Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

пара, гаряча вода та пов"язана продукція (гаряча вода)
Очікувана вартість
29 547,00 UAH
UA-2020-01-23-005162-a 53a1092ad354479ba9e292cd50e83dc9
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дитяча клінічна лікарня № 3 Солом"янського району м.Києва

dkl3@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №3 СОЛОМ'ЯНСЬКОГО РАЙОНУ М.КИЄВА
Код ЄДРПОУ: 01993747
Місцезнаходження: 03151, Україна , Київська обл., м.Київ, Солом'янський район, ВУЛИЦЯ ВОЛИНСЬКА, будинок 21
Контактна особа: Дитяча клінічна лікарня № 3 Солом"янського району м.Києва
dkl3@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Закупівля централізованого постачання теплової енергії повинна здійснюватися відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIІІ, тобто закупівля може здійснюватися шляхом застосування однієї з процедур, передбачених ст.12 Закону України «Про публічні закупівлі». Оскільки ринок централізованого постачання теплової енергії є, відповідно до ст.5 та ст. 6 Закону України «Про природні монополії» від 20.04.2000р., сферою діяльності суб’єктів природних монополій, на практиці це призводить до застосування переговорної процедури закупівлі. Комунальне підприємство виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» здійснює централізоване постачання теплової енергії відповідно до норм Закону України «Про теплопостачання» від 02.06.2005 р. N 2633-IV, Закону України «Про житлово-комунальні послуги», постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення та типового договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення» від 21.07.2005 р. N 630, «Правил користування тепловою енергією», які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 03.10.2007 р. N 1198, Правил технічної експлуатації теплових установок і мереж, затверджених наказом Міністерства палива та енергетики України від 14 лютого 2007 року № 71, Ліцензійних умов «Провадження господарської діяльності з транспортування теплової енергії магістральними і місцевими (розподільчими) тепловими мережами» та «Провадження господарської діяльності з постачання теплової енергії», затверджених постановою НКРЕКП від 22.03.2017 № 308, які встановлюють правові, економічні і організаційні принципи діяльності в сфері постачання теплової енергії. Відповідно до норм статті 15 Закону України «Про теплопостачання» основними завданнями державного регулювання діяльності у сфері теплопостачання є реалізація державної політики щодо функціонування ринку теплової енергії. Державне регулювання діяльності у сфері теплопостачання провадиться,зокрема, у формі регулювання тарифів на виробництво, транспортування та постачання теплової енергії з урахуванням змін цін на енергоносії та інших витрат. Враховуючи зазначене вище та беручи до уваги, що Комунальному підприємству виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» відповідно до Розпорядження Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 22.12.2018 №2340 встановлено тариф на теплову енергію, можна зробити висновок, що воно здійснює постачання теплової енергії за регульованим тарифом. В свою чергу, згідно з нормами пункту 29 частини 1 статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» такі види господарської діяльності, зокрема: транспортування теплової енергії магістральними і місцевими (розподільчими) тепловими мережами та постачання теплової енергії підлягають ліцензуванню, крім виробництва, транспортування та постачання теплової енергії за нерегульованим тарифом. Разом з цим на підставі підпункту 3 пункту 3.2. глави 3 Ліцензійних умов «Провадження господарської діяльності з транспортування теплової енергії магістральними і місцевими (розподільчими) тепловими мережами» та «Провадження господарської діяльності з постачання теплової енергії», затверджених постановою НКРЕКП від 22.03.2017 № 308, при провадженні господарської діяльності ліцензіат повинен провадити ліцензовану діяльність виключно за місцем провадження діяльності ліцензіата та із застосуванням заявлених засобів провадження господарської діяльності, зазначених у документах, що додаються до заяви про отримання ліцензії (з урахуванням змін до документів, поданих ліцензіатом до органу ліцензування). Беручи до уваги, що Комунальному підприємству виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» встановлено тариф на теплову енергію, можна зробити висновок, що Комунальне підприємство виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» здійснює постачання теплової енергії за регульованим тарифом. А тому на його діяльність поширюються норми Ліцензійних умов «Провадження господарської діяльності з транспортування теплової енергії магістральними і місцевими (розподільчими) тепловими мережами» та «Провадження господарської діяльності з постачання теплової енергії». На сьогоднішній день, згідно наданої Комунальним підприємством виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» інформації, в документах, що додавалися до їхньої заяви про отримання ліцензії, місцем провадження діяльності ліцензіата є територія, зокрема міста Києва, в межах розташування власних наявних діючих теплових мереж. Окрім того варто зауважити, що єдиним суб’єктом господарювання, який може здійснювати постачання теплової енергії, зважаючи на технічну специфіку являється Комунальне підприємство виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО», що додатково підтверджується розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 27.12.2017 №1693 «Про деякі питання припинення Угоди щодо реалізації проекту управління та реформування енергетичного комплексу міста Києва від 27 вересня 2001 року, укладеної між Київською міською державною адміністрацією та акціонерною енергопостачальною компанією «Київенерго» згідно з яким, Комунальне підприємство виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» визначено підприємством, за яким закріплено на праві господарського відання майно комунальної власності територіальної громади міста Києва, що повернуто з володіння та користування ПАТ «Київенерго». Таким чином, з 01.05.2018 року майном, що забезпечує функціонування теплового блоку паливно-енергетичного комплексу м. Києва, володіє та користується Комунальне підприємство виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО». Комунальне підприємство виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» здійснює постачання теплової енергії за відсутності конкуренції, враховуючи те, що відповідно до пункту 33 зведеного переліку суб'єктів природних монополій у сферах теплопостачання, централізованого водопостачання та централізованого водовідведення, станом на 31.12.2019 року, Комунальне підприємство виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» займає монопольне становище на ринку транспортування теплової енергії магістральними та місцевими (розподільчими) тепловими мережами на території міста Києва. На сьогоднішній день, виходячи з технічної документації на тепломережу, теплові мережі, які знаходяться в приміщеннях та на прилеглій території Дитячої клінічної лікарні № 3 Солом’янського району м. Києва під’єднані в місцях розмежування тільки до мереж теплопостачання, які обслуговуються лише Комунальним підприємством виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО». Тому тільки Комунальне підприємство виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» має змогу здійснити постачання теплової енергії до Дитячої клінічної лікарні № 3 Солом’янського району м. Києва відповідно до наявності права доступу до мережі з технічних причин і тому конкуренція в даному випадку відсутня. Виходячи з зазначеного вище можна зробити висновок, що єдиним виконавцем, що здійснює транспортування та постачання теплової енергії до Дитячої клінічної лікарні № 3 Солом’янського району м. Києва є Комунальне підприємство виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО». У зв’язку з зазначеним вище, прийнято рішення здійснити закупівлю централізованого постачання теплової енергії шляхом застосування переговорної процедури закупівлі на підставі пункту другого частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі»: відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи. Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. • Відповідно до інформації розміщеної на веб-сайті Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (http://www.nerc.gov.ua), Комунальне підприємство виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» внесено до переліку суб'єктів природних монополій у сферах теплопостачання, централізованого водопостачання та централізованого водовідведення по товарній групі: транспортування теплової енергії магістральними і місцевими (розподільчими) тепловими мережами (запис №33 реєстру суб'єктів природних монополій від 31.12.2019р.)

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 січня 2020 18:23
Оскарження наміру укласти договір: 03 лютого 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 метри кубічні
пара, гаряча вода та пов"язана продукція (гаряча вода)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01102, Україна, м.Київ, м.Київ, вул.Саксаганського,107/47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 10
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 10
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 10
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 10
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 10
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 10
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 10
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 10
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 10
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 10

Тендерна документація

23 січня 2020 18:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 січня 2020 18:19
протокол переговорів код дк 09320000-8 (гаряча вода).PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП "Київтеплоенрего"
#40538421
Переможець 29 547,00
UAH з ПДВ
23 січня 2020 18:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 січня 2020 18:23

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП "Київтеплоенрего"
#40538421
29 547,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 лютого 2020 17:42
Електронний підпис укладений
24 лютого 2020 17:40
КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО 753322620260100 від 24.02.20.pdf укладений
24 лютого 2020 17:40