Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія
Очікувана вартість
1 866 265,00 UAH
UA-2020-01-23-005083-a f281a9d009044e088bace6ca4941c01d
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ростислав Скицький

+380965822128 rostikpfu@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління ПФУ у Львівській області
Код ЄДРПОУ: 13814885
Вебсайт: https://www.pfu.gov.ua/lv/
Місцезнаходження: 79016, Україна , Львівська обл., м.Львів, вул. Митрополита Андрея, 10
Контактна особа: Ростислав Скицький
+380965822128
rostikpfu@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 січня 2020 18:00
Звернення за роз’ясненнями: до 28 січня 2020 18:46
Оскарження умов закупівлі: до 03 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 лютого 2020 18:46
Початок аукціону: 10 лютого 2020 12:14
Очікувана вартість: 1 866 265,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 662,65 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
489.8 кіловат-година
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79016, Україна, Львівська область, Львів, вул. Митрополита Андрея,10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунок споживача здійснюється на підставі виставленого Постачальником електричної енергії рахунка. Споживач протягом розрахункового періоду здійснює оплату по факту на рахунок із спеціальним режимом використання Постачальника протягом 5-ти операційних днів з дня отримання рахунку. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 січня 2020 18:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 січня 2020 18:00
ТД елекктрика-постачання розподіл 2020 .doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-23-005083-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ", Код ЄДРПОУ:36860996
Дата подання: 27 січня 2020 16:53
Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівель
Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівель
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 січня 2020 17:32

ТОВ ”ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ”

Головне управління Пенсійного фонду України у Львівській області розглянуло ваші вимоги від 27.01.2020 з приводу дискримінаційних вимог тендерної документації щодо закупівлі за № UA-2020-01-23-005083 за предмето ДК 021:2015 09310000-5 ”Електрична енергія” Головного управлінням Пенсійного фонду України у Львівській області щодо порядку проведення переговорної процедури закупівлі - ДК 021:2015 09310000-5 ”Електрична енергія” (універсальна послуга) та повідомляє наступне.
Головне управління Пенсійного фонду України у Львівській області виступає Замовником в розумінні Закону України від 25.12.2015 № 922 ”Про публічні закупівлі” та здійснює закупівлю товарі, робіт та послуг для забезпечення своїх потреб та потреб відділів обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області (сервісних центрів).
При здійсненні закупівель Головне управління Пенсійного фонду України у Львівській області керується Законом України від 25.12.2015 № 922 ”Про публічні закупівлі” (надалі-Закон 922) та дотримується принципів здійснення та проведення закупівель: добросовісної конкуренції серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям та зловживанням.
1. З приводу порушених питань у вимозі повідомляємо що статус "переддефолтний" не носить виключно попереджувальний характер, як ви стверджує, а застосовується до недобросовісних учасників ринку, які неналежним чином виконують свої фінансові зобов‘язання. Крім того, статус "переддефолтний" суттєво впливає на можливість постачання електричної енергії, оскільки для такого учасника установлюється нульовий максимальний обсяг продажу електричної енергії на РДН (ринку на добу наперед) та ВДР (внутрішньодобовому ринку).Статус "дефолтний" не просто може ставити під сумнів постачання електричної енергії, а повністю унеможливлює постачання, внаслідок чого споживач переходить до постачальника "останньої надії", тарифи якого значно вище ринкових, що призведе до фінансових втрат. Відтак, не вважаємо дану вимогу дискримінаційною
2. Головним управлінням Пенсійного фонду України у Львівській області встановлено вимогу щодо відшкодування витрат та збитків споживача, які він може понести внаслідок невиконання або неналежного виконанням постачальником свого зобов’язання щодо забезпечення постачання електричної енергії і повністю відповідає вимогам статті 224 Господарського кодексу України, яка передбачає, що учасник господарських відносин, який порушив господарське зобов'язання або установлені вимоги щодо здійснення господарської діяльності, повинен відшкодувати завдані цим збитки суб'єкту, права або законні інтереси якого порушено. Відтак, не вважаємо дану вимогу дискримінаційною.
3. Кількість споживачів суттєво впливає на порядок виконання електропостачальниками вимог "Правил роздрібного ринку електричної енергії" щодо створення центрів обслуговування споживачів, наявності кол-центрів та виконання інших обов’язків, пов’язаних із обслуговуванням клієнтів.
У разі якщо такі вимоги електропостачальником не дотримуються, у власних гарантійних листах або довідках він може свідомо занизити інформацію про кількість наявних споживачів.
Оскільки такою інформацією крім самих електропостачальників володіють також оператори системи розподілу, тендерним комітетом було прийнято рішення про надання підтверджень саме від ОСР, як в учасників ринку, незацікавлених в наданні неправдивої інформації.
Вважаємо, що вимога надати довідки від всіх операторів системи розподілу, до мереж яких учасник приєднаний, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує на території відповідного ОСР не є перепоною для участі у тендері, а лише надає можливість Замовнику переконатись у дотриманні учасником вимог "Правил роздрібного ринку електричної енергії" щодо порядку організації роботи із споживачами. Відтак, не вважаємо дану вимогу дискримінаційною.
4. З приводу описки в оголошенні щодо обсягів закупівлі та неможливості їх виправлення, Головним управлінням прийнято рішення про відміну торгів у зв’язку з опискою в оголошення та неможливістю іі усунення.

Номер вимоги: UA-2020-01-23-005083-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Електро Прайм", Код ЄДРПОУ:42608359
Дата подання: 27 січня 2020 17:02
ВИмога щодо усунення дискримінаційних вимог
Відповідно до оголошення № UA-2020-01-23-005083-a, яке розміщене на авторизованому електронному майданчику на веб-порталі Уповноваженого органу 23 січня 2020 року (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-01-23-005083-a), Замовником – Головним управлінням Пенсійного фонду України у Львівській області (надалі – Замовник) було оголошено процедуру відкритих торгів на закупівлю електричної енергії.
На нашу думку при проведені процедури складання тендерної документації було порушено Закон України «Про публічні закупівлі», необґрунтовано внесені деякі вимоги до учасників торгів, що полягає в наступному:
1. У пп. 4 п.2.13 Додатку 2 до тендерної документації замовника міститься вимога «Для документального підтвердження того, що створення центру обслуговування споживачів та кол-центру не є обов’язковим для учасника, в зв’язку з тим, що ним обслуговується менше 50000 споживачів, такий учасник повинен надати довідки від всіх операторів системи розподілу, до мереж яких учасник приєднаний, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує на території відповідного ОСР. Довідки повинні бути видані не пізніше 10 діб відносно дати розкриття тендерних пропозицій.» Вважаємо таку вимогу дискримінаційною, оскільки Скаржник зазначає, що від моменту оприлюднення оголошення до кінцевого строку подання пропозицій у учасників є лише 10 календарних днів, з них – лише 8 робочих днів. При цьому, якщо учасник звернеться до всіх операторів системи розподілу, до мереж яких Учасник приєднаний, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує на території відповідного ОСР, оператору системи розподілу необхідний час для опрацювання такого запиту, систематизації інформації, надання відповіді, тощо. При цьому, оператор системи розподілу не зобов'язаний надавати таку інформацію, та ще й у такі стислі терміни. Відповідно, Замовник вимагає інформацію, надання якої залежить не від учасників, а від третьої сторони – оператора системи розподілу. Дискримінаційною умовою є те, що дану інформацію потрібно отримати саме від ОСР, коли інші учасники ринку електроенергії, наприклад «НЕК «Укренерго», теж володіють такою інформацією і є незацікавленими в наданні неправдивої інформації.
В цьому випадку незрозуміла мотивація Замовника щодо надання інформації, адже кількість споживачів суттєво впливає на порядок виконання електропостачальниками вимог "Правил роздрібного ринку електричної енергії" щодо створення центрів обслуговування споживачів, наявності кол-центрів та виконання інших обов'язків, пов'язаних із обслуговуванням клієнтів. Тобто Замовнику варто отримати інформацію щодо кількості споживачів саме у разі кількості споживачів, більшої за 50 000, адже саме тоді увага працівників постачальника розсіюється на більшу кількість споживачів. Тому така вимога необґрунтовано дискримінує всіх учасників з кількістю споживачів менше 50000 учасників, адже учасники з більшою кількістю споживачів подавати такі довідки не зобов’язані, хоча саме їм і варто. Більше того Замовник у тендерній документації зазначає право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі будь-яких сумнівів чи недовіри до інформації, поданої учасником Замовник сам може отримати необхідну актуальну інформацію.
2. У пп. 6 п.2.13 Додатку 2 до тендерної документації замовника міститься вимога «Учасник повинен надати гарантійний лист про те, що протягом 2019 року він не набував статусу «дефолтного» або «переддефолтного» та зазначена інформація не була оприлюднена на сайті оператора системи передачі («НЕК «Укренерго»), який виконує функції адміністратора розрахунків та/або інших відкритих джерелах інформації, відповідно до «Правил ринку», затверджених Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 14 березня 2018 року N 307 у редакції постанови НКРЕКП від 24 червня 2019 року N 1168.» Для забезпечення дотримання "Правил ринку" (затверджених постановою НКРЕКП від 24.06.2019 № 1168) та безперебійного постачання електричної енергії, передбачено, що учасник ринку повинен неухильно дотримуватись правил. Відповідно, передбачено надання статусу "переддефолтний"у разі настання однієї з подій, передбачених пункті 1.7.1 Правил ринку. В такому випадку, учаснику ринку надається два робочі дні для усунення підстав, які стали причиною надання статусу "переддефолтний". У разі тривалості статусу "переддефолтний" для учасника ринку більше двох робочих днів, учасник ринку набуває статусу "дефолтний" (пункт 1.7.4. Правил ринку). Відтак, чинне законодавство не обмежує у діяльності постачальників електричної енергії щодо здійснення діяльності в разі набуття статусу "переддефолтний". Цей статус може тривати лише два робочі дні, і у разі зняття такого статусу, постачальник електричної енергії здійснює свою діяльність незалежно від перебування в статусі "переддефолтний". Статус "переддефолтний" анулюється в разі вирішення подій або обставин пункту 1.7.1 Правил ринку. Отже, статус "переддефолтний" носить виключно попереджувальний характер, і ніяким чином не впливає на постачання електричної енергії і не є перепоною для подальшого постачання, участі у закупівлях, тощо. Лише статус "дефолтний" може ставити під сумнів постачання електричної енергії. Відповідно, якщо постачальник електричної енергії протягом 2019 року набував статусу "переддефолтний", і, відповідно, цей статус був анульований, це жодним чином не впливає на його здатність добросовісно виконувати свої зобов'язання за договором, бути постачальником електричної енергії тощо. Тому вимога надання такого листа має дискримінаційний характер.
3. У пп. 7 п. 2.13 Додатку 2 до тендерної документації замовника міститься вимога «Учасник повинен надати гарантійний лист підписаний уповноваженою особою, щодо гарантування виконання договірних зобов’язань з постачання електричної енергії, в разі перемоги на торгах. Зокрема, що у разі невиконання або неналежного виконання свого зобов’язання щодо забезпечення постачання електричної енергії, а саме: у разі непогодження оператором системи розподілу (обленерго) зміни постачальника, зважаючи на що покупець буде змушений укласти договір з постачальником «останньої надії»...». Непогодження оператором системи розподілу (обленерго) зміни постачальника залежить найперше від самого споживача, оскільки обов'язком споживача є укладення в установленому порядку договору про надання послуг з розподілу електричної енергії з оператором системи для набуття права на правомірне споживання електричної енергії та фізичну доставку електричної енергії до межі об'єкта Споживача, погасити всі заборгованості з оператором систем розподілу. А тому формулювання такої вимоги підлягає коригуванню, наприклад, зазначення «у разі вчинення всіх необхідних дій споживачем».

Просимо виключити дискримінаційні вимоги та внести відповідні зміни до тендерної документації. Оскільки тендерна документація викликає підозру щодо її розроблення під конкретного учасника, у разі Вашої необґрунтованої відповіді щодо вказаних вимог, ми будемо змушені звернутися у відповідні органи для аналізу правомірності дій членів тендерного комітету та притягнення їх до відповідальності.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 січня 2020 17:31
ТОВ ”ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ”

Головне управління Пенсійного фонду України у Львівській області розглянуло ваші вимоги від 27.01.2020 з приводу дискримінаційних вимог тендерної документації щодо закупівлі за № UA-2020-01-23-005083 за предмето ДК 021:2015 09310000-5 ”Електрична енергія” Головного управлінням Пенсійного фонду України у Львівській області щодо порядку проведення переговорної процедури закупівлі - ДК 021:2015 09310000-5 ”Електрична енергія” (універсальна послуга) та повідомляє наступне.
Головне управління Пенсійного фонду України у Львівській області виступає Замовником в розумінні Закону України від 25.12.2015 № 922 ”Про публічні закупівлі” та здійснює закупівлю товарі, робіт та послуг для забезпечення своїх потреб та потреб відділів обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області (сервісних центрів).
При здійсненні закупівель Головне управління Пенсійного фонду України у Львівській області керується Законом України від 25.12.2015 № 922 ”Про публічні закупівлі” (надалі-Закон 922) та дотримується принципів здійснення та проведення закупівель: добросовісної конкуренції серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям та зловживанням.
1. З приводу порушених питань у вимозі повідомляємо що статус "переддефолтний" не носить виключно попереджувальний характер, як ви стверджує, а застосовується до недобросовісних учасників ринку, які неналежним чином виконують свої фінансові зобов‘язання. Крім того, статус "переддефолтний" суттєво впливає на можливість постачання електричної енергії, оскільки для такого учасника установлюється нульовий максимальний обсяг продажу електричної енергії на РДН (ринку на добу наперед) та ВДР (внутрішньодобовому ринку).Статус "дефолтний" не просто може ставити під сумнів постачання електричної енергії, а повністю унеможливлює постачання, внаслідок чого споживач переходить до постачальника "останньої надії", тарифи якого значно вище ринкових, що призведе до фінансових втрат. Відтак, не вважаємо дану вимогу дискримінаційною
2. Головним управлінням Пенсійного фонду України у Львівській області встановлено вимогу щодо відшкодування витрат та збитків споживача, які він може понести внаслідок невиконання або неналежного виконанням постачальником свого зобов’язання щодо забезпечення постачання електричної енергії і повністю відповідає вимогам статті 224 Господарського кодексу України, яка передбачає, що учасник господарських відносин, який порушив господарське зобов'язання або установлені вимоги щодо здійснення господарської діяльності, повинен відшкодувати завдані цим збитки суб'єкту, права або законні інтереси якого порушено. Відтак, не вважаємо дану вимогу дискримінаційною.
3. Кількість споживачів суттєво впливає на порядок виконання електропостачальниками вимог "Правил роздрібного ринку електричної енергії" щодо створення центрів обслуговування споживачів, наявності кол-центрів та виконання інших обов’язків, пов’язаних із обслуговуванням клієнтів.
У разі якщо такі вимоги електропостачальником не дотримуються, у власних гарантійних листах або довідках він може свідомо занизити інформацію про кількість наявних споживачів.
Оскільки такою інформацією крім самих електропостачальників володіють також оператори системи розподілу, тендерним комітетом було прийнято рішення про надання підтверджень саме від ОСР, як в учасників ринку, незацікавлених в наданні неправдивої інформації.
Вважаємо, що вимога надати довідки від всіх операторів системи розподілу, до мереж яких учасник приєднаний, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує на території відповідного ОСР не є перепоною для участі у тендері, а лише надає можливість Замовнику переконатись у дотриманні учасником вимог "Правил роздрібного ринку електричної енергії" щодо порядку організації роботи із споживачами. Відтак, не вважаємо дану вимогу дискримінаційною.
4. З приводу описки в оголошенні щодо обсягів закупівлі та неможливості їх виправлення, Головним управлінням прийнято рішення про відміну торгів у зв’язку з опискою в оголошення та неможливістю іі усунення.

Документи подані скаржником

27 січня 2020 16:53
Вимога UA-2020-01-23-005083-a.pdf

Документи подані скаржником

27 січня 2020 17:01
Вимога UA-2020-01-23-005083-a.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 29 січня 2020 17:35
Коментар щодо відміни: помилка в публікації
Документи:
29 січня 2020 17:35
Електронний підпис
29 січня 2020 17:34
відміна торгів Електр енергія.pdf