Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації харчування ЗА КОДОМ ДК 021:2015-55320000-9 - Послуги з організації харчування
Очікувана вартість
367 451,00 UAH
UA-2020-01-24-000619-b 11359c1b4a904d0d992f167a44008af5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександра Прилепська

+380963132048 alekcandra1981@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ГІМНАЗІЯ ЗІ СТРУКТУРНИМ ПІДРОЗДІЛОМ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ № 38 МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 23350814
Вебсайт: http://marschool38.jimdo.com/
Місцезнаходження: 87506, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Івана Франка, 29
Контактна особа: Олександра Прилепська
+380963132048
alekcandra1981@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 січня 2020 11:23
Звернення за роз’ясненнями: до 30 січня 2020 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 лютого 2020 13:00
Початок аукціону: 10 лютого 2020 13:09
Очікувана вартість: 367 451,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 674,51 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55320000-9: Послуги з організації харчування


Меню 1 - 11 918 одиницью Меню 2 - 700 одиниць.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12618 одиниця
Послуги з організації харчування за кодом ДК 021:2015-55320000-9 - Послуги з організації харчування. Меню 1 - 11 918 одиниць, Меню 2 - 700 одиниць
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87506, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Івана Франка, 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 січня 2020 12:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2020 11:23
ТД ГПШ № 38.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 лютого 2020 13:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Комунальне Підприємство "Питание" 367 444,00
UAH
367 444,00
UAH
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "УПРАВЛІННЯ ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ТА ТОРГІВЛІ" 367 451,00
UAH
367 451,00
UAH
Документи

Публічні документи

05 лютого 2020 14:10
Електронний підпис
05 лютого 2020 14:10
Додаток 7 новий.pdf
05 лютого 2020 14:10
Додоток 6.pdf
05 лютого 2020 14:10
Додаток 1. Довідки.pdf
05 лютого 2020 14:10
Додаток 11 школи.PDF
05 лютого 2020 14:10
Додаток3.1.PDF
05 лютого 2020 14:10
Додаток10.1.PDF
05 лютого 2020 14:10
Додаток 9 новий.pdf
05 лютого 2020 14:10
Додаток4,2.PDF
05 лютого 2020 14:10
Додаток4,1.PDF
05 лютого 2020 14:10
Додаток10.PDF
05 лютого 2020 14:10
Додаток4.PDF
05 лютого 2020 14:10
Додаток 3 ОШ 38.PDF
05 лютого 2020 14:10
Додаток 5 новий.pdf
05 лютого 2020 14:10
Справка субподряд.PDF
05 лютого 2020 14:10
Додаток 2 ош 38.PDF

Публічні документи

06 лютого 2020 11:06
Електронний підпис
06 лютого 2020 11:06
Уставні документи.zip
06 лютого 2020 11:06
Додаток 2.zip
06 лютого 2020 11:06
додаток 1.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Комунальне Підприємство "Питание"

Товариство з обмеженою відповідальністю "УПРАВЛІННЯ ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ТА ТОРГІВЛІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне Підприємство "Питание"
#01558922
Переможець 367 444,00
UAH
13 лютого 2020 10:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 лютого 2020 10:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне Підприємство "Питание"
#01558922
367 444,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 лютого 2021 14:27
звіт.PDF укладений
25 лютого 2021 14:24
Електронний підпис зміни до договору
08 лютого 2021 15:20
ДУ № 8.PDF зміни до договору
08 лютого 2021 15:20
Повідомлення ДУ8.PDF зміни до договору
08 лютого 2021 15:20
Електронний підпис зміни до договору
15 січня 2021 16:06
повідомлення.PDF зміни до договору
15 січня 2021 16:06
ДУ№7.PDF зміни до договору
15 січня 2021 16:06
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 08:26
Повідомлення.PDF зміни до договору
31 грудня 2020 08:25
Додаткова угода 6.PDF зміни до договору
31 грудня 2020 08:25
Електронний підпис зміни до договору
07 грудня 2020 13:06
Додаткова угода_5.PDF зміни до договору
07 грудня 2020 13:05
Повідомлення.PDF зміни до договору
07 грудня 2020 13:05
Електронний підпис зміни до договору
03 серпня 2020 13:25
Повідомлення.PDF зміни до договору
03 серпня 2020 13:24
Додаткова угода_4.PDF зміни до договору
03 серпня 2020 13:24
Електронний підпис зміни до договору
28 травня 2020 10:33
Додаткова угода 3.PDF зміни до договору
28 травня 2020 10:30
Повідомлення.PDF зміни до договору
28 травня 2020 10:30
Електронний підпис зміни до договору
08 квітня 2020 09:10
повідомлення.PDF зміни до договору
08 квітня 2020 09:08
додаткова угода 2.PDF зміни до договору
08 квітня 2020 09:08
Електронний підпис зміни до договору
02 березня 2020 17:47
Додаткова угода.PDF зміни до договору
02 березня 2020 15:03
Повідомлення.PDF зміни до договору
02 березня 2020 15:03
Електронний підпис укладений
02 березня 2020 14:41
Договір харчування.PDF укладений
02 березня 2020 09:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Зменшити суму договору на 22 708,00 грн. (двадцять дві тисячі сімсот вісім грн. 00 коп.) без ПДВ. 2. Загальна сума договору складає 344 736,00 грн. (триста сорок чотири тисячі сімсот тридцять шість грн. 00 коп.), без ПДВ, яка відповідає кількості порцій: - Меню № 1 – Обслуговування учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти; учнів 1-11 класів з числа: дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей з малозабезпечених родин; дітей із сімей, в яких сукупний дохід на кожного члена сім’ї за попередній квартал не перевищував рівня забезпечення прожиткового мінімуму; учнів з особливими освітніми потребами, які навчаються в спеціальних та інклюзивних класах; учнів з числа багатодітних сімей; дітей з інвалідністю; дітей працівників органів внутрішніх справ, які загинули під час виконання службових обов’язків; дітей з сімей учасників АТО/ООС; дітей, батьки яких загинули в ході проведення АТО/ООС; дітей, батьки яких є учасниками бойових дій в Афганістані – 11 107 одиниць. - Меню № 2 – Обслуговування учнів (вихованців) в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку – 700 одиниць
Номер договору про закупівлю: 38/Ш/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити суму договору на 69 412,00 грн. (шістдесят дев’ять тисяч чотириста дванадцять грн. 00 коп.) без ПДВ. 2. Загальна сума договору складає 275 324,00 грн. (двісті сімдесят п’ять тисяч триста двадцять чотири грн. 00 коп.), без ПДВ, яка відповідає кількості порцій: - Меню № 1 – Обслуговування учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти; учнів 1-11 класів з числа: дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей з малозабезпечених родин; дітей із сімей, в яких сукупний дохід на кожного члена сім’ї за попередній квартал не перевищував рівня забезпечення прожиткового мінімуму; учнів з особливими освітніми потребами, які навчаються в спеціальних та інклюзивних класах; учнів з числа багатодітних сімей; дітей з інвалідністю; дітей працівників органів внутрішніх справ, які загинули під час виконання службових обов’язків; дітей з сімей учасників АТО/ООС; дітей, батьки яких загинули в ході проведення АТО/ООС; дітей, батьки яких є учасниками бойових дій в Афганістані – 8 628 одиниць. - Меню № 2 – Обслуговування учнів (вихованців) в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку – 700 одиниць. - Умови договору № 38/Ш/3 від 02.03. 2020 року не порушені даною Угодою, залишаються незмінними та Сторони підтверджують по ним свої обов’язки. - Дана угода складена у 3-х примірниках, по одному для кожної із сторін та є невід’ємною частиною договору.
Номер договору про закупівлю: 38/Ш/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити суму договору на 28 000 грн 00 коп. (двадцять вісім тисяч грн. 00 коп.) без ПДВ. 2. Загальна сума договору складає 247 324,00 грн. (двісті сорок сім тисяч триста двадцять чотири грн. 00 коп.), без ПДВ, яка відповідає кількості порцій: Меню №1. Обслуговування учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти, учнів 1-11 класів з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей з малозабезпечених родин, дітей із сімей, в яких сукупний дохід на кожного члена сім’ї за попередній квартал не перевищував рівня забезпечення прожиткового мінімуму; учнів з особливими освітніми потребами, які навчаються в спеціальних та інклюзивних класах, учнів з числа багатодітних сімей, дітей з інвалідністю, дітей з сімей учасників АТО/ООС, дітей, батьки яких загинули в ході проведення АТО/ООС; дітей, батьки яких є учасниками бойових дій в Авганистані – 7 628 одиниць; Меню №2. Обслуговування учнів (вихованців) в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку – 700 одиниць.
Номер договору про закупівлю: 38/Ш/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити суму договору на 45 192 грн 00 коп. (сорок п’ять тисяч сто дев’яноста дві грн. 00 коп.) без ПДВ. 2. Загальна сума договору складає 202 132,00 грн. (двісті дві тисячі сто тридцять дві грн. 00 коп.), без ПДВ, яка відповідає кількості порцій: Меню №1. Обслуговування учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти, учнів 1-11 класів з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей з малозабезпечених родин, дітей із сімей, в яких сукупний дохід на кожного члена сім’ї за попередній квартал не перевищував рівня забезпечення прожиткового мінімуму; учнів з особливими освітніми потребами, які навчаються в спеціальних та інклюзивних класах, учнів з числа багатодітних сімей, дітей з інвалідністю, дітей з сімей учасників АТО/ООС, дітей, батьки яких загинули в ході проведення АТО/ООС; дітей, батьки яких є учасниками бойових дій в Афганістані – 7 219 одиниць; Меню №2. Обслуговування учнів (вихованців) в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку – 0 одиниць. 3. Умови договору № 38/Ш/3 від 02.03. 2020 року не порушені даною Угодою, залишаються незмінними та Сторони підтверджують по ним свої обов’язки. 4. Дана угода складена у 3-х примірниках, по одному для кожної із сторін та є невід’ємною частиною договору.
Номер договору про закупівлю: 38/Ш/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити суму договору на 36 400,00 грн. (тридцять шість тисяч чотириста грн. 00 коп.) без ПДВ. 2. Загальна сума договору складає 165732,00 грн. (сто шістдесят п’ять тисяч сімсот тридцять дві грн. 00 коп.), без ПДВ, яка відповідає кількості порцій:  Меню № 1 – Обслуговування учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти; учнів 1-11 класів з числа: дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей з малозабезпечених родин; дітей із сімей, в яких сукупний дохід на кожного члена сім’ї за попередній квартал не перевищував рівня забезпечення прожиткового мінімуму; учнів з особливими освітніми потребами, які навчаються в спеціальних та інклюзивних класах; учнів з числа багатодітних сімей; дітей з інвалідністю; дітей працівників органів внутрішніх справ, які загинули під час виконання службових обов’язків; дітей з сімей учасників АТО/ООС; дітей, батьки яких загинули в ході проведення АТО/ООС; дітей, батьки яких є учасниками бойових дій в Афганістані – 5 919 одиниць.  Меню № 2 – Обслуговування учнів (вихованців) в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку – 0 одиниць Умови договору № 38/Ш/3 від 02.03. 2020 року не порушені даною Угодою, залишаються незмінними та Сторони підтверджують по ним свої обов’язки. Дана угода складена у 3-х примірниках, по одному для кожної із сторін та є невід’ємною частиною договору. Номер додаткової угоди: 5 Сума договору після внесення змін: 165732,00 грн. (сто шістдесят п’ять тисяч сімсот тридцять дві грн. 00 коп.), без ПДВ
Номер договору про закупівлю: 38/Ш/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Згідно частини п’ятої ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» сторони дійшли згоди продовжити строк дії договору № 38/ш/3 від 02.03.2020 року на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі на суму 33124,00 грн. (тридцять три тисячі сто двадцять чотири грн. 00 коп.), без ПДВ яка відповідає кількості порцій:  Меню № 1 – Обслуговування учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти; учнів 1-11 класів з числа: дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей з малозабезпечених родин; дітей із сімей, в яких сукупний дохід на кожного члена сім’ї за попередній квартал не перевищував рівня забезпечення прожиткового мінімуму; учнів з особливими освітніми потребами, які навчаються в спеціальних та інклюзивних класах; учнів з числа багатодітних сімей; дітей з інвалідністю; дітей працівників органів внутрішніх справ, які загинули під час виконання службових обов’язків; дітей з сімей учасників АТО/ООС; дітей, батьки яких загинули в ході проведення АТО/ООС; дітей, батьки яких є учасниками бойових дій в Афганістані – 1 183 одиниць. 2. Умови договору № 38/Ш/3 від 02.03. 2020 року, які не вказані в угоді, залишаються без змін і Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання. 3. Ця додаткова угода складена у 3-х примірниках, по одному примірнику кожній стороні, при цьому кожний примірник має однакову юридичну силу та є невід’ємною частиною договору.
Номер договору про закупівлю: 38/Ш/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1) У зв'язку зі зміною реквізитів «Замовник» і «Платник», сторони дійшли згоди внести зміни до Розділу 14. «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» Договору і викласти їх в наступній редакції: «Замовник» Комунальний заклад «Гімназія зі структурним підрозділом початкової школи №38 Маріупольської міської ради Донецької області» 87506, м. Маріуполь, вул. І. Франка, буд. 29 р/р UA898201720344210016000023675 р/р UA088201720344201016200023675 Держказначейська служба України м. Київ ЄДРПОУ 23350814 "Платник" КЗ ДОМР «Централізована бухгалтерія департаменту освіти» 87515, м. Маріуполь, вул. Казанцева, 27-а р/р UA898201720344210016000023675 р/р UA088201720344201016200023675 Держказначейська служба України м. Київ МФО820172 ЄДРПОУ 26319242 «Виконавець» КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПИТАНИЕ» 87524, м. Маріуполь, вул. Покришкіна, 9 р/р UA493354290000026008054012674 в АТ КТ «ПриватБанк» ЄДРПОУ 01558922 МФО 335429 Тел. (0629)52-81-46 2) Всі наступні умови договору залишаються незмінними та Сторони підтверджують свої зобов'язання. 3) Додаткова угода складена у трьох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному примірнику для кожної із сторін.
Номер договору про закупівлю: 38/Ш/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
08 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1) Зменшити суму Додаткової угоди № 6 від 31.12.2020р. до договору № 38/ш/3 від 02.03.2020р. на 12 124,00 грн. (дванадцять тисяч сто двадцять чотири грн. 00 коп.), без ПДВ. Загальна сума Додаткової угоди № 6 від 31.12.2020р. до договору № 38/ш/3 від 02.03.2020р. складає 21 000, 00 грн. (двадцять одна тисяча грн. 00 коп.), без ПДВ, яка відповідає кількості порцій:  Меню № 1 – Обслуговування учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти; учнів 1-11 класів з числа: дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей з малозабезпечених родин; дітей із сімей, в яких сукупний дохід на кожного члена сім’ї за попередній квартал не перевищував рівня забезпечення прожиткового мінімуму; учнів з особливими освітніми потребами, які навчаються в спеціальних та інклюзивних класах; учнів з числа багатодітних сімей; дітей з інвалідністю; дітей працівників органів внутрішніх справ, які загинули під час виконання службових обов’язків; дітей з сімей учасників АТО/ООС; дітей, батьки яких загинули в ході проведення АТО/ООС; дітей, батьки яких є учасниками бойових дій в Афганістані – 750 одиниць. 2) Інші умови вищезгаданого договору, які не вказані в угоді, залишаються без змін, і сторони підтверджують за ними свої зобов’язання. 3) Ця додаткова угода складена у 3-х примірниках, по одному примірнику кожній стороні, при цьому кожний примірник має однакову юридичну силу. 4) Ця угода є невід’ємною частиною договору і набирає чинності з моменту її підписання.
Номер договору про закупівлю: 38/Ш/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 186 732,00
UAH