Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

підгузники для дорослих
Очікувана вартість
600 000,00 UAH
UA-2020-01-24-000168-b 00a82dfe889c42879dc3587e927ff906
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Якимчук Катерина Олександрівна

+380432511147 vinbigp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Обласний пансіонат для осіб з інвалідністю та осіб похилого віку"
Код ЄДРПОУ: 02770067
Місцезнаходження: 21029, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Хмельницьке шосе,106
Контактна особа: Якимчук Катерина Олександрівна
+380432511147
vinbigp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 січня 2020 10:10
Звернення за роз’ясненнями: до 30 січня 2020 10:15
Оскарження умов закупівлі: до 05 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 лютого 2020 10:15
Початок аукціону: 10 лютого 2020 13:16
Очікувана вартість: 600 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33750000-2: Засоби для догляду за малюками


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
46150 шт
підгузники для дорослих
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21029, Україна, Вінницька область, Вінниця, Хмельниіцьке шосе 94
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
НК 024:2019: 11239 — Підгузник для дорослих

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Аванс 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 січня 2020 10:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2020 10:11
ТД підгузок 2020 ВБІГП.doc
24 січня 2020 10:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2020 10:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2020 10:11
ТД підгузок 2020 ВБІГП.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо ПДВ
Дата подання: 24 січня 2020 10:35
Дата відповіді: 24 січня 2020 10:57
Доброго дня. Якщо учасник є платником ПДВ, то аукціон та ставку в кабінеті він проводить в цінах без ПДВ, а по результатам аукціону договір підписує в цінах та на суму з ПДВ?
Відповідь: Учасник надає пропозицію враховуючи всі свої витрати в т.ч. і ПДВ, якщо він є платником даного податку
Щодо довідки по ст,17
Дата подання: 24 січня 2020 10:36
Дата відповіді: 24 січня 2020 11:09
Доброго дня. Згідно тендерної документації встановлено умову про подання переможцем тендеру «Оригінал довідки, виданої уповноваженим органом, про відсутність заборгованості щодо сплати податків і зборів». Дана умова суперечить ч.3 ст.17 Закону України «Про Публічні закупівлі» (далі – Закон) відповідно до якої «Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним». З 29.10.2019 р. доступ замовників до реєстру Державної податкової служби є відкритим, доказом чого є інформація на сайті Prozorro - https://prozorro.gov.ua/news/v-prozorro-avtomatichno-pereviryatimut-podatkovu-zaborgovanist-uchasnika-tenderu На підставі вищевикладеного, керуючись ч.3 ст.17 Закону вимагаємо виключити з тендерноъ документації умову про надання переможцем довідки про відсутність заборгованості щодо сплати податків і зборів перед бюджетами. Тому просимо прибрати цей пункт
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до Вашого посилання З 29.10.2019 р. доступ замовників до реєстру Державної податкової служби є відкритим, доказом чого є інформація на сайті Prozorro - https://prozorro.gov.ua/news/v-prozorro-avtomatichno-pereviryatimut-podatkovu-zaborgovanist-uchasnika-tenderu, а саме абзац 3 "Тепер державні замовники можуть не запитувати у бізнесу паперові чи електронні довідки, а зазначати в тендерній документації, що керуватимуться даними в Prozorro. У свою чергу, постачальники мають ретельно ознайомитися з тендерною документацією, і у разі відсутності в ній можливості перевірки податкової заборгованості на основі даних в Prozorro, звернутися з вимогою до замовника. Замовник може внести зміни в тендерну документацію до завершення терміну подачі пропозицій."
Проте в ТД посилання на те що ТК керуватиметься даними з Prozorro відсутні. Забезпечте свою ТП довідкою або листом поясненням.
Щодо обхвату талії
Дата подання: 27 січня 2020 15:52
Дата відповіді: 27 січня 2020 16:10
Доброго дня. Розуміння "орієнтовний обхват талії", мається на увазі +/-5 см? Наприклад, розмір L - 115-155 см вам підійде? Дякуємо
Відповідь: Розуміння "орієнтовний обхват талії", мається на увазі +/-5 см
Щодо одиниці виміру
Дата подання: 27 січня 2020 16:26
Дата відповіді: 27 січня 2020 20:30
Доброго дня. Чи не буде плутаниною для Вас чи причиною для дискваліфікації, якщо подача пропозиції буде в упаковках, при умові зазначення кількості штук в упаковці та дотримання загальної кількості кожного розміру. Дякуємо
Відповідь: Ваша пропозиція повинна відповідати замовленій кількості підгузників, а чи в упаковках вкажете чи у штуках, це іваша справа, адже зазначається відповідна одиниця виміру.
Щодо накладник та поставок
Дата подання: 27 січня 2020 16:27
Дата відповіді: 27 січня 2020 20:31
Доброго дня. Поставка в 2 заклади здійснюється на підставі окремих накладник, відповідно і оплата буде проподитись окремо? Чи Вам потрібно буде надавати загальну зведену Видаткову накладну? Дякуємо
Відповідь: Поставка в 2 заклади, за різними адресами, відповідно і 2 накладні, та супроводжуючі документи
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-24-000168-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "БЕМБІКС", Код ЄДРПОУ:39518480
Дата подання: 26 лютого 2020 16:18
Оскарження визнання переможця
Шановний Замовник, звертаємось до Вас з вимогою скасувати своє рішення щодо визнання переможцем ТОВ «ТЕХМЕДСЕРВІС-ТМС», а саме Протокол №20 від 17.02.2020 р. з причин, що наведені нижче.
У тендерній пропозиції Учасника відсутні наступні документи, а саме:
1. Відсутній реєстр документів.
Відповідно до Розділу 3 п.1 тендерної документації «Пропозиція повинна містити реєстр документів, який сканується і подається окремим електронним файлом.»
2. Відсутня нумерація сторінок.
Згідно вимог тендерної документації, завантажені документи, повинні мати власноручний підпис керівника або уповноваженої особи учасника та печатку (у разі наявності), вихідний номер та датовані не більше місячної давнини, а також нумерацію аркушів.
3. Відсутня дата засвідчення копії документів
Відповідно до вимог тендерної документації, відмітка про засвідчення копії документів завантажених у систему повинна складатися зі слів «Згідно з оригіналом», назви посади особистого підпису особи, яка засвідчує копію її ініціалів та прізвища, дати засвідчення копії та відбитку печатки учасника.
4. Відсутній гарантійний лист про термін придатності
Згідно Додатку 4 п. 3.3. Термін придатності на момент доставки повинен бути не менше 80% від строку виготовлення. Для підтвердження надати гарантійний лист.
5. Відсутні довідки з податкової та МВС, у тому числі довідки з обґрунтуванням причин неподання інформації
Згідно вимог тендерної документації, інформація, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, може не подаватися у складі пропозиції, чи після оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір учасником переможцем. В такому разі учасник подає довідку з обґрунтуванням причин неподання інформації та зазначає джерела отримання інформації у відкритих єдиних державних реєстрах.
ВИМАГАЄМО:
Дискваліфікувати учасника ТОВ «ТЕХМЕДСЕРВІС-ТМС», оскільки його тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації.
ПОПЕРЕДЖАЄМО – В разі не виконання нашої вимоги змушені будемо звернутись зі скаргою до ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ, а також звернутись до суду для захисту своїх прав.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 лютого 2020 17:28
У тендерної документації є розуміння формальних помилок які не впливають на зміст документації, такі як нумерація сторінок,дата. А щодо довідок з податкової та МВС , то дійсно є відкриті реєстри, за допомогою яких було перевірено інформацію.

Документи подані скаржником

26 лютого 2020 16:18
ВИМОГА.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-01-24-000168-b.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "БЕМБІКС", Код ЄДРПОУ:39518480
Дата подання: 27 лютого 2020 21:02
Оскарження визнання переможця
СКАРГА на порушення замовником законодавства у сфері публічних закупівель Комунальною установою «Обласний пансіонат для осіб з інвалідністю та осіб похилого віку» (Код ЄДРПОУ 02770067) (далі по тексту – Замовник) на виконання вимог закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі по тексту – Закон) було оголошено про проведення процедури закупівлі – відкриті торги на закупівлю товару підгузники для дорослих (код ДК 021:2015: 33750000-2 Засоби для догляду за малюками; НК 024:2019: 11239 Підгузник для дорослих), опублікувавши оголошення № UA-2020-01-24-000168-b в електронній системі ProZorro. У зазначеній закупівлі приймали участь наступні Учасники: Учасник Остаточна пропозиція Статус 1 ТОВ "БЕМБІКС" 527 323,82 грн з ПДВ Дискваліфіковано 2 ТОВ "СТАР ГРУП-02" 599 978,40 грн з ПДВ Дискваліфіковано 3 ТОВ ТЕХМЕДСЕРВІС-ТМС 600 000 грн з ПДВ Визнаний переможцем Однак, звертаємо увагу на те, що Замовником було дискваліфіковано тендерні пропозиції Учасників, з найбільш економічно вигідними пропозиціями та визнано Переможцем Учасника з найбільшою ціною тендерної пропозиції – ТОВ «ТЕХМЕДСЕРВІС-ТМС». В результаті прийнятого Замовником рішення (Протокол №20 від 17.02.2020 р.) є підстави вважати про порушення Замовником Закону України «Про публічні закупівлі» та зловживання тендерним комітетом службового становища, що може призвести до корупційного правопорушення і перевитрачання державних коштів. Відповідно до частини 2 пункту 2 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» – скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом десяти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Згідно частини 3 пункту 2 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» - скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, подаються протягом п’яти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицій. Товариство з обмеженою відповідальністю «БЕМБІКС» не погоджується з рішенням Замовника щодо визнання переможцем ТОВ «ТЕХМЕДСЕРВІС-ТМС» та дискваліфікації і відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції учасника ТОВ «БЕМБІКС», як такої, що суперечить Закону, з підстав, що наведені нижче. Учасником ТОВ «ТЕХМЕДСЕРВІС-ТМС» було порушено вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» та не було дотримано вимог тендерної документації Замовника. У складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ТЕХМЕДСЕРВІС-ТМС» відсутні документи, які вимагались Замовником, а саме: 1. Відсутній реєстр документів. У Розділі 3 п.1 тендерної документації Замовника, вказано вимогу про те, що «Пропозиція повинна містити реєстр документів, який сканується і подається окремим електронним файлом.» 2. Відсутня нумерація сторінок. Згідно вимог тендерної документації, завантажені учасником документи, повинні мати власноручний підпис керівника або уповноваженої особи учасника та печатку (у разі наявності), вихідний номер та датовані не більше місячної давнини, а також нумерацію аркушів. 3. Відсутня дата засвідчення копій документів. Відповідно до вимог тендерної документації, відмітка про засвідчення копії документів завантажених у систему повинна складатися зі слів «Згідно з оригіналом», назви посади особистого підпису особи, яка засвідчує копію її ініціалів та прізвища, дати засвідчення копії та відбитку печатки учасника. 4. Відсутні документи щодо відповідності товарів вимогам діючого санітарного законодавства. Замовником, у п. 3.1. додатку 4 було вказана вимога про те, що товар має бути зареєстрованим на території України. Для підтвердження цього, учасник надає копію документу щодо відповідності товарів вимогам діючого санітарного законодавства. 5. Відсутній гарантійний лист про термін придатності. Замовником у тендерній документації була вказана вимога у п. 3.3. Додатку 4, про те, що термін придатності на момент доставки повинен бути не менше 80% від строку виготовлення. Для підтвердження надати гарантійний лист. 6. Відсутній гарантійний лист про строк поставки товару. Відповідно до вимог тендерної документації Замовника, а саме п. 3.4 додатку 4, строк поставки товару повинен становити не більше 7 днів з дати отримання письмової заявки. Для підтвердження, учасники надають гарантійний лист про строк поставки товару. 7. Відсутні довідки з податкової та МВС, у тому числі довідки з обґрунтуванням причин неподання інформації. Згідно вимог тендерної документації, інформація, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, може не подаватися у складі пропозиції, чи після оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір учасником переможцем. В такому разі учасник подає довідку з обґрунтуванням причин неподання інформації та зазначає джерела отримання інформації у відкритих єдиних державних реєстрах. 8. Відсутня копія санітарного паспорту на транспорт та копія договору про дезінфекційну обробку. Згідно вимог тендерної документації, Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати для підтвердження – завірені належним чином копії техпаспорту на транспорт, копія санітарного паспорту на транспорт, копія особової медичної книжки водія, копії договорів оренди (якщо транспорт орендований), копію договору на дезінфекційну обробку цього автомобільного транспорту із спеціалізованим підприємством). 9. Відсутні копії 2 і 3 сторінки паспорту. У п. 1.4. таблиці 2 Додатку 3 було встановлено, що правомочність на укладення договору про закупівлю та підписання тендерних пропозиції повинно бути підтверджено певними документами, які Учасники повинні надати у складі своєї тендерної пропозиції, зокрема копія паспорта (сторінки 1, 2, 3 та сторінки із зазначенням сімейного стану та місця проживання). 10. В листах- відгуках та в довідці про аналогічні договори не вказано номер договорів. У додатку 2 тендерної документації Замовника було встановлено перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність Кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону. Для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору учасник надає: - Інформаційну довідку, складену в довільній формі, за підписом керівника або уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (за наявності), що підтверджує досвід виконання аналогічного договору. - Копії аналогічних договорів стосовно постачання товару у відповідності до предмета закупівель завіреними печаткою Учасника з якими було укладено договора, щонайменше два договора: за 2017 рік або 2018 рік, або за 2019 рік. - Три оригінали позитивних відгуків про співпрацю відповідно до наданих Учасником аналогічних договорів виданих в 2019 - 2020 роках, що відповідають копіям поданих аналогічних договорів від організацій які зазначені в довідці про виконання аналогічних договорів. - Довідку в довільній формі, що жоден з укладених договорів Учасником не було розірвано з причини неналежного виконання з боку Учасника. Учасник повинен вказати не менше 2 (двох) виконаних в повному обсязі аналогічних договорів. У наданих Учасником ТОВ «ТЕХМЕДСЕРВІС-ТМС» документах, не вказано номер договорів, що не підтверджує досвіду виконання аналогічного договору. 11. Учасником ТОВ «ТЕХМЕДСЕРВІС-ТМС» надано не чіткі копії аналогічних договорів, що порушує вимоги тендерної документації Замовника, а саме п. 8 (примітки) Додатку 3: 8) якщо учасник подає копію будь-яких документів – такі копії мають бути чіткими, щоб була можливість прочитати текст та всі реквізити документа. Крім того, в Учасника ТОВ «ТЕХМЕДСЕРВІС-ТМС» у складі тендерної пропозиції відсутні документи, що підтверджують якість товару . Водночас, згідно вимог тендерної документації Замовника, а саме Розділу IІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», у випадку, якщо визначені цією документацією документи не завантажені учасником до моменту розкриття тендерних пропозицій електронною системою закупівель згідно абз. 2 ч. 1 ст. 27 та ч. 4 ст. 28 Закону, пропозиція такого учасника відхиляється згідно ст. 30 Закону. Однак, всупереч вищезазначеному – Замовником не було дотримано вимог Закону України «Про Публічні закупівлі» та вимог встановленим у тендерної документації!!! Також, зазначаємо, що Товариством з обмеженою відповідальністю «БЕМБІКС» 26.02.2020 було подано вимогу про оскарження визначення переможця (Ідентифікатор: UA-2020-01-24-000168-b.a2), та Замовником 27.02.2020 о 17:28 год було надано досить примітивну відповідь, що наведена нижче: «У тендерної документації є розуміння формальних помилок які не впливають на зміст документації, такі як нумерація сторінок, дата. А щодо довідок з податкової та МВС, то дійсно є відкриті реєстри, за допомогою яких було перевірено інформацію.» В результаті прийнятого Замовником рішення (Протокол №20 від 17.02.2020 р.) є підстави вважати про зловживання тендерним комітетом службового становища, що може призвести до корупційного правопорушення та перевитрачання державних коштів. Під час здійснення закупівель Замовники повинні дотримуватись принципів, які визначені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. З огляду на вищевикладене є всі підстави вважати, що вищевказані порушення установленого порядку проведення процедури закупівлі впливають на об’єктивність визначення переможця процедури закупівлі та можуть призвести до неефективного перевитрачання державних коштів. На підставі вищезазначеного, вважаємо неправомірним визнання Замовником переможцем закупівлі Учасника ТОВ «ТЕХМЕДСЕРВІС-ТМС». В результаті дій Замовника можна зробити висновок про його можливу особисту зацікавленість. З метою запобігання корупційним діям і зловживанням, приймаючи до уваги, що вищевказані порушення установленого порядку проведення процедури закупівлі впливають на об’єктивність визначення переможця процедури закупівлі та призводять до неефективного витрачання державних коштів, а також захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення Замовника, що суперечать законодавству у сфері державних закупівель і внаслідок яких порушено право та законні інтереси, у відповідності до статті 40 Конституції України та абзацу 4 статті 55 Конституції України; пункту 3 статті 8 та статті 18 Закону враховуючи вищезазначене, - ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Призупинити процедуру закупівлі на час розгляду питань, порушених у скарзі. 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визнання переможцем ТОВ «ТЕХМЕДСЕРВІС-ТМС» (Протокол №20 від 17.02.2020 р.).
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 02 березня 2020 17:39
рішення від 02.03.2020№3905+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 02 березня 2020 17:39
рішення від 17.03.2020№5103.pdf
Дата публікації: 20 березня 2020 15:03
Коментар замовника щодо усунення порушення: Зазначеним рішенням не погоджуємось та будемо оскаржувати до суду.
Дата виконання рішення замовником: 23 березня 2020 15:35

Документи подані скаржником

27 лютого 2020 21:02
Скарга.pdf
27 лютого 2020 21:02
платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

02 березня 2020 18:19
Протокол

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-23-000098 ● 2cbaeb9464a041b8bce552086bc901cd
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 серпня 2020 15:07
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
04.08.2020 №52
Тернопіль
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Євген ДЕРЖЕРУКА
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 04.08.2020 №52
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
4. UA-2020-01-24-000168-b від 24.01.2020 - дані автоматичних індикаторів ризиків

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-08-06 15:37:48

Запит про надання пояснень

В межах проведення моніторингу закупівлі «Підгузники для дорослих», ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками, (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-01-24-000168-b), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції, чинній на час оголошення процедури закупівлі, далі - Закон), виникла потреба в отриманні наступного пояснення.
Відповідно до інформації, опублікованій в електронній системі закупівель Prozorro, Вами 23.03.2020 скасовано попередньо прийняті рішення щодо розгляду пропозицій Товариства з обмеженою відповідальністю «Бембікс», Товариства з обмеженою відповідальністю «Стар Груп-02» та Товариства з обмеженою відповідальністю «Техмедсервіс-ТМС».
Пропозиція учасника закупівлі Товариства з обмеженою відповідальністю «Бембікс» з 23.03.2020 перебуває у статусі «очікування рішення».
Згідно частини четвертої статті 28 Закону, строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель.
У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
При цьому, слід зазначити, що згідно частини першої статті 31 Закону, замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-08-10 13:31:49

пояснення

Комунальною установою "Обласний пансіонат для осіб з інвалідністю та осіб похилого віку ", було подано позовну заяву до суду щодо оскарження рішення Антимонопольного комітету. Тому жодних дій після рішення антимонопольного щодо обрання переможця чи дискваліфікації за даним оголошенням не було. чекаємо рішення суду.

Надання інформації про усунення порушення замовником

прийнято рішення відмінити закупівлю

2020-08-20 11:58:24


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 12 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 28 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Порушення усунуто.

2020-09-07 10:10:56

Ризики, що спрацювали

RISK1-4_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 лютого 2020 13:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БЕМБІКС" 527 323,82
UAH з ПДВ
527 323,82
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СТАР ГРУП-02" 599 978,40
UAH з ПДВ
599 978,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ТЕХМЕДСЕРВІС-ТМС 600 000,00
UAH з ПДВ
600 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 лютого 2020 16:42
Електронний підпис
11 лютого 2020 16:40
довідка з податкової.pdf
09 лютого 2020 03:12
Електронний підпис
09 лютого 2020 03:08
Реєстр документів.pdf
09 лютого 2020 03:08
41. установчі документи.pdf
09 лютого 2020 03:08
39. проект договору.pdf
09 лютого 2020 03:08
38. листи відгуки.pdf
09 лютого 2020 03:08
34. аналогічні договора.pdf
09 лютого 2020 03:08
33. довідка з мвс.pdf
09 лютого 2020 03:08
32. цінова пропозиція.pdf
09 лютого 2020 03:08
25. додаток 7 Лист-Згода.pdf
09 лютого 2020 03:08
9. Довідка ч2ст17.pdf
09 лютого 2020 03:08
8. Довідка п10ч1ст17.pdf
09 лютого 2020 03:08
7. Довідка п9ч1ст17.pdf
09 лютого 2020 03:08
6. Довідка п8ч1ст17.pdf
09 лютого 2020 03:08
5. Довідка п6ч1ст17.pdf
09 лютого 2020 03:08
4. Довідка п4ч1ст17.pdf
09 лютого 2020 03:08
3. Довідка п3ч1ст17.pdf
09 лютого 2020 03:08
2. Довідка п2ч1ст17.pdf

Публічні документи

07 лютого 2020 18:16
17.pdf
07 лютого 2020 18:16
16.pdf
07 лютого 2020 18:16
15.pdf
07 лютого 2020 18:16
14.pdf
07 лютого 2020 18:16
13.pdf
07 лютого 2020 18:16
12.pdf
07 лютого 2020 18:16
11.pdf
07 лютого 2020 18:16
10.pdf
07 лютого 2020 18:16
9.pdf
07 лютого 2020 18:16
8.pdf
07 лютого 2020 18:16
7.pdf
07 лютого 2020 18:16
6.pdf
07 лютого 2020 18:16
5.pdf
07 лютого 2020 18:16
4.pdf
07 лютого 2020 18:16
3.pdf
07 лютого 2020 18:16
2.pdf
07 лютого 2020 18:16
1.pdf
07 лютого 2020 18:16
РЕЄСТР.pdf
07 лютого 2020 18:16
27.PDF
07 лютого 2020 18:16
27.6.pdf
07 лютого 2020 18:16
27.5.pdf
07 лютого 2020 18:16
27.4.jpg
07 лютого 2020 18:16
27.3.PDF
07 лютого 2020 18:16
27.2.jpg
07 лютого 2020 18:16
27.1.jpg
07 лютого 2020 18:16
26 Відгук Тиврів.pdf
07 лютого 2020 18:16
26 Відгук Немирів.pdf
07 лютого 2020 18:16
26 Відгук Гнівань.pdf
07 лютого 2020 18:16
25 Договір Тиврів.pdf
07 лютого 2020 18:16
25 Договір Немирів.pdf
07 лютого 2020 18:16
25 Договір Гнівань.pdf
07 лютого 2020 18:16
24.pdf
07 лютого 2020 18:16
23.pdf
07 лютого 2020 18:16
22.pdf
07 лютого 2020 18:16
21.pdf
07 лютого 2020 18:16
20.pdf
07 лютого 2020 18:16
19.pdf
07 лютого 2020 18:16
18.pdf

Публічні документи

07 лютого 2020 15:50
довідка_ГУДПС.JPG
07 лютого 2020 15:50
довідка_злочин.JPG
07 лютого 2020 15:50
відгук Бершадь.pdf
07 лютого 2020 15:50
технічне_завдання.JPG
07 лютого 2020 15:50
тендерна_пропозиція.JPG
07 лютого 2020 15:50
проект_договору.pdf
07 лютого 2020 15:50
довідка_дезинфекц.JPG
07 лютого 2020 15:50
довідка-корупція.JPG
07 лютого 2020 15:50
договір_оренди_авто.pdf
07 лютого 2020 15:50
ідентифікаційни_код.JPG
07 лютого 2020 15:50
лист-згода.JPG
07 лютого 2020 15:50
медична_карта_огляду.pdf
07 лютого 2020 15:50
медична_книжка.pdf
07 лютого 2020 15:50
паспортні_дані.pdf
07 лютого 2020 15:50
протокол_засновників.pdf
07 лютого 2020 15:50
техн_паспорт.pdf
07 лютого 2020 15:50
відгук_Самгород_ЗОШ.pdf
07 лютого 2020 15:50
аналогічні договора.pdf
07 лютого 2020 15:49
Статут копiя.pdf
07 лютого 2020 15:49
ПДВ.JPG
07 лютого 2020 15:49
Наказ.JPG
07 лютого 2020 15:49
Лицензия копия.jpg
07 лютого 2020 15:49
витяг_ТМС_2020.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БЕМБІКС"

ТОВ "СТАР ГРУП-02"

ТОВ ТЕХМЕДСЕРВІС-ТМС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БЕМБІКС"
#39518480
Очікує рішення 527 323,82
UAH з ПДВ
23 березня 2020 15:35
ТОВ "БЕМБІКС"
#39518480
Рішення скасоване 527 323,82
UAH з ПДВ
23 березня 2020 15:35
ТОВ "СТАР ГРУП-02"
#34504557
Рішення скасоване 599 978,40
UAH з ПДВ
23 березня 2020 15:35
ТОВ ТЕХМЕДСЕРВІС-ТМС
#37663732
Рішення скасоване 600 000,00
UAH з ПДВ
23 березня 2020 15:35

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 20 серпня 2020 12:01
Коментар щодо відміни: у звязку з неможливістю усунення порушення
Документи:
20 серпня 2020 12:01
протокол