11:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити суму договору на 21 420 грн. 00 коп.(двадцять одну тисячу чотириста двадцять грн. 00коп.). 2. Загальна сума договору складає 439 402 грн. 00 коп. (чотириста тридцять дев’ять тисяч чотириста дві грн. 00 коп.) без ПДВ. 3. Умови договору № 20/Ш/3 від 02.03.2020 р. не порушені даною Угодою, залишаються незмінними, та Сторони підтверджують по ним свої обов’язки. 4. Дана угода складена у трьох примірниках, по одному для кожної із сторін та є невід’ємною частиною договору.
Номер договору про закупівлю: 20/Ш/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити суму договору на 58 968 грн. 00 коп.(п’ятдесят вісім тисяч дев’ятсот шістдесят вісім грн. 00коп.). Загальна сума договору складає 380 434 грн. 00 коп. (триста вісімдесят тисяч чотириста тридцять чотири грн. 00 коп.) без ПДВ. Кількість порцій - меню 1 – 12 468, меню 2 – 650.
Номер договору про закупівлю: 20/Ш/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити суму договору на 59 722, 00 коп. (п'ятдесят дев'ять тисяч сімсот двадцять дві грн. 00 коп). У зв’язку з чим: - п.3.1. договору № 20/Ш/3 від 02.03.2020 року викласти у наступній редакції : «Загальна сума договору складає 320 712, 00 грн. (триста двадцять тисяч сімсот дванадцять грн. 00 коп.) без ПДВ, яка відповідає кількост порцій: - меню 1. – обслуговування учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти; учнів 1-11 класів з числа: дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, з малозабезпечених роди; дітей з сімей, в яких сукупній дохІд на кожного члена сім'ї за попередній квартал не перевищував рівня забезпечення прожиткового мінімуму; учнів з особливими освітніми потребами, які навчаються в спеціальних та інклюзивних класах; учнів з числа багатодітних сімей; дітей з інвалідністю; дітей працівників органів внутрішніх справ, які загинули під час виконання службових обов'язків; дітей з сімей учасників АТО/ООС; дітей, батьки яких загинули в ході проведення АТО/ООС; дітей, батьки яких є учасниками бойових дій в Афганістані – 11 454 одиниць; - меню №2 – Обслуговування учнів (вихованців) в дитячих закладх оздоровлення та відпочинку – 0 одиниць.
Номер договору про закупівлю: 20/Ш/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити суму договору на 112 000,00 коп. (сто дванадцять тисяч грн. 00 коп). У зв’язку з чим: - п.3.1. договору № 20/ш/3 від 02.03.2020 року викласти у наступній редакції : «Ціна цього Договору становить 208 712 грн.00 коп. ( двісті вісім тисяч сімсот дванадцять грн. 00 коп) без ПДВ. Ціна за одиницю товару вказана у Специфікації, що є Додатком 1 до цього Договору.»
Номер договору про закупівлю: 20/Ш/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Згідно частини п'ятої с.36 ЗУ «Про піблічні закупівлі»: продовжити строк дії договору №20/Ш/3 від 02.03.2020 року на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі на суму 41 729,00 грн. (сорок одна тисяча сімсот двадцять грн., 00 коп.) без ПДВ. - Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: - Меню№ 1 – Обслуговування учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти; учнів 1-11 класів з числа: дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування;дітей з малозабезпечених родин; дітей із сімей, в яких сукупний дохід на кожного члена сім’ї за попередній квартал не перевищував рівня забезпечення прожиткового мінімуму; учнів з особливими освітніми потребами, які навчаються в спеціальних та інклюзивних класах; учнів з числа багатодітних сімей; дітей з інвалідністю; дітей працівників органів внутрішніх справ, які загинули під час виконання службових обов’язків; дітей з сімей учасників АТО/ООС; дітей, батьки яких загинули в ході проведення АТО/ООС; дітей, батьки яких є учасниками бойових дій в Афганістані - 1490 одиниць;
Номер договору про закупівлю: 20/Ш/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Технічна помилка при викладанні повідомлення на внесенні змін до договору
Номер договору про закупівлю: 20/Ш/3
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол № 39
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.У зв'язку зі зміною реквізитів «Замовник» і «Платник», сторони дійшли згоди внести зміни до розділу 14. «Місце знаходження та танківські реквізити сторін» Договору і викласти їх у наступній редакції: «Замовник» КЗ "Гімназія зі структурним підрозділом початкової школи № 20 Маріупольської міської ради Донецької області" 87535, м. Маріуполь, вул. Ливарна, 4 р/р UA898201720344210016000023675 р/р UA088201720344201016200023675 Держказначейська служба України в м. Києві ЕДРПОУ: 23031492 «Платник» КЗ департаменту освіти міської ради «Централізована бухгалтерія департаменту освіти» Україна, Донецька область, 87515 м. Маріуполь, вул. Казанцева, 27а р/р UA898201720344210016000023675 р/р UA088201720344201016200023675 в Держказначейська служба України в м. Києв ЕДРПОУ: 26319242 «Виконавець» КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПИТАНИЕ» 87524, м. Маріуполь, вул Покришкіна, 9 р/р UA49335429000002608054012674 В АТ КБ «ПриватБанк» ЄРРПОУ 01558922 МФО 335429 Тел. (0629)52-81-46 2. Всі наступні умови договору залишаються незмінними та Сторони підтверджують свої обов’язки. 3. Додаткова Угода складена у трьох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному примірнику для кожної із сторін. 4. Дана додаткова Угода є невід’ємною частиною договору №20/Ш/З від 02.03.2020.
Номер договору про закупівлю: 20/Ш/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
08 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Зменшити суму Додаткової угоди №5 від 31.12.2020р. до договору №20/Ш/3 від 02.03.2020 . на 16 492,00 (шістнадцять тисяч чотириста дев’яносто дві грн. 00 коп.), без ПДВ. 2.Загальна сума Додаткової угоди №5 від 31.12.2020р. до договору №20/ШЗ від 02.03.2020р. складає 25 228,00 (двадцять п’ять тисяч двісті двадцять вісім грн.00 коп), без ПДВ, яка відповідає кількості порцій: - Меню № 1 – Обслуговування учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти; учнів 1-11 класів з числа: дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування; дітей з малозабезпечених родин; дітей із сімей, в яких сукупний дохід на кожного члена сім’ї за попередній квартал не перевищував рівня забезпечення прожиткового мінімуму; учнів з особливими освітніми потребами, які навчаються в спеціальних та інклюзивних класах; учнів з числа багатодітних сімей; дітей з інвалідністю; дітей працівників органів внутрішні з справ, які загинули під час виконання службових обов’язків; дітей з сімей учасників АТО/ООС; дітей, батьки яких загинули в ході проведення АТО/ООС, дітей ,батьки яких є учасниками бойових дій в Афганістані – 901 одиниць.
Номер договору про закупівлю: 20/Ш/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 233 940,00
UAH