Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт вул. Козацької (від вул. Сіцінського до віл. Купріна) в м. Хмельницькому
Очікувана вартість
26 294 953,60 UAH
UA-2020-01-23-004971-a ba1c16039c9d4ba7bd23a8ac63eba978
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гурський Віталій Віталійович

+380382657676 uzkgyrist.km@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства Хмельницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 03356163
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Проскурівська, 1
Контактна особа: Гурський Віталій Віталійович
+380382657676
uzkgyrist.km@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 січня 2020 17:36
Звернення за роз’ясненнями: до 02 лютого 2020 23:55
Оскарження умов закупівлі: до 08 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 лютого 2020 23:55
Початок аукціону: 13 лютого 2020 12:51
Очікувана вартість: 26 294 953,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 131 474,77 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт вул. Козацької (від вул. Сіцінського до віл. Купріна) в м. Хмельницькому
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, вул. Купріна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Замовник проводить оплату вартості Робіт на підставі Актів виконаних робіт (форма КБ-2в) і довідки про вартість виконаних робіт (форма КБ-3) протягом 10 (десяти) календарних днів з дати прийняття Робіт, за умови надходження фактичного бюджетного фінансування видатків на рахунок Замовника. Пiсляоплата 10 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 лютого 2020 13:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 лютого 2020 13:15
таблиця змін.docx
05 лютого 2020 13:15
ТД (4).doc
23 січня 2020 17:41
таблиця змін.docx
23 січня 2020 17:37
тех завдання вул Козацької додаток 4.doc
23 січня 2020 17:37
Додаток 3.docx
23 січня 2020 17:37
додаток 2.docx
23 січня 2020 17:37
Додаток_1 (1) (1) (1).doc
05 лютого 2020 13:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 лютого 2020 13:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 січня 2020 17:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 лютого 2020 13:15
таблиця змін.docx
05 лютого 2020 13:15
ТД (4).doc
23 січня 2020 17:41
ТД (4).doc
23 січня 2020 17:37
ТД (4).doc
23 січня 2020 17:41
таблиця змін.docx
23 січня 2020 17:37
тех завдання вул Козацької додаток 4.doc
23 січня 2020 17:37
Додаток 3.docx
23 січня 2020 17:37
додаток 2.docx
23 січня 2020 17:37
Додаток_1 (1) (1) (1).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Надання довіреності
Дата подання: 28 січня 2020 19:23
Дата відповіді: 29 січня 2020 16:19
Шановний Замовнику! При ознайомленні з тендерною документацією (далі по тексту-ТД) по цьому предмету закупівлі, нами виявлено наступне грубе порушення тендерного законодавства: В передостанньому абзаці Розділу ІІІ ТД зазначено: «……….Учасники закупівлі у складі тендерної пропозиції повинні надати лист-згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій, а також довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених у ч. 1 ст. 17 Закону, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції. У разі відсутності такого листа та/або довіреності у складі тендерної пропозиції учасника, така пропозиція відхиляється із підстав визначених Законом. Відповідно до ч. 1 ст. 14 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель.» Таким чином грубо нівелюються принципи закупівлі, передбачені ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі». Вказане формулювання створює недобросовісну конкуренцію на аукціоні, перешкоджає об’єктивній та неупередженій оцінці тендерних пропозицій та принципу добросовісної конкуренції. Оскільки перемогти в цій закупівлі зможе лише той учасник, який перед поданням тендерної пропозиції: або ОТРИМАВ ВІД ЗАМОВНИКА довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених у ч. 1 ст. 17 Закону. або учасник повинен надати довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених у ч. 1 ст. 17 Закону. Незрозуміло трактування цього пункту, це може вважатись або перед подачею тендерної пропозиції ми повинні отримати від Замовника довіреність на його ж посадову особу, або учасник повинен видати довіреність на посадову особу замовника (про яку ніде в тендерній документації не зазначається) ще перед завантаженням документів тендерної пропозиції. Хоча звертаю Вашу увагу, що П.7. ст. 28 ЗУ Про публічні закупівлі законодавець передбачив: «Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.». Жодного посилання, про те що Замовнику для звернення стосовно підтвердження інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених у ч. 1 ст. 17 Закону необхідна на це ДОДАТКОВО довіреність від учасника на посадову особу учасника – НЕМАЄ. Тому просимо Вас внести відповідні зміни до цього абзацу, оскільки через вказану невідповідність в майбутньому можуть бути спотворені результати аукціону. Звертаємо Вашу увагу, що частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. На підставі вищевикладеного просимо усунути невідповідності тендерної документації та дискримінаційні вимоги та внести зміни.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог тендерної документації учасник у складі пропозиції повинен надати лист-згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій, а також довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених у ч. 1 ст. 17 Закону, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції. У разі відсутності такого листа та/або довіреності у складі тендерної пропозиції учасника, така пропозиція відхиляється із підстав визначених Законом.
Відповідно до ч. 1 ст. 14 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
Дані уповноваженої особи визначені тендерною документацією.
Дані документи учасни подає саме у складі своєї пропозиції.
У разі не погодження з умовами ТД, Ви маєте право звернутися до органу оскарження
Невідповідності в тендерній документації
Дата подання: 28 січня 2020 19:25
Дата відповіді: 29 січня 2020 16:24
Шановний Замовнику! При ознайомленні з тендерною документацією (далі по тексту-ТД) по цьому предмету закупівлі, нами виявлено наступна невідповідність: В п.4.4. Розділу І ТД зазначено, що « строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) визначається Календарним графіком до укладеного з переможцем договору на надання послуг поточного середнього ремонту на об’єкті, але не пізніше 31.03.2021» Хоча в пункті 4.1.1. цього ж розділу вказано назву предмету закупівлі «Капітальний ремонт покриття прв. Підлісного в м. Хмельницькому (ДК021:2015-код 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)». Таким чином один пункт суперечить іншому. При поданні пропозицій кожен учасник буде надавати пропозиції, керуючись різними протилежними за змістом пунктами. Просимо внести відповідні зміни до Тендерної документації, оскільки через вказану невідповідність в майбутньому можуть бути спотворені результати аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В пункті 4.4.1 роздіру 1 зазначено предмет закупівлі Капітальний ремонт вул. Козацької (від вул. Сіцінського до віл. Купріна) в м. Хмельницькому , тому прохання уважно читати тендерну документацію замовника
та повідомляємо що з Вашого запитання не зрозуміло чим на Вашу думку назва предмету закупівлі спотворює результати аукціону
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 28 січня 2020 19:26
Дата відповіді: 29 січня 2020 16:24
Шановний Замовнику! При ознайомленні з тендерною документацією (далі по тексту-ТД) по цьому предмету закупівлі, нами виявлено наступне: «….Учасник надає у складі тендерної пропозиції оригінал Гарантійного листа на фірмовому бланку учасника за підписом та печаткою (у разі наявності) уповноваженої особи на підпис документів про те, що зазначене в довідці обладнання не перебуває в заставі або в іншому обтяженні. Таким чином Замовником штучно обмежується потенційне коло учасників закупівлі. Якщо Учасник буде мати власну/орендовану/лізингову техніку, яка буде перебувати у заставі в лізингової, фінансово-лізингової організації, банківської установи – то він не буде відповідати вищевказаним умовам і в майбутньому буде дискваліфікований. Хоча отримання в кредит чи лізинг техніки та передача в заставу - це звичайна світова практика. Отже, вказане формулювання обмежує коло потенційних учасників та створює недобросовісну конкуренцію на аукціоні, Оскільки перемогти в цій закупівлі зможе лише той учасник, якого спецтехніка не перебуває у заставі (незалежно від того чи це власна, орендована, лізинг, послуги). Інші ж добросовісні учасники, яких майно перебуває в заставі - будуть відхилені. Тому просимо Вас внести відповідні зміни до цього абзацу, оскільки через вказану невідповідність в майбутньому можуть бути спотворені результати аукціону. Звертаємо Вашу увагу, що частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. На підставі вищевикладеного просимо усунути невідповідності тендерної документації та дискримінаційні вимоги та внести зміни.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до статті 22 Закону Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Тому, для своєчасного виконання робіт за договором, учасник повинен надати довідку, що техніка, яка буде залучена до виконання робіт не знаходиться в обтяжені та буде розташована в межах міста де виконуються роботи
Проект договору
Дата подання: 30 січня 2020 17:08
Дата відповіді: 30 січня 2020 18:05
Шановний Замовнику! Просимо внести зміни до проекту договору, оскільки Вами в преамбулі вказано "є платником єдиного податку третьої групи (далі - Підрядник)". Тобто однозначно зрозуміло, що Підрядник обов'язково має бути платником єдиного податку третьої групи, що є дискримінаційною умовою і порушує здорову конкуренцію.
Відповідь: відповідно до умов тендерної документації проєкт договору є зразком, та не є остаточним та може узгоджуватися та змінюватися в період його підписання, та підрядник самостійно заповнює дані про своє підприємство при поданні тендерної пропозиції, тому зазначена вами підстава не може бути підставою для відхилення
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-11-04-000012 ● 5fd83a48e59f4f8ab432d9c6da4dc2b2
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 листопада 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 листопада 2021 13:04
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
Дніпро



03.11.2021 № 549

Про початок
моніторингу процедур закупівель

Відповідно до пункту 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами)


НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.




Начальник управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області
Ігор БЄЛІК

Додаток
до наказу від 03.11.2021
№ 549
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 Управління житлово-комунального господарства Хмельницької міської ради UA-2020-01-23-004971-a 23.01.2020 п.4 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-11-09 12:23:05

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт вул. Козацької (від вул. Сіцінського до віл. Купріна) в м. Хмельницькому» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційній системі закупівель за номером ID: UA-2020-01-23-004971-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (пояснень та документів), а саме:
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-11-09 13:46:02

09.11.2021р.

ПОЯСНЕННЯ

Надання інформації про усунення порушення замовником

ІНФОРМАЦІЯ ПРО УСУНЕННЯ ПОРУШЕННЯ

2021-11-30 15:50:42


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 листопада 2021
Кінцевий строк оскарження: 08 грудня 2021

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 лютого 2020 13:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 23 777 523,00
UAH з ПДВ
23 777 523,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "АРАМЕ" 26 246 774,33
UAH з ПДВ
26 246 774,33
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 лютого 2020 16:28
Електронний підпис
17 лютого 2020 16:26
Витяг банкрудство
17 лютого 2020 16:26
Корупція ШБУ
17 лютого 2020 16:26
Корупція Волосінчук
14 лютого 2020 13:32
Електронний підпис
14 лютого 2020 13:28
Розрахунок ЗП
14 лютого 2020 13:28
Розрахунки
10 лютого 2020 16:33
Електронний підпис
07 лютого 2020 16:30
Електронний підпис
06 лютого 2020 19:31
Електронний підпис
06 лютого 2020 19:21
8. Довідки з банків_0001.pdf

Публічні документи

11 лютого 2020 11:33
Електронний підпис
11 лютого 2020 11:32
опис 2020.pdf
11 лютого 2020 11:32
Довідка статистики.PDF
11 лютого 2020 11:32
Виписка.PDF
11 лютого 2020 11:32
6.1.1. Ліцензія оригінал.PDF
11 лютого 2020 11:32
5.1. Витяг ПДВ.PDF
11 лютого 2020 11:32
тендерна пропоз.pdf
11 лютого 2020 11:32
Підсумкова.pdf
11 лютого 2020 11:32
локальні кошториси.pdf
11 лютого 2020 11:32
зведений кошторис.pdf
11 лютого 2020 11:32
Договірна ціна.pdf
11 лютого 2020 11:32
відом учасника.pdf
11 лютого 2020 11:32
лист згода.pdf
11 лютого 2020 11:32
довідка.pdf
11 лютого 2020 11:32
гар лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56

ПП "АРАМЕ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56
#03448860
Переможець 23 777 523,00
UAH з ПДВ
14 лютого 2020 15:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 лютого 2020 15:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56
#03448860
23 777 523,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 лютого 2022 09:08
д.у._6 16Т.pdf укладений
21 лютого 2022 09:07
Електронний підпис укладений
16 грудня 2021 15:15
д.у._5 16Т.pdf зміни до договору
16 грудня 2021 15:13
д.у._5 16Т.pdf зміни до договору
16 грудня 2021 15:08
Електронний підпис укладений
02 березня 2021 09:43
Д.У._4 _16Т.pdf зміни до договору
02 березня 2021 09:41
Електронний підпис укладений
30 липня 2020 09:52
уг 3 дог 16 Т.pdf зміни до договору
30 липня 2020 09:49
Електронний підпис укладений
13 березня 2020 09:05
Image_094.pdf зміни до договору
13 березня 2020 09:05
Електронний підпис укладений
05 березня 2020 15:25
Image_088.pdf укладений
05 березня 2020 15:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник надає Виконавцю попередню оплату в розмірі до 30% на виконання робіт, придбання матеріалів та устаткування, надання послуг з перевезення та оренди, сплати податків та обов’язкових платежів відповідно до договору
Номер договору про закупівлю: 16т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення фінансування на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 16т
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
02 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума бюджетних асигнувань на 2021 рік становить 11590000.00 грн. з ПДВ, зміна реквізитів замовника, строк виконання робіт не пізніше 01.09.2022р., продовження строку дії договору до 31.12.2022р.
Номер договору про закупівлю: 16т
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума бюджетних асигнувань на 2021 р. становить 12669720.35 грн. з ПДВ, календарний графік фінансування та виконання робіт викладено в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 16т
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 березня 2020 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 22 869 767,19
UAH (в тому числі ПДВ 3 811 627,86 UAH)