Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації харчування Код ДК 021:2015 55320000 - 9 Послуги з організації харчування
Очікувана вартість
541 641,50 UAH
UA-2020-01-24-000591-b 5ddce7934c1e43f1b83f6856ca4eaaed
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Кіор

+380976516310
+380677545083
maros17@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Гімназія зі структурним підрозділом початкової школи №17 Маріупольської міської ради Донецької області"
Код ЄДРПОУ: 23031807
Місцезнаходження: 87549, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Грецька, 219
Контактна особа: Оксана Кіор
+380976516310,+380677545083
maros17@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 січня 2020 11:21
Звернення за роз’ясненнями: до 30 січня 2020 11:03
Оскарження умов закупівлі: до 05 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 лютого 2020 11:03
Початок аукціону: 10 лютого 2020 13:45
Очікувана вартість: 541 641,50 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 416,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55320000-9: Послуги з організації харчування


Меню №1 - 18053 одиниць, Меню №2 - 750 одиниць
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18803 одиниця
Послуги з організації харчування Код ДК 021:2015 55320000 - 9 Послуги з організації харчування Меню №1 - 18053 одиниць, Меню №2 - 750 одиниць
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87549, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, вул.Грецька, 219
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 січня 2020 12:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2020 11:21
ТД питание - 2020 (3).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 лютого 2020 14:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Комунальне Підприємство "Питание" 541 634,00
UAH
541 634,00
UAH
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "УПРАВЛІННЯ ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ТА ТОРГІВЛІ" 541 641,50
UAH
541 641,50
UAH
Документи

Публічні документи

05 лютого 2020 13:34
Електронний підпис
05 лютого 2020 13:33
Додаток 7 новий.pdf
05 лютого 2020 13:33
Додаток 5 новий.pdf
05 лютого 2020 13:33
Додаток 6.pdf
05 лютого 2020 13:33
Додаток 11 школи.PDF
05 лютого 2020 13:33
Додаток4.PDF
05 лютого 2020 13:33
Додаток3.1.PDF
05 лютого 2020 13:33
Додаток 9 новий.pdf
05 лютого 2020 13:33
Додаток10.PDF
05 лютого 2020 13:33
Справка субподряд.PDF
05 лютого 2020 13:33
Додаток10.1.PDF
05 лютого 2020 13:33
Додаток 1. Довідки.pdf
05 лютого 2020 13:33
Додаток 3 ОШ 17.PDF
05 лютого 2020 13:33
Додаток 2 ош 17.PDF

Публічні документи

06 лютого 2020 11:27
Електронний підпис
06 лютого 2020 11:26
Уставні документи.zip
06 лютого 2020 11:26
Додаток 2.zip
06 лютого 2020 11:26
додаток 1.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Комунальне Підприємство "Питание"

Товариство з обмеженою відповідальністю "УПРАВЛІННЯ ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ТА ТОРГІВЛІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне Підприємство "Питание"
#01558922
Переможець 541 634,00
UAH
11 лютого 2020 11:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 лютого 2020 11:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне Підприємство "Питание"
#01558922
541 634,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 березня 2021 15:35
Звіт про виконання договору.png укладений
04 березня 2021 15:33
Електронний підпис зміни до договору
08 лютого 2021 15:52
повідомлення.pdf зміни до договору
08 лютого 2021 15:50
додаткова угода 7 від 05.02.2021.pdf зміни до договору
08 лютого 2021 15:50
Електронний підпис зміни до договору
15 січня 2021 16:45
протокол технична помилка.pdf зміни до договору
15 січня 2021 16:43
повідомлення.pdf зміни до договору
15 січня 2021 16:43
Електронний підпис зміни до договору
15 січня 2021 14:35
повідомлення.pdf зміни до договору
15 січня 2021 14:33
Додаткова угова угода 6.pdf зміни до договору
15 січня 2021 14:33
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 11:11
повідомлення 2.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 11:08
протокол технічна помилка.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 11:08
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 09:22
Повідомлення.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 09:20
Додаткова угода №5.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 09:20
Електронний підпис зміни до договору
07 грудня 2020 10:09
Повідомлення.pdf зміни до договору
07 грудня 2020 10:05
Додаткова угода №4.pdf зміни до договору
07 грудня 2020 10:05
Електронний підпис зміни до договору
03 серпня 2020 12:18
Додаткова угода №3.pdf зміни до договору
03 серпня 2020 12:15
повідомлення.pdf зміни до договору
03 серпня 2020 12:15
Електронний підпис зміни до договору
08 квітня 2020 14:02
Повідомлення про внесення змін.pdf зміни до договору
08 квітня 2020 12:40
Повідомлення.pdf зміни до договору
08 квітня 2020 11:04
додаткова угода № 2.pdf зміни до договору
08 квітня 2020 11:04
Електронний підпис зміни до договору
02 березня 2020 16:12
Повідомлення про внесення змін.pdf зміни до договору
02 березня 2020 15:47
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
02 березня 2020 15:47
Електронний підпис укладений
02 березня 2020 15:27
Договір.pdf укладений
02 березня 2020 10:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): - Зменшити суму договору на 45556 грн 00 коп. (сорок п’ять тисяч п’ятсот п’ятдесят шість грн. 00коп) без ПДВ. У зв’язку з чим, п.3.1. договору поставки № 17/ш /3 від 02 березня 2020 року викласти у наступній редакції: «Ціна цього договору становить 496078 грн 00 коп(чотириста дев’яносто шість тисяч сімдесят вісім грн 00 коп ) без ПДВ. - Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: - Меню № 1 – 16426 одиниць; - Меню № 2 - 750 одиниць.
Номер договору про закупівлю: 17/Ш/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): - - Зменшити суму договору на 93016 грн 00 коп. (дев’яносто три тисячи шістнадцять грн. 00коп) без ПДВ. У зв’язку з чим, п.3.1. договору поставки № 17/ш /3 від 02 березня 2020 року викласти у наступній редакції: «Загальна сума договору складає 403062 грн 00 коп(чотириста три тисячи шістдесят дві грн 00 коп ) без ПДВ. - Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: - Меню№ 1 – Обслуговування учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти; учнів 1-11 класів з числа: дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування;дітей з малозабезпечених родин; дітей із сімей, в яких сукупний дохід на кожного члена сім’ї за попередній квартал не перевищував рівня забезпечення прожиткового мінімуму; учнів з особливими освітніми потребами, які навчаються в спеціальних та інклюзивних класах; учнів з числа багатодітних сімей; дітей з інвалідністю; дітей працівників органів внутрішніх справ, які загинули під час виконання службових обов’язків; дітей з сімей учасників АТО/ООС;дітей, батьки яких загинули в ході проведення АТО/ООС; дітей, батьки яких є учасниками бойових дій в Афганістані - 13104одиниць; - Меню № 2 - Обслуговування учнів (вихованців) в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку - 750 одиниць. - Умови договору № 17/ш /3 від 02 березня 2020 року не порушені даною Угодою. Залишаються незмінними та сторони підтверджують по ним свої обов’язки.
Номер договору про закупівлю: 17/Ш/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення
Номер договору про закупівлю: 17/Ш/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Опис змін, що внесені до істотних умов договору: - Зменшити суму договору на 84000,00 грн 00 коп. ( вісімдесят чотири тисячи грн. 00коп) без ПДВ. У зв’язку з чим, п.3.1. договору поставки № 17/ш /3 від 02 березня 2020 року викласти у наступній редакції: «Загальна сума договору складає 245700 грн 00 коп ( двісті сорок п’ять тисяч сімсот грн 00 коп ) без ПДВ. - Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: - Меню№ 1 – Обслуговування учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти; учнів 1-11 класів з числа: дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування;дітей з малозабезпечених родин; дітей із сімей, в яких сукупний дохід на кожного члена сім’ї за попередній квартал не перевищував рівня забезпечення прожиткового мінімуму; учнів з особливими освітніми потребами, які навчаються в спеціальних та інклюзивних класах; учнів з числа багатодітних сімей; дітей з інвалідністю; дітей працівників органів внутрішніх справ, які загинули під час виконання службових обов’язків; дітей з сімей учасників АТО/ООС;дітей, батьки яких загинули в ході проведення АТО/ООС; дітей, батьки яких є учасниками бойових дій в Афганістані - 8775 одиниць; - Меню № 2 - Обслуговування учнів (вихованців) в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку - 0 одиниць.
Номер договору про закупівлю: 17/Ш/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовжити строк дії договору №17/ш/3 від 02.03.2020 року на строк дост атній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі на суму 49140,00 грн. (сорок дев’ять тисяч сто сорок грн. 00 коп.), без ПДВ
Номер договору про закупівлю: 17/Ш/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовжити строк дії договору №17/ш/3 від 02.03.2020 року на строк дост атній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі на суму 49140,00 грн. (сорок дев’ять тисяч сто сорок грн. 00 коп.), без ПДВ
Номер договору про закупівлю: 17/Ш/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна банківських реквізитів "Замовник" і "Платник"
Номер договору про закупівлю: 17/Ш/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів "Замовник" і "Платник"
Номер договору про закупівлю: 17/Ш/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
08 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. згідно з частиною четвертою статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі»: зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. 2. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1.Зменшити суму Додаткової угоди №5 від 31.12.2020р до договору 17/ш/3 від 02.03.2020 р на 16688,00 грн ( шістнадцять тисяч шістсот вісімдесят вісім грн,00 коп) без ПДВ. 2. Загальна сума Додаткової угоди №5 від 31.12.2020р до договору17/ш/3 від02.03.2020 р складає 32452,00грн (тридцять дві тисячи чотириста п’ятдесят дві грн 00коп) без ПДВ, яка відповідає кількості порцій: - Меню №1 - Обслуговування учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти; учнів 1-11 класів з числа: дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування;дітей з малозабезпечених родин; дітей із сімей, в яких сукупний дохід на кожного члена сім’ї за попередній квартал не перевищував рівня забезпечення прожиткового мінімуму; учнів з особливими освітніми потребами, які навчаються в спеціальних та інклюзивних класах; учнів з числа багатодітних сімей; дітей з інвалідністю; дітей працівників органів внутрішніх справ, які загинули під час виконання службових обов’язків; дітей з сімей учасників АТО/ООС;дітей, батьки яких загинули в ході проведення АТО/ООС;дітей, батьки яких є учасниками бойових дій в Афганістані – 1159 одиниць.
Номер договору про закупівлю: 17/Ш/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 278 152,00
UAH