Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Газове паливо (газ метан для автомобілів)
Очікувана вартість
1 760 000,00 UAH
UA-2020-01-24-000551-b fdcae73adb7d457ea07ff7b7e185b55b
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "ЧЕРНІГІВСЬКЕ ТРОЛЕЙБУСНЕ УПРАВЛІННЯ" ЧЕРНІГІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 03328681
Місцезнаходження: 14027, Україна , Чернігівська обл., м.Чернігів, вул.ШЕВЧЕНКА, 50
Контактна особа: Ольга Х
+380730037318
zakupki.chtu@chernigiv-rada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 січня 2020 11:16
Звернення за роз’ясненнями: до 31 січня 2020 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 лютого 2020 08:00
Очікувана вартість: 1 760 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
120000 метр кубічний
Газове паливо (газ метан для автомобілів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14035, Україна, Чернігівська область, місто Чернігв, вул. Шевченка, 50 Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 січня 2020 16:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2020 11:16
ОГОЛОШЕННЯ_Метан.doc
24 січня 2020 11:16
Проект Договору поставки.doc
24 січня 2020 11:16
Додаток 3 до ТД тех вимоги.doc
24 січня 2020 11:16
Тендерна документація.doc
24 січня 2020 11:16
Додаток 1 до ТД Форма тендерної пропозиції.doc
24 січня 2020 11:16
Додаток 2 до ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо змін та доповнення до проекту договору
Дата подання: 28 січня 2020 17:02
Дата відповіді: 31 січня 2020 14:43
Доброго дня! Проект договору, який завантажено комунальним підприємством «Чернігівське тролейбусне управління» Чернігівської міської ради (далі – Покупець) на закупівлю стисненого природного газу (СПГ), не враховує особливості закупівлі такого товару, як стиснений природний газ. Крім того, слід зазначити, що закупівля СПГ з використанням пластикових карток має ряд суттєвих переваг у порівнянні з іншими способами отримання такого товару, у тому числі можливість встановлення добового та місячного ліміту отримання СПГ, безкоштовно з використанням Інтернет-ресурсу контролювати обсяги закупівлі тощо. Враховуючи це, та інші обставини, наведені нижче, просимо розглянути Замовника пропозиції щодо змін та доповнення до зазначеного проекту договору. 1. Враховуючи особливості фізичних властивостей та спосіб відпуску СПГ, пункти 2.3. та 2.4. не можуть бути застосованими до правовідносин за договором. У зв’язку із цим вважаємо за доцільне запропонувати Замовнику виключити зазначені пункти з тексту проекту договору. 2. СПГ може передаватись тільки шляхом заправки автомобілів на автомобільній газонаповнювальній компресорній станції, або з ПАГЗ. Тому у проекті договору необхідно зазначити порядок отримання товару (із використанням пластикових карток, відомостей тощо) 3. Враховуючи те, що пунктом 5.1. проекту договору передбачено обов’язок оплатити СПГ протягом 45 банківських днів з дати його отримання Покупцем на склад, вважаємо за необхідне запропонувати Замовнику зменшити зазначений строк та викласти пункт 5.1. проекту договору у наступній редакції: «5.1. Покупець оплачує отриманий протягом одного календарного (газового) місяця товар протягом 10 календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідного акту приймання-передачі товару». Крім того слід зазначити, що поставка СПГ, який використовується для заправки автомобілів, на склад Покупця є неможливою, беручи до уваги те, що СПГ є стисненим газом. 4. Проектом договору не передбачено порядку зміни ціни на СПГ. З метою недопущення можливості застосування до Постачальника штрафних санкцій органами, які здійснюють контроль за дотриманням правил здійснення економічної конкуренції, вважаємо за доцільне доповнити пункт 6.1. проекту договору наступними абзацами: «У разі, якщо ціна на товар, встановлена Постачальником на своїх АГНКС, перевищить ціну, зазначену у специфікації до цього Договору, Сторони за ініціативою Постачальника та за наявності підстав, передбачених ч.4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», укладають додаткову угоду до цього Договору про збільшення ціни на товар. До моменту підписання Покупцем зазначеної у цьому пункті додаткової угоди, Постачальник має право припинити відпуск товару Покупцю. У разі, якщо ціна на товар, встановлена Постачальником на своїх АГНКС, перевищить ціну, зазначену у специфікації до цього Договору, більше ніж на 10%, і відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» у Сторін будуть відсутні правові підстави щодо укладання додаткової угоди до цього Договору про збільшення ціни на товар, Постачальник має право припинити відпуск товару. У такому випадку Покупець зобов’язаний оплатити Постачальнику весь товар, який Покупець отримав за цим Договором та не оплатив.». 5. Пунктом 7.2. проекту договору передбачено, що місцем поставки СПГ є адреса Покупця. Тобто виконати таку умову договору може тільки постачальник, який має пересувний автомобільний газозаправник (ПАГЗ). При цьому така умова є дискримінаційною по відношенню до інших продавців СПГ, які використовують для продажу автомобільні газонаповнювальні компресорні станції (АГНКС). Враховуючи викладене, вважаємо за необхідне викласти пункт 7.2. проекту договору у наступній редакції: «7.2. Місце поставки (передачі) товару: м. Чернігів, вул. Шевченка, 50Б, або ___________________ (адреса АГНКС Постачальника).». 6. Пункт 7.3. проекту договору вважаємо за доцільне викласти у наступній редакції: «7.3. Моментом поставки товару та переходу права власності на товар є момент реєстрації POS-терміналом та/або реєстратором розрахункових операцій відпуску товару.». 7. Розділом 9 та розділом 8 проекту договору передбачено обов’язок Покупця оплачувати товар тільки при наявності бюджетного асигнування та право Постачальника на отримання оплати за газ тільки за наявності бюджетного асигнування. Вважаємо, що така редакція пункту дає можливість Покупцю уникати оплати за фактично отриманий у Постачальника СПГ. Враховуючи це, та викладене вище, вважаємо за доцільне: 7.1 виключити п. 9.1. з проекту договору; 7.2 виключити з п. 8.1. проекту договору слова та символи: «(при наявності бюджетного фінансування)»; 7.3 викласти пункт 8.4. проекту договору у наступній редакції: «8.4. Постачальник має право: - своєчасно та в повному обсязі отримати оплату за поставлений товар; - призупинити відпуск товару Покупцю у разі наявності прострочених грошових зобов’язань Покупця за цим Договором до моменту повного виконання зазначених грошових зобов’язань; - відмовити у відпуску товару довіреній особі Покупця у разі порушення довіреною особою Покупця нормативних актів, які регламентують правила безпеки та охорони праці на АГНКС, а також за відсутності ПК та посвідчення на право керування транспортним засобом з газобалонним обладнанням, яке має відповідати існуючим вимогам до газобалонних автомобілів та вимогам правил технічної експлуатації; - у разі невиконання Покупцем свого(їх) зобов’язань, достроково розірвати цей Договір, повідомивши про це Покупця не пізніше, ніж за 10 (десять) календарних днів до дати розірвання Договору.». 8. Пунктом 8.2. проекту договору передбачено право Покупця «частково або в повному обсязі в односторонньому порядку відмовитись від зобов’язання, у разі: - порушення зобов’язання Постачальником; - відмови внесення до Договору змін щодо підвищення ціни за одиницю товару; - зменшення фактичного обсягу видатків на закупівлю товару». При цьому також встановлено, що у разі односторонньої відмови від Договору у повному обсязі або частково, договір є відповідно розірваним або зміненим. Таким чином у разі будь-якого порушення умов цього договору Постачальником (у тому числі порушення у частині строку надання Покупцю актів приймання-передачі товару) Покупець матиме право в односторонньому порядку відмовитись та не виконувати будь-яке своє зобов’язання перед Постачальником (у тому числі зобов’язання з оплати отриманого СПГ). Враховуючи викладене, та з метою недопущення зловживання Покупцем своїми правами за договором, вважаємо за необхідне: 8.1 пункт 8.2. проекту договору після слів «не пізніше ніж протягом 10 (десяти) календарних днів» доповнити словами та символами «, при цьому Покупець у будь-якому разі повинен оплатити весь отриманий за цим Договором товар;»; 8.2 виключити з п. 8.2. проекту договору наступні слова та символи: «частково або в повному обсязі в односторонньому порядку відмовитись від зобов’язання, у разі: - порушення зобов’язання Постачальником; - відмови внесення до Договору змін щодо підвищення ціни за одиницю товару; - зменшення фактичного обсягу видатків на закупівлю товару». 9. Пункт 10.2. проекту договору передбачає сплату Постачальником штрафу у розмірі 20% недопоставленого товару за порушення умов договору. При цьому у пункті не зазначено, за порушення яких саме умов Договору до Постачальника застосовується така штрафна санкція, і не зрозуміло, що саме мається на увазі під словами «недопоставленого товару». Враховуючи те, що пункт 10.2. у редакції, наведеній у проекті договору, дає можливість Покупцю трактувати його неоднозначно і зловживати своїми правами за договором, а також те, що проектом договору передбачена відстрочка платежу за поставлений товар, пропонуємо пункт 10.2. виключити з проекту договору. 10. Пункт 10.4. проекту договору передбачає що Покупець звільняється від відповідальності за порушення строків оплати товару, якщо таке порушення є наслідком затримки фінансування видатків Покупця. Вважаємо за доцільне виключити пункт 10.4. з проекту договору, оскільки ризик затримки фінансування при паритетній позиції сторін за договором повинен нести не Постачальник а Покупець.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний учасник закупівлі! Згідно ч. 1 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі», фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Ознайомившись з вашим зверненням щодо проекту договору, було встановлено відсутність у ньому питань з приводу необхідності надання роз’яснень по тендерній документації та вимог щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі, а тому було прийнято рішення про його відхилення.
щодо змін та доповнення до проекту договору
Дата подання: 28 січня 2020 17:03
Дата відповіді: 31 січня 2020 14:43
Доброго дня! Проект договору, який завантажено комунальним підприємством «Чернігівське тролейбусне управління» Чернігівської міської ради (далі – Покупець) на закупівлю стисненого природного газу (СПГ), не враховує особливості закупівлі такого товару, як стиснений природний газ. Крім того, слід зазначити, що закупівля СПГ з використанням пластикових карток має ряд суттєвих переваг у порівнянні з іншими способами отримання такого товару, у тому числі можливість встановлення добового та місячного ліміту отримання СПГ, безкоштовно з використанням Інтернет-ресурсу контролювати обсяги закупівлі тощо. Враховуючи це, та інші обставини, наведені нижче, просимо розглянути Замовника пропозиції щодо змін та доповнення до зазначеного проекту договору. 1. Враховуючи особливості фізичних властивостей та спосіб відпуску СПГ, пункти 2.3. та 2.4. не можуть бути застосованими до правовідносин за договором. У зв’язку із цим вважаємо за доцільне запропонувати Замовнику виключити зазначені пункти з тексту проекту договору. 2. СПГ може передаватись тільки шляхом заправки автомобілів на автомобільній газонаповнювальній компресорній станції, або з ПАГЗ. Тому у проекті договору необхідно зазначити порядок отримання товару (із використанням пластикових карток, відомостей тощо) 3. Враховуючи те, що пунктом 5.1. проекту договору передбачено обов’язок оплатити СПГ протягом 45 банківських днів з дати його отримання Покупцем на склад, вважаємо за необхідне запропонувати Замовнику зменшити зазначений строк та викласти пункт 5.1. проекту договору у наступній редакції: «5.1. Покупець оплачує отриманий протягом одного календарного (газового) місяця товар протягом 10 календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідного акту приймання-передачі товару». Крім того слід зазначити, що поставка СПГ, який використовується для заправки автомобілів, на склад Покупця є неможливою, беручи до уваги те, що СПГ є стисненим газом. 4. Проектом договору не передбачено порядку зміни ціни на СПГ. З метою недопущення можливості застосування до Постачальника штрафних санкцій органами, які здійснюють контроль за дотриманням правил здійснення економічної конкуренції, вважаємо за доцільне доповнити пункт 6.1. проекту договору наступними абзацами: «У разі, якщо ціна на товар, встановлена Постачальником на своїх АГНКС, перевищить ціну, зазначену у специфікації до цього Договору, Сторони за ініціативою Постачальника та за наявності підстав, передбачених ч.4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», укладають додаткову угоду до цього Договору про збільшення ціни на товар. До моменту підписання Покупцем зазначеної у цьому пункті додаткової угоди, Постачальник має право припинити відпуск товару Покупцю. У разі, якщо ціна на товар, встановлена Постачальником на своїх АГНКС, перевищить ціну, зазначену у специфікації до цього Договору, більше ніж на 10%, і відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» у Сторін будуть відсутні правові підстави щодо укладання додаткової угоди до цього Договору про збільшення ціни на товар, Постачальник має право припинити відпуск товару. У такому випадку Покупець зобов’язаний оплатити Постачальнику весь товар, який Покупець отримав за цим Договором та не оплатив.». 5. Пунктом 7.2. проекту договору передбачено, що місцем поставки СПГ є адреса Покупця. Тобто виконати таку умову договору може тільки постачальник, який має пересувний автомобільний газозаправник (ПАГЗ). При цьому така умова є дискримінаційною по відношенню до інших продавців СПГ, які використовують для продажу автомобільні газонаповнювальні компресорні станції (АГНКС). Враховуючи викладене, вважаємо за необхідне викласти пункт 7.2. проекту договору у наступній редакції: «7.2. Місце поставки (передачі) товару: м. Чернігів, вул. Шевченка, 50Б, або ___________________ (адреса АГНКС Постачальника).». 6. Пункт 7.3. проекту договору вважаємо за доцільне викласти у наступній редакції: «7.3. Моментом поставки товару та переходу права власності на товар є момент реєстрації POS-терміналом та/або реєстратором розрахункових операцій відпуску товару.». 7. Розділом 9 та розділом 8 проекту договору передбачено обов’язок Покупця оплачувати товар тільки при наявності бюджетного асигнування та право Постачальника на отримання оплати за газ тільки за наявності бюджетного асигнування. Вважаємо, що така редакція пункту дає можливість Покупцю уникати оплати за фактично отриманий у Постачальника СПГ. Враховуючи це, та викладене вище, вважаємо за доцільне: 7.1 виключити п. 9.1. з проекту договору; 7.2 виключити з п. 8.1. проекту договору слова та символи: «(при наявності бюджетного фінансування)»; 7.3 викласти пункт 8.4. проекту договору у наступній редакції: «8.4. Постачальник має право: - своєчасно та в повному обсязі отримати оплату за поставлений товар; - призупинити відпуск товару Покупцю у разі наявності прострочених грошових зобов’язань Покупця за цим Договором до моменту повного виконання зазначених грошових зобов’язань; - відмовити у відпуску товару довіреній особі Покупця у разі порушення довіреною особою Покупця нормативних актів, які регламентують правила безпеки та охорони праці на АГНКС, а також за відсутності ПК та посвідчення на право керування транспортним засобом з газобалонним обладнанням, яке має відповідати існуючим вимогам до газобалонних автомобілів та вимогам правил технічної експлуатації; - у разі невиконання Покупцем свого(їх) зобов’язань, достроково розірвати цей Договір, повідомивши про це Покупця не пізніше, ніж за 10 (десять) календарних днів до дати розірвання Договору.». 8. Пунктом 8.2. проекту договору передбачено право Покупця «частково або в повному обсязі в односторонньому порядку відмовитись від зобов’язання, у разі: - порушення зобов’язання Постачальником; - відмови внесення до Договору змін щодо підвищення ціни за одиницю товару; - зменшення фактичного обсягу видатків на закупівлю товару». При цьому також встановлено, що у разі односторонньої відмови від Договору у повному обсязі або частково, договір є відповідно розірваним або зміненим. Таким чином у разі будь-якого порушення умов цього договору Постачальником (у тому числі порушення у частині строку надання Покупцю актів приймання-передачі товару) Покупець матиме право в односторонньому порядку відмовитись та не виконувати будь-яке своє зобов’язання перед Постачальником (у тому числі зобов’язання з оплати отриманого СПГ). Враховуючи викладене, та з метою недопущення зловживання Покупцем своїми правами за договором, вважаємо за необхідне: 8.1 пункт 8.2. проекту договору після слів «не пізніше ніж протягом 10 (десяти) календарних днів» доповнити словами та символами «, при цьому Покупець у будь-якому разі повинен оплатити весь отриманий за цим Договором товар;»; 8.2 виключити з п. 8.2. проекту договору наступні слова та символи: «частково або в повному обсязі в односторонньому порядку відмовитись від зобов’язання, у разі: - порушення зобов’язання Постачальником; - відмови внесення до Договору змін щодо підвищення ціни за одиницю товару; - зменшення фактичного обсягу видатків на закупівлю товару». 9. Пункт 10.2. проекту договору передбачає сплату Постачальником штрафу у розмірі 20% недопоставленого товару за порушення умов договору. При цьому у пункті не зазначено, за порушення яких саме умов Договору до Постачальника застосовується така штрафна санкція, і не зрозуміло, що саме мається на увазі під словами «недопоставленого товару». Враховуючи те, що пункт 10.2. у редакції, наведеній у проекті договору, дає можливість Покупцю трактувати його неоднозначно і зловживати своїми правами за договором, а також те, що проектом договору передбачена відстрочка платежу за поставлений товар, пропонуємо пункт 10.2. виключити з проекту договору. 10. Пункт 10.4. проекту договору передбачає що Покупець звільняється від відповідальності за порушення строків оплати товару, якщо таке порушення є наслідком затримки фінансування видатків Покупця. Вважаємо за доцільне виключити пункт 10.4. з проекту договору, оскільки ризик затримки фінансування при паритетній позиції сторін за договором повинен нести не Постачальник а Покупець.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний учасник закупівлі! Згідно ч. 1 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі», фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Ознайомившись з вашим зверненням щодо проекту договору, було встановлено відсутність у ньому питань з приводу необхідності надання роз’яснень по тендерній документації та вимог щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі, а тому було прийнято рішення про його відхилення.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 лютого 2020 08:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ТЕКССИЛ 1 530 000,00
UAH з ПДВ
1 530 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ТЕКССИЛ

Інформація про відміну

Дата відміни
10 лютого 2020 08:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій