Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія за кодом CPV – 09310000-5 за ДК 021:2015 (Електрична енергія)
Electricity CPV 09310000-5 DK 021:2015 (Electricity)
Очікувана вартість
3 923 761,50 UAH
UA-2020-01-23-004970-a 27cce335292d4a45904ac86a479f885b
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Козулін Євген

+380444893149 kyivblago.tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВБЛАГОУСТРІЙ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 26199708
Вебсайт: https://www.blagoustriy.kiev.ua
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ ДЕГТЯРІВСЬКА, будинок 31, корпус 2
Контактна особа: Козулін Євген
+380444893149
kyivblago.tender@gmail.com
Додаткові контактні особи: Репецька Катерина Євгенівна
(044)489-31-49
kyivblago.tender@gmail.com
Кузема Олег Миколайович
(044)489-35-75
kyivblago.tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Public Utility "Kyivblagoustrii" of the Executive Body of Kyiv City Council (Kyiv City State Administration)
National ID: 26199708
Contact point: Kozulin Eugene
+380444893149
kyivblago.tender@gmail.com
Additional contacts: Repetska Kateryna
(044)489-31-49
kyivblago.tender@gmail.com
Kuzema Oleg
(044)489-35-75
kyivblago.tender@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 23 січня 2020 17:39
Звернення за роз’ясненнями: до 13 лютого 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 лютого 2020 18:00
Початок аукціону: 10 березня 2020 13:09
Очікувана вартість: 3 923 761,50 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 923,76 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Publication date: 23 січня 2020 17:39
Enquiries until: 13 лютого 2020 18:00
Complaints submission until: до 19 лютого 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 23 лютого 2020 18:00

Information

Estimated total value: 3 923 762 UAH including VAT
Minimal lowering step: 3 924 UAH
Minimal lowering step, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1914030 кВт*год
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Electricity
CPV: 09310000-5
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за поставлену електричну енергію Споживач здійснює на підставі підписаного Сторонами Акта приймання-передачі електричної енергії не пізніше ніж протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту його підписання Споживачем, шляхом оплати вартості спожитої за розрахунковий період електричної енергії. Оплата за Договором здійснюється Споживачем відповідно до частини першої статті 49 Бюджетного Кодексу України та наявного бюджетного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Споживачем бюджетних коштів на фінансування цієї закупівлі. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 січня 2020 17:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 січня 2020 17:36
Оголошення (англ).doc
23 січня 2020 17:36
Оголошення.doc
23 січня 2020 17:36
Додаток 6.docx
23 січня 2020 17:36
Додаток 5.docx
23 січня 2020 17:36
Додаток 4.docx
23 січня 2020 17:36
Додаток 3.docx
23 січня 2020 17:36
Додаток 2.docx
23 січня 2020 17:36
Додаток 1.docx
23 січня 2020 17:36
ТД ЕЕ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Група споживання та тариф
Дата подання: 30 січня 2020 09:24
Дата відповіді: 03 лютого 2020 17:41
Шановний Замовник, просимо Вас повідомити до якої групи площадок вимірювання належить Замовник (Група "а" (з АСКОЕ) чи група "б" (без АСКОЕ). Якщо до групи "А" - прохання надати орієнтований погодинний графік споживання електричної енергії за місяць. Чи врахована в очікуваної вартості предмету закупівлі вартість розподілу ОСР (а саме: оплата за послугу з розподілу здійснюється Замовником безпосередньо оператору системи розподілу або через Постачальника)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Точки обліку електричної енергії за адресою: вул. Богатирська, 1а відносяться до групи «А». Орієнтований погодинний графік споживання електричної енергії за місяць надається
№ Години кВт*год № Години кВт*год
1 00:00:00:30 33,915 13 06:00-06:30 37,191
2 00:30:01:00 33,779 14 06:30-07:00 37,257
3 01:00-01:30 34,311 15 07:30-07:30 44,607
4 01:30-02:00 35,223 16 07:30-08:00 44,907
5 02:00-02:30 34,587 17 08:00-08:30 40,767
6 02:30-03:00 34,419 18 08:30-09:00 41,535
7 03:00-03:30 35,823 19 09:00-09:30 42,795
8 03:30-04:00 35,007 20 09:30-10:00 43,311
9 04:00-04:30 34,491 21 10:00-10:30 43,989
10 04:30-05:00 35,019 22 10:30-11:00 42,215
11 05:00-05:30 34,767 23 11:00-11:30 42,219
12 05:30-06:00 337,435 24 11:30-12:00 41,999

418,776 503,160
За одну добу 921,936
За місяць 27658,080

Точки обліку електричної енергії за рештою адрес відносяться до групи Б.
Вартість розподілу електричної енергії не включається у вартість пропозиції Учасників, споживач здійснює оплату Оператору системи розподілу за послуги з розподілу електричної енергії самостійно.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-19-000066 ● 5e6c56fab3834dd782705bac37ee4dc3
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 березня 2020 12:44
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

19.03.2020 № 44
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 19.03.2020 № 44

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
30 UA-2020-01-23-004970-a 23.01.2020
дані автоматичних індикаторів ризиків

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-03-23 11:25:20

запит про надання пояснень

Чому/на яких підставах Замовником відхилено тендерні пропозиції ТОВ «СЕРВІС ГРУПП ЛТД», ТОВ «УКР ГАЗ РЕСУРС», ТОВ «ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-03-24 14:43:18

Відповідь на запит від 2020-03-23 про надання пояснень

Інформуємо, що за результатами розгляду тендерних пропозицій, поданих для участі в закупівлі Електрична енергія за кодом CPV – 09310000-5 за ДК 021:2015 (Електрична енергія) (№ у ЦБД UA-2020-01-23-004970-a) до участі в аукціоні не було допущено наступних учасників:
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" – не допущено до участі в аукціоні у зв’язку з відхиленням тендерної пропозиції учасника на підставі ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» як такої, що не відповідає умовам тендерної документації на закупівлю: Електрична енергія за кодом CPV – 09310000-5 за ДК 021:2015 (Електрична енергія), а саме:
Всупереч п.1. Розділу 3 тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасника не надано документ (його копія), що підтверджує факт подання балансу (звіту про фінансовий стан), наданого учасником у складі своєї тендерної пропозиції; Всупереч Додатку № 3 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасника не надано гарантійний лист про те, що протягом 2019-2020 років учасник не набував статуту «дефолтного» відповідно до Розділу 1.7. «Невиконання зобов’язань» «Правил ринку», затверджених постановою НКРЕКП від 24.06.2019 № 1168, та зазначена інформація не була оприлюднена на сайті НЕК «Укренерго» та/або інших відкритих джерелах інформації.
ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" – не допущено до участі в аукціоні у зв’язку з відхиленням тендерної пропозиції учасника на підставі ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» як такої, що не відповідає умовам тендерної документації на закупівлю: Електрична енергія за кодом CPV – 09310000-5 за ДК 021:2015 (Електрична енергія), а саме:
Всупереч п.1. Розділу 3 тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасника надано копію статуту, який не містить відмітку державного реєстратора про проведення державної реєстрації та не надано довідку в довільній формі із зазначенням коду адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів учасника на веб-порталі Міністерства юстиції https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch);
Всупереч Додатку № 3 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасника не надано гарантійний лист про те, що протягом 2019-2020 років учасник не набував статуту переддефолтного» або «дефолтного» відповідно до Розділу 1.7. «Невиконання зобов’язань» «Правил ринку», затверджених постановою НКРЕКП від 24.06.2019 № 1168, та зазначена інформація не була оприлюднена на сайті НЕК «Укренерго» та/або інших відкритих джерелах інформації.
ТОВ "ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" – не допущено до участі в аукціоні у зв’язку з відхиленням тендерної пропозиції учасника на підставі ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» як такої, що не відповідає умовам тендерної документації на закупівлю: Електрична енергія за кодом CPV – 09310000-5 за ДК 021:2015 (Електрична енергія), а саме:
Всупереч п.1. Розділу 3 тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасника надано копію статуту, який не містить відмітку державного реєстратора про проведення державної реєстрації та не надано довідку в довільній формі із зазначенням коду адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів учасника на веб-порталі Міністерства юстиції https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch);
Всупереч п.1. Розділу 3 тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасника не надано згоди на обробку персональних даних однієї з осіб, яка підписала тендерну пропозицію, а саме Думана Івана Георгійовича, електронним цифровим підписом якого підписано подану тендерну пропозицію учасника;
Всупереч п.1. Розділу 3 тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасника не надано документи, що підтверджують правомочність представника учасника Думана Івана Георгійовича підписувати документи тендерної пропозиції.
Враховуючи викладене, пропозиції ТОВ «СЕРВІС ГРУПП ЛТД», ТОВ «УКР ГАЗ РЕСУРС», ТОВ «ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ» відхилено правомірно, з підстав передбачених Законом України «Про публічні закупівлі». Також повідомляємо, що за наданням додаткової інформації стосовно причин відхилення у порядку, передбаченому ч.3. ст. 30 Закону вказані учасники не звертались; скарги на рішення замовника після розгляду тендерних пропозицій вказаними учасниками у порядку, передбаченому ст. 18 Закону, до органу оскарження не подавались.

Додаток: протоколи розгляду тендерних пропозицій учасників

Голова тендерного комітету Наталія СПІРІДОНОВА


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 01 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 07 квітня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-14_1

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 02 березня 2020
UA-2020-01-23-004970-a27cce335292d4a45904ac86a479f885b
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВБЛАГОУСТРІЙ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 26199708
Місцезнаходження: 03680, Україна, Київська обл., Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ ДЕГТЯРІВСЬКА, будинок 31, корпус 2
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД"
Документи
Відхилено
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС"
Документи
Відхилено
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРНЕРІНГ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" #38772399

№ рішення у справі

70/111-р/к

Дата рішення у справі

07.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

Публічні документи

21 лютого 2020 13:37
Електронний підпис
21 лютого 2020 13:37
ВИТЯГ ЄДР 10.02.20.pdf
29 січня 2020 15:36
Електронний підпис
29 січня 2020 15:22
Електронний підпис
29 січня 2020 15:22
Технічні вимоги.pdf
29 січня 2020 15:22
Проект договору.pdf
29 січня 2020 15:22
Лист згода.pdf
29 січня 2020 15:22
Згода з тех вимогами.pdf
29 січня 2020 15:22
Довідка щодо печатки.pdf
29 січня 2020 15:22
Довідка щодо доступу.pdf
29 січня 2020 15:22
ВИТЯГ ЄДР 23.01.20.pdf
29 січня 2020 15:22
Баланс (за 2018 рік).pdf
29 січня 2020 15:22
Баланс ( за 9 мес.).pdf
29 січня 2020 15:22
9 Виписка.pdf
29 січня 2020 15:22
4 Витяг з реєстру ПДВ.pdf
29 січня 2020 15:22
36Лист пояснення ст.16.pdf
29 січня 2020 15:22
3 Відомості ЄДРПОУ.pdf
29 січня 2020 15:22
29Довідка щодо якості.pdf
29 січня 2020 15:22
23Довідка ст.17.pdf
29 січня 2020 15:22
1 Копія Статуту+опис.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" #41427817

№ рішення у справі

70/23-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

Публічні документи

21 лютого 2020 15:31
Електронний підпис
20 лютого 2020 11:20
Електронний підпис
20 лютого 2020 11:19
8. Статут.pdf
20 лютого 2020 11:19
7. Персональні данні.pdf
20 лютого 2020 11:19
11. Ліцензування.pdf
20 лютого 2020 11:19
10.1 Фін. звіт 2019.pdf
20 лютого 2020 10:57
Електронний підпис
20 лютого 2020 10:57
10.1 Фін. звіт 2019.pdf
19 лютого 2020 09:57
9. Довідка санкції.pdf
19 лютого 2020 09:57
8. Статут.pdf
19 лютого 2020 09:57
7. Персональні данні.pdf
19 лютого 2020 09:57
5. Статья 17.pdf
19 лютого 2020 09:56
4.1 Захист довкілля.pdf
19 лютого 2020 09:56
4. Інформаційний лист 1.pdf
19 лютого 2020 09:56
4. Гарантійний лист 3.pdf
19 лютого 2020 09:56
4. Гарантійний лист 2.pdf
19 лютого 2020 09:56
11. Ліцензування.pdf
19 лютого 2020 09:56
10.1 ФЗ 2019 УГР тендер.pdf

Документи

Публічні документи

21 лютого 2020 16:09
Електронний підпис
21 лютого 2020 16:09
Електронний підпис
21 лютого 2020 10:35
12 Тендерна пропозиція .pdf
21 лютого 2020 10:35
Ф1. Баланс за 9 міс 2019.pdf
21 лютого 2020 10:35
4. Лист-гарантія ст 17.pdf
21 лютого 2020 10:35
14 Довідка чисті активи.pdf
21 лютого 2020 10:35
11 Проект Договору.pdf
21 лютого 2020 10:35
1. Реєстр документів ТП.pdf

Документи

Публічні документи

21 лютого 2020 13:26
Електронний підпис
21 лютого 2020 13:26
Електронний підпис
21 лютого 2020 12:43
Тендерна пропозиція.pdf
21 лютого 2020 12:43
Щодо санкцій.pdf
21 лютого 2020 12:43
Щодо ліцензії.pdf
21 лютого 2020 12:43
Статут з описом.pdf
21 лютого 2020 12:43
Проект договору.pdf
21 лютого 2020 12:43
Лист-гарантія по ст 17.pdf
21 лютого 2020 12:43
Лист – згода.pdf
21 лютого 2020 12:43
Код доступу.pdf
21 лютого 2020 12:43
Довідка щодо ліцензії.pdf
21 лютого 2020 12:43
Довідка щодо довкілля.pdf
21 лютого 2020 12:43
Витяг ПДВ.pdf
21 лютого 2020 12:43
Баланс.pdf

Документи

Публічні документи

21 лютого 2020 17:47
Електронний підпис
21 лютого 2020 17:42
документаціяу часника.pdf

Документи

Публічні документи

12 березня 2020 11:46
Електронний підпис
12 березня 2020 11:46
public_doc.p7s
12 березня 2020 11:46
МВС.pdf
12 березня 2020 11:46
ДФС.pdf
12 березня 2020 11:46
Відомості з реєстрів.pdf
21 лютого 2020 18:32
Електронний підпис
21 лютого 2020 18:32
Електронний підпис
21 лютого 2020 18:32
Баланс 2019.pdf
21 лютого 2020 18:31
Статут.PDF
21 лютого 2020 18:31
Паспорт Директора.PDF
21 лютого 2020 18:31
Ліцензія копія.PDF
21 лютого 2020 18:31
Довідки банк 20.02.pdf
21 лютого 2020 18:31
Тендерна пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД"

ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ"

ТОВ "ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП"

ТОВ "ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРНЕРІНГ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 березня 2020 13:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРНЕРІНГ" 3 330 412,20
UAH з ПДВ
3 330 412,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП" 3 686 421,78
UAH з ПДВ
3 686 421,78
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ" 3 904 621,20
UAH з ПДВ
3 904 621,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 березня 2020 11:46
Електронний підпис
12 березня 2020 11:46
public_doc.p7s
12 березня 2020 11:46
МВС.pdf
12 березня 2020 11:46
ДФС.pdf
12 березня 2020 11:46
Відомості з реєстрів.pdf
21 лютого 2020 18:32
Електронний підпис
21 лютого 2020 18:32
Електронний підпис
21 лютого 2020 18:32
Баланс 2019.pdf
21 лютого 2020 18:31
Статут.PDF
21 лютого 2020 18:31
Паспорт Директора.PDF
21 лютого 2020 18:31
Ліцензія копія.PDF
21 лютого 2020 18:31
Довідки банк 20.02.pdf
21 лютого 2020 18:31
Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

21 лютого 2020 13:26
Електронний підпис
21 лютого 2020 13:26
Електронний підпис
21 лютого 2020 12:43
Тендерна пропозиція.pdf
21 лютого 2020 12:43
Щодо санкцій.pdf
21 лютого 2020 12:43
Щодо ліцензії.pdf
21 лютого 2020 12:43
Статут з описом.pdf
21 лютого 2020 12:43
Проект договору.pdf
21 лютого 2020 12:43
Лист-гарантія по ст 17.pdf
21 лютого 2020 12:43
Лист – згода.pdf
21 лютого 2020 12:43
Код доступу.pdf
21 лютого 2020 12:43
Довідка щодо ліцензії.pdf
21 лютого 2020 12:43
Довідка щодо довкілля.pdf
21 лютого 2020 12:43
Витяг ПДВ.pdf
21 лютого 2020 12:43
Баланс.pdf

Публічні документи

21 лютого 2020 16:09
Електронний підпис
21 лютого 2020 16:09
Електронний підпис
21 лютого 2020 10:35
12 Тендерна пропозиція .pdf
21 лютого 2020 10:35
Ф1. Баланс за 9 міс 2019.pdf
21 лютого 2020 10:35
4. Лист-гарантія ст 17.pdf
21 лютого 2020 10:35
14 Довідка чисті активи.pdf
21 лютого 2020 10:35
11 Проект Договору.pdf
21 лютого 2020 10:35
1. Реєстр документів ТП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРНЕРІНГ"

ТОВ "ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРНЕРІНГ"
#39726263
Переможець 3 330 412,20
UAH з ПДВ
11 березня 2020 15:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 березня 2020 15:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРНЕРІНГ"
#39726263
3 330 412,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 лютого 2021 17:08
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 13:38
ДУ №9 від 28.12.2020 р._Ернерінг (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2020 13:22
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 12:37
ДУ 8 24.12 (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2020 12:36
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 13:04
Додаткова_угода_№_7_від_21_12_2020_р_Ернерінг (1).pdf зміни до договору
22 грудня 2020 13:02
Електронний підпис зміни до договору
27 жовтня 2020 11:48
ДУ 6 Ернерінг 26.10 (зменш обсяг) (1).pdf зміни до договору
27 жовтня 2020 11:45
Електронний підпис зміни до договору
27 жовтня 2020 11:32
ДУ 5 Ернерінг 26.10. (збільш ціни) (1).pdf зміни до договору
27 жовтня 2020 11:32
Електронний підпис зміни до договору
02 вересня 2020 17:28
Додатки до ДУ №4 Ернерінг 31.08.2020 (1).pdf зміни до договору
02 вересня 2020 17:28
Електронний підпис зміни до договору
21 серпня 2020 16:18
ЕЕ Додатки до ДУ 3 21.08.2020 (1).pdf зміни до договору
21 серпня 2020 16:17
ПВЗ 3 ЕЕ 21.08.2020 (1).pdf зміни до договору
21 серпня 2020 16:17
Електронний підпис зміни до договору
31 липня 2020 10:53
Додатки до ДУ 2 30.07.2020 (1).pdf зміни до договору
31 липня 2020 10:53
ПВЗ 2 ЕЕ (1).pdf зміни до договору
31 липня 2020 10:53
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2020 15:00
Додатки (1).pdf зміни до договору
31 березня 2020 15:00
Електронний підпис укладений
31 березня 2020 14:48
договір 42 ЕЕ 2020 Ернерінг.pdf укладений
31 березня 2020 14:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 1 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» обрано, оскільки система не містить пункту, який відповідає суті внесених змін, однак відповідно до ст. 10 Закону передбачено публікацію повідомлення про внесення змін 1. Сторонами досягнуто згоду викласти Додаток № 1 до Заяви-приєднання, яка є Додатком № 1 до Договору, Додаток № 4 до Договору №42 від 30.03.2020 року, в новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 42
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись пунктом 1 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції, що діяла до 19.04.2020 року) відповідно до наказу Департаменту комунальної власності м. Києва від 13.04.2020 № 241 «Про закріплення майна комунальної власності територіальної громади міста Києва за комунальними підприємствами, що входять до складу комунальної корпорації «Київавтодор» у зв’язку на передачею майна (підземних пішохідних переходів, крім підземних пішохідних переходів на вул. Ушинського, бульв. Дружби Народів/вул. Чеська, бульв. Дружби Народів/провул. Академіка Філатова), відповідно до пункту 2.5 укладеного договору Сторонами досягнуто згоду зменшити вартість закупівлі на 1850658,78 грн (один мільйон вісімсот п`ятдесят тисяч шістсот п`ятдесят вісім гривень сімдесят вісім копійок) в тому числі ПДВ 308443,13 грн. та внести до Договору № 42 від 30.03.2020 року наступні зміни: 2. Викласти п.5.2. Договору у наступній редакції: 3. «5.2. Загальна вартість цього Договору становить 1233127,85 грн. (один мільйон двісті тридцять три тисячі сто двадцять сім гривень вісімдесят п’ять копійок), крім того ПДВ – 246625,57 грн. (двісті сорок шість тисяч шістсот двадцять п’ять гривень п’ятдесят сім копійок), разом з ПДВ – 1479753,42 грн. (один мільйон чотириста сімдесят дев`ять тисяч сімсот п’ятдесят три гривні сорок дві копійки).» 4. Викласти Додаток 1 до заяви приєднання до договору, яка є Додатком № 1 до Договору, у новій редакції, що додається. 5. Викласти Додаток 3 до договору у новій редакції, що додається. 6. Викласти Додаток 4 до договору у новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 42
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 7 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції, що діяла до 19.04.2020 року), постановою Національної комісії, що здійснює регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 11.07.2020 року № 1329, відповідно до пункту 14.10 укладеного договору у зв’язку із збільшенням тарифу на послуги з передачі електричної енергії на 0,08483 грн. без ПДВ, який є складовим ціни за електричну енергію, враховуючи ч. 3 ст. 631 Цивільного кодексу України Сторонами досягнуто згоду з 01.08.2020 року внести зміни до договору.
Номер договору про закупівлю: 42
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 2 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції, що діяла до 19.04.2020 року), експертними висновком №0-515 від 13.08.2020 року Черкаської торгово-промислової палати, відповідно до пункту п.14.8 укладеного договору у зв’язку із зміною ціни за одиницю товару на ринку не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі Сторонами досягнуто згоду збільшити ціну на товар та: 1. викласти Додаток № 2 до договору у новій редакції, що додається. 2. У зв’язку із збільшенням ціни зменшити обсяги закупівлі на 10 010 кВт/год та викласти Додаток № 3 до договору договору у новій редакції, що додається. 3. Викласти п.5.1. Договору у наступній редакції: «5.1. Ціна за 1 кВт*год електричної енергії за цим договором становить 1,588497 грн. (одна гривня 588497 копійок) без ПДВ, крім того ПДВ 0,317699 грн. (нуль гривень 317699 копійок), разом з ПДВ 1,906196 грн. (одна гривня 906196 копійок). Ціна Товару та цього Договору не включає вартість послуг з розподілу електричної енергії, технічного обслуговування, комерційного обліку. Вказані послуги оплачуються Споживачем самостійно.» 4. Викласти п.5.2. Договору у наступній редакції: «5.2. Загальна вартість цього Договору становить 1 233 126,61 грн. (один мільйон двісті тридцять три тисячі сто двадцять шість гривень шістдесят одна копійка), крім того ПДВ – 246 625,32 грн. (двісті сорок шість тисяч шістсот двадцять п’ять гривень тридцять дві копійки), разом з ПДВ – 1 479 751,93 грн. (один мільйон чотириста сімдесят дев’ять тисяч сімсот п’ятдесят одна гривня дев’яносто три копійок).»
Номер договору про закупівлю: 42
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 2 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції, що діяла до 19.04.2020 року), відповідно до пункту п.14.8 укладеного договору у зв’язку із зміною ціни за одиницю товару на ринку не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі Сторонами досягнуто згоду з 01.11.2020 року: 1. Збільшити ціну за 1 кВт/год спожитої електричної енергії та викласти Додаток № 2 до договору у новій редакції, що додається. 2. У зв’язку із збільшенням ціни зменшити обсяги закупівлі та викласти Додаток № 3 до договору договору у новій редакції, що додається. 3. Викласти п.5.1. Договору у наступній редакції: «5.1. Ціна за 1 кВт*год електричної енергії за цим договором становить 1,747346 грн. (одна гривня 747346 копійок) без ПДВ, крім того ПДВ 0,349469 грн. (нуль гривень 349469 копійок), разом з ПДВ 2,0968156 грн. (дві гривні 0968156 копійок). Ціна Товару та цього Договору не включає вартість послуг з розподілу електричної енергії, технічного обслуговування, комерційного обліку. Вказані послуги оплачуються Споживачем самостійно.» 4. Викласти п.5.2. Договору у наступній редакції: «5.2. Загальна вартість цього Договору становить 1 233 126,60 грн. (один мільйон двісті тридцять три тисячі сто двадцять шість гривень шістдесят копійок), крім того ПДВ – 246 625,32 грн. (двісті сорок шість тисяч шістсот двадцять п’ять гривень тридцять дві копійки), разом з ПДВ – 1 479 751,92 грн. (один мільйон чотириста сімдесят дев’ять тисяч сімсот п’ятдесят одна гривня дев’яносто дві копійки).»
Номер договору про закупівлю: 42
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 1 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції, що діяла до 19.04.2020 року), у зв’язку із зменшенням обсягів закупівлі електричної енергії, відповідно до пункту 2.5 укладеного договору Сторонами досягнуто згоду зменшити вартість закупівлі та внести до Договору № 42 від 30.03.2020 року наступні зміни: 1. У зв’язку із зменшенням обсягів закупівлі та викласти Додаток № 3 до договору договору у новій редакції, що додається. 2. Викласти п.5.2. Договору у наступній редакції: «5.2. Загальна вартість цього Договору становить 688 835,93 грн. (шістсот вісімдесят вісім тисяч вісімсот тридцять п’ять гривень дев’яносто три копійки), крім того ПДВ – 137 767,19 грн. (сто тридцять сім тисяч сімсот шістдесят сім гривень дев’ятнадцять копійок), разом з ПДВ – 826 603,12 грн. (вісімсот двадцять шість тисяч шістсот три гривні дванадцять копійок).»
Номер договору про закупівлю: 42
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 7 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції, що діяла до 19.04.2020 року), постановою Національної комісії, що здійснює регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 04.11.2020 року № 1998, відповідно до пункту 14.10 укладеного договору у зв’язку із збільшенням тарифу на послуги з передачі електричної енергії, який є складовим ціни за електричну енергію, враховуючи ч. З ст. 631 Цивільного кодексу України Сторонами досягнуто згоду з 01.12.2020 року внести зміни до Договору.
Номер договору про закупівлю: 42
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 1 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції, що діяла до 19.04.2020 року), відповідно до пункту 14.10 укладеного договору у зв’язку із зменшенням обсягів закупівлі Сторонами досягнуто згоду: 1. У зв’язку із збільшенням ціни зменшити обсяги закупівлі та викласти Додаток № 3 до договору договору у новій редакції, що додається. 2. Викласти п.5.2. Договору у наступній редакції: «5.2. Загальна вартість цього Договору становить 446 680,53 грн. (чотириста сорок шість тисяч шістсот вісімдесят гривень п’ятдесят три копійки), крім того ПДВ – 89 336,11 грн. (вісімдесят дев’ять тисяч триста тридцять шість гривень одинадцять копійок), разом з ПДВ – 536 016,64 грн. (п’ятсот тридцять шість тисяч шістнадцять гривень шістдесят чотири копійки).»
Номер договору про закупівлю: 42
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 8 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: подовженням дії договору про закупівлю на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, Сторонами досягнуто згоду: 1. Викласти п.3.1. Договору у наступній редакції: «3.1. Строк (термін) поставки електричної енергії до 31.01.2021 року. Місце поставки електричної енергії – об’єкти Споживача, перелік яких наведено у Додатку №1. При цьому обов‘язковою умовою для постачання електричної енергії на об‘єкти Споживача визначені в Додатку №4 є наявність в Споживача укладеного у встановленому порядку з оператором системи розподілу договору про надання послуг з розподілу, на підставі якого Споживач набуває право отримувати послуги з розподілу електричної енергії.» 2. Загальна сума договору за 2020 рік становить 536 016,64 грн. (п’ятсот тридцять шість тисяч шістнадцять гривень шістдесят чотири копійок) в т.ч. ПДВ 89 336,11 грн. (вісімдесят дев’ять тисяч триста тридцять шість гривень одинадцять копійок), сума цього договору з 01.01.2021 по 31.01.2021 не перевищує 20% загальної суми договору за 2020 рік та становить 107 203,09 грн. (сто сім тисяч двісті три гривні дев’ять копійок), в тому числі ПДВ 17 867,18 грн. (сімнадцять тисяч вісімсот шістдесят сім гривень вісімнадцять копійок). Усього за договором: 643 219,73 грн. (шістсот сорок три тисячі двісті дев’ятнадцять гривень сімдесят три копійки) в тому числі ПДВ 107 203,29 грн. (сто сім тисяч двісті три гривні двадцять дев’ять копійок). Викласти п.5.2. Договору у наступній редакції: «5.2. Загальна вартість цього Договору становить 536 016,44 грн. (п’ятсот тридцять шість тисяч шістнадцять гривень сорок чотири копійки), крім того ПДВ – 107 203,29 грн. (сто сім тисяч двісті три гривні двадцять дев’ять копійок), разом з ПДВ – 643 219,73 грн. (шістсот сорок три тисячі двісті дев’ятнадцять гривень сімдесят три копійок). 3. Викласти п. 15.1 Договору у наступній редакції: «Договір набирає чинності з дати підписання і діє до 31.01.2021 року». 4. Викласти Додаток № 3 до договору у новій редакції, що додається. 5. Виключити п.5.9. Договору. 6. Викласти Реквізити та юридичні адреси Сторін унаступній редакції: Споживач КП «Київблагоустрій» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) 03057, м. Київ, вул. Дегтярівська, 31, корп. 2 п/р IBAN: UA 29 322669 00000 26004300174657 філія - ГУ по м. Києву та Київській області АТ “ДЕРЖАВНИЙ ОЩАДНИЙ БАНК УКРАЇНИ” ТВБВ №10026/0179 КОД БАНКУ 322669 Код за ЄДРПОУ 26199708 ІПН 261997026596 Свідоцтво платника ПДВ №200111931 Телефон: +38(044)4893299 Постачальник Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕРНЕРІНГ» Місцезнаходження: 03022, м. Київ, пров. Василя Жуковського, будинок 15 Поточний рахунок: IBAN № UA763226690000026002300980337 Поточний рахунок зі спеціальним режимом використання: IBAN № UA463226690000026035300980337 в АТ «Ощадбанк» ЄДРПОУ 39726263 ІПН 397262626503 Сайт: ernering.com Ел. Пошта: ernareng@gmail.com Тел.: (044) 599-32-99
Номер договору про закупівлю: 42
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 березня 2020 — 31 січня 2021
Сума оплати за договором: 621 234,90
UAH (в тому числі ПДВ 103 539,15 UAH)