Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Канцелярське приладдя, (30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне).
Очікувана вартість
10 200,00 UAH
UA-2020-01-24-000484-b ● 88c3dc2e8e1e431190a18b6e8f04c04f
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР СУДОВО-ПСИХІАТРИЧНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ |
Код ЄДРПОУ: | 25287764 |
Вебсайт: | https://med.kyivcity.gov.ua/medportal/medview/120.html |
Місцезнаходження: | 04080, Україна , Київська обл., м.Київ, , ВУЛ. КИРИЛІВСЬКА, буд. 103А |
Контактна особа: |
Олена Богданова +380442246686 kmcspe@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 січня 2020 11:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 січня 2020 15:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 січня 2020 15:00 |
Початок аукціону: | 29 січня 2020 11:47 |
Очікувана вартість: | 10 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 51,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
692 штуки
Канцелярське приладдя, (30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04080, Україна, Київська область, Київ, Кирилівська, 103 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
03 лютого 2020
—
28 лютого 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 січня 2020 11:11 |
Технічні вимоги.doc |
24 січня 2020 11:11 |
проект договору.doc |
24 січня 2020 11:11 |
цінова пропозиція.doc |
24 січня 2020 11:11 |
Оголошення.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 27 січня 2020 08:38
Дата відповіді: 27 січня 2020 09:57
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Аналоги пропонувати можна, але їх якість та параметри повинні відповідати заявленому предмету закупівлі. 2. Уважно читайте в тендерній документації вимоги до кваліфікації учасників. 3. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель починаючи з найнижчої цінової пропозиції, незалежно з ПДВ вони будуть чи без ПДВ. Автоматично обирається пропозиція яка є найбільш економічно вигідною. Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника найнижчою пропозицією. Сума укладеного договору повинна бути не більшою ніж загальна сума пропозиції учасника-переможця.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 січня 2020 12:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" |
7 430,22
UAH з ПДВ
|
6 579,54
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "КРИВЧУН НАТАЛІЯ МИХАЙЛІВНА" |
8 782,00
UAH з ПДВ
|
6 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
БЕРДНИК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ |
9 910,00
UAH з ПДВ
|
6 928,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "АГАТ ІМПЕКС" |
9 620,40
UAH з ПДВ
|
9 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРАТ "НОВА ЛІНІЯ" |
9 580,68
UAH з ПДВ
|
9 580,68
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" #41925714 |
Переможець |
6 579,54
UAH з ПДВ
|
30 січня 2020 11:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 січня 2021 11:15
|
Дог 5 канц.PDF | укладений |
03 лютого 2020 11:39
|