Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (Ноутбук, мишка, принтер, картридж,мережевий фільтр)
Очікувана вартість
262 000,00 UAH
UA-2020-01-23-004841-a 9a9041331c7d41dcbbc982fdd411e3a2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Грушинець

+380974145917 oleksiivna409@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Маневицька центральна районна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 01983186
Місцезнаходження: 44601, Україна , Волинська обл., Маневицький район,, смт. Маневичі, ВУЛИЦЯ НЕЗАЛЕЖНОСТІ,1
Контактна особа: Тетяна Грушинець
+380974145917
oleksiivna409@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 січня 2020 17:17
Звернення за роз’ясненнями: до 28 січня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 лютого 2020 18:00
Початок аукціону: 10 лютого 2020 11:43
Очікувана вартість: 262 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 620,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
80 штуки
Машини для обробки даних (Ноутбук, мишка, принтер, картридж,мережевий фільтр)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44601, Україна, Волинська область, Маневичі, вул. Незалежності, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 січня 2020 16:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 січня 2020 16:35
КОМПЮТЕРИ.docx
23 січня 2020 17:17
TD комп'ютери.docx
27 січня 2020 16:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 січня 2020 17:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 січня 2020 16:35
КОМПЮТЕРИ.docx
23 січня 2020 17:17
TD комп'ютери.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Програмне забезпечення
Дата подання: 23 січня 2020 17:37
Дата відповіді: 27 січня 2020 09:18
Шановний замовник. У вас ніде в технічній документації не вказано про програмен забезпечення до ноутбука, хоча по тексту тендерної документації ви неодноразово вказуєте на те, що ПЗ повинно бути
Відповідь: Ми вносимо зміни в тендерну документацію. Програмне забезпечення не передбачено.
Невідповідність технічного завдання
Дата подання: 23 січня 2020 17:39
Дата відповіді: 27 січня 2020 09:19
Шановний замовник. Ви вимагаєте наступне "учасник гарантує якість товару, що поставляється, за умови виконання Покупцем правил зберігання та експлуатації, на системні блоки та монітори протягом 24 місяців;", хоча плануєте закупити зовсім іншу техніку, з гарантією від виробника 12 місяців. Прохання виправити дану неточність
Відповідь: Технічні помилки в тендерній документації будуть виправлені.Дякуємо.
Еквівалент.
Дата подання: 23 січня 2020 17:50
Дата відповіді: 27 січня 2020 09:20
Шановний замовник! Як (по яким характеристикам), Вами буде оцінюватись еквівалент для : "CanonLBP6030B+картридж". Адже не розписано жодних вимог крім моделі принтеру. Дякуємо.
Відповідь: Доповнення до технічної документації будуть внесені.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 січня 2020 08:50
Дата відповіді: 27 січня 2020 16:43
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так, або "еквівалент" звучить в документації.
Допускаємо до участі в закупівлі ФОП не платників ПДВ, в самому оголошенні вказана вартість з ПДВ, тому розглядатиме пропозицію з найменшою ціною, яку формує сама система.
Наявність блокування друку. Підтвердження офіційного ввозу в Україну.
Дата подання: 28 січня 2020 12:07
Дата відповіді: 28 січня 2020 15:22
Шановний Замовнику, прошу повідомити: 1) Чи є для Вас важливим критерієм, відсутність блокування друку після перезаправки картриджу без заміни чіпу або без втручання в програмне забезпечення пристрою? 2) Оскільки останнім часом з'явилися пропозиції принтерів нелегально ввезених в Україну, прошу повідомити, Чи є для Вас важливим критерієм, наявність підтвердження, що товар офіційно ввезений на територію України згідно чинного законодавства України, з підтримкою офіційної гарантії від виробника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Принтер Canoni-SENSYS LBP6030B або еквівалент є нечіпований, тому еквівалент до даного принтера будемо розглядати теж нечіпований.
Якість товару повинна відповідати вимогам згідно технічних (якісних) умов предмета закупівлі.
Щодо плотності паперу
Дата подання: 28 січня 2020 15:30
Дата відповіді: 28 січня 2020 16:31
Шановний Замовнику, прошу повідомити, Чи підійде Вам принтер, який використовує для друку папір плотністю 60~105 г/м?
Відповідь: Принтер Canoni-SENSYS LBP6030B або еквівалент повинен відповідати вимогам зазначеним в технічних (якісних) умовах предмету закупівлі тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-23-004841-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ", Код ЄДРПОУ:40750285
Дата подання: 13 лютого 2020 09:23
Оскарження рішення про дискваліфікацію
Шановний Замовник, звертаємо Вашу увагу на те, що в технічних та якісних вимогах до предмету закупівлі Замовник жодним чином не згадує про чіпованність або не чіпованість витратних матеріалів принтера. В технічних та якісних вимогах, вказані параметри, за якими надана Учасником модель принтера буде вважатися ЕКВІВАЛЕНТОМ. Це роздільна здатність друку, тип друку, формат папера, щвидкість друку, та інше, що НЕ ВКЛЮЧАЮТЬ вимогу до чіпованості картриджа до принтера. Тому, вважаємо причину дискваліфікації - не відповідність технічним та якісним вимогам до предмету закупівлі - НЕ ОБГРУНТОВАНОЮ. Радимо Вам переглянути рішення про дискваліфікацію, в іншому випадку ми будемо вимушені звернутися до Антимонопольного комітету України для зихисту своїх інтересів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 лютого 2020 17:20
Шановний учасник!Згідно додатку 4 та пункту 3 нашої тендерної документації ви нам надали принтер, який не відповідає технічним (якісним) умовам предмету закупівлі. Принтер Canon i-SENSYS LBP6030B або еквівалент, тобто це одна з вимог до характеристик товару , яка зазначає що модель повинна бути Canon i-SENSYS LBP6030B або така сама по характеристикам, або з покращеними характеристиками. Згідно цієї вимоги ви запропонували нам «Лазерний принтер HP LaserJet 107a (4ZB77A)», який має максимальну роздільну здатність друку 1200х1200dpi, а не 2400х600, що є гіршим показником. Вихід першої чорно-білої сторінки HP LaserJet 107a (4ZB77A) – 8,3 сек., а Canon i-SENSYS LBP6030B – 7,8 сек. – це також є гіршим показником. Ресурс катриджа HP LaserJet 107a (4ZB77A) менший на 600 сторінок ніж у Canon i-SENSYS LBP6030B – це також гірший показник.
Отже принтер HP LaserJet 107a (4ZB77A) не може вважатися ЕКВІВАЛЕНТОМ.
Наш медичний заклад є неприбутковим комерційним підприємством і нам економічно невигідно збільшувати витрати на заправку катриджів.

Номер вимоги: UA-2020-01-23-004841-a.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ПАВЛОВА ІРИНА ЮРІЇВНА", Код ЄДРПОУ:3310718468
Дата подання: 18 лютого 2020 02:10
Коментар до оскарження рішення про дискваліфікацію
Просимо розглянути наш коментар при розгляді пропозицій учанисників тендера, та при розгляді оскарження рішення про дискваліфікацію.
Просимо звернути увагу, що ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" ,
1) Надали Принтер який не відповідає ТЕХНІЧНИМ (ЯКІСНИМ) УМОВАМ ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ, згідно додатку 4 тендерної документації та пункту 3, замовник зазначає "Принтер Canon i- SENSYSLBP6030B або еквівалент" , тобто це одна з вимог до характеристик товару, яка зазанчає що, модель повина бути Canon i-SENSYSLBP6030B або така сама по характеристикам, або з покращеними характеристиками. Згідно цієї вимоги, Учасник запропонував "Лазерный принтер HP LaserJet 107a (4ZB77A)" , який має Максимальну роздільна здатність друку 1200x1200 dpi , а не 2400 x 600 що є гіршим показником, також Вихід першої чорно- білої сторінки HP LaserJet M107a має нижчу за Canon i- SENSYSLBP6030B, а саме 8.3 сек коли Canon i-SENSYSLBP6030B має 7,8 сек. Також Ресурс чорного картриджа менший на 600 сторінок ніж у Canon i-SENSYSLBP6030B.
Але ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ”, написав вымогу “оскарження рішення про дискваліфікацію” , де зазаначеє: "В технічних та якісних вимогах, вказані параметри, за якими надана Учасником модель принтера буде вважатися ЕКВІВАЛЕНТОМ. Це роздільна здатність друку, тип друку, формат папера, щвидкість друку, та інше, що НЕ ВКЛЮЧАЮТЬ вимогу до чіпованості картриджа до принтера." також він зазначає "Радимо Вам переглянути рішення про дискваліфікацію, в іншому випадку ми будемо вимушені звернутися до Антимонопольного комітету України для зихисту своїх інтересів."
Так як учасник здійснує тиск на замовника, та затримує процес кваліфікації для всіх учасників, просимо звергнути увагу на наш коментар:
Поперше, в вказаних парметрах, зазначено "Роздільна здатність принтера/БФП · 2400 x 600 точек / дюйм с автоматическим улучшением изображения" Згідно цієї вимоги, Учасник запропонував "Лазерный принтер HP LaserJet 107a (4ZB77A)" , який має Максимальну роздільна здатність друку 1200x1200 dpi , а
не 2400 x 600 що є гіршим показником.
Подруге, Згідно тендерної документації учасник повинен надати "довідку в довільній формі, яка свідчить про те що технічні та якісні характеристики предмета закупівлі передбачають застосування заходів із захисту довкілля." цей документ відсутній.
Для уникнення довгих переговорів, просимо звернути увагу на ці два пункта, яких достатньо для дискваліфікації учасника, навіть з його коменторем про вказані параметри.
Також просимо при розгляді пропозиції Фізична особа-підприємець ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ, звернути увагу на наступне:
1) Згідно тендерної документації учасник повинен надати "інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (Додаток 2) а саме: "3.1. Лист- відгук від організації (підприємства) , що підтверджує досвід виконання . 3.2. Копія виконаного аналогічного договору на поставку персональних комп’ютерів", в пропозиції Фізична особа- підприємець ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ немає аналогічного договору на поставку персональних комп’ютерів.
2) Згідно тендерної документації учасник повинен надати "довідку в довільній формі, яка свідчить про те що технічні та якісні характеристики предмета закупівлі передбачають застосування заходів із захисту довкілля." цей документ відсутній.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 лютого 2020 09:44
Осадчий Ю.Г. пропонує принтер Canon LBP6030B+ картридж; Canon725 оригінал, а не HP LazerJet 107a, який Ви коментуєте.
Номер вимоги: UA-2020-01-23-004841-a.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ПАВЛОВА ІРИНА ЮРІЇВНА", Код ЄДРПОУ:3310718468
Дата подання: 17 лютого 2020 13:49
Оскарження рішення про визначення переможця
Шановний Замовник, звертаємо вашу увагу що визначений переможець закупівлі ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ, повинен бути дискваліфікован згідно наступного:

Поперше, Згідно тендерної документації до закупівлі, додатку 2 "ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ" пункту 1 "1.Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів." учасник повинен надати" підпункуту 3.2 "3.2. Копія виконаного аналогічного договору на поставку персональних комп’ютерів". Згідно цих пунктів учасник запувлі повинен надати наступні документи у складі своєї пропозиції. Просимо звернути увагу що у складі пропозиції учасника ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ немає аналогічного договру на поставку персональних комп’ютерів, згідно цього учасник повинен бути діскваліфікован.


Подруге, Згідно тендерної документації до закупівлі, пункту "IIІ. Інструкція з підготовки та подання тендерної пропозиції" а саме "Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції" підпункт 11 "довідку в довільній формі, яка свідчить про те що технічні та якісні характеристики предмета закупівлі передбачають застосування заходів із захисту довкілля." Згідно цих пунктів учасник закупівлі повинен надати наступні документи у складі своєї пропозиції. Просимо звернути увагу що у складі пропозиції учасника ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ немає довідки, згідно цього учасник повинен бути діскваліфікован.

Згідно вищезазначеного просимо дискваліфікувати Фізична особа-підприємець ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 лютого 2020 18:58
Шановний Учасник!Переможець відкритих торгів ФОП ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ надав нам в переліку тендерних пропозицій документи, а саме:
копія виконаного аналогічного договору на поставку персональних комп’ютерів (ноутбуків);
технічні та якісні характеристики предмета закупівлі які передбачають застосування заходів із захисту довкілля.
Номер вимоги: UA-2020-01-23-004841-a.a5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ", Код ЄДРПОУ:40750285
Дата подання: 17 лютого 2020 14:11
Не підтверджена якість товару
Звертаємо увагу Замовника на те, що у складі своєї пропозиції Учасник Фізична особа-підприємець ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ надає Декларацію про відповідність та Сертифікат відповідності на МОНІТОРИ тм ACER, що жодним чином не відноситься до ноутбуків тм ACER, які Учасник пропонує до постачання. Таким чином, просимо дискваліфікувати пропозицію Учасника Фізична особа-підприємець ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ, як таку, що не відповідає якісним вимогам закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 лютого 2020 19:22
Шановний Учасник! Переможець процедури відкритих торгів додатково надав сертифікат відповідності на компютери (ноутбуки) ТМ ACER.
Номер вимоги: UA-2020-01-23-004841-a.a6
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ПАВЛОВА ІРИНА ЮРІЇВНА", Код ЄДРПОУ:3310718468
Дата подання: 17 лютого 2020 19:14
Оскарження рішення про визначення переможця ч2.

Шановний Замовник, надаємо відповідь стасовно відхилення вимоги щодо оскарження рішення про визначення переможця;

в тендерной документації учасника ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ, немає аналогічного договуру на поставку ПЕРСОНАЛЬНИХ КОМП’ЮТЕРІВ (ноутбуків), тільки договора на картриджи та принтери.

Подруге, в складі тендерной документації учасника ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ, немає довідки в довільній формі, яка свідчить про те що технічні та якісні характеристики предмета закупівлі передбачають застосування заходів із захисту довкілля.

Також в складі тендерной документації учасника ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ, надає Декларацію про відповідність та Сертифікат відповідності на МОНІТОРИ тм ACER, що жодним чином не відноситься до ноутбуків тм ACER, які Учасник пропонує до постачання. Таким чином, просимо дискваліфікувати пропозицію Учасника Фізична особа-підприємець ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ, як таку, що не відповідає якісним вимогам закупівлі.

Просимо дискваліфікувати учасника ФОП ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ.



Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 лютого 2020 20:36
Шановний Учасник!
Переможець процедури відкритих торгів ДОДАТКОВО надав документи:
1)копія виконаного аналогічного договору на поставку персональних комп'ютерів (ноутбуків);
2)довідку технічних та якісних характеристик предмета закупівлі , які передбачають застосування заходів із захисту довкілля;
3)сертифікат відповідності на комп'ютери (ноутбуки) ТМ ACER.
Номер вимоги: UA-2020-01-23-004841-a.b7
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ПАВЛОВА ІРИНА ЮРІЇВНА", Код ЄДРПОУ:3310718468
Дата подання: 18 лютого 2020 14:42
Оскарження визначення переможця!
Шановний Замовник! Надаємо відповідь стасовно відхилення вимоги щодо оскарження рішення про визначення переможця:

1) В тендерной документації учасника ФОП "ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ", немає аналогічного договуру на поставку ПЕРСОНАЛЬНИХ КОМП’ЮТЕРІВ (ноутбуків), тільки договори на картриджі та принтери.

2) По друге, у складі тендерної документації участника ФОП "ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ", немає довідки в довільній формі, яка свідчить про те що технічні та якісні характеристики предмета закупівлі передбачають застосування заходів із захисту довкілля.

3) По третє, у складі тендерной документації учасник - ФОП "ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ", надає Декларацію про відповідність та Сертифікат відповідності на МОНІТОРИ тм ACER, що жодним чином не відноситься до ноутбуків тм ACER, які Учасник пропонує до постачання.

4) Згідно Додатку 4 ("ТЕХНІЧНІ (ЯКІСНІ)УМОВИ ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ") до тендерної документації, пункт 1 ("Екран 15.6" TN + film (1366x768) WXGA HD, глянцевий з покриттям проти відблиску"). ФОП "ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ" подав Ноутбук Acer Aspire 3 A315-34-P24N (NX.HE3EU.03A) який має МАТОВИЙ єкран, НЕ глянцевий, що є також помилкою.

5) Також згідно Додатку 4 ("ТЕХНІЧНІ (ЯКІСНІ)УМОВИ ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ") до тендерної документації:- "У разі якщо Учасником пропонується еквівалент Товару, то він повинен бути не гіршим за технічні та якісні характеристики, які вимагаються Замовником. Учасник у складі пропозиції надає документ (порівняльну таблицю) з детальними технічними характеристиками запропонованого товару.". ФОП "ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ" НЕ НАДАВ порівняльню таблцю яка вимагалася у разі подання еквіваленту.

6) Згідно загальних положень до тендерної документаціїї, пункту 5(Оцінка тендерної пропозиції), п.п. 1 (Відхилення тендерних пропозицій): "Тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі: тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.", тому просимо дискваліфікувати пропозицію Учасника Фізична особа-підприємець "ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ", як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям.

7) Також згідно закону " Про публічні закупівлі", всі документи які вимагаються у тендерній документації, повинні бути завантажені до складу тендерної пропозиції перед розкриттям на єлектронний майданчик, ні в якому разі НЕ на електронну пошту Замовника, та ні в якому разі НЕ після розкриття.

Шановний замовник! Просимо не ігнорувати наші вимоги та не надавати не аргументовані відповіді, тому як всі вимоги ми надаємо згідно: закону "Про Публічні закупівлі" та згідно кваліфікаційних критеріїв до закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 лютого 2020 22:12
Шановний Учасник!Тендерну пропозицію ФОП Осадчий Юрій Григорович було дискваліфіковано.
Номер вимоги: UA-2020-01-23-004841-a.b8
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ПАВЛОВА ІРИНА ЮРІЇВНА", Код ЄДРПОУ:3310718468
Дата подання: 21 лютого 2020 11:49
Оскарження рішення про дискваліфікацію
Шановний замовник, просимо розглянути пропозицію ФОП Павалова Ірина Юріївна повторно.
Згідно протоколу № 21 про відхилення пропозиції, замовник зазначає:
"ФОП «Павлова Ірина Юріївна», надала пропозицію, однак згідно тендерної документації відсутні сертифікат виробництва на ноутбук Ассег Aspire, та відсутні копії сертифікатів виробника на відповідність виробництва стандартам ДСТУ ISO 9001:2009, ДСТУ ISO 14001:2004."

В тендернії пропозиції учасника ФОП «Павлова Ірина Юріївна», наявні всі сертифікати виробництва та сертифікати виробника на ноутбук Асeг Aspire, в документі "Сертифікати ACER.pdf" , а саме: Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи та додаток до висновку, Декларація про відповідність та додаток, Сертифікат відповідності та додаток, також Інформаційний лист підтвердження від виробника про сертифікацію ноутбиків Ассег відповідним чином та зазнчені всі сертифікати які свідчять про це, де зазначені сертифікати які надали в своїй тендерній пропозиції ФОП Павалова Ірина Юріївна.

Просимо звернути увагу, що дискваліфікація учасника згідно цієї причини не є правомірною, тому дискваліфкація учаника повина бути відмінена.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 лютого 2020 19:09
На вимогу «екран ноутбука (глянцевий з покриттям проти відблиску)», ФОП «Павлова Ірина Юріївна» пропонує екран ноутбука з матовим покриттям проти відблиску. Дану вимогу в нашій тендерній документації вважати формальною (несуттєвою) помилкою, що пов’язана з оформленням тендерної пропозиції та не впливає на зміст пропозиції.

Документи подані скаржником

13 лютого 2020 14:43
Вимога.pdf

Документи подані скаржником

21 лютого 2020 11:49
Screen Shot 2020-02-21 at 11.37.36 AM.png
21 лютого 2020 11:49
Сертифікати ACER.pdf

Документи

21 лютого 2020 19:09
Протокол 24 від 21.02.20.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-20-000032 ● 1267799044c14ee783bb90b381975e9e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 березня 2020 14:36
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
20.03.2020 № 13-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 20.03.2020 № 13-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-01-23-004841-a від 23.01.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-04-09 15:48:26

Протокол №85

Про причини неможливості усунення виявленого порушення

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 18 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 лютого 2020 12:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" 200 000,00
UAH з ПДВ
200 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" 214 000,80
UAH з ПДВ
208 758,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ 255 200,00
UAH з ПДВ
211 368,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПАВЛОВА ІРИНА ЮРІЇВНА" 228 660,00
UAH з ПДВ
220 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" 235 206,00
UAH з ПДВ
223 299,60
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ГАЛКІН ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ 243 000,00
UAH з ПДВ
237 760,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 248 160,00
UAH з ПДВ
239 003,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Технології для бізнесу" 250 420,80
UAH з ПДВ
239 004,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 лютого 2020 17:59
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
07 лютого 2020 17:59
Договір з НП.pdf
07 лютого 2020 17:59
Довідка мат.техн.база.pdf
07 лютого 2020 17:59
Довідка_рахунок.pdf
07 лютого 2020 17:59
Гарантійний лист 1.pdf
07 лютого 2020 17:59
Витяг розширений.pdf
07 лютого 2020 17:59
Уставні_завірені.zip
07 лютого 2020 17:59
Довідка_рахунок _2_.pdf
07 лютого 2020 17:59
Laptops_all_letters.pdf
07 лютого 2020 17:59
Гарантійний лист.pdf
07 лютого 2020 17:59
Д О В І Р Е Н І С Т Ь.pdf
07 лютого 2020 17:59
Сертификат_N17.pdf
07 лютого 2020 17:59
Гарантійний лист1.pdf
07 лютого 2020 17:59
Гарантійний лист.pdf
07 лютого 2020 17:59
Довідка підпис.pdf
07 лютого 2020 17:59
Згода з договором.pdf
07 лютого 2020 17:59
проект договору.pdf
07 лютого 2020 17:59
Сертификат_N17_SDK _1_.pdf
07 лютого 2020 17:59
Довідка працівники.pdf
07 лютого 2020 17:59
Про ліцензування.pdf
07 лютого 2020 17:59
Довідка ст.17.pdf
07 лютого 2020 17:59
Довідка.pdf
07 лютого 2020 17:59
Досвід.zip
07 лютого 2020 17:59
Лист-гарантія.pdf
07 лютого 2020 17:59
Довідка без печатки.pdf
07 лютого 2020 17:59
СЕС Canon.pdf

Публічні документи

11 лютого 2020 17:54
Електронний підпис
07 лютого 2020 17:50
Електронний підпис
07 лютого 2020 17:46
Сертифікати.rar
07 лютого 2020 17:33
Електронний підпис
07 лютого 2020 17:18
Сертифікати.rar
07 лютого 2020 17:18
справка ЕДРПОУ.pdf
07 лютого 2020 17:18
наказ+протокол.pdf
07 лютого 2020 17:18
Відгуки та договори(1).zip
07 лютого 2020 17:18
ВИТЯГ платника ПДВ.pdf
07 лютого 2020 17:18
ВИТЯГ 17.01.20.pdf

Публічні документи

13 лютого 2020 13:57
Електронний підпис
07 лютого 2020 17:45
Електронний підпис
07 лютого 2020 17:24
Електронний підпис
07 лютого 2020 17:09
Canon сертифікат ISO 14001.pdf
07 лютого 2020 17:09
Canon сертифікат ISO 9001.pdf

Публічні документи

20 лютого 2020 13:36
Електронний підпис
19 лютого 2020 17:27
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
07 лютого 2020 16:03
Електронний підпис
07 лютого 2020 16:02
Досвід.pdf
07 лютого 2020 16:02
Сертифікати CANON.pdf
07 лютого 2020 16:02
Установчі Документи.pdf
07 лютого 2020 16:02
Документи з Довідками.pdf
07 лютого 2020 16:02
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
07 лютого 2020 16:02
ст. 17.pdf
07 лютого 2020 16:02
Сертифікати ACER.pdf
07 лютого 2020 16:02
Довідки.pdf

Публічні документи

06 лютого 2020 13:02
V2_letter_N19.pdf
06 лютого 2020 13:02
Cert_N19_2.pdf
06 лютого 2020 13:02
Brother Принтер МФУ1.jpg
06 лютого 2020 13:02
Brother Принтер МФУ.jpg
06 лютого 2020 13:02
Сert_N19_1.pdf
06 лютого 2020 13:02
Асер 2 СЭС.jpg
06 лютого 2020 13:02
АСЕР 1 СЭС.jpg
06 лютого 2020 13:02
11. Витяг ПДВ (копія).pdf
06 лютого 2020 13:02
07. Протокол зборів.PDF
06 лютого 2020 13:02
03. Статут (копія).pdf
06 лютого 2020 13:02
01. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

07 лютого 2020 13:22
Електронний підпис
07 лютого 2020 12:42
Сертифікат ACER ISO9001.pdf
07 лютого 2020 12:42
Витяг з ЄДР.pdf
07 лютого 2020 12:42
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
07 лютого 2020 12:42
Acer Висновок СЕС.pdf
07 лютого 2020 12:42
Сертифікат ACER ISO14001.pdf
07 лютого 2020 12:42
ВИПИСКА З ЄДР.pdf

Публічні документи

28 лютого 2020 12:16
ДФС 24.02.zip
28 лютого 2020 12:16
МВС 18.02.zip
28 лютого 2020 12:16
Д_пункт_2,3,6,8_ч1ст 17.pdf
07 лютого 2020 15:08
Електронний підпис
07 лютого 2020 15:05
проект договору.pdf
07 лютого 2020 15:05
Технічні вимоги.pdf
07 лютого 2020 15:05
Витяг ПДВ копія.pdf
07 лютого 2020 15:05
Статут копія.pdf
07 лютого 2020 15:05
Аналогічні договори.pdf
07 лютого 2020 15:05
14775303_пропозиція.pdf

Публічні документи

07 лютого 2020 17:44
Електронний підпис
07 лютого 2020 17:43
8.2.висновок ДСЕЕ.pdf
07 лютого 2020 17:21
Електронний підпис
07 лютого 2020 17:18
1. тендерна пропозиція.pdf
07 лютого 2020 17:17
9. сертифікати ISO.pdf
07 лютого 2020 17:17
7.копія статуту.pdf
07 лютого 2020 17:17
проект договору.pdf
07 лютого 2020 17:17
4.протокол_наказ.pdf
07 лютого 2020 17:17
3. ВПВ с.17.pdf
07 лютого 2020 17:16
6.копія ПДВ.pdf
07 лютого 2020 17:16
10. Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"

ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"

Фізична особа-підприємець ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ

ФОП "ПАВЛОВА ІРИНА ЮРІЇВНА"

ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"

ФОП ГАЛКІН ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Технології для бізнесу"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"
#42792039
Відхилено 200 000,00
UAH з ПДВ
11 лютого 2020 17:07
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"
#40750285
Відхилено 208 758,00
UAH з ПДВ
12 лютого 2020 18:03
Фізична особа-підприємець ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ
#1672003619
Рішення скасоване 211 368,00
UAH з ПДВ
19 лютого 2020 17:06
Фізична особа-підприємець ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ
#1672003619
Відхилено 211 368,00
UAH з ПДВ
19 лютого 2020 17:12
ФОП "ПАВЛОВА ІРИНА ЮРІЇВНА"
#3310718468
Відхилено 220 800,00
UAH з ПДВ
20 лютого 2020 17:10
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"
#42246444
Відхилено 223 299,60
UAH з ПДВ
24 лютого 2020 17:35
ФОП ГАЛКІН ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#2706919613
Відхилено 237 760,00
UAH з ПДВ
25 лютого 2020 17:10
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 239 003,00
UAH з ПДВ
26 лютого 2020 15:40

Документи

11 лютого 2020 17:07
Електронний підпис
11 лютого 2020 17:02
прот 14.pdf

Документи

12 лютого 2020 18:03
Електронний підпис

Документи

19 лютого 2020 17:12
Електронний підпис
19 лютого 2020 17:10
протокол 20 від 19.02.20.pdf

Документи

20 лютого 2020 17:10
Електронний підпис
20 лютого 2020 17:08
протокол 21 від 20.02.20.pdf

Документи

24 лютого 2020 17:35
Електронний підпис
24 лютого 2020 17:33
протокол 26 від 24.02.20.pdf

Документи

25 лютого 2020 17:10
Електронний підпис
25 лютого 2020 17:09
ПРОТ№27 ВІД 25.02.20Р..pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 лютого 2020 15:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
239 003,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 21:07
Електронний підпис зміни до договору
19 березня 2020 11:44
Додаткова угода №1 від 19.03.20.pdf зміни до договору
19 березня 2020 11:42
Електронний підпис укладений
11 березня 2020 12:13
Договір №77 від 11.03.2020р..pdf укладений
11 березня 2020 12:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 77
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 березня 2020 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 239 003,00
UAH (в тому числі ПДВ 39 833,83 UAH)