Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з заміни віконних та дверних проризів (Встановлення дверей і вікон)
Очікувана вартість
178 000,00 UAH
UA-2020-01-23-005425-a ba5f6d8402284d968dd3749f1c270a84
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Волкова Олена Валеріївна

380442808187 pechcrp1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно-діагностичний центр" Печерського району міста Києва
Код ЄДРПОУ: 26188567
Вебсайт: http://pechersk.kievcity.gov.ua/
Місцезнаходження: 01103, Україна , Київська обл., Київ, вул. Підвисоцького, 13
Контактна особа: Волкова Олена Валеріївна
380442808187
pechcrp1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 січня 2020 19:29
Звернення за роз’ясненнями: до 03 лютого 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 лютого 2020 15:00
Очікувана вартість: 178 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 780,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Виготовлення та встановлення 23 металопластикових виробів з нащільниками на 57,84м-2. за адресами: м. Київ, вул. Підвисоцького, 13 та вул. Підвисоцького,4а за вказівкою Замовника. У суму закупівлі входить: вікна, двери, вартість усіх робіт, які необхідні для їх встановлення: монтаж,демонтаж дверних коробив кам’яних стінах з відбиванням штукатурки в укосах; знімання засклених віконних рам та дерев’яних підвіконних дошок в кам’яних будівлях; заповнення віконних прорізів готовими блоками площею більше 3м.кв. з металопластику в кам’яних стенах та інше відповідно до Додатку 2 "Технічне завдання"; вартість усього необхідного для належного виконання договору обсягу робіт, матеріалів (вікон, віконних перегородок, перегородки вхідної) та устаткування, доставка матеріалів, установка та монтаж, демонтаж існуючих вікон/перегородок, вивіз мусора, розрахунок/завмер необхідних робіт для встановлення вікін. Використання фурнітури та профілем лише марки Glasso, монтажна піна Гефест (надання документів, які це підтверджують). Учасники повинні надати зразки фурнітурі та профілем з документами у строк не менш доби з моменту закінчення аукціону.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи з заміни віконних та дверних проризів (Встановлення дверей і вікон)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01103, Україна, місто Київ, Київ, Підвисоцького,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 лютого 2020  —  17 лютого 2020
ДК 021:2015: 45421130-4 — Встановлення дверей і вікон

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

1
Дата подання: 24 січня 2020 12:01
Дата відповіді: 27 січня 2020 11:53
Добрий день! Надайте, будь ласка, технічне завдання
Відповідь: додано
порушення в кваліфікаційних вимогах
Дата подання: 24 січня 2020 13:12
Дата відповіді: 27 січня 2020 12:29
1. м.Київ з 2013 року віднесено до 1-ї температурної зони, крефіціент опору теплопередачі для вікон не може бути нижчою за - 0,75. Дана величина забезпечується використання профілю не менше 5=ти камер, та двохкамерним склопакетом з зовнішнім та наружним склом з енергозбереженням. на відповідність виробник повинен надати Сертифікат на блоки віконні з протоколами, в яких вказується коефіциент опору теплопередачі, та санітарно-епідеміологічний висновок на виріб. Тому окремо сертифікати на профіль склопакети не потрібні, бо існує обовязковий Сертифікат на виріб. 2. Будь яка назва матеріалу читається як еквівалент, тому прописавши конкретну назву профілю та монтажної піни, замовник закупівлі лобіює своє підприємство- це прояв корупції. 3. хто з персоналу медичного центру розробляв технічне завдання, дефектний акт, та вимоги до вікон- чи має законні підстави виконувати даний вид робіт. 4 в складі документації відсутній дефектний акт- технічне завдання, чому своєчасно не завантажено в систему 5 Просимо надати креслення віконних та дверних конструкцій
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник надає наступне роз’яснення на питання Учасника:
1)Розріз вікна - не менш 6 (шести) камерного
2) профіль - шириною не менш 70м.м.
3) склопакет - товщиною не менш 40м.м.
4) коефіцієнт опору теплопередачі для вікон не може бути нижчою за - 0,75
5) Учасник надає Сертифікат на блоки віконні з протоколами, в яких вказується коефіцієнт опору теплопередачі, та санітарно-епідеміологічний висновок на виріб.
6) Учасник надає сертифікати на профіль склопакети та Сертифікат на вироб.
7) Еквіваленти не допускаються, тому що це є вимогою Замовника при проведенні «допорогової» закупівлі.
8) Вимоги закупівлі здійсненні на підставі "Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі", яка затверджена наказом ДП "Прозоро" № 10 від 19.03.2019, тому інші претензії Учасника є необґрунтованими.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-23-005425-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ " АРКАДА-ПЛАСТ, Код ЄДРПОУ:21662878
Дата подання: 24 січня 2020 14:09
Вимога про внесення змін в кваліфікаційні вимоги
1. Просимо внести в перелік обовязкових документів:- Сертифікат на віконні блоки, протокол випробувань де вказан К опору теплопередачі та Висновок СЕС на блок віконний.
2. Назва матеріалів повинна читатись , як еквівалент.
3. К опору теплопередачі блоку віконного не нижче 0,75 (ДСТУ 2013р). Київ віднесено до 1-ї температурної зони.
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 січня 2020 12:29
Частково задоволено. Замовник надає наступне роз’яснення на питання Учасника:
1)Розріз вікна - не менш 6 (шести) камерного
2) профіль - шириною не менш 70м.м.
3) склопакет - товщиною не менш 40м.м.
4) коефіцієнт опору теплопередачі для вікон не може бути нижчою за - 0,75
5) Учасник надає Сертифікат на блоки віконні з протоколами, в яких вказується коефіцієнт опору теплопередачі, та санітарно-епідеміологічний висновок на виріб.
6) Учасник надає сертифікати на профіль склопакети та Сертифікат на вироб.
7) Еквіваленти не допускаються, тому що це є вимогою Замовника при проведенні «допорогової» закупівлі.
8) Вимоги закупівлі здійсненні на підставі "Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі", яка затверджена наказом ДП "Прозоро" № 10 від 19.03.2019, тому інші претензії Учасника є необґрунтованими.
Номер вимоги: UA-2020-01-23-005425-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Вест Буд Проект", Код ЄДРПОУ:42616925
Дата подання: 27 січня 2020 10:09
Вимога про наповнення тендерної документації
Просимо опублікувати обсяги закупівлі робіт та конфігурацію виробів ( це суттєво впливає на кінцеву вартість)
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 січня 2020 11:51
завантажено











за
Номер вимоги: UA-2020-01-23-005425-a.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ІНТЕРСТАТУС", Код ЄДРПОУ:41168601
Дата подання: 03 лютого 2020 16:56
Вимога про внесення змін
Замовник порушує "ЗАКОН УКРАЇНИ Про публічні закупівлі , метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
В тендерної пропозиції Замовник вимагає: " Використання фурнітури та профілем лише марки Glasso, монтажна піна Гефест (надання документів, які це підтверджують). Так компанія Глассо є переробником профілю ТМ " VIKNALAND", виробництва ТОВ "ВІКНАЛЕНД" брендіруючи його під власну торгівельну марку ТМ "ГЛАССО".
Фактично замовник лобіює інтереси компанії "ГЛАССО". Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку, виробника тощо. Якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, або містити вираз "або еквівалент".
Вимагаємо виключити марку, виробника товару "ГЛАССО" , та дозволити використання Еквіваленти .

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 лютого 2020 17:52
Шановний Учасник! Наполегливо просимо Вас звернути увагу на вашу попередню скаргу/вимогу (Дата реєстрації вимоги в ЦБД: 24-01-20, 14:09:29), на яку вже було надано відповідь/роз’яснення на цю вашу безпідставну вимогу (тобто вимогу без посилання на конкретну статтю Закону України "Про публічні закупівлі", яка нібито була порушена Замовником).
Рекомендуємо уважно вивчити положення Закону України "Про публічні закупівлі" та наказу ДП "Прозоро" № 10 від 19.03.2019, стосовно порядку проведення «допорогових закупівель».
Звертаю Вашу увагу, що згідно ст. 19 Конституції України: « Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством», тобто якщо у законі не передбачено заборони - то це дозволено робити.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 лютого 2020 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Глассо" 177 646,00
UAH з ПДВ
177 646,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 лютого 2020 11:51
Витяг1.pdf
06 лютого 2020 11:51
Посвідчення.pdf
06 лютого 2020 11:51
Посвідчення 2.pdf
06 лютого 2020 11:51
Диплом1.pdf
06 лютого 2020 11:51
Диплом2.pdf
06 лютого 2020 11:51
Диплом3.pdf
06 лютого 2020 11:51
Посвідчення 3.pdf
06 лютого 2020 11:51
Диплом.pdf
06 лютого 2020 11:51
Витяг.pdf
06 лютого 2020 11:48
Договірна ціна.pdf
06 лютого 2020 11:45
Дефектний акт.pdf
06 лютого 2020 11:43
Цінова пропозиція 1.pdf
06 лютого 2020 11:43
Цінова пропозиція.pdf
05 лютого 2020 19:02
Статут ТОВ ГЛАССО 2.pdf
05 лютого 2020 19:00
Лицензия.pdf
05 лютого 2020 17:57
1 Статут.pdf
05 лютого 2020 17:57
св.НДС.pdf
05 лютого 2020 09:44
Лист згода.pdf
05 лютого 2020 09:44
Гарантійний лист.pdf
05 лютого 2020 09:44
Цінова пропозиція.pdf
05 лютого 2020 09:44
Цінова пропозиція2.pdf
05 лютого 2020 09:44
Статут ТОВ ГЛАССО.pdf
05 лютого 2020 09:44
Паспорт1.pdf
05 лютого 2020 09:44
св.НДС.png
05 лютого 2020 09:44
ИНН Директора.pdf
05 лютого 2020 09:44
Справка Облстат.pdf
05 лютого 2020 09:44
Выписка.pdf
05 лютого 2020 09:44
Приказ о наз.директора.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Глассо"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Глассо"
#39541064
Переможець 177 646,00
UAH з ПДВ
06 лютого 2020 18:20

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 лютого 2020 18:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Глассо"
#39541064
177 646,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
додаток окна.pdf укладений
13 лютого 2020 14:15
договор окн 2020.pdf укладений
13 лютого 2020 14:12

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 177 646,00
UAH (в тому числі ПДВ 29 607,67 UAH)