Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Маневицька центральна районна лікарня" |
Код ЄДРПОУ: | 01983186 |
Місцезнаходження: | 44601, Україна , Волинська обл., Маневицький район,, смт. Маневичі, ВУЛИЦЯ НЕЗАЛЕЖНОСТІ,1 |
Контактна особа: |
Тетяна Грушинець +380974145917 oleksiivna409@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 січня 2020 17:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 січня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 лютого 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 10 лютого 2020 11:43 |
Очікувана вартість: | 262 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 620,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 січня 2020 16:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 січня 2020 16:35 |
КОМПЮТЕРИ.docx | |
23 січня 2020 17:17 |
TD комп'ютери.docx |
27 січня 2020 16:39 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 січня 2020 16:35 |
КОМПЮТЕРИ.docx
|
|||
23 січня 2020 17:17 |
TD комп'ютери.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Допускаємо до участі в закупівлі ФОП не платників ПДВ, в самому оголошенні вказана вартість з ПДВ, тому розглядатиме пропозицію з найменшою ціною, яку формує сама система.
Якість товару повинна відповідати вимогам згідно технічних (якісних) умов предмета закупівлі.
Вимоги про усунення порушення
Отже принтер HP LaserJet 107a (4ZB77A) не може вважатися ЕКВІВАЛЕНТОМ.
Наш медичний заклад є неприбутковим комерційним підприємством і нам економічно невигідно збільшувати витрати на заправку катриджів.
Просимо звернути увагу, що ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" ,
1) Надали Принтер який не відповідає ТЕХНІЧНИМ (ЯКІСНИМ) УМОВАМ ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ, згідно додатку 4 тендерної документації та пункту 3, замовник зазначає "Принтер Canon i- SENSYSLBP6030B або еквівалент" , тобто це одна з вимог до характеристик товару, яка зазанчає що, модель повина бути Canon i-SENSYSLBP6030B або така сама по характеристикам, або з покращеними характеристиками. Згідно цієї вимоги, Учасник запропонував "Лазерный принтер HP LaserJet 107a (4ZB77A)" , який має Максимальну роздільна здатність друку 1200x1200 dpi , а не 2400 x 600 що є гіршим показником, також Вихід першої чорно- білої сторінки HP LaserJet M107a має нижчу за Canon i- SENSYSLBP6030B, а саме 8.3 сек коли Canon i-SENSYSLBP6030B має 7,8 сек. Також Ресурс чорного картриджа менший на 600 сторінок ніж у Canon i-SENSYSLBP6030B.
Але ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ”, написав вымогу “оскарження рішення про дискваліфікацію” , де зазаначеє: "В технічних та якісних вимогах, вказані параметри, за якими надана Учасником модель принтера буде вважатися ЕКВІВАЛЕНТОМ. Це роздільна здатність друку, тип друку, формат папера, щвидкість друку, та інше, що НЕ ВКЛЮЧАЮТЬ вимогу до чіпованості картриджа до принтера." також він зазначає "Радимо Вам переглянути рішення про дискваліфікацію, в іншому випадку ми будемо вимушені звернутися до Антимонопольного комітету України для зихисту своїх інтересів."
Так як учасник здійснує тиск на замовника, та затримує процес кваліфікації для всіх учасників, просимо звергнути увагу на наш коментар:
Поперше, в вказаних парметрах, зазначено "Роздільна здатність принтера/БФП · 2400 x 600 точек / дюйм с автоматическим улучшением изображения" Згідно цієї вимоги, Учасник запропонував "Лазерный принтер HP LaserJet 107a (4ZB77A)" , який має Максимальну роздільна здатність друку 1200x1200 dpi , а
не 2400 x 600 що є гіршим показником.
Подруге, Згідно тендерної документації учасник повинен надати "довідку в довільній формі, яка свідчить про те що технічні та якісні характеристики предмета закупівлі передбачають застосування заходів із захисту довкілля." цей документ відсутній.
Для уникнення довгих переговорів, просимо звернути увагу на ці два пункта, яких достатньо для дискваліфікації учасника, навіть з його коменторем про вказані параметри.
Також просимо при розгляді пропозиції Фізична особа-підприємець ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ, звернути увагу на наступне:
1) Згідно тендерної документації учасник повинен надати "інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (Додаток 2) а саме: "3.1. Лист- відгук від організації (підприємства) , що підтверджує досвід виконання . 3.2. Копія виконаного аналогічного договору на поставку персональних комп’ютерів", в пропозиції Фізична особа- підприємець ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ немає аналогічного договору на поставку персональних комп’ютерів.
2) Згідно тендерної документації учасник повинен надати "довідку в довільній формі, яка свідчить про те що технічні та якісні характеристики предмета закупівлі передбачають застосування заходів із захисту довкілля." цей документ відсутній.
Поперше, Згідно тендерної документації до закупівлі, додатку 2 "ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ" пункту 1 "1.Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів." учасник повинен надати" підпункуту 3.2 "3.2. Копія виконаного аналогічного договору на поставку персональних комп’ютерів". Згідно цих пунктів учасник запувлі повинен надати наступні документи у складі своєї пропозиції. Просимо звернути увагу що у складі пропозиції учасника ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ немає аналогічного договру на поставку персональних комп’ютерів, згідно цього учасник повинен бути діскваліфікован.
Подруге, Згідно тендерної документації до закупівлі, пункту "IIІ. Інструкція з підготовки та подання тендерної пропозиції" а саме "Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції" підпункт 11 "довідку в довільній формі, яка свідчить про те що технічні та якісні характеристики предмета закупівлі передбачають застосування заходів із захисту довкілля." Згідно цих пунктів учасник закупівлі повинен надати наступні документи у складі своєї пропозиції. Просимо звернути увагу що у складі пропозиції учасника ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ немає довідки, згідно цього учасник повинен бути діскваліфікован.
Згідно вищезазначеного просимо дискваліфікувати Фізична особа-підприємець ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ.
копія виконаного аналогічного договору на поставку персональних комп’ютерів (ноутбуків);
технічні та якісні характеристики предмета закупівлі які передбачають застосування заходів із захисту довкілля.
Шановний Замовник, надаємо відповідь стасовно відхилення вимоги щодо оскарження рішення про визначення переможця;
в тендерной документації учасника ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ, немає аналогічного договуру на поставку ПЕРСОНАЛЬНИХ КОМП’ЮТЕРІВ (ноутбуків), тільки договора на картриджи та принтери.
Подруге, в складі тендерной документації учасника ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ, немає довідки в довільній формі, яка свідчить про те що технічні та якісні характеристики предмета закупівлі передбачають застосування заходів із захисту довкілля.
Також в складі тендерной документації учасника ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ, надає Декларацію про відповідність та Сертифікат відповідності на МОНІТОРИ тм ACER, що жодним чином не відноситься до ноутбуків тм ACER, які Учасник пропонує до постачання. Таким чином, просимо дискваліфікувати пропозицію Учасника Фізична особа-підприємець ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ, як таку, що не відповідає якісним вимогам закупівлі.
Просимо дискваліфікувати учасника ФОП ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ.
Переможець процедури відкритих торгів ДОДАТКОВО надав документи:
1)копія виконаного аналогічного договору на поставку персональних комп'ютерів (ноутбуків);
2)довідку технічних та якісних характеристик предмета закупівлі , які передбачають застосування заходів із захисту довкілля;
3)сертифікат відповідності на комп'ютери (ноутбуки) ТМ ACER.
1) В тендерной документації учасника ФОП "ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ", немає аналогічного договуру на поставку ПЕРСОНАЛЬНИХ КОМП’ЮТЕРІВ (ноутбуків), тільки договори на картриджі та принтери.
2) По друге, у складі тендерної документації участника ФОП "ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ", немає довідки в довільній формі, яка свідчить про те що технічні та якісні характеристики предмета закупівлі передбачають застосування заходів із захисту довкілля.
3) По третє, у складі тендерной документації учасник - ФОП "ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ", надає Декларацію про відповідність та Сертифікат відповідності на МОНІТОРИ тм ACER, що жодним чином не відноситься до ноутбуків тм ACER, які Учасник пропонує до постачання.
4) Згідно Додатку 4 ("ТЕХНІЧНІ (ЯКІСНІ)УМОВИ ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ") до тендерної документації, пункт 1 ("Екран 15.6" TN + film (1366x768) WXGA HD, глянцевий з покриттям проти відблиску"). ФОП "ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ" подав Ноутбук Acer Aspire 3 A315-34-P24N (NX.HE3EU.03A) який має МАТОВИЙ єкран, НЕ глянцевий, що є також помилкою.
5) Також згідно Додатку 4 ("ТЕХНІЧНІ (ЯКІСНІ)УМОВИ ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ") до тендерної документації:- "У разі якщо Учасником пропонується еквівалент Товару, то він повинен бути не гіршим за технічні та якісні характеристики, які вимагаються Замовником. Учасник у складі пропозиції надає документ (порівняльну таблицю) з детальними технічними характеристиками запропонованого товару.". ФОП "ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ" НЕ НАДАВ порівняльню таблцю яка вимагалася у разі подання еквіваленту.
6) Згідно загальних положень до тендерної документаціїї, пункту 5(Оцінка тендерної пропозиції), п.п. 1 (Відхилення тендерних пропозицій): "Тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі: тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.", тому просимо дискваліфікувати пропозицію Учасника Фізична особа-підприємець "ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ", як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям.
7) Також згідно закону " Про публічні закупівлі", всі документи які вимагаються у тендерній документації, повинні бути завантажені до складу тендерної пропозиції перед розкриттям на єлектронний майданчик, ні в якому разі НЕ на електронну пошту Замовника, та ні в якому разі НЕ після розкриття.
Шановний замовник! Просимо не ігнорувати наші вимоги та не надавати не аргументовані відповіді, тому як всі вимоги ми надаємо згідно: закону "Про Публічні закупівлі" та згідно кваліфікаційних критеріїв до закупівлі.
Згідно протоколу № 21 про відхилення пропозиції, замовник зазначає:
"ФОП «Павлова Ірина Юріївна», надала пропозицію, однак згідно тендерної документації відсутні сертифікат виробництва на ноутбук Ассег Aspire, та відсутні копії сертифікатів виробника на відповідність виробництва стандартам ДСТУ ISO 9001:2009, ДСТУ ISO 14001:2004."
В тендернії пропозиції учасника ФОП «Павлова Ірина Юріївна», наявні всі сертифікати виробництва та сертифікати виробника на ноутбук Асeг Aspire, в документі "Сертифікати ACER.pdf" , а саме: Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи та додаток до висновку, Декларація про відповідність та додаток, Сертифікат відповідності та додаток, також Інформаційний лист підтвердження від виробника про сертифікацію ноутбиків Ассег відповідним чином та зазнчені всі сертифікати які свідчять про це, де зазначені сертифікати які надали в своїй тендерній пропозиції ФОП Павалова Ірина Юріївна.
Просимо звернути увагу, що дискваліфікація учасника згідно цієї причини не є правомірною, тому дискваліфкація учаника повина бути відмінена.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-03-20-000032 ● 1267799044c14ee783bb90b381975e9e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 березня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 березня 2020 14:36 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
20.03.2020 № 13-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 20.03.2020 № 13-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-01-23-004841-a від 23.01.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-04-09 15:48:26
Протокол №85
Про причини неможливості усунення виявленого порушення
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 квітня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 квітня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 лютого 2020 12:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" |
200 000,00
UAH з ПДВ
|
200 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" |
214 000,80
UAH з ПДВ
|
208 758,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа-підприємець ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ |
255 200,00
UAH з ПДВ
|
211 368,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ПАВЛОВА ІРИНА ЮРІЇВНА" |
228 660,00
UAH з ПДВ
|
220 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" |
235 206,00
UAH з ПДВ
|
223 299,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ГАЛКІН ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ |
243 000,00
UAH з ПДВ
|
237 760,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
248 160,00
UAH з ПДВ
|
239 003,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Технології для бізнесу" |
250 420,80
UAH з ПДВ
|
239 004,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" #42792039 |
Відхилено |
200 000,00
UAH з ПДВ
|
11 лютого 2020 17:07
|
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" #40750285 |
Відхилено |
208 758,00
UAH з ПДВ
|
12 лютого 2020 18:03
|
Фізична особа-підприємець ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ #1672003619 |
Рішення скасоване |
211 368,00
UAH з ПДВ
|
19 лютого 2020 17:06
|
Фізична особа-підприємець ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ #1672003619 |
Відхилено |
211 368,00
UAH з ПДВ
|
19 лютого 2020 17:12
|
ФОП "ПАВЛОВА ІРИНА ЮРІЇВНА" #3310718468 |
Відхилено |
220 800,00
UAH з ПДВ
|
20 лютого 2020 17:10
|
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" #42246444 |
Відхилено |
223 299,60
UAH з ПДВ
|
24 лютого 2020 17:35
|
ФОП ГАЛКІН ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ #2706919613 |
Відхилено |
237 760,00
UAH з ПДВ
|
25 лютого 2020 17:10
|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" #30256061 |
Переможець |
239 003,00
UAH з ПДВ
|
26 лютого 2020 15:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 21:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 березня 2020 11:44
|
Додаткова угода №1 від 19.03.20.pdf | зміни до договору |
19 березня 2020 11:42
|
Електронний підпис | укладений |
11 березня 2020 12:13
|
Договір №77 від 11.03.2020р..pdf | укладений |
11 березня 2020 12:11
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 19 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 77 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |