Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони адміністративного будинку Антимонопольного комітету України)
Очікувана вартість
1 440 000,00 UAH
UA-2020-01-23-004933-a 68a0579d41e541f0ba69c9a887423638
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

КОСАРЬ НАТАЛІЯ ПАВЛІВНА

+380632263896 KOSAR@AMCU.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Антимонопольний комітет України
Код ЄДРПОУ: 00032767
Вебсайт: http://www.amc.gov.ua
Місцезнаходження: 03035, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ МИТРОПОЛИТА ВАСИЛЯ ЛИПКІВСЬКОГО, будинок 45
Контактна особа: КОСАРЬ НАТАЛІЯ ПАВЛІВНА
+380632263896
KOSAR@AMCU.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 січня 2020 17:33
Звернення за роз’ясненнями: до 30 січня 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 лютого 2020 20:00
Початок аукціону: 10 лютого 2020 15:43
Очікувана вартість: 1 440 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,69%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 40000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони адміністративного будинку Антимонопольного комітету України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03035, Україна, Київська область, Київ, Митрополита Василя Липківського, 45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг на підставі підписаного Акту Пiсляоплата 90 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 січня 2020 11:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2020 11:23
ТД охорона 2020.pdf
23 січня 2020 17:30
ОГОЛОШЕННЯ.docx
23 січня 2020 17:30
ТД охорона 2020.docx
24 січня 2020 11:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 січня 2020 17:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2020 11:23
ТД охорона 2020.pdf
23 січня 2020 17:30
ОГОЛОШЕННЯ.docx
23 січня 2020 17:30
ТД охорона 2020.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Транспорт реагування
Дата подання: 27 січня 2020 19:29
Дата відповіді: 30 січня 2020 16:57
В додатку №1 до Тендерної документації « ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПОДАЮТЬСЯ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ ВСТАНОВЛЕНИМ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ВИМОГАМ, ТА ІНШИМ ВИМОГАМ », в п.1.4 зазначено, Наявність обладнання та матеріально-технічної бази - підтверджується наданням довідки, складеній у довільній формі, в якій обов’язково учасник підтверджує наявність пульта охорони, транспорту реагування та двох одиниць радіоелектронних засобів. Запитання: яку кількість транспорту реагування повинен мати Учасник та чи повинні данні транспортні засоби відповідати вимогам наказу МВС України 18.04.2013 р. № 375 ? Якими документами Учасник повинен підтвердити наявність транспорту реагування?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник повинен підтвердити наявність не менше одного транспорту реагування.
Згідно з ч. 5 ст. 6 Закону України «Про охоронну діяльність» транспорт реагування суб'єкта охоронної діяльності є спеціальним транспортом і обладнується засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України (наказ МВС України від 18.04.2013 № 375).
Вимоги до документів, якими Учасник повинен підтвердити наявність транспорту реагування, зазначені у п.1.4. Додатку 1 до тендерної документації та у п. 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації
Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 28 січня 2020 19:55
Дата відповіді: 30 січня 2020 17:07
В додатку №1 до Тендерної документації « ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПОДАЮТЬСЯ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ ВСТАНОВЛЕНИМ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ВИМОГАМ, ТА ІНШИМ ВИМОГАМ », п.1.3 зазначено, що для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Учасник надає наступні документи: 1.3. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та які будуть залучені до виконання договору за результатами даної закупівлі - підтверджується наданням довідки, складеній у формі згідно з Додатком 2 до цієї Тендерної документації. По кожному працівнику, зазначеному у довідці, складеній у формі згідно з Додатком 2, учасник повинен надати: - довідку/інформацію в довільній формі або копію документу/довідки, виданого(ої) у 2019/2020 році та який(а) підтверджує проходження працівником обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду; - довідку/інформацію в довільній формі або копію документу/довідки, виданого(ої) у 2019/2020 році та який(а) підтверджує відсутність в працівника обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків; - довідку/інформацію в довільній формі або копію довідки, виданої у 2019/2020 році, про те, що працівник не має непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння злочинів. Запитання: Виходячи з вимог тендерної документації, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям щодо особового складу, Учасник може не надавати жодного підтверджуючого документу, які зазначені в ст.17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, а тому, чи достатньо Учаснику надати тільки довідки в довільній формі, що підприємство Учасник має охоронників , що відповідають всім критерія та які з успіхом виконають всі договірні обов’язки?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно з ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Згідно з ч.3 Загальних положень ЛІЦЕНЗІЙНИХ УМОВ провадження охоронної діяльності Ліцензіат зобов’язаний виконувати вимоги цих Ліцензійних умов, а здобувач ліцензії - їм відповідати. Тому учасник, отримавши ліцензію, несе відповідальність за свій персонал
Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 29 січня 2020 20:19
Дата відповіді: 30 січня 2020 17:08
В додатку №1 до Тендерної документації « ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПОДАЮТЬСЯ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ ВСТАНОВЛЕНИМ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ВИМОГАМ, ТА ІНШИМ ВИМОГАМ », в п.1.2 зазначено, що для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Учасник надає наступні документи : Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору – підтверджується наданням копії договору в повному обсязі, який повинен свідчити, що учасник має досвід виконання аналогічного договору, та підтверджуючого(их) документу(ів) щодо виконання цього договору (або копії видаткової накладної, або копії накладної, або копії акту). Аналогічним договором є договір з надання охоронних послуг учасником торгів. Запитання: Чи достатньо буде Учаснику надати любий договір по охороні любого об’єкту( ринку, кіоску, фермерського поля і тд.) з любою кількістю постів , з любим терміном надання послуг охорони (1-2 дні), без урахування особливостей та специфіки охорони на об’єкті Замовника та любою кількістю актів приймання-передачі виконаних робіт(послуг) наприклад за один перший місяць) ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно з ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Згідно з ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Замовник вимагає надання копії договору в повному обсязі з підтвердженням його виконання
обладнання
Дата подання: 30 січня 2020 07:09
Дата відповіді: 30 січня 2020 17:29
В додатку №6 до тендерної документації « ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ТА ІНШІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» в п.9 зазначено, Переможець торгів зобов’язаний за власний рахунок (у місячнийтермініз дня укладення договору на охорону) здійснити встановлення кнопок тривожного виклику та підключитиїхдо власного централізованого пульта охорони (моніторингової станції) тощо, забезпечуватиї х подальше технічнеобслуговування (ремонт) та реагування на тривожні виклики мобільними групами. Запитання: Які документи повинен надати Учасник під час подання тендерної пропозиції щодо підтвердження наявності власного централізованого пульта охорони (моніторинговоїстанції) та спроможності підключення та подальшого технічного обслуговування тревожних кнопок та наявність мобільних груп ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Наявність пульта охорони повинна бути підтверджена згідно з вимогами, зазначеними у п.1.4. Додатку 1 до тендерної документації. Згідно з ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Працівники
Дата подання: 30 січня 2020 18:38
Дата відповіді: 31 січня 2020 15:14
В додатку №2 до тендерної документації зазначений зразок довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, яка надана у вигляді таблиці. Четверта графа таблиці має назву: « Назва закінченого навчального закладу». Запитання: що необхідно зазначати Учаснику в четвертій графі таблиці додатку №2: назву всіх закінчених навчальних закладів ( середніх, вищих) або назву закінченого навчального закладу щодо здобуття кваліфікації охоронника відповідного розряду?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно з ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовником установлено кваліфікаційні критерії, одним з яких є наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. У ДОВІДЦІ ПРО НАЯВНІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ ВІДПОВІДНОЇ КВАЛІФІКАЦІЇ, ЯКІ МАЮТЬ НЕОБХІДНІ ЗНАННЯ ТА ДОСВІД (Додаток 2 до тендерної документації) у графі 4 таблиці учасник зазначає назву закінченого навчального закладу. За своїм бажанням учасник може зазначити більше ніж одну назву закінченого навчального закладу
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-23-004933-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЦЕНТР ФАХОВОЇ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ ТА ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ", Код ЄДРПОУ:36644957
Дата подання: 30 січня 2020 12:34
Кваліфікаційні критерії та вимоги
В додатку №1 до Тендерної документації « ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПОДАЮТЬСЯ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ ВСТАНОВЛЕНИМ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ВИМОГАМ, ТА ІНШИМ ВИМОГАМ », п.1.3 зазначено, що для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Учасник надає наступні документи: 1.3. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та які будуть залучені до виконання договору за результатами даної закупівлі - підтверджується наданням довідки, складеній у формі згідно з Додатком 2 до цієї Тендерної документації. По кожному працівнику, зазначеному у довідці, складеній у формі згідно з Додатком 2, учасник повинен надати: - довідку/інформацію в довільній формі або копію документу/довідки, виданого(ої) у 2019/2020 році та який(а) підтверджує проходження працівником обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду;
- довідку/інформацію в довільній формі або копію документу/довідки, виданого(ої) у 2019/2020 році та який(а) підтверджує відсутність в працівника обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків;
- довідку/інформацію в довільній формі або копію довідки, виданої у 2019/2020 році, про те, що працівник не має непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння злочинів.
Згідно ст.17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18.11.2015р. № 960, персонал охорони повинен обов’язково мати : - документи, які підтверджують проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду; - документ, який підтверджує, що такі особи не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів; - документ, що підтверджує відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків. Медичні довідки та медичні сертифікати мають термін дії.
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 6 листопада 1997 р. N 1238 « Про обов'язковий профілактичний наркологічний огляд і порядок його проведення», первинний профілактичний наркологічний огляд проводиться у
разі прийняття на роботу або перед початком іншої діяльності, а
періодичний - протягом трудової чи іншої діяльності. Для ряду професій та видів діяльності, зазначених у підпунктах 8, 9
переліку - профілактичний огляд проводиться один раз на три роки, інших категорій громадян – не менш як один раз на два роки. Таким чином, довідки про проходження профілактичного наркологічного огляду будуть дійсними датовані лютим 2017 року.
Також , відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 27 вересня 2000 р. № 1465 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 10 жовтня 2012 р. № 924), періодичність проведення профілактичних психіатричних оглядів, працівниками, які для виконання своїх професійних завдань і обов’язків повинні мати дозвіл на право придбання, зберігання, носіння, перевезення і використання зброї, спеціальних засобів індивідуального захисту та активної оборони, боєприпасів, вибухових речовин і матеріалів, має бути один раз на три роки. Таким чином, довідки видані працівникам в лютому 2017 року є дійсними.
Окрім цього, відповідно до Наказу МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ від 21.05.2007 за N 246
« Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій» { Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства охорони здоров'я N 107 ( z0359-12 ) від 14.02.2012 }, попередній (періодичні) медичний огляд працівників проводиться один раз на рік(тобто і строк дії довідки складає 1 рік).
Офіційно у довідки про несудимість терміну дії немає. На документі вказується тільки дата, за станом на яку, вказується що власник документа не притягався до кримінальної відповідальності. Ніяких згадок про те, що довідка буде недійсна через деякий час, немає. Однак згідно практики, як правило більшість українських організацій ,установ та підприємств ( враховуючи критерії обєктів , за якими оцінюється ступень ризику від провадження господарської діяльності у сфері охоронної діяльності) встановлюють свої, внутрішні, критерії до документів. І для довідки про несудимість для використання на території України, найчастіше, термін дії встановлюють рівним 30-ти календарних днів, для використання за межами України дійсна протягом 90 днів. Такий збільшений, у порівнянні з українським, період пояснюється тим, що терміни підготовки окремих документів для отримання ВНЖ можуть бути великими.
Таким чином, ми вважаємо вище зазначені вимоги в додатку №1 до Тендерної документації є дискримінаційними та не коректними з наступних підстав:
- Вказаний в тендерній документації термін дії довідок про проходження працівником обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду виданий 2019/2020 роках одразу ж звужує коло Учасників, хоча дійсність довідок , відповідно до чинного законодавства, може датуватись і лютим 2017 року;
- Вказаний в тендерній документації термін дії довідки яка підтверджує відсутність в працівника обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків є не коректною, так як кінцева дата дії даного документа може бути і в перших числах січня 2020 року, тобто не дійсною на момент подачі тендерної документації та може стати підставою щодо відхилення тендерної пропозиції;
- Вказаний в тендерній документації термін видачі довідки, про відсутність непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння злочину виданий у 2019/2020 роках має великий проміжок часу, а тому на момент подачі в межах тендерної пропозиції, інформація вказана в довідці датованій наприклад січнем 2019 року, може не відповідати дійсності.
З огляду на вище викладене, просимо внести зміни в додатку №1 до Тендерної документації, а саме вказати більш коректний термін дії медичних документів та довідки про відсутність судимості.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 січня 2020 15:38
Згідно з ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. У тендерній документації було визначено, що по кожному працівнику, зазначеному учасником у довідці, складеній по формі згідно з Додатком 2, учасник може надати довідки/інформацію в довільній формі про: проходження працівником обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, відсутність в працівника обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків та те, що працівник не має непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння злочинів

Документи

31 січня 2020 15:38
Протокол 31.01.2020.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-01-23-004933-a.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ЩИТ-1", Код ЄДРПОУ:36957425
Дата подання: 27 лютого 2020 14:55
Скарга на рішення Замовника про обрання переможцем торгів ПП «КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА»
ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем учасника ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА" (ЄДРПОУ 35900097), що затверджено Протоколом засідання тендерного комітету Антимонопольного комітету України щодо розгляду пропозиції учасника та прийняття рішення про визнання переможцем учасника від 17.02.2020 3. Зобов’язати Замовника завершити процедуру закупівлі відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 02 березня 2020 17:49
рішення від 02.03.2020 № 3889 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 02 березня 2020 17:49
рішення від 05.03.2020 № 4318.pdf
Дата публікації: 10 березня 2020 20:00
Номер скарги: UA-2020-01-23-004933-a.b3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ДП Скорпіон, Код ЄДРПОУ:30223497
Дата подання: 27 лютого 2020 19:22
Скарга на рішення Замовника про обрання переможцем торгів ПП "Комсервіс Безпека"
Просимо :1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати тендерний комітетАнтимонопольного комітету України скасувати своє рішення про визнання переможцем ПП «КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА» таприйняти рішення про відхилення тендерної пропозицій ПП «КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА» на підставі невідповідності вимогам тендерної документації. 3. Зобов’язати тендерний комітетАнтимонопольний комітет України продовжити процедуру закупівлі згідно чинного законодавства Україн
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 02 березня 2020 17:16
Рішення від 02.03.2020 № 3929 +Лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 02 березня 2020 17:16
Рішення від 05.03.2020 № 4320.pdf
Дата публікації: 10 березня 2020 20:01

Документи подані скаржником

27 лютого 2020 14:55
Скарга №307 від 27.02.2020.PDF
27 лютого 2020 14:55
ПРОТОКОЛ переможець.docx
27 лютого 2020 14:58
Електронний підпис

Документи подані замовником

03 березня 2020 12:35
Клопотання.pdf
05 березня 2020 10:57
Пояснення.pdf

Документи подані скаржником

27 лютого 2020 19:22
скарга на рішення
27 лютого 2020 19:22
лист ДФС
27 лютого 2020 19:22
лист федерації
27 лютого 2020 19:22
свідоцтво ТЗ
27 лютого 2020 19:22
платіжне доручення
27 лютого 2020 19:22
Протокол

Документи подані замовником

03 березня 2020 12:36
Клопотання.pdf
05 березня 2020 10:58
Пояснення.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 лютого 2020 16:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА" 1 022 284,80
UAH з ПДВ
793 152,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "А К Б С Е Р В І С" 1 145 664,00
UAH з ПДВ
800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЩИТ-1" 1 160 205,12
UAH з ПДВ
859 101,12
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПІДРОЗДІЛ ЕКОНОМІЧНОЇ ТА ПРАВОВОЇ БЕЗПЕКИ "БЕРКУТ" 1 372 600,00
UAH з ПДВ
859 248,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВЕКТОР ЛТД" 1 380 000,00
UAH з ПДВ
866 592,00
UAH з ПДВ
Документи
ДП Скорпіон 1 436 486,40
UAH з ПДВ
881 280,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Атлант 1 424 589,12
UAH з ПДВ
1 377 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 лютого 2020 16:28
довідка.pdf
18 лютого 2020 16:09
Електронний підпис
18 лютого 2020 15:13
тендерна пропозиція.pdf
18 лютого 2020 15:13
лист-гарантія.pdf
18 лютого 2020 15:13
ДПІ КСБ 19.02.2020.pdf
18 лютого 2020 15:13
Dovidka_20042597610170834306.pdf.p7s
18 лютого 2020 15:13
Dovidka_20042597610170834306.pdf
11 лютого 2020 16:32
Електронний підпис
07 лютого 2020 16:02
Електронний підпис
07 лютого 2020 15:12
Лист НБУ по ліцензії.pdf
07 лютого 2020 15:12
Свідоцтва охоронників.rar
07 лютого 2020 15:12
Пропозиція.pdf
07 лютого 2020 15:12
Проект договору.pdf
07 лютого 2020 15:12
Довідки охоронників.rar
07 лютого 2020 15:12
Довідка Ст. 17.pdf
07 лютого 2020 15:12
Довідка санкції.pdf
07 лютого 2020 15:12
8.4. Договір КМПБ №2.pdf
07 лютого 2020 15:12
8.3. Лист-відгук 469-В.pdf
07 лютого 2020 15:12
5.7. Алет-9_РЭ_ru.pdf
07 лютого 2020 15:12
5.6 Алет-9 видаткові.pdf
07 лютого 2020 15:12
5.5. Оснащення GPS авто.pdf
07 лютого 2020 15:12
5.2.. Видаткові накладні.pdf
07 лютого 2020 15:12
5.1. Видаткові накладні.pdf
07 лютого 2020 15:12
5. Довідка МТБ.pdf
07 лютого 2020 15:12
2.4. Протокол - АМКУ.pdf

Публічні документи

08 лютого 2020 13:33
Ліцензія завірена.zip
08 лютого 2020 13:33
Гарантия 16634.zip
08 лютого 2020 13:30
ФОТО АВТО.pdf
08 лютого 2020 13:30
ТЕНДЕРТА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
08 лютого 2020 13:30
СТАТУТ .pdf
08 лютого 2020 13:30
Свідоцтво7.pdf
08 лютого 2020 13:30
Свідоцтво6.pdf
08 лютого 2020 13:30
Свідоцтво5.pdf
08 лютого 2020 13:30
Свідоцтво4.pdf
08 лютого 2020 13:30
Свідоцтво3.pdf
08 лютого 2020 13:30
Свідоцтво2.pdf
08 лютого 2020 13:30
Свідоцтво1.pdf
08 лютого 2020 13:30
Свідоцтво.pdf
08 лютого 2020 13:29
Копія ліцензії.pdf
08 лютого 2020 13:29
Копія виписки з ЄДР.pdf

Публічні документи

07 лютого 2020 19:48
Електронний підпис
07 лютого 2020 19:47
фото форменого одягу.PDF
07 лютого 2020 19:47
фото автомобілів.PDF
07 лютого 2020 19:47
Уповноваж на підпис.pdf
07 лютого 2020 19:47
Тех якіс характер.pdf
07 лютого 2020 19:47
Тендерна пропозиція.pdf
07 лютого 2020 19:47
Статут_2020.pdf
07 лютого 2020 19:47
МЕД_ 20 осіб.PDF
07 лютого 2020 19:47
копія ліцензії щит.PDF
07 лютого 2020 19:47
дозвіл на Шкоду.PDF
07 лютого 2020 19:46
дозвіл на Ситроен.PDF
07 лютого 2020 19:46
Довыдки МВС -20.PDF
07 лютого 2020 19:46
Довідка санкції.pdf
07 лютого 2020 19:46
Довідка МТБ.pdf
07 лютого 2020 19:46
Витяг з ЄДР 24.01.20.PDF
07 лютого 2020 19:46
видаткова маячок.pdf
07 лютого 2020 19:46
Рейтинг.zip
07 лютого 2020 19:46
Рейтинг_Скан.pdf
07 лютого 2020 19:46
Лiцензiя.zip
07 лютого 2020 19:46
Ліцензія_скан.pdf
07 лютого 2020 19:46
Довiренiсть_Рижий.zip
07 лютого 2020 19:46
Довіреність_скан.pdf
07 лютого 2020 19:46
Гарантия_485.zip

Публічні документи

07 лютого 2020 15:18
статуту.pdf
07 лютого 2020 15:18
рішення.pdf
07 лютого 2020 15:18
опис.pdf
07 лютого 2020 15:18
наказ.pdf
07 лютого 2020 15:18
виписка.pdf

Публічні документи

07 лютого 2020 23:55
Електронний підпис
07 лютого 2020 23:52
Страхова гарантія.pdf
07 лютого 2020 23:52
Стовпяцька.pdf
07 лютого 2020 23:52
Статуту 2019.pdf
07 лютого 2020 23:52
Скан директор.pdf
07 лютого 2020 23:52
Система контролю.pdf
07 лютого 2020 23:52
Радіозвязок.pdf
07 лютого 2020 23:52
Радіозвязок 2.pdf
07 лютого 2020 23:52
протокол Мельник нот.pdf
07 лютого 2020 23:52
Пістунов.pdf
07 лютого 2020 23:52
Щербаков.pdf
07 лютого 2020 23:52
Некрасов.pdf
07 лютого 2020 23:52
Чернюк.pdf
07 лютого 2020 23:52
НАКЛАДНІ.pdf
07 лютого 2020 23:51
Червінський.pdf
07 лютого 2020 23:51
Наказ.pdf
07 лютого 2020 23:51
Мартинов.pdf
07 лютого 2020 23:51
До реагування.pdf
07 лютого 2020 23:51
Ільченко.pdf
07 лютого 2020 23:51
Гуцал.pdf
07 лютого 2020 23:51
Долгачов.pdf
07 лютого 2020 23:51
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
07 лютого 2020 23:51
Витяг з реєстру.pdf
07 лютого 2020 23:51
Договор реагування.pdf
07 лютого 2020 23:51
Виписка.pdf
07 лютого 2020 23:51
ДОВІДКИ.pdf
07 лютого 2020 23:51
Бондар.pdf
07 лютого 2020 23:51
Довідка Прозоро.pdf
07 лютого 2020 23:51
Аширова.pdf
07 лютого 2020 23:51
Акти.pdf
07 лютого 2020 23:51
Довідка капітал.pdf

Публічні документи

07 лютого 2020 22:21
Електронний підпис
07 лютого 2020 22:18
фото службові авто.pdf
07 лютого 2020 22:18
Троян.pdf
07 лютого 2020 22:18
Транспорт реагування.pdf
07 лютого 2020 22:18
Тітаренко.pdf
07 лютого 2020 22:18
Тендерна пропозиція.pdf
07 лютого 2020 22:18
Статут ПП Атлант.pdf
07 лютого 2020 22:18
Рішення засновника.pdf
07 лютого 2020 22:18
РАДІОЗВЯЗОК.pdf
07 лютого 2020 22:18
Протокол праця.pdf
07 лютого 2020 22:18
Проект договору.pdf
07 лютого 2020 22:17
Пожежна безпека.pdf
07 лютого 2020 22:17
опис до статуту.pdf
07 лютого 2020 22:17
Наказ пожен безпека.pdf
07 лютого 2020 22:17
Наказ на директора.pdf
07 лютого 2020 22:17
Ліцензія діюча.pdf
07 лютого 2020 22:17
лист-згода на обробку.pdf
07 лютого 2020 22:17
Липка.pdf
07 лютого 2020 22:17
Кухаренко.pdf
07 лютого 2020 22:17
Кондратенко.pdf
07 лютого 2020 22:17
Козлов.pdf
07 лютого 2020 22:17
Інформація.pdf
07 лютого 2020 22:17
Журба В.pdf
07 лютого 2020 22:17
договор оренди.pdf
07 лютого 2020 22:17
ДОВІРЕНІСТЬ.pdf
07 лютого 2020 22:17
довідка-згода.pdf
07 лютого 2020 22:17
довідка службові авто.pdf
07 лютого 2020 22:17
довідка резерв.pdf
07 лютого 2020 22:17
довідка охорона праці.pdf
07 лютого 2020 22:17
довідка не платник.pdf
07 лютого 2020 22:17
довідка не банкрут.pdf
07 лютого 2020 22:17
довідка капітал.pdf
07 лютого 2020 22:16
довідка довкілля.pdf
07 лютого 2020 22:16
Довідка Банк.pdf
07 лютого 2020 22:16
Довідка 1.pdf
07 лютого 2020 22:16
Довбенко.pdf
07 лютого 2020 22:16
Гарашов.pdf
07 лютого 2020 22:16
Власко.pdf
07 лютого 2020 22:16
Витяг з ЄДРЮФПРФ.pdf
07 лютого 2020 22:16
RE_.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА"

ТОВ "А К Б С Е Р В І С"

ТОВ "ЩИТ-1"

ТОВ "ПІДРОЗДІЛ ЕКОНОМІЧНОЇ ТА ПРАВОВОЇ БЕЗПЕКИ "БЕРКУТ"

ТОВ "ВЕКТОР ЛТД"

ДП Скорпіон

ПП Атлант

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА"
#35900097
Переможець 793 152,00
UAH з ПДВ
17 лютого 2020 17:50

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 лютого 2020 17:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА"
#35900097
793 152,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 квітня 2021 17:01
Електронний підпис зміни до договору
11 лютого 2021 16:06
ДУ №4 Охорона 11.02 (1).pdf зміни до договору
11 лютого 2021 16:04
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 13:44
ДУ 3 від 30.12.20 до Договору 23 (1).pdf зміни до договору
31 грудня 2020 13:44
Електронний підпис зміни до договору
20 серпня 2020 16:49
Охорона Додаткова угода №2 20.08.2020 (1).pdf зміни до договору
20 серпня 2020 16:49
Електронний підпис зміни до договору
13 березня 2020 16:08
ПОВІДОМЛЕННЯ (1).docx зміни до договору
13 березня 2020 16:07
Додаткова угода 1 (1).pdf зміни до договору
13 березня 2020 16:07
Електронний підпис укладений
11 березня 2020 14:56
Договір 23.pdf укладений
11 березня 2020 14:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 3.1 Розділу 3. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викладено у новій редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 767 232,00 грн. (сімсот шістдесят сім тисяч двісті тридцять дві грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ – 127 872,00 грн., з яких: - 693784,74‬ грн. за рахунок коштів загального фонду державного бюджету; - 73447,26 грн. за рахунок коштів, які надійдуть на рахунок Комітету, як відновлення касових видатків від орендарів службових приміщень в будинку.». п. 5.1 Розділу 5. «ПОРЯДОК НАДАННЯ ПОСЛУГ» викладено у новій редакції: «5.1. Строк надання послуг – з 11 березня 2020 року по 31 грудня 2020 року.». Додаток 3 до Договору викладено в новій редакції (1 послуга (14 208 люд.-год.))
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів Виконавця у розділі 14 "МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН"
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до частини 5 та пункту 8 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 30.03.2020 № 540-ІХ) (далі- Закон), статей 651, 653 та 654 Цивільного кодексу України та пункту 11.2. Договору № 23 від 11.03.2020 року (далі - Договір) Сторони вирішели продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року в обсязі, що не перевишує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі: 153 446,40 грн (сто п’ятдесят три тисячі чотириста сорок шість гривень, 40 коп.). Строк дії Договору до 31.03.2021.
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
11 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З метою забезпечення сталої роботи комітету, керуючись частиною п’ятою, пунктом восьмим частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 30.03.2020 № 540-ІХ) та з урахуванням додаткової угоди № 3 до Договору.
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 березня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 920 160,00
UAH (в тому числі ПДВ 153 360,00 UAH)