Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 03410000-7 Деревина (Паливна деревина)
Очікувана вартість
1 319 790,00 UAH
UA-2020-01-23-005198-a 9ef6ea169f1548c9b916e97407c6d577
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Любов Ярема

+380354821034 ber.rda.osvita804@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Бережанської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02145910
Місцезнаходження: 47501, Украина , Тернопільська обл., м. Бережани, вул. Шевченка 15
Контактна особа: Любов Ярема
+380354821034
ber.rda.osvita804@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 січня 2020 18:33
Звернення за роз’ясненнями: до 28 січня 2020 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 лютого 2020 23:00
Очікувана вартість: 1 319 790,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина


Тендерна документація

23 січня 2020 19:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 січня 2020 18:33
2. Додаток 3.docx
23 січня 2020 18:33
1. Додаток 3.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-23-005198-a.a1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФОП "СЄМІКІН ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3375004254
Дата подання: 29 лютого 2020 16:46
Оскарження рішення про визначення перемодця у зв'язку з невідповідністюю тендерної пропозиції тендерній документації
Відділ освіти Бережанської районної державної адміністрації оголошено закупівлю ДК 021:2015: 03410000-7 Деревина (Паливна деревина) Лот – Паливна деревина (м'яка порода) на загальну вартість 484 590,00 гривень. Проаналізувавши відповідність документів тендерної пропозиції ДП "БЕРЕЖАНСЬКЕ РАЙОННЕ ДЕРЖАВНЕ АГРОПРОМИСЛОВЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЕРЕЖАНИРАЙАГРОЛІС"" вимогам тендерної документації ми переконані, що тендерна пропозиція переможця не відповідає кваліфікаційним вимогам, що були встановлені Замовником, з таких підстав.
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», одним з принципів здійснення закупівель є об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
По-перше, відповідно до пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації Учасники мали надати довідку в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (ВІДОМОСТІ ПРО АВТОТРАНСПОРТНИЙ ЗАСІБ яким буде здійснюватись поставка за адресами що наведені у документаці).
Учасником-переможцем надано довідку, в якій зазначено про наявність в нього бензопил "Штіль" та наявності в нього вантажного автомобіля в оренді. Проте, жодних відомостей про автотранспортний засіб Учасником не подано, не зазначено марку та модель автотранспорту, технічних характеристик, володільця автомобіля та відсутні відомості про оренду цього ТЗ.
Отже, учасником порушено вимоги Замовника, а саме не надано відомості про автотрансопртний засіб, яким буде здійснюватися поставка.
По-друге, Замовник вимагав на підтвердження працівників відповідної кваліфікації надати: Довідку у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасником надано довідку в якій зазначено, що на підприємстві працює 11 вальників лісу, що є достатнім для виконання робіт по валці лісу. Звертаємо увагу Замовника, що предметом закупівлі є ТОВАР, а саме дрова паливні та за умовами договору та тендерної документації необхідно поставити дрова Замовнику, а не виконати роботи по валці лісу.
Отже, вважаємо, що учасник-переможець не довів та не підтвердив наданою довідкою наяність в нього працівників відповідної кваліфікації для виконання саме предмету закупівлі - постачання дров паливних.
По-третє, Учасником-переможцем надано неправдимі відомості (недостовірну інформацію). На виконання виомг Закону та тендерної документації, Учасником надано лист-гарантію про відсутність підстав для відхилення його пропозиції згідно з ст. 17 ЗУ "По публічні закупівлі". У п. 6 вказаного листа зазначено, що у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань НАЯВНА інформація щодо кінцевого бенефіціарного власника. Проте, згідно з публічню інформацією у вказаному реєстрі, інформація про кінцевого бенефіціарного власника стосовно Учасника-переможця відсутня.
Отже, учасником-переможцем надано неправдимі відомості у складі тендерної пропозиції. Відповідно до п. 1 Розділу 5 тендерної документації ЗАмовника зазначено, що . У разі отримання достовірної інформації про факт зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
По-четверте, запропонований до постачання товар учасником-переможцем процедури закупівлі не відповідає заявленим вимогам Замовника. Згідно з Додатком 3.1 до тендерної документації ЗАмовником зазначається Опис запропонованого товару у вигляді таблички, яку повинен заповнити учасник та запропонувати продукцію до постачання, за характеристиками ЗАмовника. У графі "Вид породи зазначено" Порода м’якої деревини (2 група згідно ГОСТ 3243-88). Відповідно до п. 1.2.1 Розділу 1 "технические требования" наведеного госту до другої групи деревини відноситься вільха та сосна. Тобто Учасник мав запропонувати до постачання або вільху або сосну, або обидва види деревини.
Учасник-переможець у поданому документі "Опис запропонованого товару" зазначає: Липа, вільха, Осика.
При цьому, Липа та Осика згідно з наведеним ГОСТом відноситься дао 3 категорії дров, що є гіршою за 2 категорію (менша тепловіддачата інше).
Отже, Учасник-переможець допустив пряме порушення вимог тендерної документації запропонувавши товар, що не відповідає умовам тендерної документації.

По-п'яте, відповідно до п. 2 Додатку 8, учасник-переможець повинен надати оновлену цінову пропозицію за наведеною формою. При цьому, учасник НЕ МАЄ ПРАВА відсутпати від наведеної форми. Учасником-переможцем подано вказаний документ, проте у ній відсутній вказаний текст: "Ціна тендерної пропозиції Учасника означає ціну, за яку Учасник пропонує здійснити поставку товару, передбаченого в технічній специфікації (Додаток № 3.1 тендерної документації) з урахуванням вартості усіх витрат на поставку: Паливна деревина (ДК 021:2015: 03410000-7 Деревина) Лот - Паливна деревина (м’яка порода) в т.ч. на транспортування, пакування, страхування, навантаження, розвантаження, витратні матеріали, запасні частини, сплату податків, та інших обов’язкових платежів і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені. До розрахунку ціни входять усі витрати пов’язані з поставкою товару, у тому числі й ті, витрати які несуть треті особи в зв’язку зі здійсненням поставки товару. Не враховані Учасником окремі витрати не сплачується Замовником окремо та вважаються врахованими у ціні його тендерної пропозиції.

В тендерній пропозиції вказується підсумкова ціна товару з урахуванням кількості товару зазначеного в технічній специфікації (Додаток № 3.1 тендерної документації).

Ціна тендерної пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко визначені."
Отже, учасником-переможцем не виконано вимоги тендерної документації щодо подання визначених документів учасником переможцем.

У зв’язку з вищенаведеним, просимо відхилити тендерну пропозицію ДП "БЕРЕЖАНСЬКЕ РАЙОННЕ ДЕРЖАВНЕ АГРОПРОМИСЛОВЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЕРЕЖАНИРАЙАГРОЛІС"" та перейти до розгляду наступної економічно доцільної тендерної пропозиції. У випадку невиконання вимог, Учасник-скаржник буде вимушений звернутися із скаргою до Антимонопольного комітету України та Державної аудиторської служби України для захисту своїх порушених прав.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-24-000059 ● 1433db9bba27477789683a00a7960b1c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 квітня 2020 16:16
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
24.04.2020 №31
Тернопіль
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 21.01.2020 №16),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Ганна ШКЛЯР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 24.04.2020 №31
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
3. UA-2020-01-23-005198-а від 23.01.2020 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

2020-05-22 14:29:04


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 30 травня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Порушення усунуто.

2020-09-15 16:00:23

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот – Паливна деревина (тверда порода)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 835 200,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 4 176,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 10 лютого 2020 15:45
Закінчення: 10 лютого 2020 16:12
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

928 м³
ДК 021:2015: 03410000-7 Деревина (Паливна деревина) Лот – Паливна деревина (тверда порода)
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 30 вересня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Пiсляоплата 15 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 січня 2020 19:09
1. Додаток 1.docx
23 січня 2020 19:09
1. Додаток 2.docx
23 січня 2020 19:09
1. Додаток 3.docx
23 січня 2020 19:09
1. Додаток 4.docx
23 січня 2020 19:09
1. Додаток 5.docx
23 січня 2020 19:09
1. Додаток 6.docx
23 січня 2020 19:09
1. Додаток 7.docx
23 січня 2020 19:09
1. Додаток 8.docx
23 січня 2020 19:02
1. ТД.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 лютого 2020 16:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДП "БЕРЕЖАНСЬКЕ РАЙОННЕ ДЕРЖАВНЕ АГРОПРОМИСЛОВЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЕРЕЖАНИРАЙАГРОЛІС"" 835 200,00
UAH з ПДВ
668 160,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СЄМІКІН ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ" 819 999,36
UAH з ПДВ
819 999,36
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАБАК ГАННА ЮРІЇВНА 825 920,00
UAH з ПДВ
723 376,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 лютого 2020 12:19
Електронний підпис
20 лютого 2020 16:23
Електронний підпис
20 лютого 2020 16:16
Документи.pdf
07 лютого 2020 11:41
Електронний підпис
07 лютого 2020 11:38
Технічна специфікація.pdf
07 лютого 2020 11:38
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

07 лютого 2020 12:12
Електронний підпис
07 лютого 2020 12:07
Технічна специфікація.pdf
07 лютого 2020 11:14
Технічна специфікація.pdf
07 лютого 2020 11:14
Стаття 17.pdf
07 лютого 2020 11:14
Проект договору.pdf
07 лютого 2020 11:14
Копія ІПН.pdf
07 лютого 2020 11:14
Копія Витягу з ЄДРПОУ.pdf
07 лютого 2020 11:14
Додаток 5.pdf
07 лютого 2020 11:14
Додаток 2.pdf
07 лютого 2020 11:14
Виписка 30.09.19.pdf

Публічні документи

07 лютого 2020 15:42
Електронний підпис
07 лютого 2020 15:39
14. Додаток 3.1 (тверда).pdf
07 лютого 2020 15:38
18. Ст 17.pdf
07 лютого 2020 15:38
9. Довідка про санкції.pdf
07 лютого 2020 15:38
6. Довідка працівники.pdf
07 лютого 2020 15:38
3. Довідка досвід.pdf
07 лютого 2020 15:38
5. Довідка МТБ.pdf
07 лютого 2020 15:38
17. Про Статут.pdf
07 лютого 2020 15:38
15. Повноваження Особи.pdf
07 лютого 2020 15:38
7. Довідка про ліцензію.pdf
07 лютого 2020 15:38
8. Довідка про ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП "БЕРЕЖАНСЬКЕ РАЙОННЕ ДЕРЖАВНЕ АГРОПРОМИСЛОВЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЕРЕЖАНИРАЙАГРОЛІС""

ФОП "СЄМІКІН ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАБАК ГАННА ЮРІЇВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП "БЕРЕЖАНСЬКЕ РАЙОННЕ ДЕРЖАВНЕ АГРОПРОМИСЛОВЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЕРЕЖАНИРАЙАГРОЛІС""
#36349896
Переможець 668 160,00
UAH з ПДВ
17 лютого 2020 16:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 лютого 2020 16:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДП "БЕРЕЖАНСЬКЕ РАЙОННЕ ДЕРЖАВНЕ АГРОПРОМИСЛОВЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЕРЕЖАНИРАЙАГРОЛІС""
#36349896
668 160,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 липня 2020 17:14
dod.ugoda-1.pdf укладений
27 липня 2020 17:13
Електронний підпис укладений
04 березня 2020 18:18
dogovir.pdf укладений
04 березня 2020 18:16

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 165 731,04
UAH (в тому числі ПДВ 27 621,81 UAH)
Причини розірвання договору: Порушення вимог ч.1 ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII. є необхідність відмінити дану процедуру закупівлі по причині неможливості усунення порушень