Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бензин, дизпаливо
Очікувана вартість
578 639,00 UAH
UA-2020-01-23-004968-a 8439298b9cb643e9955bef64b37e05f2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бордуляк Галина Ігорівна

+380324932106 cher.lik@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО"ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ЧЕРВОНОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01996869
Місцезнаходження: 80100, Україна , Львівська обл., місто Червоноград, вулиця Івасюка, 2
Контактна особа: Бордуляк Галина Ігорівна
+380324932106
cher.lik@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 січня 2020 17:35
Звернення за роз’ясненнями: до 28 січня 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 лютого 2020 19:00
Початок аукціону: 10 лютого 2020 15:01
Очікувана вартість: 578 639,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 893,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Під кількістю 2 найменування слід розуміти: Бензин А-92 – 19760 л. Дизпаливо – 2550 л.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 найменувань
Бензин, дизпаливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80100, Україна, Львівська область, м.Червоноград, вул. Івасюка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету, власні кошти від господарської діяльності (кошти НЗСУ) Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 січня 2020 19:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 січня 2020 17:36
Технічні вимоги.docx
23 січня 2020 17:36
Тендерна документація.docx
23 січня 2020 17:36
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-23-004968-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС", Код ЄДРПОУ:42524688
Дата подання: 15 лютого 2020 02:10
ВИМОГА:
керуючись ч. 1 ст. 30 Законом України «Про публічні закупівлі», –

ВИМАГАЮ:

1.Відхилити тендерну пропозицію Учасника ТОВ «КОНДОР ЛОГІСТИК» у закупівлі за ідентифікатором UA-2020-01-23-004968-a, з підстав, передбачених п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Перейти до розгляду наступної тендерної пропозиції з переліку Учасників, що вважається найбільш економічно вигідною з підстав, передбачених ч. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 лютого 2020 17:54
У відповідь на вашу вимогу повідомляємо, що умовами тендерної документації, а саме: ч.2 Розділу 5 Оцінка тендерної пропозиції передбачено, що:
Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасників, до яких застосовано санкції щодо здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб'єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно із Законом України "Про санкції" від 17 грудня 2017 року, Указом Президента України № 133/2017 від 15 травня 2017 року та рішенням РНБО України від 28 квітня 2017 року. Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015 року № 1147 “Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації”, замовник відхиляє тендерну пропозицію учасників, які у своїй пропозиції пропонують товар, що ввезений на митну територію України з 10 січня 2016 року та походить з Російської Федерації, згідно з Переліком товарів, заборонених до ввезення на митну територію України, що походять з Російської Федерації, який міститься у додатку до постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015 року № 1147. Надати у складі пропозиції лист-гарантію про дотримання у діяльності вищезазначеного законодавства.
Відповідно під час оцінки першої економічно вигідної пропозиції Учасник ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК надає у складі тендерної пропозиції, крім довідки з вих№ 1743 від 04.02.2020 року, ще Лист- гарантію з вих № 0735 від 04.02.2020 року, у якому міститься ввесь перелік санкційного законодавства, що вимагає Замовник, яке за словами Учасника на нього не поширюється.

Документи подані скаржником

12 лютого 2020 11:27
IMG_0002.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 лютого 2020 15:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК 501 707,40
UAH з ПДВ
445 486,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС" 501 975,00
UAH з ПДВ
445 753,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ" 526 835,00
UAH з ПДВ
526 835,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 лютого 2020 10:39
ДПС
17 лютого 2020 09:16
ліцензія
17 лютого 2020 09:16
переможець
17 лютого 2020 09:12
мвс
10 лютого 2020 16:21
оновлена цінова
06 лютого 2020 16:48
Електронний підпис
06 лютого 2020 13:42
ст 17.pdf
06 лютого 2020 13:42
Ліцензія.rar
06 лютого 2020 13:42
АЗС.pdf
06 лютого 2020 13:42
аналогічні 7 шт.PDF
06 лютого 2020 13:42
Інтеркард (оригінал).rar
06 лютого 2020 13:42
Інтеркард (копія).rar
06 лютого 2020 13:42
Вог.rar
06 лютого 2020 13:42
Установчі.rar
06 лютого 2020 13:42
контрагент ВОГ КАРД.PDF

Публічні документи

05 лютого 2020 21:23
Електронний підпис
05 лютого 2020 21:22
7. Довідка з ПУМБ 03.02.2020.pdf
05 лютого 2020 21:22
6. Серт+пасп, А-92, Мозирь.pdf
05 лютого 2020 21:22
5. Тендерна пропозиція.pdf
05 лютого 2020 21:22
5. Договор.pdf
05 лютого 2020 21:22
5. Довідки.pdf
05 лютого 2020 21:22
3. Договір_з_Укрпетроль.pdf
05 лютого 2020 21:22
2. Описи.pdf
05 лютого 2020 21:22
2. Ліцензія.pdf
05 лютого 2020 21:22
2. Відомості з ЄДРПОУ.pdf
05 лютого 2020 21:22
2. Витяг ПДВ копія.pdf
05 лютого 2020 21:22
2. Витяг акциз.pdf
05 лютого 2020 21:22
2. Витяг 27.01.2020.pdf
05 лютого 2020 21:22
2. Виписка.pdf
05 лютого 2020 21:22
1. Статут копия.pdf
05 лютого 2020 21:22
1. Рішення про ТОВ.pdf
05 лютого 2020 21:22
1. Рішення зміни адреси.pdf
05 лютого 2020 21:22
1. Наказ на директора.pdf

Публічні документи

07 лютого 2020 11:09
Електронний підпис
07 лютого 2020 11:09
проект договору.pdf
07 лютого 2020 11:09
3технічні вимоги.rar
07 лютого 2020 11:09
1тендерна пропозиція.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК

ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС"

ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК
#39046990
Переможець 445 486,20
UAH з ПДВ
14 лютого 2020 17:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 лютого 2020 17:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК
#39046990
445 486,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 січня 2021 16:42
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 10:42
угода з сумою бензин.pdf зміни до договору
13 січня 2021 10:36
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 13:00
угода на подовження терміну бензин 1.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 12:08
Електронний підпис укладений
06 березня 2020 10:36
підписаний контракт укладений
06 березня 2020 10:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч. 5 ст. 36 ЗУ"Про публічні закупівлі" дія договору про закупівлю може продовжуватись на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 050320
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч. 5 ст. 36 ЗУ"Про публічні закупівлі" дія договору про закупівлю може продовжуватись на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 050320
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 березня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 445 486,20
UAH (в тому числі ПДВ 74 247,70 UAH)
Причини розірвання договору: Розірвання договору в односторонньому порядку