Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Electric power supply
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО СЛОВ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "СЛОВМІСЬКВОДОКАНАЛ"" |
Код ЄДРПОУ: | 35420080 |
Місцезнаходження: | 84100, Украина , Донецька область обл., місто Слов'янськ, ВУЛИЦЯ КАЛІНІНА, будинок 9 |
Контактна особа: |
Олена Шевчук +380953534531 kpslavgorvodokanal@gmail.com |
Додаткові контактні особи: |
Михайленко Юлія +380952170207 yulia-mikhaylenko@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | КП "Словміськводоканал" |
National ID: | 35420080 |
Contact point: |
Olena Shevchuk +380953534531 kpslavgorvodokanal@gmail.com |
Additional contacts: |
Михайленко Юлія +380952170207 yulia-mikhaylenko@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 січня 2020 11:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 лютого 2020 13:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 лютого 2020 13:00 |
Початок аукціону: | 03 березня 2020 12:18 |
Очікувана вартість: | 18 870 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 94 350,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 94350 UAH |
Publication date: | 24 січня 2020 11:03 |
Enquiries until: | 13 лютого 2020 13:00 |
Complaints submission until: | до 19 лютого 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 23 лютого 2020 13:00 |
Information
Estimated total value: | 18 870 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 94 350 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | До 1 числа розрахункового місяця на суму 20 % від вартості замовленого обсягу електричної енергії. - До 10 числа розрахункового місяця на суму 40 % від вартості замовленого обсягу електричної енергії. - До 25 числа розрахункового місяця на суму 40 % від вартості замовленого обсягу електричної енергії. - Повна оплата вартості обсягу спожитої електричної енергії здійснюється за фактичними показами засобів обліку електричної енергії, на початку періоду, наступного за розрахунковим до 10 числа. | Аванс | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 січня 2020 11:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 січня 2020 11:03 |
Тендерна документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
До класу "Б" відносяться 46 об'єктів. Щодо надання щодобового погодинного графіка споживання електричної енергії, в зв'язку з неможливістю завантаження у відповідь сканованих графіків, просимо надати електронну адресу для можливості відправити скановані копії документів.
Вимоги про усунення порушення
керуючись вищевказаним повідомляємо Учасників що у разі відсутності у Тендерної пропозиції Довідки або інформації про аналогічні договори, їх пропозиції не будуть дискваліфіковані з цих підстав.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-03-16-000008 ● 00b4d745e272457f8a1c6944d1f221e9
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 березня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 березня 2020 14:29 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В
ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
16.03.2020 № 14
Маріуполь
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Ігор БЄЛІК
Додаток
до наказу управління
від 16.03.2020 № 14
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 КП "Комунальне підприємство Слов’янської міської ради "Словміськводоканал" UA-2020-01-24-000411-b 24.01.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-03-30 16:10:58
Грунтовні Пояснення КП "Словміськводоканал"
КН "Словміськводоканал" не погоджується з висновками з підстав наведених у Грунтовному Поясненні
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
ГРУНТОВНІ ПОЯСНЕННЯ в заперечення встановлених ознак порушень порядку проведення Процедури закупівлі відкриті торги з публікацією англійською мовою за предметом – «ДК 021:2015, код 09310000-5 – Електрична енергія (Електрична енергія (Electric power supply)» (номер закупівлі UA-2020-01-24-000411-b) (надалі – Процедура закупівлі) Комунальним підприємством Слов’янської міської ради "СЛОВМІСЬКВОДОКАНАЛ" (надалі – Замовник) Відповідно до статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII року зі змінами «Моніторинг закупівлі здійснюють центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, та його територіальні органи (далі - органи державного фінансового контролю). Моніторинг закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладання договору про закупівлю та його виконання. Моніторинг закупівлі не проводиться на відповідність тендерної документації вимогам частини четвертої статті 22 цього Закону». Згідно оприлюдненої інформації в системі електронних закупівель Prozorro Управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області прийнято рішення про початок моніторингу закупівлі 16 березня 2020 року о14:29:48 (інформація за ідентифікатором UA-M-2020-03-16-000008 ● 00b4d745e272457f8a1c6944d1f221e9). Висновками про результати моніторингу Східним офісом Держаудитслужби в Донецькій області від 16.03.2020 року (далі - Моніторинг) встановлено: 1. «…За результатами моніторингу установлено, що тендерна документація Замовника не відповідає вимогам частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, а саме: - не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій; - Додаток 2 до тендерної документації містить вимогу щодо надання переможцем торгів документального підтвердження про відсутність підстав, передбачених пунктом 2, 3 та 8 частини першої статті 17 Закону, інформація щодо яких міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним; - не визначено спосіб документального підтвердження переможцем процедури закупівлі згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 5 і 6 частини першої статті 17 Закону та частиною другою статті 17 Закону. За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерних пропозицій встановлено, що Замовником до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій відхилено (не допущено до аукціону) тендерні пропозиції учасників ТОВ «УКР ГАЗ РЕСУРС», ТОВ «ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ» та ТОВ «ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ» з причин, що не відносяться до технічних вимог, визначених у тендерній документації, та до кваліфікаційних критеріїв чим порушено вимоги частини п’ятої статті 28 Закону. Також, за результатами аналізу тендерної пропозиції переможця торгів – ТОВ «АС» установлено її невідповідність умовам тендерної документації Замовника, а саме: - не містить електронної банківської гарантії, що не відповідає умовам пункту 2 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації Замовника; - відсутня копія посвідчення про результати перевірки знать правил безпечної експлуатації та правил технічної експлуатації електроустановок споживачів, протоколу або копія витягу із протоколу, уповноваженої комісії Держпраці України, що засвідчує знання уповноваженої особи суб’єкта господарювання, що є відповідальною за дотримання законодавства, в описаній вище галузі, яка пройшла відповідне навчання, що не відповідає умовам пункту 6 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації Замовника. Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації. Однак, на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «АС», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та уклав з ним договір про постачання електричної енергії споживачу від 23.03.2020 №1025(20)Е на суму 16 206 000,00 грн з ПДВ., 25 березня 2020». «Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.» Не погоджуємось із таким результатом дослідження вимог за тендерною документацією; невірним тлумаченням її вимог, в тому числі стосовно надання документів, що передбачені статтею 17 Закону, а також не встановлення очевидних фактів виконання вимог за тендерною документацією учасником-переможцем ТОВ «АС». Відтак уважно вивчивши зауваження Органу контролю вважаємо за необхідне надати свої пояснення та заперечення щодо результатів фінансового контролю (моніторингу). Слід виокремити наступні питання, які підлягають спростуванню за висновками Моніторингу: 1. Спростування твердження, що тендерна документація Замовника не відповідає вимогам частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, а саме: - не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій; 2. Спростування твердження, що Додаток 2 до тендерної документації містить вимогу щодо надання переможцем торгів документального підтвердження про відсутність підстав, передбачених пунктом 2, 3 та 8 частини першої статті 17 Закону, інформація щодо яких міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним; 3. Спростування твердження, що Замовником не визначено спосіб документального підтвердження переможцем процедури закупівлі згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 5 і 6 частини першої статті 17 Закону та частиною другою статті 17 Закону; 4. Спростування тверджень, що Замовником до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій відхилено (не допущено до аукціону) тендерні пропозиції учасників ТОВ «УКР ГАЗ РЕСУРС», ТОВ «ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ» та ТОВ «ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ» з причин, що не відносяться до технічних вимог, визначених у тендерній документації, та до кваліфікаційних критеріїв чим порушено вимоги частини п’ятої статті 28 Закону; 5. Спростування тверджень, що тендерна пропозиція ТОВ «АС» не містить електронної банківської гарантії, що не відповідає умовам пункту 2 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації Замовника; 6. Спростування тверджень, що в складі тендерної пропозиції ТОВ «АС» відсутня копія посвідчення про результати перевірки знать правил безпечної експлуатації та правил технічної експлуатації електроустановок споживачів, протоколу або копія витягу із протоколу, уповноваженої комісії Держпраці України, що засвідчує знання уповноваженої особи суб’єкта господарювання, що є відповідальною за дотримання законодавства, в описаній вище галузі, яка пройшла відповідне навчання, що не відповідає умовам пункту 6 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації Замовника. Комунальне підприємство Слов’янської міської ради "СЛОВМІСЬКВОДОКАНАЛ" під час здійснення публічних закупівель є замовником торгів згідно пункту 9 частини 1 статті 1 Закону. Комунальним підприємством Слов’янської міської ради "СЛОВМІСЬКВОДОКАНАЛ" 24.01.2020 року оголошено закупівлю відкриті торги з публікацією оголошення англійською мовою за предметом: «ДК 021:2015, код 09310000-5 – Електрична енергія (Електрична енергія (Electric power supply)» (номер закупівлі UA-2020-01-24-000411-b) на 2020 рік. 1. Тендерна документація розроблялася у дотримані вимог Закону України “Про публічні закупівлі” №922-VIII від 25.12.2015 року (далі – Закон) та згідно наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» № 680 від 13.04.2016 року. Звертаємо увагу, що частиною 2 статті 18 Закону передбачено право усім суб’єктам закупівлі оскаржити вимоги за тендерною документацією у випадку порушення положень Закону Замовнику або формування перешкод участі у тендері: «Скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.». Звертаємо увагу, що жоден із суб’єктів господарювання не подав Скаргу до органу оскарження на вимоги тендерної документації, що свідчить про відповідність умов закупівлі положенням Закону, принципам здійснення закупівель та рівним правам учасників на участь у закупівлі. Що стосується нібито не зазначення у тендерній документації кінцевого строку подання тендерних пропозицій, то дана обставина не відповідає дійсності та спростовується вивченням змісту частини 1 «Кінцевий строк подання тендерної пропозиції» розділу «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації, а саме: «кінцевий строк подання тендерних пропозицій визначається системою автоматично». З огляду на вказане, необхідно розуміти усім суб’єктам процедури закупівлі, що тендерна документація містить інформацію про кінцевий строк подання тендерних пропозицій на умовах відсилочної норми – посилання на сторінку оголошення закупівлі в автоматизованій електронній системі закупівель Prozorro за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-01-24-000411-b Уважно вивчивши сторінку оголошення про закупівлю, яка є невід’ємною частиною умов закупівлі, усі учасники закупівлі могли встановити дату та час кінцевого строку подання тендерних пропозицій: Інформація про процедуру Дата оприлюднення: 24 січня 2020 Звернення за роз’ясненнями: до 13 лютого 2020 13:00 Оскарження умов закупівлі: до 19 лютого 2020 00:00 Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 лютого 2020 13:00 Початок аукціону: 03 березня 2020 12:18 Тобто, тендерна документація разом із інформацією за оголошенням закупівлі містила чіткий безумовні дані щодо кінцевого строку подання тендерних пропозицій – до 23 лютого 2020 року до 13 год 00 хв. Саме тому Замовником не порушено вимог законодавства в цій частині. 2. Додатком 2 тендерної документації сформовано перелік документів, які підтверджують відповідність учасника-переможця процедури закупівлі вимогам за статтею 17 Закону: 1. Документ, який підтверджує, що фізична особа, яка є учасником, не була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку – «Довідка, видана уповноваженим органом про те, що фізична особа, яка є учасником, не була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку»; 2. Документ, який підтверджує, що службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку - «Довідка, видана уповноваженим органом про те, що службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку». Запитувані документи видаються органами, що не ведуть відкритих реєстрів, відтак інформація в цій частині Замовником вимагалась обґрунтовано та законно. Що стосується підтвердження інформації по решті пунктів частини 1 статті 17 Закону, а саме: 2, 3, 8 – наголошуємо: форма та спосіб, що визначені тендерною документацією не передбачала вимоги надання документів саме з відкритих державних реєстрів, про що необґрунтовано стверджує Орган контролю. Цитата зі змісту тендерної документації: «Зведену довідку у довільній формі про відсутність підстав для відмови учасникові у процедурі закупівлі згідно статті 17 Закону. Довідка, що сформована учасником-переможцем на власному фірмовому бланку та за підписом і печаткою уповноваженої особи учасника. За даною довідкою учасник-переможець повинен підтвердити відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої статті 17 Закону.». Відтак, запитувана інформація Замовником у формі довідки у довільній формі не є документом у розумінні ДСТУ 4163-2003 «Вимоги до оформлювання документів», а також не відноситься до інформації, яка отримується учасником виключно з відкритих державних реєстрів! Якщо буквально тлумачити вимоги до тендерної документації можемо встановити, що тендерна документація не містила вимог про надання (підтвердження) учасником-переможцем інформації за пунктами 2, 3 та 8 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» саме від Уповноважених органів, що є адміністраторами та володільцями відкритих державних реєстрів! Тобто в цій частині Замовником не допущено порушень. Додатком 2 тендерної документації вказана інформація вимагалась як факультативна у довільній формі від учасника. Звертаємо увагу, що примітками до частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено: «Документи, що не передбачені законодавством для учасників, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції». Узагальнюючи все викладене вище Замовником дотримано положень частини 3 статті 17 Закону, що «Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.» 3. Що стосується тверджень за Моніторингом, що Замовником не визначено спосіб документального підтвердження переможцем процедури закупівлі згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 5 і 6 частини першої статті 17 Закону та частиною другою статті 17 Закону. Як повідомлялось раніше, тендерна документація, яка затверджена протокольним рішенням тендерного комітету №31 від 24 січня 2020 року містить окремий додаток №2 з ім’ям «Документи, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника-переможця вимогам замовника». Після зазначення переліку документів та факультативної інформації від учасника у відповідності до положень статті 17 Закону, Замовником виділено окреме речення наступного змісту: «Документи завантажуються в електронному вигляді». Тобто усі суб’єкти закупівлі повинні були розуміти, що переможець торгів після формування електронною системою закупівель Повідомлення про намір укласти Договір за наслідками прийнятого рішення Замовником у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен подати замовнику запитувані документи та інформацію саме в електронному вигляді через авторизований електронний майданчик учасника до системи Prozorro. Саме такий спосіб документального підтвердження переможцем процедури закупівлі згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 5 і 6 частини першої статті 17 Закону та частиною другою статті 17 Закону повністю відповідає принципам закупівель, що передбачені статтею 3 Закону, а саме: - «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель»; - «запобігання корупційним діям і зловживанням». Отже Замовником не допущено порушень Закону в цій частині. Більш того, учасником-переможцем торгів – ТОВ «АС» безперешкодно виконано вимоги щодо документального підтвердження своєї відповідності згідно додатку 2 тендерної документації. Окрім цього, учасником-переможцем ТОВ «АС» 04 березня 2020 року завантажено до системи електронних закупівель додаткові документи, що не передбачались як обов’язкові для учасника-переможця закупівлі. Тобто шкідливих наслідків у вигляді формування безпідставного відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції учасника Замовником до ТОВ «АС» застосовано не було. 4. Стосовно спростування тверджень, що Замовником до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій відхилено (не допущено до аукціону) тендерні пропозиції учасників ТОВ «УКР ГАЗ РЕСУРС», ТОВ «ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ» та ТОВ «ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ» з причин, що не відносяться до технічних вимог, визначених у тендерній документації, та до кваліфікаційних критеріїв чим порушено вимоги частини п’ятої статті 28 Закону. Не можемо погодитись з таким звуженим тлумаченням вимоги Закону за частиною 5 статті 28 Закону: «У разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів.». Пунктом 1.1. за частиною 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено: «1.1. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлу(ів), який(і) повинен(ні) містити: … 13) інші документи та матеріали, які повинні бути оформлені та подані учасниками згідно з цією тендерною документацією». Частиною 3 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації додатково до учасників встановлено наступну вимогу: «тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо: учасник: - не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону; - не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; переможець: - відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; - не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону; - наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону; - тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації; інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель. Учасники шляхом подання довідки у довільній формі повинні підтвердити розуміння та згоду з обставинами, що за Замовником залишається право на відхилення тендерної пропозиції учасника закупівлі з зазначених вище підстав, статті 30 Закону». Тобто кожен з учасників процедури закупівлі розумів та усвідомлював вимоги за тендерною документацією та їх наслідки невиконання. Поряд з цим, жоден із учасників Процедури закупівлі не оскаржив вимоги за тендерною документацією в порядку статті 18 Закону, що свідчить про відсутність будь-яких порушень прав учасників щодо можливості на рівних умовах прийняти участь у закупівлі. Перелік підстав для відхилення з їх обґрунтованим описом сформовані за оприлюдненим в системі Prozorro Протоколом розгляду тендерних пропозицій, і свідчить про невідповідність тендерних пропозицій окремих учасників Процедури закупівлі вимогам за тендерною документацією, в тому числі технічним вимогам, до яких можуть бути віднесені описані по учасникам ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС", ТОВ "ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ", ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ". Звертаємо увагу, що тендерним комітетом не приймались за основу рішення про відхилення будь-якої тендерної пропозиції з підстав, що можуть бути віднесені до комерційної частини або цінової пропозиції. Однак Замовник не мав права ігнорувати невиконання інших вимог тендерної документації вказаними учасниками процедури закупівлі, оскільки це могло б призвести до порушення положень статті 30 Закону та таких принципів здійснення закупівлі як «об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій». До речі жоден із відхилених учасників процедури закупівлі не оскаржив прийняті рішення Замовника до Органу оскарження, що знову ж таки свідчить про їх законність та обґрунтованість. Тому стверджуємо про відсутність порушень допущених Замовником в цій частині. 5. Що спростування тверджень, що тендерна пропозиція ТОВ «АС» не містить електронної банківської гарантії, що не відповідає умовам пункту 2 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації Замовника. Можемо стверджувати про недостатньо уважне вивчення виконавцями Моніторингу тендерної пропозиції ТОВ «АС», оскільки ними не встановленого очевидного та безумовного виконання учасником ТОВ «АС» вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії на суму 94 350,00 грн. (дев’яносто чотири тисячі триста п’ятдесят грн. 00 коп.). Так оголошенням про закупівлю та частиною 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації сформовано наступну вимогу: «Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації. Гарантія обов’язково має містити реквізити, що передбачені розділом 3 глави 2 Постанови НБУ № 639 від 15.12.2004 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». А також гарантія обов’язково має містити інформацію про підстави не повернення забезпечення тендерної пропозиції згідно ч.3 ст.24 Закону. Окрім цього, банківська гарантія повинна містити умову, що замовник набуває права стягнення коштів за наслідками настання випадків, що передбачені ч. 3 ст.24 Закону лише у випадку письмового звернення замовника до банку-гаранта в строк, що не перевищує 5 робочих днів з дати, коли замовнику стало відомо про відповідний юридичний факт. Розмір забезпечення тендерної пропозиції – не перевищує 3% очікуваної вартості закупівлі та складає: 94 350,00 грн. (дев’яносто чотири тисячі триста п’ятдесят грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 робочих днів з дня розкриття тендерної пропозиції. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), шляхом списання (бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії, якщо це передбачено договором про надання гарантії, укладеним між принципалом і банком-гарантом; надання гарантії за рахунок банківського кредиту або під заставу або під поруку уповноваженої особи учасника чи засновника учасника відповідно до укладених договорів між банком-гарантом і принципалом про надання кредиту під гарантію з метою забезпечення виконання зобов'язання за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених частиною 3 цього Розділу. Грошове або інше забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної печаткою банку-гаранту та підписом уповноваженої особи банку-гаранту з підтвердженням повноважень уповноваженої особи від банку, що видав таку гарантію. Банківська гарантія оформлюється у обслуговуючому учасника банку. Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику вказані у пункті 3 цього Розділу. До електронної банківської гарантії додаються: ліцензія банку та довіреність на уповноваженого підписанта банку. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника.» Так в складі тендерної пропозиції ТОВ «АС» містяться наступні файли в архівному файлі «БГ (1).zip» з ім’ям: - Dovir_Mirgorodsky_4334-K-O with EDS (1); - G1118-5107-60-GL_tender; - Підписаний_0000001770102838.1.0; - Підписаний_lic (12); - Підписаний_Доверка внутренняя от6.04.2018_compressed (14). (вказані файли додаються до даних Ґрунтовних пояснень) Уважне вивчення вказаних документів надає змогу пересвідчитись у повному та безумовному виконанні учасником ТОВ «АС» вимоги, щодо надання тендерного забезпечення на умовах тендерної документації. Зокрема, наданий лист вiд 20.02.2020 №E.35.0.0.0/4-88 АТ КБ «ПРИВАТБАНК» Стосовно банківської гарантії № G1118/5107/60 від 20.02.2020 підтверджує наступне (цитата): «Шановні панове, АТ КБ “ПРИВАТБАНК” цим підтверджує, що 20.02.2020 року надав БАНКІВСЬКУ ГАРАНТІЮ № G1118/5107/60. Заявником гарантії є ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "АС" (ТОВ "АС"), ЄДРПОУ 31915956, юридична адреса 85700, Донецька обл., Волноваський район, мiсто Волноваха, ВУЛИЦЯ ШЕВЦОВОЇ, будинок 22А. Бенефіціаром гарантії є КОМУНАЛЬНЕ ПIДПРИЄМСТВО СЛОВ'ЯНСЬКОЇ МIСЬКОЇ РАДИ "СЛОВМIСЬКВОДОКАНАЛ", ЄДРПОУ 35420080. Сума гарантії UAH 94 350,00 (дев'яносто чотири тисячi триста п'ятдесят гривень 00 копiйок), термін дії з 20.02.2020 до 17.12.2020 включно. Гарантія надана як забезпечення тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах з публікацією англійською мовою на закупівлю: ДК 021:2015, код 09310000-5 – Електрична енергія (Електрична енергія), номер закупівлі на сайті публічних закупівель Prozorro UA-2020-01-24-000411-b. Забезпеченням по даній гарантії виступає порука Станкєєва І.Г. (ІПН 2560509133) № G1118/5107/DP від 15.11.2018 року згідно Генеральної угоди № G1118/5107 від 15.11.2018 року про надання банківської гарантії. Гарантія підписана РЕГІОНАЛЬНИМ МЕНЕДЖЕРОМ МАРIУПОЛЬСЬКОЇ ФIЛIЇ ПУБЛIЧНОГО АКЦIОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА КОМЕРЦIЙНОГО БАНКУ "ПРИВАТБАНК" КРАСНІКОВОЮ МАРИНОЮ ОЛЕКСАНДРІВНОЮ, що діє на підставі довіреності № 1369-К-О від шостого квiтня дві тисячі вiсiмнадцятого року.» Отже у жодного із суб’єктів Процедури закупівлі як і у Органу державного фінансового контролю не має підстав стверджувати про ненадання учасником ТОВ «АС» у складі своєї тендерної пропозиції електронної банківської гарантії на умовах тендерної документації. 6. Нарешті щодо останнього спростування тверджень, що в складі тендерної пропозиції ТОВ «АС» відсутня копія посвідчення про результати перевірки знать правил безпечної експлуатації та правил технічної експлуатації електроустановок споживачів, протоколу або копія витягу із протоколу, уповноваженої комісії Держпраці України, що засвідчує знання уповноваженої особи суб’єкта господарювання, що є відповідальною за дотримання законодавства, в описаній вище галузі, яка пройшла відповідне навчання, що не відповідає умовам пункту 6 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації Замовника. Так частиною 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до тендерної документації встановлено наступну вимогу: «З метою відповідності діяльності учасника законодавству про охорону праці в галузі електропостачання у складі тендерної пропозиції надається довідка про уповноважену особу суб’єкта господарювання, що є відповідальною за дотримання законодавства про охорону праці, пожежної безпеки, правил безпечної експлуатації та правил технічної експлуатації електроустановок споживачів. На підтвердження достовірності вказаної інформації додатково додається копія посвідчення про результати перевірки знать вказаних правил, протоколу або копія витягу із протоколу, уповноваженої комісії Держпраці України, що засвідчує знання такої особи в описаній вище галузі, яка пройшла відповідне навчання». На виконання вказаної вимоги у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «АС» надано файли з наступним ім’ям: - 47. Довідка щодо уповноваженого з пожежної безпеки; - 47.1. Довідка щодо уповноваженого працівника; - 48. Посвідчення і протокол про проходж.навч.та підтвердж.знань у сфері ох.праці та пожеж.безпеки; - 49. Посвідчення про проходження навчання та підтвердж.знань у сфері ох.праці та пожеж.безпеки; - 50. Протокол перевiрки знань ПБЕ та ПТЕ електроустановок споживачів; - 50.1. Посвідчення Станкєєв І. Г. Вказані файли містять вичерпну інформацію та документи, за якою тендерний комітет зміг встановити наступне: - уповноваженим працівником ТОВ «АС», що є відповідальним за дотримання законодавства про охорону праці, електро- та пожежної безпеки, санітарного та гігієнічного забезпечення, техногенної безпеки та надзвичайних ситуацій на виробництві, наданні першої допомоги в разі нещасного випадку є заступник директора Станкєєв Ігор Геннадійович; - Посвідчення на ім’я Станкєєва І.Г. про походження навчання та перевірки знань з питань пожежної безпеки №04007095 видане навчальним пунктом Аварійно-рятувального загону спеціального призначення ГУ ДСНС України у Донецькій області; - Посвідчення на ім’я Станкєєва І.Г. про походження навчання Законів і нормативних актів про охорону праці, електро- та пожежної безпеки, санітарного та гігієнічного забезпечення, техногенної безпеки та надзвичайних ситуацій на виробництві, надання першої допомоги потерпілим в разі нещасного випадку №89-19-11, видане ТОВ «Регіональний навчальний центр»; - Протокол №89/19 від 16 серпня 2019 року засідань комісії з перевірки знань Законів і нормативних актів про охорону праці, електро- та пожежної безпеки, санітарного та гігієнічного забезпечення, техногенної безпеки та надзвичайних ситуацій на виробництві, надання першої допомоги потерпілим в разі нещасного випадку, що утворена на підставі наказу ГУ Держпраці у Донецькій області від 27 березня 2017 року №559. Отже учасником ТОВ «АС» повністю виконано вказану вимогу за тендерною документацією та надані вичерпні документальні підтвердження. З огляду на вказане Замовник не мав права відхиляти тендерну пропозицію ТОВ «АС». На завершення хочемо проінформувати Орган фінансового контролю та моніторингу про те, що згідно пункту 11 статті 71 Закону Замовник забезпечив проведення Процедури закупівлі з неухильним дотриманням Закону та не допустив «порушень, які матимуть негативний вплив для бюджетів», свідченням чого слугує інша частина Висновків про результати моніторингу даної закупівлі, далі – цитата: «За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не установлено.». Відтак, зазначаємо про некоректність встановлення окремих обставин за результатами моніторингу. Наголошуємо, що Процедура закупівлі реалізується Замовником торгів із неухильним дотриманням Закону, відповідає принципам закупівель згідно статті 3 Закону та іншим вимогам діючого законодавства. Порушень прав учасників процедури закупівлі або вимог Закону не допущено. Підстав для розірвання Договору про закупівлю не встановлено.
2020-03-31 17:43:11
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 березня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 квітня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушено вимоги частини п’ятої статті 28 Закону)
Ризики, що спрацювали
RISK2-14_1
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КП "КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО СЛОВ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "СЛОВМІСЬКВОДОКАНАЛ"" |
Код ЄДРПОУ: | 35420080 |
Місцезнаходження: | 84100, Украина, Донецька область обл., місто Слов'янськ, ВУЛИЦЯ КАЛІНІНА, будинок 9 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Електро Прайм" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "АС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 березня 2020 12:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "АС" |
16 206 000,00
UAH з ПДВ
|
16 206 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Електро Прайм" |
16 650 000,00
UAH з ПДВ
|
16 650 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АС" #31915956 |
Переможець |
16 206 000,00
UAH з ПДВ
|
04 березня 2020 11:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 березня 2021 16:39
|
14.pdf | зміни до договору |
10 березня 2021 16:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 лютого 2021 12:35
|
доп угода 13.pdf | зміни до договору |
15 лютого 2021 12:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 січня 2021 13:11
|
доп угода 12.pdf | зміни до договору |
29 січня 2021 13:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 січня 2021 14:23
|
11.pdf | зміни до договору |
20 січня 2021 14:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 січня 2021 13:14
|
протокол 20.01.21.pdf | зміни до договору |
20 січня 2021 13:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 січня 2021 09:16
|
доп уг 11.pdf | зміни до договору |
20 січня 2021 09:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2020 09:04
|
доп угода 11.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2020 09:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2020 08:47
|
доп ее 23.12.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2020 08:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 грудня 2020 13:57
|
доп 9.pdf | зміни до договору |
17 грудня 2020 13:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 листопада 2020 11:04
|
9.pdf | зміни до договору |
16 листопада 2020 11:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 жовтня 2020 10:51
|
1.pdf | зміни до договору |
28 жовтня 2020 10:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 вересня 2020 12:12
|
доп №7 ел..pdf | зміни до договору |
24 вересня 2020 12:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 серпня 2020 14:41
|
Додаткова постачання 6.pdf | зміни до договору |
28 серпня 2020 14:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 липня 2020 15:01
|
постачання ел. додаткова 5.pdf | зміни до договору |
29 липня 2020 14:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 червня 2020 15:47
|
Доп угода 4 тов ас.pdf | зміни до договору |
25 червня 2020 14:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 травня 2020 15:20
|
доп угода 3 1025.pdf | зміни до договору |
26 травня 2020 15:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 травня 2020 15:16
|
доп угода 2 1025.pdf | зміни до договору |
26 травня 2020 15:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 квітня 2020 11:38
|
доп угода №1 до дог 1025 від 23032020.pdf | зміни до договору |
27 квітня 2020 11:21
|
Електронний підпис | укладений |
23 березня 2020 10:38
|
Договір 1025 від 23032020.pdf | укладений |
23 березня 2020 10:26
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Визначення джерела фінансування боргів попередніх періодів |
Номер договору про закупівлю: | 1025(20)E |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 26 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Визначення джерела та обсягу фінанасування боргів попередніх періодів |
Номер договору про закупівлю: | 1025(20)E |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 26 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Визначення джерела та обсягу фінанасування боргів попередніх періодів |
Номер договору про закупівлю: | 1025(20)E |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 25 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | визначення джерела фінансування боргів попередніх періодів |
Номер договору про закупівлю: | 1025(20)E |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Визначення джерела фінансування боргів попередніх періодів |
Номер договору про закупівлю: | 1025(20)E |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Визначення джерела фінансування боргів попередніх періодів |
Номер договору про закупівлю: | 1025(20)E |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення джерела боргів попередніх періодів |
Номер договору про закупівлю: | 1025(20)E |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Визначення джерела фінансування боргів попередніх періодів |
Номер договору про закупівлю: | 1025(20)E |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно зі змінами , наведенними у постанові НКРЕКП №429 від 14.06.2018 р. |
Номер договору про закупівлю: | 1025(20)E |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Визначення джерела боргів попередніх періодів |
Номер договору про закупівлю: | 1025(20)E |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Визначення джерела погашення боргів попередніх періодів |
Номер договору про закупівлю: | 1025(20)E |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження дії договору про закупівлю на строк, достатній для проведення процедури |
Номер договору про закупівлю: | 1025(20)E |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Визначення джерела фінансування боргів попередніх періодів |
Номер договору про закупівлю: | 1025(20)E |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з помилкою визначення періоду джерела фінансування вважати Додаткову угоду №11 від 20.01.2021 року Не дійсною. Та скасувати її публікацію у системі Prozorro. |
Номер договору про закупівлю: | 1025(20)E |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 01-20 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Визначення джерела фінансування боргів попередніх періодів |
Номер договору про закупівлю: | 1025(20)E |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Визначення джерела фінансування боргів попередніх періодів |
Номер договору про закупівлю: | 1025(20)E |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Визначення джерела фінансування боргів попередніх періодів |
Номер договору про закупівлю: | 1025(20)E |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 13 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Встановлення джерела фінансування боргів попередніх періодів |
Номер договору про закупівлю: | 1025(20)E |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 14 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |