Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М'ясо свинини свіже чи охолоджене
Очікувана вартість
170 000,00 UAH
UA-2020-01-24-000454-c e6412e8d7c4748f6ab4908d034519f88
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Колоша Олександр Володимирович

+380464524851 internatps@cg.ukrtel.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Городнянський психоневрологічний інтернат
Код ЄДРПОУ: 03189920
Місцезнаходження: 15100, Україна , Чернігівська обл., Городня, вул. Шевченка 108-А., м. Городня, Чернігівська обл.,
Контактна особа: Колоша Олександр Володимирович
+380464524851
internatps@cg.ukrtel.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 січня 2020 11:27
Звернення за роз’ясненнями: до 31 січня 2020 11:32
Оскарження умов закупівлі: до 06 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 лютого 2020 11:32
Початок аукціону: 11 лютого 2020 14:34
Очікувана вартість: 170 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


ДК 021:2015: 15110000-2 – М’ясо (м’ясо свинини свіже чи охолоджене).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2000 кг
Мясо свинини свіже чи охолоджене (свинина свіжа чи охолоджена у напівтушках обрізна) (джерело фінансування - кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15100, Україна, Чернігівська область, м. Городня, вул. Шевченка 108 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за фактично отриманий Товар здійснюється Замовником шляхом безготівкового перерахунку коштів на рахунок Постачальника протягом 20 календарних днів, у разі наявності бюджетних коштів відповідних бюджетних асигнувань. Датою оплати Товару вважається дата зарахування коштів, сплачених Замовником за поставлену партію Товару, на розрахунковий рахунок Постачальника. Замовник не несе відповідальності за затримку фінансування Договору, яка сталася не з його вини. У разі затримки бюджетного фінансування та/або затримки здійснення платежів не з вини Замовника, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок та/або можливості здійснити платежі. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 січня 2020 11:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2020 11:28
ПРОЕКТ договору.doc
24 січня 2020 11:28
Тендерна документація мясо свинини.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-24-000454-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Журавка", Код ЄДРПОУ:31676353
Дата подання: 17 лютого 2020 06:10
Вимога стосовно визнання тендерної пропозиції такої, що не відповідає умовам тендерної документації.
Згідно кваліфікаційних вимог замовника а саме Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору про закупівлю, ФОП Березенець Н.А. надає довідку про свій стаж роботи як бухгалтера, але для виконання вимог замовника потрібно мати досвід роботи забійника.
Згідно технічних вимог до предмету закупівлі він повинен відповідати технологічними інструкціями, затвердженими в установленому порядку з дотриманням вимог санітарного законодавства України і відповідати маркуванні ДСТУ 7158:2010 (ТУ), ФОП Березенець Н.А. надає Екпертний висновок державної лабораторії Городянського ринку, ця довідка надається для реалізації на території ринку , але м'ясо свине не може реалізовуватись поза межами ринку , а для реалізації Городнянському психоневрологічному інтернату ФОП Березенець повинна була надати ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ДОХЗВІЛ цеха, або м'ясо комбінату на якому було здійснено забій свинини , з ветеринарними довідками .
Товариство з обмеженою відповідальністю «Журавка» надала неповний перелік для дискваліфікації ФОП Березенець , так як вона не відповідає кваліфікаційним та технічним вимогам замовника .
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 лютого 2020 12:11
Відповідь на вимогу ТОВ "ЖУРАВКА"(31676353)
щодо закупівлі UA-2020-01-24-000454-c у прикріпленому файлі

Документи

21 лютого 2020 12:10
Відповідь на вимогу

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 лютого 2020 14:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Березинець Н. А. 168 000,00
UAH з ПДВ
156 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Журавка" 168 000,00
UAH з ПДВ
161 964,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 лютого 2020 07:31
довідка ДПС
18 лютого 2020 07:31
довідка МВС
12 лютого 2020 14:03
ЦП аукціон
12 лютого 2020 14:03
специфікація
10 лютого 2020 11:01
Тех паспорт 10022020.pdf
09 лютого 2020 21:53
якість.pdf
09 лютого 2020 21:53
технічні вимоги.pdf
09 лютого 2020 21:53
тендерна пропозиція.pdf
09 лютого 2020 21:53
проект договору.doc
09 лютого 2020 21:53
паспорт.pdf
09 лютого 2020 21:53
наяність працівників.pdf
09 лютого 2020 21:53
МТБ.pdf
09 лютого 2020 21:53
медкнижка.pdf
09 лютого 2020 21:53
медична книжка.pdf
09 лютого 2020 21:53
лист погодження.pdf
09 лютого 2020 21:53
код.pdf
09 лютого 2020 21:53
захист довкілля.pdf
09 лютого 2020 21:53
довідка про санкції.pdf
09 лютого 2020 21:53
гарантійний лист ТЗ.pdf
09 лютого 2020 21:53
витяг.pdf
09 лютого 2020 21:53
виписка.pdf
09 лютого 2020 21:53
вимоги ст 17.pdf
09 лютого 2020 21:53
вимоги безпечності.pdf

Публічні документи

09 лютого 2020 10:33
Електронний підпис
09 лютого 2020 10:31
Статутні документи.rar
09 лютого 2020 10:31
На подання мясо 2.rar
09 лютого 2020 10:31
На подання мясо.rar
09 лютого 2020 10:31
Докумети учаника.rar
09 лютого 2020 10:31
Аналогічні Договора.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Березинець Н. А.

ТОВ "Журавка"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Березинець Н. А.
#3252301145
Переможець 156 000,00
UAH з ПДВ
14 лютого 2020 16:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 лютого 2020 16:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Березинець Н. А.
#3252301145
156 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 11:21
звіт виконання договору укладений
02 січня 2021 11:18
Електронний підпис укладений
17 грудня 2020 10:46
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
17 грудня 2020 10:41
Електронний підпис укладений
29 вересня 2020 16:14
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
29 вересня 2020 15:47
Електронний підпис укладений
03 березня 2020 15:36
Договір укладений
03 березня 2020 15:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі з урахуванням фактичного обс'ягу видатків
Номер договору про закупівлю: 33-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, з урахуванням фактичного обсягу видатків
Номер договору про закупівлю: 33-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 20 514,00
UAH