ДК 021:2015: 03410000-7 Деревина (Паливна деревина)
Очікувана вартість
1 319 790,00 UAH
UA-2020-01-23-005198-a 9ef6ea169f1548c9b916e97407c6d577
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Бережанської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02145910
Місцезнаходження: 47501, Украина , Тернопільська обл., м. Бережани, вул. Шевченка 15
Контактна особа: Любов Ярема
+380354821034
ber.rda.osvita804@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 січня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 28 січня 2020 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 лютого 2020 23:00
Очікувана вартість: 1 319 790,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина


Документація

Тендерна документація

23 січня 2020 19:38
Електронний цифровий підпис
23 січня 2020 18:33
2. Додаток 3.docx
23 січня 2020 18:33
1. Додаток 3.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-23-005198-a.a1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФОП "СЄМІКІН ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3375004254
Дата подання: 29 лютого 2020 16:46
Оскарження рішення про визначення перемодця у зв'язку з невідповідністюю тендерної пропозиції тендерній документації
Відділ освіти Бережанської районної державної адміністрації оголошено закупівлю ДК 021:2015: 03410000-7 Деревина (Паливна деревина) Лот – Паливна деревина (м'яка порода) на загальну вартість 484 590,00 гривень. Проаналізувавши відповідність документів тендерної пропозиції ДП "БЕРЕЖАНСЬКЕ РАЙОННЕ ДЕРЖАВНЕ АГРОПРОМИСЛОВЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЕРЕЖАНИРАЙАГРОЛІС"" вимогам тендерної документації ми переконані, що тендерна пропозиція переможця не відповідає кваліфікаційним вимогам, що були встановлені Замовником, з таких підстав.
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», одним з принципів здійснення закупівель є об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
По-перше, відповідно до пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації Учасники мали надати довідку в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (ВІДОМОСТІ ПРО АВТОТРАНСПОРТНИЙ ЗАСІБ яким буде здійснюватись поставка за адресами що наведені у документаці).
Учасником-переможцем надано довідку, в якій зазначено про наявність в нього бензопил "Штіль" та наявності в нього вантажного автомобіля в оренді. Проте, жодних відомостей про автотранспортний засіб Учасником не подано, не зазначено марку та модель автотранспорту, технічних характеристик, володільця автомобіля та відсутні відомості про оренду цього ТЗ.
Отже, учасником порушено вимоги Замовника, а саме не надано відомості про автотрансопртний засіб, яким буде здійснюватися поставка.
По-друге, Замовник вимагав на підтвердження працівників відповідної кваліфікації надати: Довідку у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасником надано довідку в якій зазначено, що на підприємстві працює 11 вальників лісу, що є достатнім для виконання робіт по валці лісу. Звертаємо увагу Замовника, що предметом закупівлі є ТОВАР, а саме дрова паливні та за умовами договору та тендерної документації необхідно поставити дрова Замовнику, а не виконати роботи по валці лісу.
Отже, вважаємо, що учасник-переможець не довів та не підтвердив наданою довідкою наяність в нього працівників відповідної кваліфікації для виконання саме предмету закупівлі - постачання дров паливних.
По-третє, Учасником-переможцем надано неправдимі відомості (недостовірну інформацію). На виконання виомг Закону та тендерної документації, Учасником надано лист-гарантію про відсутність підстав для відхилення його пропозиції згідно з ст. 17 ЗУ "По публічні закупівлі". У п. 6 вказаного листа зазначено, що у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань НАЯВНА інформація щодо кінцевого бенефіціарного власника. Проте, згідно з публічню інформацією у вказаному реєстрі, інформація про кінцевого бенефіціарного власника стосовно Учасника-переможця відсутня.
Отже, учасником-переможцем надано неправдимі відомості у складі тендерної пропозиції. Відповідно до п. 1 Розділу 5 тендерної документації ЗАмовника зазначено, що . У разі отримання достовірної інформації про факт зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
По-четверте, запропонований до постачання товар учасником-переможцем процедури закупівлі не відповідає заявленим вимогам Замовника. Згідно з Додатком 3.1 до тендерної документації ЗАмовником зазначається Опис запропонованого товару у вигляді таблички, яку повинен заповнити учасник та запропонувати продукцію до постачання, за характеристиками ЗАмовника. У графі "Вид породи зазначено" Порода м’якої деревини (2 група згідно ГОСТ 3243-88). Відповідно до п. 1.2.1 Розділу 1 "технические требования" наведеного госту до другої групи деревини відноситься вільха та сосна. Тобто Учасник мав запропонувати до постачання або вільху або сосну, або обидва види деревини.
Учасник-переможець у поданому документі "Опис запропонованого товару" зазначає: Липа, вільха, Осика.
При цьому, Липа та Осика згідно з наведеним ГОСТом відноситься дао 3 категорії дров, що є гіршою за 2 категорію (менша тепловіддачата інше).
Отже, Учасник-переможець допустив пряме порушення вимог тендерної документації запропонувавши товар, що не відповідає умовам тендерної документації.

По-п'яте, відповідно до п. 2 Додатку 8, учасник-переможець повинен надати оновлену цінову пропозицію за наведеною формою. При цьому, учасник НЕ МАЄ ПРАВА відсутпати від наведеної форми. Учасником-переможцем подано вказаний документ, проте у ній відсутній вказаний текст: "Ціна тендерної пропозиції Учасника означає ціну, за яку Учасник пропонує здійснити поставку товару, передбаченого в технічній специфікації (Додаток № 3.1 тендерної документації) з урахуванням вартості усіх витрат на поставку: Паливна деревина (ДК 021:2015: 03410000-7 Деревина) Лот - Паливна деревина (м’яка порода) в т.ч. на транспортування, пакування, страхування, навантаження, розвантаження, витратні матеріали, запасні частини, сплату податків, та інших обов’язкових платежів і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені. До розрахунку ціни входять усі витрати пов’язані з поставкою товару, у тому числі й ті, витрати які несуть треті особи в зв’язку зі здійсненням поставки товару. Не враховані Учасником окремі витрати не сплачується Замовником окремо та вважаються врахованими у ціні його тендерної пропозиції.

В тендерній пропозиції вказується підсумкова ціна товару з урахуванням кількості товару зазначеного в технічній специфікації (Додаток № 3.1 тендерної документації).

Ціна тендерної пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко визначені."
Отже, учасником-переможцем не виконано вимоги тендерної документації щодо подання визначених документів учасником переможцем.

У зв’язку з вищенаведеним, просимо відхилити тендерну пропозицію ДП "БЕРЕЖАНСЬКЕ РАЙОННЕ ДЕРЖАВНЕ АГРОПРОМИСЛОВЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЕРЕЖАНИРАЙАГРОЛІС"" та перейти до розгляду наступної економічно доцільної тендерної пропозиції. У випадку невиконання вимог, Учасник-скаржник буде вимушений звернутися із скаргою до Антимонопольного комітету України та Державної аудиторської служби України для захисту своїх порушених прав.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-24-000059 ● 1433db9bba27477789683a00a7960b1c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-04-24
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-04-24 16:16:13
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
24.04.2020 №31
Тернопіль
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 21.01.2020 №16),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Ганна ШКЛЯР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 24.04.2020 №31
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
3. UA-2020-01-23-005198-а від 23.01.2020 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

2020-05-22 14:29:04

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 15 травня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 30 травня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Відділ освіти Бережанської районної державної адміністрації, 02145910, Украина, м. Бережани, вул. Шевченка 15
  2. Інформація про предмет закупівлі: ДК 021:2015: 03410000-7 Деревина (Паливна деревина) Лот – Паливна деревина (м'яка порода), 1319790UAH, 03410000-7, ДК021, 557, метр кубічний
  3. Інформація про оприлюднення: 9ef6ea169f1548c9b916e97407c6d577, 2020-01-23
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 24 квітня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Питання, що стали предметом аналізу: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильність заповнення форм документів затверджених Уповноваженим органом; відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (у редакції до 19.04.2020, далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладення договорів та їх оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерних пропозицій переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Відділу освіти Бережанської районної державної адміністрації (надалі- Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету від 23.01.2020 №5, протоколи засідання тендерного комітету №9 від 17.02.2020 та №11 від 21.02.2020 щодо визначення переможця; протокол засідання тендерного комітету №10 від 17.02.2020 щодо відхилення тендерної пропозиції; тендерні пропозиції державного підприємства «Бережанське районне державне агропромислове підприємство «Бережанирайагроліс» (далі – ДП «Бережанське районне державне агропромислове підприємство «Бережанирайагроліс») за лотами №1 та №2; тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Кабак Ганни Юріївни (далі – ФОП Кабак Г.Ю.); повідомлення про намір укласти договір від 17.02.2020 (за лотом №1), повідомлення про намір укласти договір від 21.02.2020 (за лотом №2), договір про закупівлю паливної деревини (тверда порода) від 04.03.2020 №4 та договір про закупівлю паливної деревини (м’яка порода) від 10.03.2020 №5. За результатами аналізу правильності заповнення форм документів установлено, що Замовник на порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 за № 449/28579 (далі – наказ №490) у пункті 8 форми оголошення про проведення відкритих торгів («Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг») не зазначив місця поставки товару. Моніторингом тендерної документації встановлено, що в порушення пункту 2 частини другої статті 22 Закону тендерна документація не містить вимог, встановлених статтею 17 Закону, а лише надання інформації щодо їх відповідності. Згідно протоколу засідання тендерного комітету від 17.02.2020 №10, Замовником було відхилено пропозицію ФОП Кабак Г.Ю., яка за результатами аукціону була з найменшою ціновою пропозицією за лотом №2 - паливна деревина (м’яка порода). Аналізом пропозиції ФОП Кабак Г.Ю. встановлено, що всупереч вимогам тендерної документації Замовника, вона не відповідає в частині технічних характеристик запропонованого товару передбачених у Додатку 3.1. тендерної документації. При цьому, аналізом решти підстав відхилення пропозиції ФОП Кабак Г.Ю., зазначених протоколом засідання тендерного комітету №10 від 17.02.2020, не встановлено. За результатами розгляду та оцінки тендерних пропозицій, Замовником визначено переможцем по лотах №1 та №2 ДП «Бережанське районне державне агропромислове підприємство «Бережанирайагроліс» та 04.03.2020 за №4 укладено договір по лоту №1 - на суму 668 160,0 грн та 10.03.2020 за №5 по лоту №2 - на суму 394 356,0 гривень. За результатами моніторингу питання відповідності пропозиції ДП «Бережанське районне державне агропромислове підприємство «Бережанирайагроліс» умовам тендерної документації встановлено, що на вимогу Додатку 1 тендерної документації ним надана довідка (у довільній формі) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази без зазначення відомостей про автотранспортний засіб, яким буде здійснюватись поставка товару; окрім цього, учасником подано довідку, у довільній формі, про наявність кадрового потенціалу для виконання робіт по заготівлі лісу (11 вальників лісу), яка не містить інформацію про знання та досвід зазначених у довідці працівників. Однак, Замовником, в порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону не відхилено вказану пропозицію як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, установлено порушення вимог пункту 2 наказу №490. За результатами моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що її складено з порушенням пункту 2 частини другої статті 22 Закону. За результатами моніторингу питання відповідності тендерної пропозиції ДП «Бережанське районне державне агропромислове підприємство «Бережанирайагроліс» умовам тендерної документації, встановлено порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, дотримання законодавства при укладенні договорів та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерних пропозицій переможця - порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо розірвання договорів відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Порушення усунуто.

2020-09-15 16:00:23

Лоти

Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот – Паливна деревина (тверда порода)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 835 200,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 4 176,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній

Аукціон

Початок: 10 лютого 2020 15:45
Закінчення: 10 лютого 2020 16:12
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

928 м.куб.
ДК 021:2015: 03410000-7 Деревина (Паливна деревина) Лот – Паливна деревина (тверда порода)
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина
Доставка: Україна, Відповідно до документації,
Дата доставки: 30 вересня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Пiсляоплата 15 Банківські 100

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

23 січня 2020 19:09
1. Додаток 1.docx
23 січня 2020 19:09
1. Додаток 2.docx
23 січня 2020 19:09
1. Додаток 3.docx
23 січня 2020 19:09
1. Додаток 4.docx
23 січня 2020 19:09
1. Додаток 5.docx
23 січня 2020 19:09
1. Додаток 6.docx
23 січня 2020 19:09
1. Додаток 7.docx
23 січня 2020 19:09
1. Додаток 8.docx
23 січня 2020 19:02
1. ТД.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 лютого 2020 16:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "СЄМІКІН ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ" 819 999,36
UAH з ПДВ
819 999,36
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАБАК ГАННА ЮРІЇВНА 825 920,00
UAH з ПДВ
723 376,00
UAH з ПДВ
Документи
ДП "БЕРЕЖАНСЬКЕ РАЙОННЕ ДЕРЖАВНЕ АГРОПРОМИСЛОВЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЕРЕЖАНИРАЙАГРОЛІС"" 835 200,00
UAH з ПДВ
668 160,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 лютого 2020 12:12
sign.p7s
07 лютого 2020 12:07
Технічна специфікація.pdf
07 лютого 2020 11:14
Технічна специфікація.pdf
07 лютого 2020 11:14
Стаття 17.pdf
07 лютого 2020 11:14
Проект договору.pdf
07 лютого 2020 11:14
Копія ІПН.pdf
07 лютого 2020 11:14
Копія Витягу з ЄДРПОУ.pdf
07 лютого 2020 11:14
Додаток 5.pdf
07 лютого 2020 11:14
Додаток 2.pdf
07 лютого 2020 11:14
Виписка 30.09.19.pdf

Публічні документи

07 лютого 2020 15:42
sign.p7s
07 лютого 2020 15:39
14. Додаток 3.1 (тверда).pdf
07 лютого 2020 15:38
18. Ст 17.pdf
07 лютого 2020 15:38
9. Довідка про санкції.pdf
07 лютого 2020 15:38
6. Довідка працівники.pdf
07 лютого 2020 15:38
3. Довідка досвід.pdf
07 лютого 2020 15:38
5. Довідка МТБ.pdf
07 лютого 2020 15:38
17. Про Статут.pdf
07 лютого 2020 15:38
15. Повноваження Особи.pdf
07 лютого 2020 15:38
7. Довідка про ліцензію.pdf
07 лютого 2020 15:38
8. Довідка про ПДВ.pdf

Публічні документи

25 лютого 2020 12:19
sign.p7s
20 лютого 2020 16:23
sign.p7s
20 лютого 2020 16:16
Документи.pdf
07 лютого 2020 11:41
sign.p7s
07 лютого 2020 11:38
Технічна специфікація.pdf
07 лютого 2020 11:38
Тендерна пропозиція.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП "БЕРЕЖАНСЬКЕ РАЙОННЕ ДЕРЖАВНЕ АГРОПРОМИСЛОВЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЕРЕЖАНИРАЙАГРОЛІС""
#36349896
Переможець 668 160,00
UAH з ПДВ
17 лютого 2020 16:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 лютого 2020 16:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДП "БЕРЕЖАНСЬКЕ РАЙОННЕ ДЕРЖАВНЕ АГРОПРОМИСЛОВЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЕРЕЖАНИРАЙАГРОЛІС""
#36349896
668 160,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
04 березня 2020 18:18
dogovir.pdf укладений
04 березня 2020 18:16
sign.p7s зміни до договору
27 липня 2020 17:14
dod.ugoda-1.pdf укладений
27 липня 2020 17:13

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 165 731,04
UAH (в тому числі ПДВ 27 621,81 UAH)
Причини розірвання договору: Порушення вимог ч.1 ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII. є необхідність відмінити дану процедуру закупівлі по причині неможливості усунення порушень

Актуальні тендери

До пошуку