Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вивезення рідких побутових відходів
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2020-01-23-005113-a ccbcdb0b9adb4f1ebb3feae2b529ff1f
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Сидоренко

+380501701374
+380463744339
lyudm2016@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Прилуцька центральна районна лікарня" Прилуцької районної ради Чернігівської області
Код ЄДРПОУ: 02006455
Місцезнаходження: 17500, Україна , Чернігівська обл., м. Прилуки, вул. Київська, 98
Контактна особа: Людмила Сидоренко
+380501701374,+380463744339
lyudm2016@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Замовником прийнято рішення проводити переговорну процедуру через відміну процедури закупівлі відкриті торги, оголошення UA-2019-12-03-002727-b (закупівля не відбулася через відсутність учасників); та оголошення UA-2019-12-20-002547-b (закупівля не відбулася через відсутність достатньої кількості учасників).
Учасник КП « Прилукитепловодопостачання », код 32863684, під час проведення переговорів, надав підтверджуючі документи, відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та погодився на підписання договору надання послуг з вивезення рідких побутових відходів.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 січня 2020 18:13
Оскарження наміру укласти договір: 03 лютого 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90460000-9: Послуги зі спорожнення вигрібних ям і септиків


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4580 метр кубічний
Вивезення рідких побутових відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 17500, Україна, Чернігівська область, місто Прилуки, вулиця Київська, 98
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90460000-9 — Послуги зі спорожнення вигрібних ям і септиків

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

23 січня 2020 18:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИЛУКИТЕПЛОВОДОПОСТАЧАННЯ" ПРИЛУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
#32863684
Переможець 300 000,00
UAH з ПДВ
23 січня 2020 18:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 січня 2020 18:13

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИЛУКИТЕПЛОВОДОПОСТАЧАННЯ" ПРИЛУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
#32863684
300 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 квітня 2021 16:20
Електронний підпис зміни до договору
20 січня 2021 17:50
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
20 січня 2021 17:49
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 18:14
додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 18:13
Електронний підпис укладений
04 лютого 2020 14:50
ДОГОВІР 2020 скан.rar укладений
04 лютого 2020 14:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.1 ч.4 та ч.5 ст. 36 Закону України "Про публічні закупілі" в редакції що діяла на час укладення Договору: Зменшення обсягів закупівлі до 3493,179 м3. Зменшення загальної вартості Договору до 228698,43 грн. з ПДВ. Продовження строку дії договору до 31.03.2021 р.
Номер договору про закупівлю: 382/вн
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода на суму 45698,06 грн., що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 382/вн
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 лютого 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 228 698,43
UAH (в тому числі ПДВ 38 116,41 UAH)