Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
280 000,00 UAH
UA-2020-01-24-000602-b 52544fac51f04b698ff7d475c68201c0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лілія Мудра

+380972500742
+380536770690
pervaklila@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНМП "КРЕМЕНЧУЦЬКА МІСЬКА ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ"
Код ЄДРПОУ: 05385571
Місцезнаходження: 39623, Україна , Полтавська обл., місто Кременчук, ВУЛИЦЯ ПАВЛОВА, будинок 16
Контактна особа: Лілія Мудра
+380972500742,+380536770690
pervaklila@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 січня 2020 11:22
Звернення за роз’ясненнями: до 30 січня 2020 11:17
Оскарження умов закупівлі: до 05 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 лютого 2020 11:17
Початок аукціону: 10 лютого 2020 12:45
Очікувана вартість: 280 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21 штуки
комп'ютер в сборе
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39623, Україна, Полтавська область, місто Кременчук, вулиця Павлова, буд.16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 24 січня 2020 17:21
Дата відповіді: 27 січня 2020 10:56
Шановний Замовник! Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару? Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Відповідь на ваше запитання прописана в додатку 2 пункт 9, а саме :"Доставка, інсталяція, пуск обладнання та навчання персоналу здійснюється за рахунок Учасника. На підтвердження учасник повинен надати оригінал листа, в якому повинен гарантувати виконання вище зазначених вимог."
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 27 січня 2020 08:38
Дата відповіді: 27 січня 2020 10:57
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь на ваше запитання прописана в додатку 2, а саме: "У разі, якщо Технічні вимоги містить посилання на конкретну марку, фірму, патент, конструкцію або тип товару, то вважається, що Технічні вимоги містять вираз «або еквівалент».
Конкретні найменування товару в таблиці наведені з урахуванням потреб замовника в отриманні техніки певної комплектації та конфігурації. Учасник може пропонувати еквіваленти наведених товарів, які мають інші найменування (інших виробників тощо). Якщо учасником пропонуються еквіваленти товарів, учасник обов’язково наводить опис пропонованого товару із зазначенням всіх параметрів товару, для можливості порівняння замовником. Еквіваленти мають бути не гіршими за показниками, ніж вказані замовником. При встановленні погіршення якості еквівалентів відносно вимог замовника або істотних відхилень від наведених замовником параметрів (відсутність операційної системи якщо вона зазначена як необхідна або передбачена комплектацією вказаної моделі, менша потужність процесора, зменшення обсягу накопичувача тощо) тендерна пропозиція такого учасника відхиляється."
Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Оцінюватимемо пропозицію ФО-П неплатника ПДВ як остаточну

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-24-000602-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КОМЕЛ", Код ЄДРПОУ:24083083
Дата подання: 12 лютого 2020 11:52
Оскаження переможця
Файл Тендерна документація_Комп'ютери.doc, Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п. 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - Якщо учасники закупівлі в тендерній пропозиції вказують еквівалент до предмета закупівлі вказаного у Додатку 2, то він повинен надати пояснення у вільній формі за власним підписом та печаткою, чому він не може надати саме цей товар - така справка не надана у повному обсязі (вказано лище про заміну комплекту, але він гірший по технічним параметрам. В гарантійному листі вказано п'ять окремих товарів, в Технічній специфиікації два комп'ютера. Специфікаціє не дає зрозуміти який саме товр входить до складу ПК.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 лютого 2020 13:59
Доброго дня! Шановний учасник, розглянувши Вашу вимогу, повідомляю наступне:
Відповідно до Розіду 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, а саме п. 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - Якщо учасники закупівлі в тендерній пропозиції вказують еквівалент до предмета закупівлі вказаного у Додатку 2, то він повинен надати пояснення у вільній формі за власним підписом та печаткою, чому він не може надати саме цей товар.
ТОВ «ЮДІТРЕЙД» надано довідку-пояснення в якому зазначено, учасник що не може запропонувати в складі тендерної пропозиції комплект (клавіатура, миш) A4 Tech F1010 Black/Grey USB, адже не має можливості зарезервувати вказаний товар у відповідній кількості і гарантувати можливість поставки у разі визнання ТОВ «ЮДІТРЕЙД» переможцем закупівлі.
За своїми технічними характеристиками запропонований комплект повністю відповідає технічним вимогам, які вимагались Замовником, а саме: довжина кабелю складає 150 см.
Щодо вимоги стосовно запропонованого ТОВ «ЮДІТРЕЙД» товару, то учасник у складі тендерної пропозиції надав технічну специфікацію, де чітко зазначив, що входить до складу запропонованих персональних комп’ютерів: системний блок, монітор, комплект (клавіатура, миша), мережевий фільтр.
Керуючись зазначеним, вважаємо, що вимога ТОВ «КОМЕЛ» є необгрунтованою, а тому не підлягає задоволенню.
Номер вимоги: UA-2020-01-24-000602-b.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КОМЕЛ", Код ЄДРПОУ:24083083
Дата подання: 17 лютого 2020 10:32
Оскарження визначення переможця
Пропозиція має невідповідності. 1. Додаток №2 Гарантійний лист.pdf - зазначено 5 найменувань товару (у тому числі Персональний комп'ютер у складi: Expert PС Basic (A2200.08.S2.INT374)); 2. Тендерна пропозиція.pdf - зазначено два найменування товару, жоден з котрих не відповідає Гарантійному листу; 3. Довідка в довільній формі про неможливість поставити вимагаємий товар згідно ТЗ - відсутня; 4. Технічна специфікація.pdf - не містить конкретну специфікацію складових ПК, тому неможливо їх ідентифікувати. Прошу дискваліфікувати ТОВ "ЮДІТРЕЙД" - у зв'язку з невідповідністю їх пропозиції ТД.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 лютого 2020 15:16
Доброго дня! Шановний учасник, розглянувши Вашу вимогу, повідомляю наступне:
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ЮДІТРЕЙД» надано Тендерну пропозицію, де зазначено два найменування товару та чітко вказано складові запропонованого товару, а саме:
Персональний комп'ютер Expert PC у складі: cистемний блок Expert PC Basic (A2200.08.S2.INT.1223w) з програмним забезпеченням, монітор BenQ GW2283 Black, комплект (клавіатура, миша) 2E MK401 (2E-MK401UB), мережевий фільтр Gembird SPG5-G-10B – 5 шт.
Персональний комп'ютер Expert PC у складі: cистемний блок Expert PC Basic (A2200.08.S2.INT.1224), монітор BenQ GW2283 Black, комплект (клавіатура, миша) 2E MK401 (2E-MK401UB), мережевий фільтр Gembird SPG5-G-10B – 16 шт.
Відповідно до Розіду 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, а саме п. 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - Якщо учасники закупівлі в тендерній пропозиції вказують еквівалент до предмета закупівлі вказаного у Додатку 2, то він повинен надати пояснення у вільній формі за власним підписом та печаткою, чому він не може надати саме цей товар.
ТОВ «ЮДІТРЕЙД» надано довідку-пояснення в якому зазначено, учасник що не може запропонувати в складі тендерної пропозиції комплект (клавіатура, миш) A4 Tech F1010 Black/Grey USB, адже не має можливості зарезервувати вказаний товар у відповідній кількості і гарантувати можливість поставки у разі визнання ТОВ «ЮДІТРЕЙД» переможцем закупівлі.
Щодо вимоги стосовно запропонованого ТОВ «ЮДІТРЕЙД» товару, то учасник у складі тендерної пропозиції надав «Технічну специфікацію», де чітко зазначив, що входить до складу запропонованих персональних комп’ютерів: системний блок, монітор, комплект (клавіатура, миша), мережевий фільтр.
Керуючись наведеним, вважаємо, що вимога ТОВ «КОМЕЛ» є необгрунтованою, а тому не підлягає задоволенню.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 лютого 2020 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП СПЕСИВЦЕВ ДМИТРО ОЛЕГОВИЧ 184 600,00
UAH з ПДВ
184 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" 217 187,08
UAH з ПДВ
213 697,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 228 900,00
UAH з ПДВ
213 698,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю рекламно-торгівельна компанія "Золотий слон" 238 998,00
UAH з ПДВ
213 699,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП КОРСУН ЛЮДМИЛА ПИЛИПІВНА 239 877,00
UAH з ПДВ
213 777,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 226 308,54
UAH з ПДВ
222 899,04
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПАНЧЕНКО ІВАН ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 272 330,00
UAH з ПДВ
226 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" 235 021,20
UAH з ПДВ
227 890,08
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" 234 171,00
UAH з ПДВ
232 722,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." 259 014,48
UAH з ПДВ
255 002,58
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 259 672,16
UAH з ПДВ
257 913,58
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 лютого 2020 16:32
документи переможця.pdf
07 лютого 2020 19:58
Електронний підпис
07 лютого 2020 19:46
Технічна специфікація.pdf
07 лютого 2020 19:46
Тендерна пропозиція.pdf
07 лютого 2020 19:46
проект договору.pdf
07 лютого 2020 19:46
Працівники довідка.pdf
07 лютого 2020 19:46
Лист про код.pdf
07 лютого 2020 19:46
Інформаційна довідка.pdf
07 лютого 2020 19:46
Інструкція Expert PC.pdf
07 лютого 2020 19:46
Згода оброби даних.pdf
07 лютого 2020 19:46
додаток №3 Довідки.pdf
07 лютого 2020 19:46
Довідки повноваження.pdf
07 лютого 2020 19:46
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
07 лютого 2020 19:46
Витяг з реєстру пдв.pdf

Публічні документи

08 лютого 2020 23:25
Електронний підпис
08 лютого 2020 23:25
14794178_пропозиція.pdf
08 лютого 2020 21:16
Електронний підпис
08 лютого 2020 21:14
Статистика копія.pdf
08 лютого 2020 21:14
довідка санкції.pdf
08 лютого 2020 21:14
Витяг ПДВ копія.pdf
08 лютого 2020 21:02
Статут копія.pdf
08 лютого 2020 21:00
Технічні вимоги.pdf
08 лютого 2020 20:50
відповідність ст 17.pdf

Публічні документи

07 лютого 2020 16:27
Електронний підпис
07 лютого 2020 16:22
СЭС гигиена 2019.pdf
07 лютого 2020 16:22
RoHS declaration for Display.pdf
07 лютого 2020 16:22
Статут.pdf
07 лютого 2020 16:22
Декларация 2018.pdf
07 лютого 2020 16:22
товар новий.PDF
07 лютого 2020 16:22
форма оподаткування.PDF
07 лютого 2020 16:22
проект договору.PDF
07 лютого 2020 16:22
тендерна пропозиція.PDF
07 лютого 2020 16:22
наказ про призначення.pdf
07 лютого 2020 16:22
Декларация ЭМС 2018.pdf
07 лютого 2020 16:22
Аналогічний досвід.PDF

Публічні документи

08 лютого 2020 10:53
Електронний підпис
08 лютого 2020 10:52
Електронний підпис
08 лютого 2020 10:27
Електронний підпис
08 лютого 2020 10:24
АвторизаціяMICROSOFT.rar
07 лютого 2020 15:38
Лист з кодом доступу.pdf
07 лютого 2020 15:38
договір відп..pdf
07 лютого 2020 15:38
Вытяг.rar
07 лютого 2020 15:38
Гарантійний лист.pdf
07 лютого 2020 15:38
паспорткод.rar
07 лютого 2020 15:38
Довідка про єд.податок.pdf
07 лютого 2020 15:38
Витехні вимоги.pdf
07 лютого 2020 15:38
Витяг є.п. 2020.pdf
07 лютого 2020 15:38
Довідка ст.17.pdf

Публічні документи

06 лютого 2020 11:15
Електронний підпис
04 лютого 2020 13:29
Електронний підпис

Публічні документи

07 лютого 2020 16:43
35. Expert PC.pdf
07 лютого 2020 16:43
34. Expert PC.JPG
07 лютого 2020 16:43
33. Expert PC.JPG
07 лютого 2020 16:43
32. Expert PC.JPG
07 лютого 2020 16:43
31. Expert PC.pdf
07 лютого 2020 16:43
30. Expert PC.PDF
07 лютого 2020 16:43
29. Авторизаційний лист.pdf
07 лютого 2020 16:43
25.Лист щодо свідоцтва.PDF
07 лютого 2020 16:43
23.Лист про статтю 17.PDF
07 лютого 2020 16:43
19.Лист відгук.jpeg
07 лютого 2020 16:43
18. Специфікація.PDF
07 лютого 2020 16:43
17.Довідка про санкції.PDF
07 лютого 2020 16:43
10.Паспорт Панченко.pdf
07 лютого 2020 16:43
9.Виписка Панченко.pdf
07 лютого 2020 16:43
8.Код Панченко.pdf
07 лютого 2020 16:43
5.Проект договору 5.PDF
07 лютого 2020 16:43
4.Проект договору 4.PDF
07 лютого 2020 16:43
3.Проект договору 3.PDF
07 лютого 2020 16:43
2.Проект договору 2.PDF
07 лютого 2020 16:43
1.Проект договору 1.PDF

Публічні документи

07 лютого 2020 17:34
41. Тендерна пропозиція.pdf
07 лютого 2020 17:34
4. Статут (копія).pdf
07 лютого 2020 17:33
32. Проект договору.pdf
07 лютого 2020 17:33
3. Витяг ПДВ (копія).pdf
07 лютого 2020 17:33
26. Лист з кодом доступу.pdf
07 лютого 2020 17:33
23. Лист-згода Лєбєдєва.pdf
07 лютого 2020 17:33
22. Паспорт Лєбєдєва.pdf
07 лютого 2020 17:33
2. Витяг ЄДРПОУ 06.02.2020.pdf

Публічні документи

07 лютого 2020 16:52
Електронний підпис
07 лютого 2020 16:20
Тендерна пропозиція.pdf
07 лютого 2020 16:20
Проект договору.pdf
07 лютого 2020 16:20
ПДВ.pdf
07 лютого 2020 16:20
наказ+протокол.pdf
07 лютого 2020 16:20
Ліцензування.pdf
07 лютого 2020 16:20
Довідка. ПДВ.pdf
07 лютого 2020 16:20
Відповідність Roma PC.pdf
07 лютого 2020 16:20
Відповідність GEMBIRD.pdf
07 лютого 2020 16:20
Відповідність BenQ.pdf
07 лютого 2020 16:20
Відповідність A4tech.pdf
07 лютого 2020 16:20
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
07 лютого 2020 16:20
Витяг.pdf

Публічні документи

07 лютого 2020 17:16
Копія статуту ТОВ В.М..pdf
07 лютого 2020 17:16
Витяг з ЄДР.pdf
07 лютого 2020 17:16
Договір (проект).pdf
07 лютого 2020 17:16
Відомості з ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП СПЕСИВЦЕВ ДМИТРО ОЛЕГОВИЧ

ТОВ "ЮДІТРЕЙД"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ РТК "Золотий слон"

ФОП КОРСУН ЛЮДМИЛА ПИЛИПІВНА

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ФОП "ПАНЧЕНКО ІВАН ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"

ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."

ТОВ "КОМЕЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП СПЕСИВЦЕВ ДМИТРО ОЛЕГОВИЧ
#3166300052
Відхилено 184 600,00
UAH з ПДВ
11 лютого 2020 13:42
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
#42036301
Переможець 213 697,00
UAH з ПДВ
12 лютого 2020 11:00

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 лютого 2020 11:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
#42036301
213 697,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 11:14
Електронний підпис зміни до договору
26 лютого 2020 09:28
дод уг 1 дог 2-Т-20.pdf зміни до договору
26 лютого 2020 09:27
дог 2-Т-20 (2).pdf зміни до договору
26 лютого 2020 09:27
Електронний підпис укладений
25 лютого 2020 12:57
дог 2-Т-20.pdf укладений
25 лютого 2020 12:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
26 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору на0,08грн. Загальна сума договору становить 213696,92грн. Інші умови договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 2-Т-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 213 697,00
UAH (в тому числі ПДВ 35 616,17 UAH)