Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Овочі, фрукти та горіхи.
Очікувана вартість
373 000,00 UAH
UA-2020-01-24-000540-b ca782b37820e4d8eb6e07691630f7894
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віта Білець

+380661838720 rokosvita@bigmir.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ РОКИТНІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 02145895
Вебсайт: http://rokosvita.org.ua
Місцезнаходження: 34200, Украина , Рівненська обл., смт. Рокитне, вул. Незалежності, 13
Контактна особа: Віта Білець
+380661838720
rokosvita@bigmir.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 січня 2020 11:16
Звернення за роз’ясненнями: до 30 січня 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 лютого 2020 19:00
Початок аукціону: 10 лютого 2020 15:32
Очікувана вартість: 373 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,27%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
33679 кілограми
Овочі, фрукти та горіхи.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник протягом 30 банківських днів після підписання Сторонами накладної, реєстру накладних на Товар, за наявності відповідного бюджетного призначення,перераховує на поточний рахунок Постачальника вартість поставленої партії Товару. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 січня 2020 11:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2020 11:16
ТД овочі, фрукти, горіхи.doc
24 січня 2020 11:16
оголошення овочі, фрукти, горіхи.rtf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-02-18-000036 ● d388f07cbfb64629a2b7c5aa0957ac9f
  • Статус: вирішено ● Дата: 21 квітня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 лютого 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 лютого 2020 16:20
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

18.02.2020 № 17

м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.

Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 18.02.2020 № 17.

Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2020-01-24-000540-b 24.01.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненній в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області

Віктор ГРИГОРУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-02-19 10:51:30

Запит про надання інформації

У межах проведення моніторингу закупівлі товарів згідно ДК 021:2015: 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-01-24-000540-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р № 43, постала потреба в отриманні пояснень із питань.
1. Моніторингом процедури закупівлі встановлено, що тендерна пропозиція учасника ФОП Басич Людмила Володимирівна не відповідає умовам тендерної документації з наступних причин:
Згідно п. 1 Додатку 1 до тендерної документації, для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази Учасник надає лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності), в якому зазначається наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виробництва (зберігання) та доставки товару.
Пунктом 2 Вимог до Учасника (постачальника) Додатку 3 до тендерної документації, передбачено, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати сканкопію договору про санітарну обробку складу з підтверджуючими документами про проходження такої обробки складу (наприклад довідка про санітарну обробку).
У складі тендерної пропозиції ФОП Басич Людмила Володимирівна завантажена довідка з інформацією про наявність обладнання та матеріально-технічної бази № 75 від 07.02.2020 року, в якій учасником надано інформацію про наявність магазину з наявністю складського приміщення с. Кисоричі, вул. Центральна, 107 та магазину з наявністю складського приміщення с. Масевичі, вул. Центральна, 90.
Однак, у складі тендерної пропозиції ФОП Басич Людмила Володимирівна відсутня сканкопія договору про санітарну обробку складу з підтверджуючими документами про проходження такої обробки складу, що не відповідає вимогам встановленими Замовником (п. 2 Додатку 3 до тендерної документації).
Також, пунктами 7 та 9 Вимог до Учасника (постачальника) Додатку 3 до тендерної документації передбачено надання учасником документів, які підтверджують безпечність та якість товару, який є предметом закупівлі: скановану копію декларації відповідності (виробника) та протоколи досліджень або експертні висновки запропонованої продукції, відповідно.
В складі тендерної пропозиції ФОП Басич Людмила Володимирівна відсутні вищезазначені документи на запропоновану продукцію, а саме: огірки свіжі, що не відповідає вимогам встановленими Замовником (п. 7 та 9 Додатку 3 до тендерної документації).
Варто зазначити, що в завантаженому у складі тендерної пропозиції ФОП Басич Людмила Володимирівна протоколі дослідження проб харчових продуктів № 27/63-29/65 від 20.09.2019 року вказано, що в досліджених зразках (капуста) виявлено перевищення м.г. нітратів (1270 мг/кг – N 500 мг/кг).
Пунктом 8 Вимог до Учасника (постачальника) Додатку 3 до тендерної документації, передбачено, що якщо Учасник безпосередньо не займається вирощуванням овочів та фруктів він повинен надати у складі тендерної пропозиції гарантійний лист виробника (представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України, але при цьому вони безпосередньо не здійснюють комерційної діяльності), яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів у кількості, зі строком придатності та в терміни поставки, визначені Замовником у тендерній документації.
В складі тендерної пропозиції ФОП Басич Людмила Володимирівна відсутні гарантійні листи від виробників на запропоновані товари та відсутня будь яка інша інформація, що учасник самостійно займається вирощуванням овочів та фруктів, що не відповідає вимогам встановленими Замовником (п. 8 Додатку 3 до тендерної документації).
Згідно Додатку 1 до тендерної документації, учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати Копію свідоцтва платника ПДВ (у разі наявності), або витягу з реєстру платників ПДВ. Копію свідоцтва про сплату єдиного податку на відповідний рік (у разі наявності), або витягу з реєстру платників єдиного податку.
В складі тендерної пропозиції ФОП Басич Людмила Володимирівна відсутня копія свідоцтва платника ПДВ (у разі наявності), або витягу з реєстру платників ПДВ. Копія свідоцтва про сплату єдиного податку на відповідний рік (у разі наявності), або витягу з реєстру платників єдиного податку що не відповідає вимогам встановленими Замовником (Додатку 1 до тендерної документації).
Варто зазначити, що учасником в складі тендерної пропозиції не надано лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника й завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або які не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, як це передбачено п. 1 Розділу 3 тендерної документації.
Зважаючи на вищенаведене, просимо забезпечити надання членами тендерного комітету Відділу освіти Рокитнівської РДА, якими проводився розгляд тендерної пропозиції ФОП Басич Людмила Володимирівна, пояснень з вищевказаних невідповідностей тендерної пропозиції умовам тендерної документації.
Крім того, згідно Додатку 2 «Документи для фізичних осіб-підприємців на підтвердження відповідності пропозиції вимогам визначеним в ст.17 Закону» до тендерної документації, переможець повинен подати замовнику у строк, що не перевищує 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення намір укласти договір документи, зокрема: про те що, фізична особа, яка є учасником, була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку (пункт 5 ч. 1 ст. 17 Закону) та Учасник має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) (ч. 2 ст. 17 Закону).
Зважаючи на вищевикладене, просимо надати інформацію щодо подання переможцем торгів замовнику у строк, що не перевищує 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення намір укласти договір документів, передбачених Додатком 2 до тендерної документації.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-02-24 17:30:21

На запит Західного офісу Держаудитслужби від 19.02.2020 року

Документи та інформацію, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» згідно Додатку 2 Тендерної документації переможець фізична особа-підприємець Басич Людмила Володимирівна надала 19.02.2020 року вхідний №01-27/186, чим порушено вимоги Тендерної документації по закупівлі «Овочів, фруктів та горіхів» та є підставою для відхилення тендерної пропозиції згідно абз.2 п.2 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» .
Тендерним комітетом 20.02.2020 року (протокол №63 – копія додається) було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції, поданої Учасником-переможцем фізичною особою-підприємцем Басич Людмилою Володимирівною, ід.н. 2540309642 по закупівлі Овочів, фруктів та горіхів за кодом ДК 021:2015 – 03220000-9 (дата оприлюднення оголошення про проведення закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 24.01.2020, ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-24-000540-b) згідно абз.2 п.2 ч.1, п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі», п.3 розділу 5 та додатку 2 тендерної документації.

Відповіді ще немає

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-02-28 11:08:03

Про надання роз'яснення змісту висновку та зобов'язань, що визначені висновком.

Керуючись ст.7/1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерний комітет відділу освіти Рокитнівської РДА просить надати роз’яснення змісту висновку від 25 лютого 2020 року та зобов’язань, що визначені у ньому.
У висновку зазначено, що «за результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення частини першої статті 30 Закону в частині не відхилення пропозиції переможця торгів ФОП Басич Людмили Володимирівни».
В зобов'язаннях щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель зазначено наступне: «З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів передбачених частиною першою статті 31 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень».
Тендерний комітет вважає, що порушення частини першої статті 30 Закону в частині не відхилення пропозиції переможця торгів ФОП Басич Людмили Володимирівни вже усунені, адже 20.02.2020 року (протокол №63 – копія додається) було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції, поданої Учасником-переможцем фізичною особою-підприємцем Басич Людмилою Володимирівною, ід.н. 2540309642 по закупівлі Овочів, фруктів та горіхів за кодом ДК 021:2015 – 03220000-9 (дата оприлюднення оголошення про проведення закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 24.01.2020, ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-24-000540-b) згідно абз.2 п.2 ч.1, п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі», п.3 розділу 5 та додатку 2 тендерної документації.
Тендерна пропозиція наступного учасника закупівлі фізичної особи-підприємця Костецької Алли Григорівни, ід.н. 2843201106 теж відхилена згідно з рішенням тендерного комітету (протокол №65 від 20.02.2020 року) відповідно до п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 3 розділу 5 тендерної документації.
Отже, заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку по закупівлі вжито, - Замовником відмінено торги у зв’язку з відхиленням всіх тендерних пропозицій згідно з частиною першою статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вся інформація та документи по закупівлі оприлюднені через електронну систему закупівель.

Відповідь на звернення щодо висновку

Дата: 2020-02-28 16:15:44

Відповідь на звернення щодо висновку

Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області проведено моніторинг закупівлі закупівлі товарів згідно ДК 021:2015: 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи та встановлено порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема:
- Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій);
- Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі.
За результатами моніторингу складений та підписаний висновок про результати моніторингу закупівлі, затверджений 25 лютого 2020 року начальником Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, згідно з вимогами Наказу Державної аудиторської служби України від 23.04.2018 № 86 та оприлюднений в електронній систем закупівель, відповідно до вимог статті 7-1 Закону.
Пункт 1 розділу ІІ «Констатуюча частина» висновку про результати моніторингу закупівлі, містить опис порушень законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами моніторингу закупівлі із зазначенням структурної одиниці нормативно-правового акта, норми якої порушено.
В свою чергу, статтею 19 Конституції України визначено, що Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Так, пункт 2 Розділу ІІІ Порядку заповнення форми висновку про результати моніторингу закупівлі (далі – Порядок) передбачає, що у пункті 2 Висновку робиться висновок про наявність чи відсутність порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель за кожним із питань, що аналізувалися під час моніторингу.
У разі виявлення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель пункт 3 Висновку має містити посилання на структурну одиницю компетенційного нормативно-правового акта, на підставі якої орган державного фінансового контролю зобов’язує замовника усунути у встановленому законодавством порядку такі порушення, а також зобов’язання щодо їх усунення (п.3 Розділу ІІІ Порядку), що також дублюється в пункті 5 частини 7 статті 7-1 Закону.
Так, відповідно до вимог частини першої статті 31 Закону замовник відміняє торги в разі відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом та відповідно до частини третьої статті 31 Закону повідомлення про відміну торгів або визнання їх такими, що не відбулися, оприлюднюється в електронній системі закупівель замовником протягом одного дня з дня прийняття замовником відповідного рішення та автоматично надсилається усім учасникам електронною системою закупівель.
Згідно частини четвертої статті 11 Закону, рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформляються протоколом.
Згідно протоколів засідання тендерного комітету № 63 та № 65 від 20.02.2020, оприлюднених в електронній системі закупівель, Замовником по зазначеній процедурі закупівлі, відхилено всі тендерні пропозиції на підставі частини першої статті 30 Закону, як такі, що не відповідають умовам тендерної документації.
На дату оприлюднення висновку про результати моніторингу закупівлі, в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-01-24-000540-b, відсутня інформація про відміну торгів в разі відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом.

Надання інформації про усунення порушення замовником

У роз’ясненні Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, яке опубліковане 28.02.2020 року вказано, що «на дату оприлюднення висновку про результати моніторингу закупівлі, в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-01-24-000540-b, відсутня інформація про відміну торгів в разі відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом». Так, тендерним комітетом 21.02.2020 року (протокол №66 копія додається) прийнято рішення про відміну закупівлі Овочів, фруктів та горіхів за кодом ДК 021:2015 – 03220000-9 (дата оприлюднення оголошення про проведення закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 24.01.2020, ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-24-000540-b), однак електронною системою закупівель не передбачена технічна можливість публікації вищезазначеного рішення. Листом №249/03 від 04.03.2020 року (копія додається) ТОВ «Закупки.пром.юа» підтверджує, що в Замовника відсутня можливість завантажити рішення про відміну закупівлі після відхилення всіх тендерних пропозицій і інформація про відміну закупівлі формується та оприлюднюється на веб порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (prozorro.gov.ua) автоматично. Враховуючи вищевикладене, порушення, які викладені у Висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області (дата публікації 25.02.2020 року) по закупівлі Овочів, фруктів та горіхів за кодом ДК 021:2015 – 03220000-9 (дата оприлюднення оголошення про проведення закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 24.01.2020, ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-24-000540-b) відсутні.

2020-03-05 14:10:55


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 лютого 2020
Кінцевий строк оскарження: 11 березня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Торги відмінено

2020-04-21 09:36:38

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 лютого 2020 15:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "БАСИЧ ЛЮДМИЛА ВОЛОДИМИРІВНА" 372 852,00
UAH з ПДВ
372 852,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Костецька Алла Григорівна" 372 964,56
UAH з ПДВ
372 964,56
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 лютого 2020 17:41
Електронний підпис
17 лютого 2020 17:27
file (1).pdf
09 лютого 2020 14:34
Електронний підпис
09 лютого 2020 14:32
Додаток 5.pdf
09 лютого 2020 14:32
Додаток 4.pdf
09 лютого 2020 14:32
Додаток 3.pdf
09 лютого 2020 14:32
Додаток 2.pdf
09 лютого 2020 14:32
Додаток 1.pdf

Публічні документи

06 лютого 2020 16:47
свід_авто.pdf
06 лютого 2020 16:47
тех_холод.pdf
06 лютого 2020 16:47
відповідність ст.17.pdf
06 лютого 2020 16:47
паспорт Костецька А.Г 1.pdf
05 лютого 2020 16:59
дислокація овочі.pdf
05 лютого 2020 16:59
проект.дог.6.pdf
05 лютого 2020 16:59
проект.дог.5.pdf
05 лютого 2020 16:59
проект.дог.4.pdf
05 лютого 2020 16:59
проект.дог.3.pdf
05 лютого 2020 16:59
проект.дог.2.pdf
05 лютого 2020 16:59
проект догов.овочі 1.pdf
05 лютого 2020 16:59
дислокація овочі.pdf
05 лютого 2020 16:59
тех.вим.овочі.4.pdf
05 лютого 2020 16:59
тех.вим.овочі.3.pdf
05 лютого 2020 16:59
тех.вимоги.овочі2.pdf
05 лютого 2020 16:59
тех.вимоги овочі 1.pdf
05 лютого 2020 16:59
тех.паспорт на будівлю.pdf
05 лютого 2020 16:59
сертифікат овочі.pdf
05 лютого 2020 16:59
паспорт Костецька А.Г 1.pdf
05 лютого 2020 16:59
кваліфік.критер.3.pdf
05 лютого 2020 16:59
кваліфік.критер.2.pdf
05 лютого 2020 16:59
кваліфікац.критерії 1.pdf
05 лютого 2020 16:59
ДОВІДКА МТБ.pdf
05 лютого 2020 16:59
двідка ст.17 п.7.ст.28.pdf
05 лютого 2020 16:59
гарант.лист.pdf
05 лютого 2020 16:59
витяг Костецька А.Г 3.pdf
05 лютого 2020 16:59
витяг Костецька А.Г 2.pdf
05 лютого 2020 16:59
витяг Костецька А.Г 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "БАСИЧ ЛЮДМИЛА ВОЛОДИМИРІВНА"

ФОП "Костецька Алла Григорівна"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "БАСИЧ ЛЮДМИЛА ВОЛОДИМИРІВНА"
#2540309642
Рішення скасоване 372 852,00
UAH з ПДВ
20 лютого 2020 17:16
ФОП "БАСИЧ ЛЮДМИЛА ВОЛОДИМИРІВНА"
#2540309642
Відхилено 372 852,00
UAH з ПДВ
20 лютого 2020 17:19
ФОП "Костецька Алла Григорівна"
#2843201106
Відхилено 372 964,56
UAH з ПДВ
20 лютого 2020 17:34

Інформація про відміну

Дата відміни
20 лютого 2020 17:34
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі