Електрична енергія
Electric power supply
Очікувана вартість
18 870 000,00 UAH
UA-2020-01-24-000411-b f849a01688ca4724ae68715cfc741473
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КП "КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО СЛОВ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "СЛОВМІСЬКВОДОКАНАЛ""
Код ЄДРПОУ: 35420080
Місцезнаходження: 84100, Украина , Донецька область обл., місто Слов'янськ, ВУЛИЦЯ КАЛІНІНА, будинок 9
Контактна особа: Олена Шевчук
+380953534531
kpslavgorvodokanal@gmail.com
Додаткові контактні особи: Михайленко Юлія
+380952170207
yulia-mikhaylenko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: КП "Словміськводоканал"
National ID: 35420080
Contact point: Olena Shevchuk
+380953534531
kpslavgorvodokanal@gmail.com
Additional contacts: Михайленко Юлія
+380952170207
yulia-mikhaylenko@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 24 січня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 13 лютого 2020 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 лютого 2020 13:00
Початок аукціону: 03 березня 2020 12:18
Очікувана вартість: 18 870 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 94 350,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 94 350,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %
Publication date: 24 січня 2020 11:03
Enquiries until: 13 лютого 2020 13:00
Complaints submission until: до 19 лютого 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 23 лютого 2020 13:00

Information

Estimated total value: 18 870 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 94 350 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 94 350,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7400000 кіловат-година
Електрична енерія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84100, Україна, Донецька область, Слов'янськ, Вул.Вчительска(колишня Калініна) №9
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Electric power supply
CPV: 09310000-5
Період постачання: з 19 березня 2020 по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару До 1 числа розрахункового місяця на суму 20 % від вартості замовленого обсягу електричної енергії. - До 10 числа розрахункового місяця на суму 40 % від вартості замовленого обсягу електричної енергії. - До 25 числа розрахункового місяця на суму 40 % від вартості замовленого обсягу електричної енергії. - Повна оплата вартості обсягу спожитої електричної енергії здійснюється за фактичними показами засобів обліку електричної енергії, на початку періоду, наступного за розрахунковим до 10 числа. Аванс 5 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

24 січня 2020 11:10
Електронний цифровий підпис
24 січня 2020 11:03
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запит інформації для складання тендерної пропозиції
Дата подання: 25 січня 2020 08:32
Дата відповіді: 28 січня 2020 08:55
До якої групи ("А" - з АСКОЕ, "Б" - без АСКОЕ) віднесені точки обліку електроенергії Замовника? 1. Просимо надати щодобовий погодинний графік споживання електричної енергії Замовником точками обліку групи "А" (за наявності) за зимовий та літній календарні місяці. 2. У разі наявності точок розподілу і гр.«А», і гр.«Б», просимо надати інформацію щодо середньомісячного обсягу споживання електроенергії точками обліку групи «А» та «Б».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До класу "А" відноситься один об'єкт - Водозабір "Маяки", лічильник АСКОЕ не знаходиться на балансі підприємства.
До класу "Б" відносяться 46 об'єктів. Щодо надання щодобового погодинного графіка споживання електричної енергії, в зв'язку з неможливістю завантаження у відповідь сканованих графіків, просимо надати електронну адресу для можливості відправити скановані копії документів.
Щодо обсягів споживання
Дата подання: 28 січня 2020 14:41
Дата відповіді: 31 січня 2020 09:02
Просимо надати інформацію щодо середньомісячного обсягу споживання електроенергії точкою обліку групи «А» та точками обліку групи «Б».
Відповідь: У зв'язку з неможливістю завантаження у відповідь сканованих графіків, щодо середньомісячного обсягу споживання електроенергії, Ви маєте можливість ознайомитись з даною інформацією на офіційному сайті нашого підприємства https://www.slavvoda.com.ua/, також за посиланням https://www.slavvoda.com.ua/wp-content/uploads/2017/10/SHHodo-obsyagiv-spozhivannya-elektrichnoyi-energiyi.pdf

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-24-000411-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС", Код ЄДРПОУ:41427817
Дата подання: 04 лютого 2020 10:42
незаконна вимога тендерної документації
Тендерна документація містить вимогу щодо надання копій аналогічних договорів на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів. Звертаємо Вашу увагу, що дана вимога відноситься до кваліфікаційних критеріїв, зазначених в статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі". Крім того, Стаття 16 Закону передбачає, що "Замовник не встановлює кваліфікаційні критерії та не визначає перелік документів, що підтверджують подану учасниками інформацію про відповідність їх таким критеріям, у разі закупівлі... електричної енергії..." Тобто вимога про надання копій аналогічних договорів суперечить закону. Вимагаємо видалити її з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 лютого 2020 10:00
Відповідно ч.3. ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити керуючись даною нормаю і було включено Пропозицію по наданню аналогічних договорів.
керуючись вищевказаним повідомляємо Учасників що у разі відсутності у Тендерної пропозиції Довідки або інформації про аналогічні договори, їх пропозиції не будуть дискваліфіковані з цих підстав.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-16-000008 ● 00b4d745e272457f8a1c6944d1f221e9
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-03-16
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-03-16 14:29:48
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В
ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З


16.03.2020 № 14
Маріуполь



Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами)


НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник управління Ігор БЄЛІК

Додаток
до наказу управління
від 16.03.2020 № 14
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 КП "Комунальне підприємство Слов’янської міської ради "Словміськводоканал" UA-2020-01-24-000411-b 24.01.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-03-30 16:10:58

Грунтовні Пояснення КП "Словміськводоканал"

КН "Словміськводоканал" не погоджується з висновками з підстав наведених у Грунтовному Поясненні

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

ГРУНТОВНІ ПОЯСНЕННЯ в заперечення встановлених ознак порушень порядку проведення Процедури закупівлі відкриті торги з публікацією англійською мовою за предметом – «ДК 021:2015, код 09310000-5 – Електрична енергія (Електрична енергія (Electric power supply)» (номер закупівлі UA-2020-01-24-000411-b) (надалі – Процедура закупівлі) Комунальним підприємством Слов’янської міської ради "СЛОВМІСЬКВОДОКАНАЛ" (надалі – Замовник) Відповідно до статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII року зі змінами «Моніторинг закупівлі здійснюють центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, та його територіальні органи (далі - органи державного фінансового контролю). Моніторинг закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладання договору про закупівлю та його виконання. Моніторинг закупівлі не проводиться на відповідність тендерної документації вимогам частини четвертої статті 22 цього Закону». Згідно оприлюдненої інформації в системі електронних закупівель Prozorro Управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області прийнято рішення про початок моніторингу закупівлі 16 березня 2020 року о14:29:48 (інформація за ідентифікатором UA-M-2020-03-16-000008 ● 00b4d745e272457f8a1c6944d1f221e9). Висновками про результати моніторингу Східним офісом Держаудитслужби в Донецькій області від 16.03.2020 року (далі - Моніторинг) встановлено: 1. «…За результатами моніторингу установлено, що тендерна документація Замовника не відповідає вимогам частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, а саме: - не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій; - Додаток 2 до тендерної документації містить вимогу щодо надання переможцем торгів документального підтвердження про відсутність підстав, передбачених пунктом 2, 3 та 8 частини першої статті 17 Закону, інформація щодо яких міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним; - не визначено спосіб документального підтвердження переможцем процедури закупівлі згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 5 і 6 частини першої статті 17 Закону та частиною другою статті 17 Закону. За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерних пропозицій встановлено, що Замовником до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій відхилено (не допущено до аукціону) тендерні пропозиції учасників ТОВ «УКР ГАЗ РЕСУРС», ТОВ «ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ» та ТОВ «ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ» з причин, що не відносяться до технічних вимог, визначених у тендерній документації, та до кваліфікаційних критеріїв чим порушено вимоги частини п’ятої статті 28 Закону. Також, за результатами аналізу тендерної пропозиції переможця торгів – ТОВ «АС» установлено її невідповідність умовам тендерної документації Замовника, а саме: - не містить електронної банківської гарантії, що не відповідає умовам пункту 2 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації Замовника; - відсутня копія посвідчення про результати перевірки знать правил безпечної експлуатації та правил технічної експлуатації електроустановок споживачів, протоколу або копія витягу із протоколу, уповноваженої комісії Держпраці України, що засвідчує знання уповноваженої особи суб’єкта господарювання, що є відповідальною за дотримання законодавства, в описаній вище галузі, яка пройшла відповідне навчання, що не відповідає умовам пункту 6 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації Замовника. Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації. Однак, на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «АС», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та уклав з ним договір про постачання електричної енергії споживачу від 23.03.2020 №1025(20)Е на суму 16 206 000,00 грн з ПДВ., 25 березня 2020». «Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.» Не погоджуємось із таким результатом дослідження вимог за тендерною документацією; невірним тлумаченням її вимог, в тому числі стосовно надання документів, що передбачені статтею 17 Закону, а також не встановлення очевидних фактів виконання вимог за тендерною документацією учасником-переможцем ТОВ «АС». Відтак уважно вивчивши зауваження Органу контролю вважаємо за необхідне надати свої пояснення та заперечення щодо результатів фінансового контролю (моніторингу). Слід виокремити наступні питання, які підлягають спростуванню за висновками Моніторингу: 1. Спростування твердження, що тендерна документація Замовника не відповідає вимогам частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, а саме: - не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій; 2. Спростування твердження, що Додаток 2 до тендерної документації містить вимогу щодо надання переможцем торгів документального підтвердження про відсутність підстав, передбачених пунктом 2, 3 та 8 частини першої статті 17 Закону, інформація щодо яких міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним; 3. Спростування твердження, що Замовником не визначено спосіб документального підтвердження переможцем процедури закупівлі згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 5 і 6 частини першої статті 17 Закону та частиною другою статті 17 Закону; 4. Спростування тверджень, що Замовником до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій відхилено (не допущено до аукціону) тендерні пропозиції учасників ТОВ «УКР ГАЗ РЕСУРС», ТОВ «ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ» та ТОВ «ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ» з причин, що не відносяться до технічних вимог, визначених у тендерній документації, та до кваліфікаційних критеріїв чим порушено вимоги частини п’ятої статті 28 Закону; 5. Спростування тверджень, що тендерна пропозиція ТОВ «АС» не містить електронної банківської гарантії, що не відповідає умовам пункту 2 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації Замовника; 6. Спростування тверджень, що в складі тендерної пропозиції ТОВ «АС» відсутня копія посвідчення про результати перевірки знать правил безпечної експлуатації та правил технічної експлуатації електроустановок споживачів, протоколу або копія витягу із протоколу, уповноваженої комісії Держпраці України, що засвідчує знання уповноваженої особи суб’єкта господарювання, що є відповідальною за дотримання законодавства, в описаній вище галузі, яка пройшла відповідне навчання, що не відповідає умовам пункту 6 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації Замовника. Комунальне підприємство Слов’янської міської ради "СЛОВМІСЬКВОДОКАНАЛ" під час здійснення публічних закупівель є замовником торгів згідно пункту 9 частини 1 статті 1 Закону. Комунальним підприємством Слов’янської міської ради "СЛОВМІСЬКВОДОКАНАЛ" 24.01.2020 року оголошено закупівлю відкриті торги з публікацією оголошення англійською мовою за предметом: «ДК 021:2015, код 09310000-5 – Електрична енергія (Електрична енергія (Electric power supply)» (номер закупівлі UA-2020-01-24-000411-b) на 2020 рік. 1. Тендерна документація розроблялася у дотримані вимог Закону України “Про публічні закупівлі” №922-VIII від 25.12.2015 року (далі – Закон) та згідно наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» № 680 від 13.04.2016 року. Звертаємо увагу, що частиною 2 статті 18 Закону передбачено право усім суб’єктам закупівлі оскаржити вимоги за тендерною документацією у випадку порушення положень Закону Замовнику або формування перешкод участі у тендері: «Скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.». Звертаємо увагу, що жоден із суб’єктів господарювання не подав Скаргу до органу оскарження на вимоги тендерної документації, що свідчить про відповідність умов закупівлі положенням Закону, принципам здійснення закупівель та рівним правам учасників на участь у закупівлі. Що стосується нібито не зазначення у тендерній документації кінцевого строку подання тендерних пропозицій, то дана обставина не відповідає дійсності та спростовується вивченням змісту частини 1 «Кінцевий строк подання тендерної пропозиції» розділу «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації, а саме: «кінцевий строк подання тендерних пропозицій визначається системою автоматично». З огляду на вказане, необхідно розуміти усім суб’єктам процедури закупівлі, що тендерна документація містить інформацію про кінцевий строк подання тендерних пропозицій на умовах відсилочної норми – посилання на сторінку оголошення закупівлі в автоматизованій електронній системі закупівель Prozorro за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-01-24-000411-b Уважно вивчивши сторінку оголошення про закупівлю, яка є невід’ємною частиною умов закупівлі, усі учасники закупівлі могли встановити дату та час кінцевого строку подання тендерних пропозицій: Інформація про процедуру Дата оприлюднення: 24 січня 2020 Звернення за роз’ясненнями: до 13 лютого 2020 13:00 Оскарження умов закупівлі: до 19 лютого 2020 00:00 Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 лютого 2020 13:00 Початок аукціону: 03 березня 2020 12:18 Тобто, тендерна документація разом із інформацією за оголошенням закупівлі містила чіткий безумовні дані щодо кінцевого строку подання тендерних пропозицій – до 23 лютого 2020 року до 13 год 00 хв. Саме тому Замовником не порушено вимог законодавства в цій частині. 2. Додатком 2 тендерної документації сформовано перелік документів, які підтверджують відповідність учасника-переможця процедури закупівлі вимогам за статтею 17 Закону: 1. Документ, який підтверджує, що фізична особа, яка є учасником, не була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку – «Довідка, видана уповноваженим органом про те, що фізична особа, яка є учасником, не була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку»; 2. Документ, який підтверджує, що службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку - «Довідка, видана уповноваженим органом про те, що службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку». Запитувані документи видаються органами, що не ведуть відкритих реєстрів, відтак інформація в цій частині Замовником вимагалась обґрунтовано та законно. Що стосується підтвердження інформації по решті пунктів частини 1 статті 17 Закону, а саме: 2, 3, 8 – наголошуємо: форма та спосіб, що визначені тендерною документацією не передбачала вимоги надання документів саме з відкритих державних реєстрів, про що необґрунтовано стверджує Орган контролю. Цитата зі змісту тендерної документації: «Зведену довідку у довільній формі про відсутність підстав для відмови учасникові у процедурі закупівлі згідно статті 17 Закону. Довідка, що сформована учасником-переможцем на власному фірмовому бланку та за підписом і печаткою уповноваженої особи учасника. За даною довідкою учасник-переможець повинен підтвердити відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої статті 17 Закону.». Відтак, запитувана інформація Замовником у формі довідки у довільній формі не є документом у розумінні ДСТУ 4163-2003 «Вимоги до оформлювання документів», а також не відноситься до інформації, яка отримується учасником виключно з відкритих державних реєстрів! Якщо буквально тлумачити вимоги до тендерної документації можемо встановити, що тендерна документація не містила вимог про надання (підтвердження) учасником-переможцем інформації за пунктами 2, 3 та 8 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» саме від Уповноважених органів, що є адміністраторами та володільцями відкритих державних реєстрів! Тобто в цій частині Замовником не допущено порушень. Додатком 2 тендерної документації вказана інформація вимагалась як факультативна у довільній формі від учасника. Звертаємо увагу, що примітками до частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено: «Документи, що не передбачені законодавством для учасників, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції». Узагальнюючи все викладене вище Замовником дотримано положень частини 3 статті 17 Закону, що «Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.» 3. Що стосується тверджень за Моніторингом, що Замовником не визначено спосіб документального підтвердження переможцем процедури закупівлі згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 5 і 6 частини першої статті 17 Закону та частиною другою статті 17 Закону. Як повідомлялось раніше, тендерна документація, яка затверджена протокольним рішенням тендерного комітету №31 від 24 січня 2020 року містить окремий додаток №2 з ім’ям «Документи, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника-переможця вимогам замовника». Після зазначення переліку документів та факультативної інформації від учасника у відповідності до положень статті 17 Закону, Замовником виділено окреме речення наступного змісту: «Документи завантажуються в електронному вигляді». Тобто усі суб’єкти закупівлі повинні були розуміти, що переможець торгів після формування електронною системою закупівель Повідомлення про намір укласти Договір за наслідками прийнятого рішення Замовником у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен подати замовнику запитувані документи та інформацію саме в електронному вигляді через авторизований електронний майданчик учасника до системи Prozorro. Саме такий спосіб документального підтвердження переможцем процедури закупівлі згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 5 і 6 частини першої статті 17 Закону та частиною другою статті 17 Закону повністю відповідає принципам закупівель, що передбачені статтею 3 Закону, а саме: - «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель»; - «запобігання корупційним діям і зловживанням». Отже Замовником не допущено порушень Закону в цій частині. Більш того, учасником-переможцем торгів – ТОВ «АС» безперешкодно виконано вимоги щодо документального підтвердження своєї відповідності згідно додатку 2 тендерної документації. Окрім цього, учасником-переможцем ТОВ «АС» 04 березня 2020 року завантажено до системи електронних закупівель додаткові документи, що не передбачались як обов’язкові для учасника-переможця закупівлі. Тобто шкідливих наслідків у вигляді формування безпідставного відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції учасника Замовником до ТОВ «АС» застосовано не було. 4. Стосовно спростування тверджень, що Замовником до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій відхилено (не допущено до аукціону) тендерні пропозиції учасників ТОВ «УКР ГАЗ РЕСУРС», ТОВ «ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ» та ТОВ «ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ» з причин, що не відносяться до технічних вимог, визначених у тендерній документації, та до кваліфікаційних критеріїв чим порушено вимоги частини п’ятої статті 28 Закону. Не можемо погодитись з таким звуженим тлумаченням вимоги Закону за частиною 5 статті 28 Закону: «У разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів.». Пунктом 1.1. за частиною 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено: «1.1. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлу(ів), який(і) повинен(ні) містити: … 13) інші документи та матеріали, які повинні бути оформлені та подані учасниками згідно з цією тендерною документацією». Частиною 3 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації додатково до учасників встановлено наступну вимогу: «тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо: учасник: - не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону; - не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; переможець: - відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; - не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону; - наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону; - тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації; інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель. Учасники шляхом подання довідки у довільній формі повинні підтвердити розуміння та згоду з обставинами, що за Замовником залишається право на відхилення тендерної пропозиції учасника закупівлі з зазначених вище підстав, статті 30 Закону». Тобто кожен з учасників процедури закупівлі розумів та усвідомлював вимоги за тендерною документацією та їх наслідки невиконання. Поряд з цим, жоден із учасників Процедури закупівлі не оскаржив вимоги за тендерною документацією в порядку статті 18 Закону, що свідчить про відсутність будь-яких порушень прав учасників щодо можливості на рівних умовах прийняти участь у закупівлі. Перелік підстав для відхилення з їх обґрунтованим описом сформовані за оприлюдненим в системі Prozorro Протоколом розгляду тендерних пропозицій, і свідчить про невідповідність тендерних пропозицій окремих учасників Процедури закупівлі вимогам за тендерною документацією, в тому числі технічним вимогам, до яких можуть бути віднесені описані по учасникам ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС", ТОВ "ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ", ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ". Звертаємо увагу, що тендерним комітетом не приймались за основу рішення про відхилення будь-якої тендерної пропозиції з підстав, що можуть бути віднесені до комерційної частини або цінової пропозиції. Однак Замовник не мав права ігнорувати невиконання інших вимог тендерної документації вказаними учасниками процедури закупівлі, оскільки це могло б призвести до порушення положень статті 30 Закону та таких принципів здійснення закупівлі як «об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій». До речі жоден із відхилених учасників процедури закупівлі не оскаржив прийняті рішення Замовника до Органу оскарження, що знову ж таки свідчить про їх законність та обґрунтованість. Тому стверджуємо про відсутність порушень допущених Замовником в цій частині. 5. Що спростування тверджень, що тендерна пропозиція ТОВ «АС» не містить електронної банківської гарантії, що не відповідає умовам пункту 2 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації Замовника. Можемо стверджувати про недостатньо уважне вивчення виконавцями Моніторингу тендерної пропозиції ТОВ «АС», оскільки ними не встановленого очевидного та безумовного виконання учасником ТОВ «АС» вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії на суму 94 350,00 грн. (дев’яносто чотири тисячі триста п’ятдесят грн. 00 коп.). Так оголошенням про закупівлю та частиною 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації сформовано наступну вимогу: «Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації. Гарантія обов’язково має містити реквізити, що передбачені розділом 3 глави 2 Постанови НБУ № 639 від 15.12.2004 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». А також гарантія обов’язково має містити інформацію про підстави не повернення забезпечення тендерної пропозиції згідно ч.3 ст.24 Закону. Окрім цього, банківська гарантія повинна містити умову, що замовник набуває права стягнення коштів за наслідками настання випадків, що передбачені ч. 3 ст.24 Закону лише у випадку письмового звернення замовника до банку-гаранта в строк, що не перевищує 5 робочих днів з дати, коли замовнику стало відомо про відповідний юридичний факт. Розмір забезпечення тендерної пропозиції – не перевищує 3% очікуваної вартості закупівлі та складає: 94 350,00 грн. (дев’яносто чотири тисячі триста п’ятдесят грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 робочих днів з дня розкриття тендерної пропозиції. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), шляхом списання (бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії, якщо це передбачено договором про надання гарантії, укладеним між принципалом і банком-гарантом; надання гарантії за рахунок банківського кредиту або під заставу або під поруку уповноваженої особи учасника чи засновника учасника відповідно до укладених договорів між банком-гарантом і принципалом про надання кредиту під гарантію з метою забезпечення виконання зобов'язання за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених частиною 3 цього Розділу. Грошове або інше забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної печаткою банку-гаранту та підписом уповноваженої особи банку-гаранту з підтвердженням повноважень уповноваженої особи від банку, що видав таку гарантію. Банківська гарантія оформлюється у обслуговуючому учасника банку. Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику вказані у пункті 3 цього Розділу. До електронної банківської гарантії додаються: ліцензія банку та довіреність на уповноваженого підписанта банку. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника.» Так в складі тендерної пропозиції ТОВ «АС» містяться наступні файли в архівному файлі «БГ (1).zip» з ім’ям: - Dovir_Mirgorodsky_4334-K-O with EDS (1); - G1118-5107-60-GL_tender; - Підписаний_0000001770102838.1.0; - Підписаний_lic (12); - Підписаний_Доверка внутренняя от6.04.2018_compressed (14). (вказані файли додаються до даних Ґрунтовних пояснень) Уважне вивчення вказаних документів надає змогу пересвідчитись у повному та безумовному виконанні учасником ТОВ «АС» вимоги, щодо надання тендерного забезпечення на умовах тендерної документації. Зокрема, наданий лист вiд 20.02.2020 №E.35.0.0.0/4-88 АТ КБ «ПРИВАТБАНК» Стосовно банківської гарантії № G1118/5107/60 від 20.02.2020 підтверджує наступне (цитата): «Шановні панове, АТ КБ “ПРИВАТБАНК” цим підтверджує, що 20.02.2020 року надав БАНКІВСЬКУ ГАРАНТІЮ № G1118/5107/60. Заявником гарантії є ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "АС" (ТОВ "АС"), ЄДРПОУ 31915956, юридична адреса 85700, Донецька обл., Волноваський район, мiсто Волноваха, ВУЛИЦЯ ШЕВЦОВОЇ, будинок 22А. Бенефіціаром гарантії є КОМУНАЛЬНЕ ПIДПРИЄМСТВО СЛОВ'ЯНСЬКОЇ МIСЬКОЇ РАДИ "СЛОВМIСЬКВОДОКАНАЛ", ЄДРПОУ 35420080. Сума гарантії UAH 94 350,00 (дев'яносто чотири тисячi триста п'ятдесят гривень 00 копiйок), термін дії з 20.02.2020 до 17.12.2020 включно. Гарантія надана як забезпечення тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах з публікацією англійською мовою на закупівлю: ДК 021:2015, код 09310000-5 – Електрична енергія (Електрична енергія), номер закупівлі на сайті публічних закупівель Prozorro UA-2020-01-24-000411-b. Забезпеченням по даній гарантії виступає порука Станкєєва І.Г. (ІПН 2560509133) № G1118/5107/DP від 15.11.2018 року згідно Генеральної угоди № G1118/5107 від 15.11.2018 року про надання банківської гарантії. Гарантія підписана РЕГІОНАЛЬНИМ МЕНЕДЖЕРОМ МАРIУПОЛЬСЬКОЇ ФIЛIЇ ПУБЛIЧНОГО АКЦIОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА КОМЕРЦIЙНОГО БАНКУ "ПРИВАТБАНК" КРАСНІКОВОЮ МАРИНОЮ ОЛЕКСАНДРІВНОЮ, що діє на підставі довіреності № 1369-К-О від шостого квiтня дві тисячі вiсiмнадцятого року.» Отже у жодного із суб’єктів Процедури закупівлі як і у Органу державного фінансового контролю не має підстав стверджувати про ненадання учасником ТОВ «АС» у складі своєї тендерної пропозиції електронної банківської гарантії на умовах тендерної документації. 6. Нарешті щодо останнього спростування тверджень, що в складі тендерної пропозиції ТОВ «АС» відсутня копія посвідчення про результати перевірки знать правил безпечної експлуатації та правил технічної експлуатації електроустановок споживачів, протоколу або копія витягу із протоколу, уповноваженої комісії Держпраці України, що засвідчує знання уповноваженої особи суб’єкта господарювання, що є відповідальною за дотримання законодавства, в описаній вище галузі, яка пройшла відповідне навчання, що не відповідає умовам пункту 6 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації Замовника. Так частиною 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до тендерної документації встановлено наступну вимогу: «З метою відповідності діяльності учасника законодавству про охорону праці в галузі електропостачання у складі тендерної пропозиції надається довідка про уповноважену особу суб’єкта господарювання, що є відповідальною за дотримання законодавства про охорону праці, пожежної безпеки, правил безпечної експлуатації та правил технічної експлуатації електроустановок споживачів. На підтвердження достовірності вказаної інформації додатково додається копія посвідчення про результати перевірки знать вказаних правил, протоколу або копія витягу із протоколу, уповноваженої комісії Держпраці України, що засвідчує знання такої особи в описаній вище галузі, яка пройшла відповідне навчання». На виконання вказаної вимоги у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «АС» надано файли з наступним ім’ям: - 47. Довідка щодо уповноваженого з пожежної безпеки; - 47.1. Довідка щодо уповноваженого працівника; - 48. Посвідчення і протокол про проходж.навч.та підтвердж.знань у сфері ох.праці та пожеж.безпеки; - 49. Посвідчення про проходження навчання та підтвердж.знань у сфері ох.праці та пожеж.безпеки; - 50. Протокол перевiрки знань ПБЕ та ПТЕ електроустановок споживачів; - 50.1. Посвідчення Станкєєв І. Г. Вказані файли містять вичерпну інформацію та документи, за якою тендерний комітет зміг встановити наступне: - уповноваженим працівником ТОВ «АС», що є відповідальним за дотримання законодавства про охорону праці, електро- та пожежної безпеки, санітарного та гігієнічного забезпечення, техногенної безпеки та надзвичайних ситуацій на виробництві, наданні першої допомоги в разі нещасного випадку є заступник директора Станкєєв Ігор Геннадійович; - Посвідчення на ім’я Станкєєва І.Г. про походження навчання та перевірки знань з питань пожежної безпеки №04007095 видане навчальним пунктом Аварійно-рятувального загону спеціального призначення ГУ ДСНС України у Донецькій області; - Посвідчення на ім’я Станкєєва І.Г. про походження навчання Законів і нормативних актів про охорону праці, електро- та пожежної безпеки, санітарного та гігієнічного забезпечення, техногенної безпеки та надзвичайних ситуацій на виробництві, надання першої допомоги потерпілим в разі нещасного випадку №89-19-11, видане ТОВ «Регіональний навчальний центр»; - Протокол №89/19 від 16 серпня 2019 року засідань комісії з перевірки знань Законів і нормативних актів про охорону праці, електро- та пожежної безпеки, санітарного та гігієнічного забезпечення, техногенної безпеки та надзвичайних ситуацій на виробництві, надання першої допомоги потерпілим в разі нещасного випадку, що утворена на підставі наказу ГУ Держпраці у Донецькій області від 27 березня 2017 року №559. Отже учасником ТОВ «АС» повністю виконано вказану вимогу за тендерною документацією та надані вичерпні документальні підтвердження. З огляду на вказане Замовник не мав права відхиляти тендерну пропозицію ТОВ «АС». На завершення хочемо проінформувати Орган фінансового контролю та моніторингу про те, що згідно пункту 11 статті 71 Закону Замовник забезпечив проведення Процедури закупівлі з неухильним дотриманням Закону та не допустив «порушень, які матимуть негативний вплив для бюджетів», свідченням чого слугує інша частина Висновків про результати моніторингу даної закупівлі, далі – цитата: «За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не установлено.». Відтак, зазначаємо про некоректність встановлення окремих обставин за результатами моніторингу. Наголошуємо, що Процедура закупівлі реалізується Замовником торгів із неухильним дотриманням Закону, відповідає принципам закупівель згідно статті 3 Закону та іншим вимогам діючого законодавства. Порушень прав учасників процедури закупівлі або вимог Закону не допущено. Підстав для розірвання Договору про закупівлю не встановлено.

2020-03-31 17:43:11

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 25 березня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 09 квітня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: КП "КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО СЛОВ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "СЛОВМІСЬКВОДОКАНАЛ"", 35420080, Украина, місто Слов'янськ, ВУЛИЦЯ КАЛІНІНА, будинок 9
  2. Інформація про предмет закупівлі: Електрична енерія, 18870000UAH, 09310000-5, ДК021, 7400000, кіловат-година
  3. Інформація про оприлюднення: f849a01688ca4724ae68715cfc741473, 2020-01-24
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги з публікацією англ.мовою
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  6. Дата початку моніторингу: 16 березня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 березня 2020 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) Комунального підприємства Слов’янської міської ради «Словміськводоканал» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням тендерного комітету від 24.01.2020 №31 (далі – тендерна документація), тендерні пропозиції товариств з обмеженою відповідальністю «Електро Прайм», «УКР ГАЗ РЕСУРС» (далі – ТОВ«УКР ГАЗ РЕСУРС»), «ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ» (далі – ТОВ «ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ»), «АС» (далі – ТОВ «АС»), «ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ» (далі – ТОВ «ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ»), протокол розгляду тендерних пропозицій від 26.02.2020, протокол засідання тендерного комітету від 04.03.2020 №34, повідомлення про намір укласти договір від 04.03.2020, договір про постачання електричної енергії споживачу від 23.03.2020 №1025(20)Е на суму 16 206 000,00 грн з ПДВ. За результатами моніторингу установлено, що тендерна документація Замовника не відповідає вимогам частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, а саме: - не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій; - Додаток 2 до тендерної документації містить вимогу щодо надання переможцем торгів документального підтвердження про відсутність підстав, передбачених пунктом 2, 3 та 8 частини першої статті 17 Закону, інформація щодо яких міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним; - не визначено спосіб документального підтвердження переможцем процедури закупівлі згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 5 і 6 частини першої статті 17 Закону та частиною другою статті 17 Закону. За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерних пропозицій встановлено, що Замовником до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій відхилено (не допущено до аукціону) тендерні пропозиції учасників ТОВ «УКР ГАЗ РЕСУРС», ТОВ «ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ» та ТОВ «ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ» з причин, що не відносяться до технічних вимог, визначених у тендерній документації, та до кваліфікаційних критеріїв чим порушено вимоги частини п’ятої статті 28 Закону. Також, за результатами аналізу тендерної пропозиції переможця торгів – ТОВ «АС» установлено її невідповідність умовам тендерної документації Замовника, а саме: - не містить електронної банківської гарантії, що не відповідає умовам пункту 2 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації Замовника; - відсутня копія посвідчення про результати перевірки знать правил безпечної експлуатації та правил технічної експлуатації електроустановок споживачів, протоколу або копія витягу із протоколу, уповноваженої комісії Держпраці України, що засвідчує знання уповноваженої особи суб’єкта господарювання, що є відповідальною за дотримання законодавства, в описаній вище галузі, яка пройшла відповідне навчання, що не відповідає умовам пункту 6 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації Замовника. Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації. Однак, на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «АС», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та уклав з ним договір про постачання електричної енергії споживачу від 23.03.2020 №1025(20)Е на суму 16 206 000,00 грн з ПДВ.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту другого частини другої статті 22 та частини третьої статті 17 Закону. За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог частини п’ятої статті 28 Закону та пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
  3. Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушено вимоги частини п’ятої статті 28 Закону)

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-14_1

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації: 26 лютого 2020
UA-2020-01-24-000411-bf849a01688ca4724ae68715cfc741473
Найменування: КП "КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО СЛОВ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "СЛОВМІСЬКВОДОКАНАЛ""
Код ЄДРПОУ: 35420080
Місцезнаходження: 84100, Украина, Донецька область обл., місто Слов'янськ, ВУЛИЦЯ КАЛІНІНА, будинок 9
Учасник Документи Рішення
Товариство з обмеженою відповідальністю "Електро Прайм" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "АС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ" Документи
Відхилено
Документи

Документи

Публічні документи

21 лютого 2020 13:34
sign.p7s
21 лютого 2020 13:34
sign.p7s
21 лютого 2020 13:34
Договір Електропрайм.PDF
21 лютого 2020 13:34
статут копія.pdf
21 лютого 2020 13:34
Копія паспорта.pdf
21 лютого 2020 13:34
фінзвіт і баланс 2019.pdf
21 лютого 2020 13:34
Рейтинг_Скан.pdf
21 лютого 2020 13:34
Ліцензія_скан.pdf
21 лютого 2020 13:34
scan Екол.аудит Катя2018.pdf
21 лютого 2020 13:34
Довіреність_скан.pdf
21 лютого 2020 13:33
Лiцензiя.zip
21 лютого 2020 13:33
Тендерна пропозиція.pdf
21 лютого 2020 13:33
Довiренiсть_Рижий.zip
21 лютого 2020 13:33
Довіреність БЕЗЛІМ.pdf
21 лютого 2020 13:33
код доступу.pdf
21 лютого 2020 13:33
Довідка довкілля.pdf
21 лютого 2020 13:33
Технічна.pdf
21 лютого 2020 13:33
ПРоект договору.pdf
21 лютого 2020 13:33
Довідка ощадбанк.pdf
21 лютого 2020 13:33
Гарантійний лист ст 17.pdf
21 лютого 2020 13:33
Рейтинг.zip
21 лютого 2020 13:33
Довідкаст 17.pdf
21 лютого 2020 13:33
Довідка ощадбанк1.pdf
21 лютого 2020 13:33
ДОвідка про рахунок.pdf
21 лютого 2020 13:33
Відкриті рахунк 20.02.2020.pdf
21 лютого 2020 13:33
Довідка ощадбанк2.pdf
21 лютого 2020 13:33
Паспорт засновника.pdf
21 лютого 2020 13:33
Сертифікат аудитора.pdf
21 лютого 2020 13:33
Витяг ПДВ 04.02.2020.pdf
21 лютого 2020 13:33
Звіт екоаудитора.pdf
21 лютого 2020 13:33
Довідка порука.PDF
21 лютого 2020 13:33
РІШЕННЯ.pdf
21 лютого 2020 13:33
Гарантия_829.zip
21 лютого 2020 13:33
Виписка з протоколу.pdf
21 лютого 2020 13:33
Довідка РВС.PDF
21 лютого 2020 13:33
Довідка Укргазбанк.pdf
21 лютого 2020 13:32
Альянс довідка 20.02.2020.pdf

Документи

Публічні документи

21 лютого 2020 14:30
sign.p7s
21 лютого 2020 14:29
ФЗ 2019 УГР.pdf
21 лютого 2020 14:29
ТВ погодження.pdf
21 лютого 2020 14:29
повноваження.pdf
21 лютого 2020 14:29
ПаспортИНН_Денисович.pdf
21 лютого 2020 14:29
Ліцензія.pdf
21 лютого 2020 14:29
Кучков паспорт.pdf
21 лютого 2020 14:27
довідка.pdf
21 лютого 2020 14:27
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
21 лютого 2020 14:27
Витяг ПДВ.pdf
21 лютого 2020 14:27
Виписка_21022020130600.pdf
21 лютого 2020 14:27
Аналогічний договір.pdf
21 лютого 2020 14:27
17549 УКР ГАЗ РЕСУРС p7s.7z

Документи

Публічні документи

23 лютого 2020 12:52
5.3. Наказ про єтику.pdf
23 лютого 2020 12:50
7. Витяг з ЄДР ТОВ ЕІП.pdf

Документи

Публічні документи

04 березня 2020 12:37
sign.p7s
04 березня 2020 12:36
Довідка (10).zip
04 березня 2020 12:36
Довідка (9).zip
04 березня 2020 12:35
7. Копії корупція.pdf
04 березня 2020 12:35
6. Довідка ДПС.pdf
04 березня 2020 12:35
5. Довідка МВС.pdf
04 березня 2020 12:35
4. Довідка по ст. 17.pdf
04 березня 2020 12:35
2. Довідка щодо ліцензії.pdf
04 березня 2020 09:40
sign.p7s
21 лютого 2020 17:47
sign.p7s
21 лютого 2020 17:47
sign.p7s
21 лютого 2020 17:46
БГ (1).zip
21 лютого 2020 17:46
74. Лист згода.pdf
21 лютого 2020 17:46
65. Фінансові документи.pdf
21 лютого 2020 17:46
35. Відгук Тальне.pdf
21 лютого 2020 17:46
30. Протокол(рішення)174.pdf
21 лютого 2020 17:46
11. Додаток 3.pdf
21 лютого 2020 17:46
5. Довідка по санкціям.pdf

Документи

Публічні документи

23 лютого 2020 11:17
sign.p7s
23 лютого 2020 11:16
Форма оподаткування.pdf
23 лютого 2020 11:16
УБІБ рахунок 07.02.pdf
23 лютого 2020 11:16
Технічна специфікація.pdf
23 лютого 2020 11:16
Протокол ЗЗУ.pdf
23 лютого 2020 11:16
Пропозиція.pdf
23 лютого 2020 11:16
ПД.pdf
23 лютого 2020 11:16
Копія Свідоцтва ПДВ.PDF
23 лютого 2020 11:16
Копія Витягу ПДВ.PDF
23 лютого 2020 11:15
ДПС рахунки.pdf
23 лютого 2020 11:15
Договір ДП Укренерго1.pdf
23 лютого 2020 11:15
Довідка.pdf
23 лютого 2020 11:14
Відомості ЄДРПОУ 11.02..pdf
23 лютого 2020 11:14
Витяг ЄДР 18.02.pdf
23 лютого 2020 11:14
Виписка.pdf
23 лютого 2020 11:14
Акти 2019.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 березня 2020 12:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АС" 16 206 000,00
UAH з ПДВ
16 206 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Електро Прайм" 16 650 000,00
UAH з ПДВ
16 650 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 березня 2020 12:37
sign.p7s
04 березня 2020 12:36
Довідка (10).zip
04 березня 2020 12:36
Довідка (9).zip
04 березня 2020 12:35
7. Копії корупція.pdf
04 березня 2020 12:35
6. Довідка ДПС.pdf
04 березня 2020 12:35
5. Довідка МВС.pdf
04 березня 2020 12:35
4. Довідка по ст. 17.pdf
04 березня 2020 12:35
2. Довідка щодо ліцензії.pdf
04 березня 2020 09:40
sign.p7s
21 лютого 2020 17:47
sign.p7s
21 лютого 2020 17:47
sign.p7s
21 лютого 2020 17:46
БГ (1).zip
21 лютого 2020 17:46
74. Лист згода.pdf
21 лютого 2020 17:46
65. Фінансові документи.pdf
21 лютого 2020 17:46
35. Відгук Тальне.pdf
21 лютого 2020 17:46
30. Протокол(рішення)174.pdf
21 лютого 2020 17:46
11. Додаток 3.pdf
21 лютого 2020 17:46
5. Довідка по санкціям.pdf

Публічні документи

21 лютого 2020 13:34
sign.p7s
21 лютого 2020 13:34
sign.p7s
21 лютого 2020 13:34
Договір Електропрайм.PDF
21 лютого 2020 13:34
статут копія.pdf
21 лютого 2020 13:34
Копія паспорта.pdf
21 лютого 2020 13:34
фінзвіт і баланс 2019.pdf
21 лютого 2020 13:34
Рейтинг_Скан.pdf
21 лютого 2020 13:34
Ліцензія_скан.pdf
21 лютого 2020 13:34
scan Екол.аудит Катя2018.pdf
21 лютого 2020 13:34
Довіреність_скан.pdf
21 лютого 2020 13:33
Лiцензiя.zip
21 лютого 2020 13:33
Тендерна пропозиція.pdf
21 лютого 2020 13:33
Довiренiсть_Рижий.zip
21 лютого 2020 13:33
Довіреність БЕЗЛІМ.pdf
21 лютого 2020 13:33
код доступу.pdf
21 лютого 2020 13:33
Довідка довкілля.pdf
21 лютого 2020 13:33
Технічна.pdf
21 лютого 2020 13:33
ПРоект договору.pdf
21 лютого 2020 13:33
Довідка ощадбанк.pdf
21 лютого 2020 13:33
Гарантійний лист ст 17.pdf
21 лютого 2020 13:33
Рейтинг.zip
21 лютого 2020 13:33
Довідкаст 17.pdf
21 лютого 2020 13:33
Довідка ощадбанк1.pdf
21 лютого 2020 13:33
ДОвідка про рахунок.pdf
21 лютого 2020 13:33
Відкриті рахунк 20.02.2020.pdf
21 лютого 2020 13:33
Довідка ощадбанк2.pdf
21 лютого 2020 13:33
Паспорт засновника.pdf
21 лютого 2020 13:33
Сертифікат аудитора.pdf
21 лютого 2020 13:33
Витяг ПДВ 04.02.2020.pdf
21 лютого 2020 13:33
Звіт екоаудитора.pdf
21 лютого 2020 13:33
Довідка порука.PDF
21 лютого 2020 13:33
РІШЕННЯ.pdf
21 лютого 2020 13:33
Гарантия_829.zip
21 лютого 2020 13:33
Виписка з протоколу.pdf
21 лютого 2020 13:33
Довідка РВС.PDF
21 лютого 2020 13:33
Довідка Укргазбанк.pdf
21 лютого 2020 13:32
Альянс довідка 20.02.2020.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АС"
#31915956
Переможець 16 206 000,00
UAH з ПДВ
04 березня 2020 11:30

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 березня 2020 11:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АС"
#31915956
16 206 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
23 березня 2020 10:38
Договір 1025 від 23032020.pdf укладений
23 березня 2020 10:26
sign.p7s зміни до договору
28 серпня 2020 14:41
Додаткова постачання 6.pdf зміни до договору
28 серпня 2020 14:36
sign.p7s зміни до договору
29 липня 2020 15:01
постачання ел. додаткова 5.pdf зміни до договору
29 липня 2020 14:58
sign.p7s зміни до договору
25 червня 2020 15:47
Доп угода 4 тов ас.pdf зміни до договору
25 червня 2020 14:17
sign.p7s зміни до договору
26 травня 2020 15:20
доп угода 3 1025.pdf зміни до договору
26 травня 2020 15:19
sign.p7s зміни до договору
26 травня 2020 15:16
доп угода 2 1025.pdf зміни до договору
26 травня 2020 15:14
sign.p7s зміни до договору
27 квітня 2020 11:38
доп угода №1 до дог 1025 від 23032020.pdf зміни до договору
27 квітня 2020 11:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Визначення джерела фінансування боргів попередніх періодів
Номер договору про закупівлю: 1025(20)E
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Визначення джерела та обсягу фінанасування боргів попередніх періодів
Номер договору про закупівлю: 1025(20)E
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Визначення джерела та обсягу фінанасування боргів попередніх періодів
Номер договору про закупівлю: 1025(20)E
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): визначення джерела фінансування боргів попередніх періодів
Номер договору про закупівлю: 1025(20)E
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Визначення джерела фінансування боргів попередніх періодів
Номер договору про закупівлю: 1025(20)E
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Визначення джерела фінансування боргів попередніх періодів
Номер договору про закупівлю: 1025(20)E
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку