Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«М’ясо» ДК021:2015:15110000-2
Очікувана вартість
107 688,00 UAH
UA-2020-01-23-005562-a 324d7f0596c4406bbf59b1531db75266
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Володимирович Шевченко

+380532590425 gorbanivka1991@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Горбанівський геріатричний пансіонат ветеранів війни та праці"
Код ЄДРПОУ: 13962350
Місцезнаходження: 38751, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Сільськогосподарська, 21
Контактна особа: Сергій Володимирович Шевченко
+380532590425
gorbanivka1991@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 січня 2020 20:54
Звернення за роз’ясненнями: до 29 січня 2020 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 лютого 2020 21:00
Очікувана вартість: 107 688,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


1 лот: Яловичина – 720 кг. 2 лот: Печінка яловича охолоджена – 560 кг. Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету.

Тендерна документація

23 січня 2020 20:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 січня 2020 20:54
Яловичина+Печінка ТД 23.01.2020.doc

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Яловичина
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 74 088,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 371,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 10 лютого 2020 15:32
Закінчення: 10 лютого 2020 15:53
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

720 кг
Яловичина
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38751, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Сільськогосподарська, 21
Дата доставки: 30 червня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником після пред’явлення постачальником Товару рахунка та видаткової накладної на кожну партію Товару. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 лютого 2020 15:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. 73 353,60
UAH з ПДВ
73 353,60
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Аврахова Катерина Григорівна 74 088,00
UAH з ПДВ
74 088,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 лютого 2020 13:23
Електронний підпис
14 лютого 2020 13:23
мясо.pdf
04 лютого 2020 21:06
Електронний підпис
04 лютого 2020 21:05
цінова яловичина.pdf
04 лютого 2020 21:05
цінова печінка.pdf
04 лютого 2020 21:05
9.акт оригінал рено 9547.pdf
04 лютого 2020 21:05
8.акт ман 2887 оригінал.pdf
04 лютого 2020 21:05
7.акт 2018 склад оригінал.pdf
04 лютого 2020 21:05
6.довдіка мат база.pdf
04 лютого 2020 21:05
4.працівники довідка.pdf
04 лютого 2020 21:05
4.14001.pdf
04 лютого 2020 21:05
3.iso22000.pdf
04 лютого 2020 21:05
25.аналогічний довідка.pdf
04 лютого 2020 21:05
23.технічка.pdf
04 лютого 2020 21:05
22.декларація.pdf
04 лютого 2020 21:05
21.проект.pdf
04 лютого 2020 21:05
20.лист згода.pdf
04 лютого 2020 21:05
2. 9001.pdf
04 лютого 2020 21:05
19.лист довкілля.pdf
04 лютого 2020 21:05
18.гарантійний лист.pdf
04 лютого 2020 21:05
17.ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ 1.pdf
04 лютого 2020 21:05
16.акти склад.pdf
04 лютого 2020 21:05
14.акти на машини.pdf
04 лютого 2020 21:05
11.Оренда- Рено ВІ 9547.pdf
04 лютого 2020 21:05
1. установчі документи.pdf

Публічні документи

04 лютого 2020 13:15
10.аналогічний договір.pdf
04 лютого 2020 13:15
11.аналогічний договір.pdf
04 лютого 2020 13:15
технічка.pdf
04 лютого 2020 13:15
проект.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І.

ФОП Аврахова Катерина Григорівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І.
#2707716424
Переможець 73 353,60
UAH з ПДВ
11 лютого 2020 15:23
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. #2707716424

№ рішення у справі

141-р/тк і 142-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 лютого 2020 15:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І.
#2707716424
73 353,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 серпня 2020 11:47
Електронний підпис зміни до договору
02 липня 2020 16:03
Дод уг 1 (Дог 35).pdf зміни до договору
02 липня 2020 16:01
Електронний підпис укладений
24 лютого 2020 09:46
Дог 35.pdf укладений
24 лютого 2020 09:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Враховуючи виниклі вагомі причини у Замовника у зв’язку з тим, що до спливу строку дії договору до 30.06.2020 р. Замовник не зможе повністю отримати товар в обумовленій кількості, який необхідно буде зберігати при певних умовах, враховуючи відсутність вільних місць на продуктовому складі Замовника для розташування усього товару, з метою забезпечення підопічних пансіонату товаром строк придатності якого обмежений, беручи до уваги, що кількість підопічних пансіонату на даний час досі залишається малою, що привело до зменшення об’ємів вживання продуктів харчування у Замовника на час дії договору, сторони вирішили шляхом внесення змін в даний договір продовжити строк дії договору, при умові, що дані зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі та викласти пункт 10.1 Договору № 35 від «24» лютого 2020р. в наступній редакції: «10.1. Цей договір набирає чинності з моменту його підписання. і діє до 31.07.2020р., але у будь-якому випадку до повного виконання зобов’язань». 2. Пункт 5.1 Договору № 35 від «24» лютого 2020 р. викласти в такій редакції: «5.1. Строк поставки (передачі) товарів: до 31 липня 2020 року». 3. Всі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання, в тому числі залишається без змін п.3.3 Договору № 35 від «24» лютого 2020 р. : «3.3 Ціна цього Договору становить: 73 353,60 грн. (сімдесят три тисячі триста п'ятдесят три грн. 60 коп.) в тому числі ПДВ складає 12 225,60 грн. (дванадцять тисяч двісті двадцять п'ять грн. 60 коп.), з ПДВ та може бути зменшена в залежності від реального фінансування Замовника».
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 лютого 2020 — 31 липня 2020
Сума оплати за договором: 73 353,60
UAH (в тому числі ПДВ 12 225,60 UAH)