Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з управління багатоквартирним будинком і прибудинковою територією
Очікувана вартість
11 594,28 UAH
UA-2020-01-23-005072-a 3fbdbe23ac274e0fbf0eace7f07d9dae
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Магоня

+380562322150 lena-mago@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 23 січня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Східний офіс Держаудитслужби
Код ЄДРПОУ: 40477689
Місцезнаходження: 49600, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Володимира Антоновича, 22, корпус 2
Контактна особа: Олена Магоня
+380562322150
lena-mago@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:70330000-3: Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах


Викладені у Додатку 1 до Договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з управління багатоквартирним будинком і прибудинковою територією
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Дмитра Яворницького, 72а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 70330000-3 — Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг За умовами договору. Кошти Державного бюджету України Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

23 січня 2020 17:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИЛСЕРВІС-2" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#32350310
Переможець 11 594,28
UAH з ПДВ
23 січня 2020 17:59

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 серпня 2020 09:14
Електронний підпис зміни до договору
26 серпня 2020 09:09
Додаткова угода 1.pdf укладений
26 серпня 2020 09:07
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
26 серпня 2020 09:04
Електронний підпис укладений
23 січня 2020 18:01
Договір 5_Дн.pdf укладений
23 січня 2020 18:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми Договору. П. 4.1 Договору викладено у новій редакції. Розірвання Договору. Сума Договору після внесення змін - 1932,38 грн. з ПДВ. Кількість - без змін
Номер договору про закупівлю: 5/Дн
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 932,38
UAH (в тому числі ПДВ 322,06 UAH)
Причини розірвання договору: Відповідно частиною 1 статті 651 Цивільного кодексу України