Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Бережанської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02145910 |
Місцезнаходження: | 47501, Украина , Тернопільська обл., м. Бережани, вул. Шевченка 15 |
Контактна особа: |
Любов Ярема +380354821034 ber.rda.osvita804@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 січня 2020 18:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 січня 2020 23:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 лютого 2020 23:00 |
Очікувана вартість: | 1 319 790,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Тендерна документація
23 січня 2020 19:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 січня 2020 18:33 |
2. Додаток 3.docx | |
23 січня 2020 18:33 |
1. Додаток 3.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», одним з принципів здійснення закупівель є об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
По-перше, відповідно до пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації Учасники мали надати довідку в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (ВІДОМОСТІ ПРО АВТОТРАНСПОРТНИЙ ЗАСІБ яким буде здійснюватись поставка за адресами що наведені у документаці).
Учасником-переможцем надано довідку, в якій зазначено про наявність в нього бензопил "Штіль" та наявності в нього вантажного автомобіля в оренді. Проте, жодних відомостей про автотранспортний засіб Учасником не подано, не зазначено марку та модель автотранспорту, технічних характеристик, володільця автомобіля та відсутні відомості про оренду цього ТЗ.
Отже, учасником порушено вимоги Замовника, а саме не надано відомості про автотрансопртний засіб, яким буде здійснюватися поставка.
По-друге, Замовник вимагав на підтвердження працівників відповідної кваліфікації надати: Довідку у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасником надано довідку в якій зазначено, що на підприємстві працює 11 вальників лісу, що є достатнім для виконання робіт по валці лісу. Звертаємо увагу Замовника, що предметом закупівлі є ТОВАР, а саме дрова паливні та за умовами договору та тендерної документації необхідно поставити дрова Замовнику, а не виконати роботи по валці лісу.
Отже, вважаємо, що учасник-переможець не довів та не підтвердив наданою довідкою наяність в нього працівників відповідної кваліфікації для виконання саме предмету закупівлі - постачання дров паливних.
По-третє, Учасником-переможцем надано неправдимі відомості (недостовірну інформацію). На виконання виомг Закону та тендерної документації, Учасником надано лист-гарантію про відсутність підстав для відхилення його пропозиції згідно з ст. 17 ЗУ "По публічні закупівлі". У п. 6 вказаного листа зазначено, що у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань НАЯВНА інформація щодо кінцевого бенефіціарного власника. Проте, згідно з публічню інформацією у вказаному реєстрі, інформація про кінцевого бенефіціарного власника стосовно Учасника-переможця відсутня.
Отже, учасником-переможцем надано неправдимі відомості у складі тендерної пропозиції. Відповідно до п. 1 Розділу 5 тендерної документації ЗАмовника зазначено, що . У разі отримання достовірної інформації про факт зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
По-четверте, запропонований до постачання товар учасником-переможцем процедури закупівлі не відповідає заявленим вимогам Замовника. Згідно з Додатком 3.1 до тендерної документації ЗАмовником зазначається Опис запропонованого товару у вигляді таблички, яку повинен заповнити учасник та запропонувати продукцію до постачання, за характеристиками ЗАмовника. У графі "Вид породи зазначено" Порода м’якої деревини (2 група згідно ГОСТ 3243-88). Відповідно до п. 1.2.1 Розділу 1 "технические требования" наведеного госту до другої групи деревини відноситься вільха та сосна. Тобто Учасник мав запропонувати до постачання або вільху або сосну, або обидва види деревини.
Учасник-переможець у поданому документі "Опис запропонованого товару" зазначає: Липа, вільха, Осика.
При цьому, Липа та Осика згідно з наведеним ГОСТом відноситься дао 3 категорії дров, що є гіршою за 2 категорію (менша тепловіддачата інше).
Отже, Учасник-переможець допустив пряме порушення вимог тендерної документації запропонувавши товар, що не відповідає умовам тендерної документації.
По-п'яте, відповідно до п. 2 Додатку 8, учасник-переможець повинен надати оновлену цінову пропозицію за наведеною формою. При цьому, учасник НЕ МАЄ ПРАВА відсутпати від наведеної форми. Учасником-переможцем подано вказаний документ, проте у ній відсутній вказаний текст: "Ціна тендерної пропозиції Учасника означає ціну, за яку Учасник пропонує здійснити поставку товару, передбаченого в технічній специфікації (Додаток № 3.1 тендерної документації) з урахуванням вартості усіх витрат на поставку: Паливна деревина (ДК 021:2015: 03410000-7 Деревина) Лот - Паливна деревина (м’яка порода) в т.ч. на транспортування, пакування, страхування, навантаження, розвантаження, витратні матеріали, запасні частини, сплату податків, та інших обов’язкових платежів і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені. До розрахунку ціни входять усі витрати пов’язані з поставкою товару, у тому числі й ті, витрати які несуть треті особи в зв’язку зі здійсненням поставки товару. Не враховані Учасником окремі витрати не сплачується Замовником окремо та вважаються врахованими у ціні його тендерної пропозиції.
В тендерній пропозиції вказується підсумкова ціна товару з урахуванням кількості товару зазначеного в технічній специфікації (Додаток № 3.1 тендерної документації).
Ціна тендерної пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко визначені."
Отже, учасником-переможцем не виконано вимоги тендерної документації щодо подання визначених документів учасником переможцем.
У зв’язку з вищенаведеним, просимо відхилити тендерну пропозицію ДП "БЕРЕЖАНСЬКЕ РАЙОННЕ ДЕРЖАВНЕ АГРОПРОМИСЛОВЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЕРЕЖАНИРАЙАГРОЛІС"" та перейти до розгляду наступної економічно доцільної тендерної пропозиції. У випадку невиконання вимог, Учасник-скаржник буде вимушений звернутися із скаргою до Антимонопольного комітету України та Державної аудиторської служби України для захисту своїх порушених прав.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-04-24-000059 ● 1433db9bba27477789683a00a7960b1c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 квітня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 квітня 2020 16:16 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
24.04.2020 №31
Тернопіль
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 21.01.2020 №16),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Ганна ШКЛЯР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 24.04.2020 №31
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
3. UA-2020-01-23-005198-а від 23.01.2020 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
2020-05-22 14:29:04
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 травня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 травня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
Порушення усунуто.
2020-09-15 16:00:23
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот – Паливна деревина (тверда порода) |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 835 200,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 4 176,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 січня 2020 19:09 |
1. Додаток 1.docx |
23 січня 2020 19:09 |
1. Додаток 2.docx |
23 січня 2020 19:09 |
1. Додаток 3.docx |
23 січня 2020 19:09 |
1. Додаток 4.docx |
23 січня 2020 19:09 |
1. Додаток 5.docx |
23 січня 2020 19:09 |
1. Додаток 6.docx |
23 січня 2020 19:09 |
1. Додаток 7.docx |
23 січня 2020 19:09 |
1. Додаток 8.docx |
23 січня 2020 19:02 |
1. ТД.docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 лютого 2020 16:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ДП "БЕРЕЖАНСЬКЕ РАЙОННЕ ДЕРЖАВНЕ АГРОПРОМИСЛОВЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЕРЕЖАНИРАЙАГРОЛІС"" |
835 200,00
UAH з ПДВ
|
668 160,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "СЄМІКІН ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ" |
819 999,36
UAH з ПДВ
|
819 999,36
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАБАК ГАННА ЮРІЇВНА |
825 920,00
UAH з ПДВ
|
723 376,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ДП "БЕРЕЖАНСЬКЕ РАЙОННЕ ДЕРЖАВНЕ АГРОПРОМИСЛОВЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЕРЕЖАНИРАЙАГРОЛІС"" #36349896 |
Переможець |
668 160,00
UAH з ПДВ
|
17 лютого 2020 16:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 липня 2020 17:14
|
dod.ugoda-1.pdf | укладений |
27 липня 2020 17:13
|
Електронний підпис | укладений |
04 березня 2020 18:18
|
dogovir.pdf | укладений |
04 березня 2020 18:16
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 04 березня 2020 — 31 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
165 731,04
UAH (в тому числі ПДВ 27 621,81 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Порушення вимог ч.1 ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII. є необхідність відмінити дану процедуру закупівлі по причині неможливості усунення порушень |