Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з обслуговування, відтворення, конфігурування програмного забезпечення та консультування користувачів (послуги з супроводу та підтримки користувачів медичної інформаційної системи "MedCard Plus")
Очікувана вартість
65 600,00 UAH
UA-2020-01-24-000539-b 40249e3112f6424e8b4a8797307aed9d
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Конюхова

+380577251015 3_stomat@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 24 січня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА СТОМАТОЛОГІЧНА ПОЛІКЛІНІКА №3" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 23911856
Місцезнаходження: 61082, Україна , Харківська обл., місто Харків, Немишлянський район ПРОСПЕКТ ПЕТРА ГРИГОРЕНКА будинок 9/1
Контактна особа: Тетяна Конюхова
+380577251015
3_stomat@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 штуки
Послуги з супроводу та підтримки користувачів медичної інформаційної системи "MedCard Plus"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61082, Україна, Харківська область, місто Харків, проспект Петра Григоренка, 9/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 січня 2020  —  31 серпня 2020
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Тендерна документація

24 січня 2020 11:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Белевцев Кирило Борисович
#2496314610
Переможець 65 600,00
UAH
24 січня 2020 11:16

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 квітня 2020 12:21
Електронний підпис зміни до договору
02 квітня 2020 11:46
дод.уг.№ 1 від 02.04.20р., дог.№6 від 24.01.20р..pdf зміни до договору
02 квітня 2020 11:45
Електронний підпис укладений
24 січня 2020 11:18
дог.№6 від 24.01.2020р..pdf укладений
24 січня 2020 11:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити суму Договору про надання послуг №6 від 24.01.2020р. на 41000,00 грн. 2. Пункт 2.1. викласти у наступній редакції: «Загальна сума цього Договору є договірною та,відповідно до Протоколу узгодження договірної ціни (вартості послуг) (Додаток № 2 до Договору, який є його невід’ємною частиною), складає 24 600,00 (двадцять чотири тисячі шістсот) грн. 00коп. ПДВ не передбачено, оскільки ВИКОНАВЕЦЬ не є платником ПДВ.» 3. Пункт 2.2. викласти у наступній редакції: «Вартість послуг передбачена п.п. 2.1 цього Договору сплачується ЗАМОВНИКОМ щомісячно у розмірі 8 200,00 грн. (вісім тисяч двісті грн. 00 коп.) ПДВ не передбачено, у період з 01.01.2020 року по 31.03.2020 року, на підставі щомісячного Акту приймання-передачі наданих послуг, згідно умов передбачених п. 2.3. цього Договору" 4 До Протоколу узгодження договірної ціни (вартості послуг) (Додаток № 2 від 24.01.2020р. до Договору) внести зміни та викласти в іншій редакції Додаток №2 від 02.04.2020р. 5. До Специфікації послуг Додаток №1 від 24.01.2020р. внести зміни та викласти в іншій редакції Додаток №1 від 02.04.2020р. 6. Інші умови вищевказаного Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання. 7. Додаткова угода набирає чинності з моменту підписання її Сторонами та скріплення її печатками та є невід’ємною частиною Договору. 8. Ця Додаткова угода з додатками складені у двох примірниках, що знаходяться по одному у кожної зі Сторін і мають однакову юридичну силу.
Номер договору про закупівлю: №6 від 24.01.2020р.
Договір:
Номер додаткової угоди: дод.уг.№1 від 02.04.20р., дог.№ 6 від 24.01.20р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 січня 2020 — 31 серпня 2020
Сума оплати за договором: 24 600,00
UAH