Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Сергія Бузейнікова (від вул. Світлої до вул. Нова), в ж/м «Дружний», с. Лиманка Овідіопольського району, Одеська область»
Очікувана вартість
7 782 620,40 UAH
UA-2020-01-23-004525-a 73f7d55ec49648dd955b883e5d63c7f1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ярова Оксана Валеріївна

+380487930409 tairove.tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТАЇРОВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
Код ЄДРПОУ: 05582159
Місцезнаходження: 65496, Україна , Одеська обл., смт. Таїрове, Одеська обл., селище міського типу Таїрове, ВУЛ.40 РІЧЧЯ ПЕРЕМОГИ, 25
Контактна особа: Ярова Оксана Валеріївна
+380487930409
tairove.tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 січня 2020 16:47
Звернення за роз’ясненнями: до 15 лютого 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 лютого 2020 00:00
Початок аукціону: 25 лютого 2020 14:31
Очікувана вартість: 7 782 620,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 77 826,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 38900 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Сергія Бузейнікова (від вул. Світлої до вул. Нова), в ж/м «Дружний», с. Лиманка Овідіопольського району, Одеська область»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: ---, Україна, Одеська область, с. Лиманка, вул. Сергія Бузейнікова (від вул. Світлої до вул. Нова), в ж/м «Дружний»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник до початку виконання робіт при наявності бюджетних коштів протягом 30 календарних днів з моменту підписання договору перераховує на розрахунковий рахунок Підрядника аванс у розмірі 30% від вартості річного обсягу робіт на придбання необхідних для виконання робіт будівельних та паливно-мастильних матеріалів. Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету. Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Щомісячні розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 лютого 2020 16:31
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 лютого 2020 16:26
Зміни до тендерної документації 3.pdf
17 лютого 2020 16:26
Додаток 1 із змінами 3.pdf
17 лютого 2020 16:26
Перелік змін до ТД 3.pdf
17 лютого 2020 16:26
Додаток 4 із змінами.pdf
17 лютого 2020 16:26
Додаток 5 із змінами.pdf
17 лютого 2020 16:26
Додаток 2 із змінами.pdf
17 лютого 2020 16:26
Додаток 3 із змінами.pdf
17 лютого 2020 16:31
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
12 лютого 2020 14:50
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
07 лютого 2020 15:22
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
23 січня 2020 16:46
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 лютого 2020 16:26
Зміни до тендерної документації 3.pdf
12 лютого 2020 14:38
Зміни до тендерної документації 2.pdf
07 лютого 2020 15:10
Зміни до тендерної документації.pdf
23 січня 2020 16:45
Тендерна документація.pdf
17 лютого 2020 16:26
Додаток 1 із змінами 3.pdf
12 лютого 2020 14:38
Додаток 1 із змінами 2.pdf
07 лютого 2020 15:10
Додаток 1 із змінами.pdf
23 січня 2020 16:45
Додаток 1.pdf
17 лютого 2020 16:26
Перелік змін до ТД 3.pdf
12 лютого 2020 14:38
Перелік змін до ТД 2.pdf
07 лютого 2020 15:10
Перелік змін до ТД.pdf
17 лютого 2020 16:26
Додаток 4 із змінами.pdf
23 січня 2020 16:45
Додаток 4.pdf
17 лютого 2020 16:26
Додаток 5 із змінами.pdf
23 січня 2020 16:45
Додаток 5.pdf
17 лютого 2020 16:26
Додаток 2 із змінами.pdf
23 січня 2020 16:45
Додаток 2.pdf
17 лютого 2020 16:26
Додаток 3 із змінами.pdf
23 січня 2020 16:45
Додаток 3.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-23-004525-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ НАВЕКАСТРОЙ, Код ЄДРПОУ:38721674
Дата подання: 06 березня 2020 18:48
Вимога про скасування протиправного рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «НАВЕКАСТРОЙ»
23 січня 2020 року Таїровською селищною радою Овідіопольського району Одеської області (надалі – «Замовник») оголошено закупівлю робіт «код ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Сергія Бузейнікова (від вул. Світлої до вул. Нова), в ж/м «Дружний», с. Лиманка Овідіопольського району, Одеська область (ДК 021:2015:45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)», ідентифікатор закупівлі: UA-2020-01-23-004525-a.
03 березня 2020 року протоколом № 38 засідання тендерного комітету Замовника відхилено тендерну пропозицію ТОВ «НАВЕКАСТРОЙ» (надалі – «Товариство» або «Учасник») на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки вона не відповідає умовам тендерної документації.
Підставою відхилення стала невідповідність пропозиції п. 1 розд. 3 тендерної документації у новій редакції, а саме:
- на тендерну пропозицію Учасника нібито було накладено кваліфіковану електронну печатку Товариства замість кваліфікованого електронного підпису директора;
- у складі тендерної пропозиції відсутній документ, який визначає вартість чистих активів (баланс) учасника та/або протокол загальних зборів учасників про надання директору згоди на укладання договору про закупівлю у порядку ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю».

ТОВ «НАВЕКАСТРОЙ» категорично не погоджується з вищевказаним рішенням Замовника, вважає його таким, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, принципам добросовісної конкуренції серед учасників та об’єктивної і неупередженої оцінки їх тендерних пропозицій, з огляду на наступне.

§ 1. Електронний ключ ТОВ «НАВЕКАСТРОЙ» містить кваліфіковану
електронну печатку Товариства і кваліфікований електронний підпис директора

1.1. За змістом п. 1 розд. 3 тендерної документації у новій редакції вбачається, що створення та подання учасником документів тендерної пропозиції повинно бути здійснено з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» шляхом накладення на неї електронного цифрового підпису або кваліфікованого електронного цифрового підпису уповноваженої особи учасника.
1.2. На виконання означеного Товариством закріплено власну пропозицію електронним цифровим ключем 3002301115_38721674.jks, що виданий АЦСК АТ КБ «ПРИВАТБАНК» та дійсний до 05.03.2020 р.
Особливістю означених ключів формату .jks є те, що вони базуються на кваліфікованих сертифікатах електронної печатки підприємства та електронного підпису його директора (кваліфіковані сертифікати використаного ключа у додатку №1 до Вимоги).
Тобто за наявності у веб-сервісу відповідного функціоналу, власник такого ключа може вибирати який кваліфікований сертифікат використати: печатки або підпису директора (наявність у цифрового ключа сертифікату підпису директора Ставнічука Р.Г. у додатку №2 до Вимоги).
Стандартний сценарій функціонування електронних майданчиків системи «Прозорро», розміщений за посиланням https://prozorro.gov.ua/for-places, не надає технічної можливості вибрати ім'я (сертифікат) ключа, а лише необхідний АЦСК. А тому під час перевірки файлу пропозиції Учасника за допомогою веб-сервісу https://czo.gov.ua/verify зазначається про накладання електронної печатки.
1.3. Підсумовуючи вищевикладене, Товариством своєчасно та у спосіб, передбачений сценарієм функціонування майданчиків, підписано тендерну пропозицію з використанням дійсного електронного цифрового ключа.
Використаний ключ базувався на кваліфікованих сертифікатах електронної печатки та електронного підпису директора Ставнічука Р.Г.
А тому пропозиція ТОВ «НАВЕКАСТРОЙ» містить електронний підпис директора, який є кваліфікаційним електронним підписом у розумінні Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронні довірчі послуги».
Отже, Учасником виконано вимоги тендерної документації у цій частині.

§ 2. ТОВ «НАВЕКАСТРОЙ» представлені усі
документи, що вимагалися тендерною документацією

2.1. Відповідно до п. 1 розд. 3 тендерної документації у новій редакції, у разі, якщо учасником торгів є товариство з обмеженою та/або додатковою відповідальністю, такий учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати документ, який визначає вартість чистих активів (баланс) учасника та/або протокол загальних зборів учасників згідно змісту якого уповноваженій посадовій/службовій особі учасника надається дозвіл укладати договір за результатами даної (цієї) закупівлі.
Зі змісту означеного пункту вбачається, що учасник може надати у складі пропозиції баланс або протокол загальних зборів про згоду або обидва ці документи.
На виконання означеного Учасником у складі тендерної пропозиції надано завірену належним чином копію балансу Товариства станом на 31.12.2019 р. (стор. 42-44 файлу «Кваліф. частина 4.pdf»).
А тому Учасником виконано вимоги тендерної документації у цій частині.
2.2. Стосовно надання директору згоди на укладання правочину сумою 50% і більше чистих активів Товариства слід зазначити таке.
Дійсно, приписами ч. 2 ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» передбачено, що рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, приймаються виключно загальними зборами учасників, якщо інше не передбачено статутом товариства.
Аналізуючи положення п. 13.4 Статуту ТОВ «НАВЕКАСТРОЙ» у новій редакції вбачається, що директор має право укладати будь-які правочини від імені Товариства без окремого погодження органами управління Товариства в тому числі, але не виключно, купівлі-продажу, дарування, міни, поставки, найму, підряду, перевезення, страхування, позики, доручення, комісії, зберігання, спільної діяльності, лізингу, кредитування, застави, будь-які інші договори, угоди, трудові угоди, контракти тощо, без будь-яких обмежень.
Отже, статут Учасника не містить будь-яких обмежень правомочності директора щодо укладення правочинів, в тому числі якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства.
Більш того, відповідно до приписів ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, але не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
У зазначеній закупівлі Замовником не було прийняте рішення про намір укласти договір про закупівлю, від якого вираховується строк для підписання відповідного договору. Відтак, на момент подання тендерної пропозиції уповноважена особа Товариства взагалі не зобов’язана мати відповідну згоду від загальних зборів на укладення договору про закупівлю.
Правочин, вчинений без відповідної згоди, може бути в подальшому схвалений загальними зборами у порядку, передбаченому ст. 46 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю». Однак вбачається дивним, коли єдиний учасник товариства не надасть собі як директору згоду на укладення правочину.
А тому, ТОВ «НАВЕКАСТРОЙ» виконано усі вимоги Замовника, передбачені тендерною документацією, у повному обсязі.

Окремо наголосимо, що згідно з ч. 7 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Водночас Замовник, нехтуючи наданим йому правом, не звернувся за підтвердженням інформації про сформовані Товариству сертифікати відкритого ключа до АЦСК АТ КБ «ПРИВАТБАНК».
Крім того, завантажений Замовником файл у модулі «Протокол розкриття» системи «Прозорро» взагалі не відноситься до тендерної пропозиції Учасника та самої закупівлі, а стосується причин невиконання планових показників доходів Овідіопольської РДА за 2019 рік.
Означені дії Замовника в цілому ставлять під сумнів об’єктивність та неупередженість проведеної оцінки тендерної пропозиції Товариства.
Більш того, на наше глибоке переконання, Замовник умисно вчиняє дії, заздалегідь направлені на створення передумов для відміни процедури або унеможливлення її проведення, зокрема у разі отримання «незапланованого» результату закупівлі.
Такі умисні дії Замовника позбавляють Учасника вільного доступу до інформації про прийняте ним рішення, та в можуть призвести до технічної неможливості оскарження рішень Замовника у цій закупівлі.

Керуючись вищевикладеним, просимо скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «НАВЕКАСТРОЙ», зазначеного у протоколі засідання тендерного комітету Таїровської селищної ради Овідіопольського району Одеської області № 38 від 03.03.2020 р. та всі наступні рішення Замовника, а також визнати ТОВ «НАВЕКАСТРОЙ» переможцем торгів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 березня 2020 15:22
Рішення тендерного комітету викладено у протоколі засідання.
Номер вимоги: UA-2020-01-23-004525-a.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ БЛАГОУСТРІЙ ГРУПП, Код ЄДРПОУ:40054135
Дата подання: 17 березня 2020 17:36
Вимога про скасування протиправного рішення про відхилення тендерної пропозиції
Вимога

Згідно з протоколом засідання Тендерного комітету Таїровської селищної ради Овідіопольського району Одеської області №44 від 13.03.2020р. було відхилено нашу тендерну пропозицію на закупівлю «ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Сергія Бузейнікова (від вул. Світлої до вул. Нова), в ж/м «Дружний», с. Лиманка Овідіопольського району, Одеська область» (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-01-23-004525-a, закупівля №UA-2020-01-23-004525-a). Вважаємо, що таким рішенням порушено наші права та принципи здійснення закупівель.
З приводу причин відхилення повідомляємо наступне.
Загальне питання, що стосується першої та другої причини відхилення – в тендерній документації зазначено: «У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника / переможця / переможця-нерезидента й завірений печаткою (у разі використання), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів.
Документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.»
Отже, листи-роз’яснення має надавати учасник-нерезидент/переможець-нерезидент. Якщо замовник вважав по іншому, то він не повинен був розділяти учасників/переможця на резидентів чи нерезидентів.
Крім того, в ч.4. ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що «4. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.»
Така ж норма прописана і в тендерній документації (наведено вище). Тому (в даному випадку) учасники-резиденти та Замовник мають керуватися нормами чинного законодавства України.

Отже по кожній причині конкретно:
1) ТОВ «Благоустрій Групп» не має наміру отримувати аванс від Замовника. Виплата авансу є правом Замовника, а не обов’язком. Тому, ТОВ «Благоустрій Групп» не відкривало небюджетні рахунки в органах Казначейства.
В проекті договору міститься фраза:
«…Замовник керуючись нормами постанов КМУ від 04.12.2019 року №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджеті кошти» має право надати Генпідряднику, та у разі наявності звернення Генпідрядника (з точним формулюванням суми оплати (авансу) на придбання матеріалів, конструкцій, виробів) має право надати субпідряднику, за рахунок коштів державного бюджету попередню оплату (аванс) на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів у розмірі не більше ніж 30% від вартості річного обсягу робіт на строк не більше трьох місяців (але в будь якому разі до кінця бюджетного року).»
В п.1. Постанови КМУ від 04.12.2019р. №1070 зазначено:
«1. Установити, що розпорядники (одержувачі) бюджетних коштів (крім закордонних дипломатичних установ) у договорах про закупівлю товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти можуть передбачати попередню оплату в разі закупівлі:». Тобто, оплата авансу є правом, а не обов’язком замовника.
Якщо Учасник не має наміру отримувати аванс, то і рахунок в органах Казначейства йому не потрібен.
Питання виплати авансу ніяк не впливає на зміст та суму нашої тендерної пропозиції та може бути вирішене підчас укладання договору про закупівлю шляхом зазначення, що оплата буде здійснюватися за фактично виконані роботи.
Тому наша тендерна пропозиція відповідає вимогам тендерної документації.

2) Відповідно до вимог Тендерної документації Учасник мав надати:
- «копії балансу, звіту про фінансові результати (для юридичних осіб), податкову декларацію (для фізичних осіб - підприємців) звіту про рух грошових коштів за два останніх звітних періоди з квитанціями (або відміткою) про їх прийняття державним уповноваженим на те органом.
Якщо учасник є новоствореною особою, і ще не складав та не подавав до органів державної фіскальної служби (державної податкової інспекції) звітність відповідно до положень Закону України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні”, яка вимагається Замовником для підтвердження наявності фінансової спроможності, то він у складі пропозиції надає лист-пояснення (в довільній формі), за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначених документів та надає копії витребуваних документів бухгалтерського обліку та фінансової звітності за наявні в такого учасника останні звітні періоди, які передують розкриттю тендерних пропозицій.»

В тендерній документації зазначено щодо надання листа-пояснення тільки від новостворених юридичних осіб.

У відповідності до п.3 Статті 11 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» вiд 16.07.1999 №996-XIV, для мікропідприємств, малих підприємств, непідприємницьких товариств і представництв іноземних суб’єктів господарської діяльності, крім тих, що зобов’язані складати фінансову звітність за міжнародними стандартами, встановлюється скорочена за показниками фінансова звітність у складі балансу та звіту про фінансові результати.
ТОВ «Благоустрій Групп» є малим підприємством, а тому відповідно до чинного законодавства, не подає звіт про рух грошових коштів.
Річна фінансова звітність подається не пізніше 28 лютого року, наступного за звітним (абзац перший п. 5 Порядку подання фінансової звітності, затвердженого Постановою КМУ від 28 лютого 2000 р. № 419). А тому, Замовник не міг вимагати на дату подання тендерних пропозицій надання фінансової звітності за 2019 рік, оскільки термін подання ще не минув.
Враховуючи норми чинного законодавства та кінцеву дату подання тендерних пропозицій, ТОВ «Благоустрій Групп» надав у складі своєї тендерної пропозиції фінансові звіти суб’єкта малого підприємництва за 2017-2018 роки (звітний період – рік – для нашого підприємства два останніх звітних періоди з квитанціями (або відміткою) про їх прийняття державним уповноваженим на те органом), а також за 9 місяців 2019 року (фінансова звітність за 2019 рік ще не була подана на момент подання тендерної пропозиції – згідно з нормами чинного законодавства України, якими має керуватися і Замовник приймаючи відповідні рішення під час проведення процедур закупівель). А тому ТОВ «Благоустрій Групп» належним чином виконало вимоги тендерної документації.

3) Вважаємо, що «Локальний кошторис на будівельні роботи №2-1-1 на Капітальний ремонт дорожнього покриття» повністю відповідає вимогам додатку №2 «Технічне завдання». Згідно із вимогами тендерної документації, Учасниками до ціни тендерної пропозиції мали бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ. Вид робіт «Установлення бортових каменів бетонних і залізобетонних при інших видах покриттів» міститься у вищезазначеному кошторисі (п.7) та відповідає вимогам додатку №2 «Технічне завдання». В Локальному кошторисі нами зазначені та розраховані відповідно до ДСТУ не тільки види робіт, а й зазначені та розраховані витрати на матеріали. А тому ТОВ «Благоустрій Групп» належним чином виконало вимоги тендерної документації в цій частині.

Враховуючи вищевикладене, просимо (вимагаємо від) Замовника відмінити рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Благоустрій Групп» та про визнання переможцем ТОВ "СТРОЙСПЕЦТЕХНИКА", а також визнати ТОВ «Благоустрій Групп» переможцем даної процедури закупівлі. У випадку неможливості відміни рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Благоустрій Групп», просимо (вимагаємо від) Замовника прийняти рішення про відміну даної процедури закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 березня 2020 15:22
Відповідь про результати розгляду вимоги UA-2020-01-23-004525-a.a3 від учасника, ТОВ БЛАГОУСТРІЙ ГРУПП, Код ЄДРПОУ:40054135 оприлюднено в протоколі засідання тендерного комітету.

Документи подані скаржником

06 березня 2020 18:48
Вимога Таїровська ср.pdf

Документи

Документи подані скаржником

17 березня 2020 17:36
Вимога

Документи

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-01-23-004525-a.c4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ НАВЕКАСТРОЙ, Код ЄДРПОУ:38721674
Дата подання: 27 березня 2020 19:48
Скарга ТОВ "НАВЕКАСТРОЙ" на протиправне рішення Замовника
ТОВ "НАВЕКАСТРОЙ" просить зобов’язати Таїровську селищну раду Овідіопольського району Одеської області скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «НАВЕКАСТРОЙ» відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Таїровської селищної ради Овідіопольського району Одеської області №38 від 03.03.2020 р. на закупівлю робіт: «код ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Сергія Бузейнікова (від вул. Світлої до вул. Нова), в ж/м «Дружний», с. Лиманка Овідіопольського району, Одеська область (ДК 021:2015:45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)», ідентифікатор закупівлі: UA-2020-01-23-004525-a, та усі подальші рішення Замовника у цій процедурі закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 31 березня 2020 21:16
Рішення від 31.03.2020 №6087.pdf
Дата публікації: 31 березня 2020 21:15
Рішення від 15.04.2020 №7253.pdf
Дата публікації: 21 квітня 2020 18:01
Номер скарги: UA-2020-01-23-004525-a.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «БЛЕКТОП СЕРВІС», Код ЄДРПОУ:40499262
Дата подання: 17 березня 2020 17:49
Скарга на рішення та дії Замовника
Рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції є протиправним та підлягає скасуванню, оскільки тендерна пропозиція Учасника повністю відповідає вимогам тендерної документації, а рішення Замовника прийняте з порушенням принципів публічних закупівель, є необєктивним та упередженим.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 20 березня 2020 17:28
рішення від 20.03.2020 № 5336 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 20 березня 2020 17:28
рішення від 06.04.2020 № 6542 .pdf
Дата публікації: 09 квітня 2020 17:48
Коментар замовника щодо усунення порушення: Виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 6542-р/пк-пз від 06.04.2020р.
Дата виконання рішення замовником: 30 квітня 2020 15:15

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

31 березня 2020 21:15
Рішення від 31.03.2020 №6087.pdf
21 квітня 2020 18:01
Рішення від 15.04.2020 №7253.pdf

Документи подані скаржником

16 березня 2020 12:03
Скарга.pdf

Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 лютого 2020 15:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ НАВЕКАСТРОЙ 6 063 000,00
UAH з ПДВ
5 985 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «БЛЕКТОП СЕРВІС» 6 770 016,82
UAH з ПДВ
6 040 004,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БЛАГОУСТРІЙ ГРУПП 6 599 886,90
UAH з ПДВ
6 200 004,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СТРОЙСПЕЦТЕХНИКА" 6 780 143,02
UAH з ПДВ
6 780 143,02
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД" 7 370 500,00
UAH з ПДВ
7 170 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДОРСТРОЙГРУПП" 7 380 760,86
UAH з ПДВ
7 177 777,77
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 лютого 2020 18:20
Електронний підпис
28 лютого 2020 18:14
Договірна ціна
28 лютого 2020 18:14
Документи
24 лютого 2020 22:50
Електронний підпис
24 лютого 2020 22:03
Технічна частина.pdf
24 лютого 2020 22:03
Ліцензія завірена.zip
24 лютого 2020 22:03
Гарантия 17339.zip
24 лютого 2020 22:03
Кваліф. частина 5.pdf
24 лютого 2020 22:03
Кваліф. частина 4.pdf
24 лютого 2020 22:03
Кваліф. частина 3.pdf
24 лютого 2020 22:03
Кваліф. частина 2.pdf
24 лютого 2020 22:03
Кваліф. частина 1.pdf

Публічні документи

24 лютого 2020 23:11
Електронний підпис
24 лютого 2020 23:09
Технічна частина.pdf
24 лютого 2020 23:09
Тендерна гарантія_995-20.rar
24 лютого 2020 23:09
50.imd

Публічні документи

06 травня 2020 13:11
Електронний підпис
06 травня 2020 13:06
Лист-пояснення.pdf
06 травня 2020 13:06
Довідка ст 17.pdf
19 березня 2020 18:19
Електронний підпис
19 березня 2020 18:16
Довідка ст 17.pdf
19 березня 2020 17:42
Електронний підпис
19 березня 2020 17:40
Лист.pdf
24 лютого 2020 19:20
Електронний підпис
24 лютого 2020 19:18
ТЕХ ЧАСТЬ ДЦ.rar

Публічні документи

24 лютого 2020 16:27
Електронний підпис
24 лютого 2020 16:25
Технічна частина.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ НАВЕКАСТРОЙ

Товариство з обмеженою відповідальністю «БЛЕКТОП СЕРВІС»

ТОВ БЛАГОУСТРІЙ ГРУПП

ТОВ "СТРОЙСПЕЦТЕХНИКА"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД"

ТОВ "ДОРСТРОЙГРУПП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СТРОЙСПЕЦТЕХНИКА"
#39111320
Рішення скасоване 6 780 143,02
UAH з ПДВ
30 квітня 2020 15:02
ТОВ НАВЕКАСТРОЙ
#38721674
Рішення скасоване 5 985 000,00
UAH з ПДВ
30 квітня 2020 15:10
Товариство з обмеженою відповідальністю «БЛЕКТОП СЕРВІС»
#40499262
Рішення скасоване 6 040 004,00
UAH з ПДВ
30 квітня 2020 15:10
ТОВ БЛАГОУСТРІЙ ГРУПП
#40054135
Рішення скасоване 6 200 004,00
UAH з ПДВ
30 квітня 2020 15:10
ТОВ "СТРОЙСПЕЦТЕХНИКА"
#39111320
Рішення скасоване 6 780 143,02
UAH з ПДВ
30 квітня 2020 15:10
ТОВ НАВЕКАСТРОЙ
#38721674
Відхилено 5 985 000,00
UAH з ПДВ
04 травня 2020 15:48
Товариство з обмеженою відповідальністю «БЛЕКТОП СЕРВІС»
#40499262
Відхилено 6 040 004,00
UAH з ПДВ
04 травня 2020 15:58
ТОВ БЛАГОУСТРІЙ ГРУПП
#40054135
Відхилено 6 200 004,00
UAH з ПДВ
04 травня 2020 16:12
ТОВ "СТРОЙСПЕЦТЕХНИКА"
#39111320
Переможець 6 780 143,02
UAH з ПДВ
04 травня 2020 16:18

Документи

03 березня 2020 14:32
Електронний підпис
03 березня 2020 14:32
2560314.doc

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 травня 2020 16:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СТРОЙСПЕЦТЕХНИКА"
#39111320
6 780 143,02
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2021 12:51
Електронний підпис зміни до договору
11 вересня 2020 15:10
Додаткова угода 1 (1).pdf зміни до договору
11 вересня 2020 15:10
1_Додаткова угода 1.pdf укладений
11 вересня 2020 15:08
Електронний підпис укладений
21 травня 2020 16:24
Договір.pdf укладений
21 травня 2020 16:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.3.1.,3.2. Договору про закупівлю робіт за рахунок бюджетних коштів №21/05 від 21.05.2020р., уклали зазначену Додаткову угоду №1 від 11.09.2020 року про наступне: 1. Зменшити суму договору про закупівлю робіт на суму 39 948,84 гривні (тридцять дев'ять тисяч дев'ятсот сорок вісім гривень 84 копійки) у т.ч. ПДВ. 2.Пунк 3.1. Договору викласти у наступній редакції : "сума цього Договору становить 6 740 194,18 гривень (шість мільйонів сімсот сорок тисяч сто дев'яносто чотири гривні 18 копійок) у т.ч. ПДВ. 3. Додоток №1 до Договору "Договірна ціна" викласти у новій редакції, що додається та який є невід'ємною частиною цієї Угоди та Договору. 4.Сторони дійшли згоди вважати виконаними у повному обсязі роботи за Договором про закупівлю робіт за рахунок бюджетних коштів №21/05 від 21.05.2020 року. 5. Всі інши умови договору залишаються незмінними і сторони підтверджують по них свої забов'язання.
Номер договору про закупівлю: 21/05
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 6 740 194,18
UAH (в тому числі ПДВ 1 123 365,70 UAH)