Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з технічного обслуговування техніки (обслуговуванню холодильного технологічного кухонного обладнання, розташованого в харчоблоці).
Очікувана вартість
194 040,00 UAH
UA-2020-01-23-004496-a ● 89f099afb210429e8ca24d3b0bfc5cbc
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДИТЯЧИЙ СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ САНАТОРІЙ "САЛЮТ" ТЕРИТОРІАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО ОБ'ЄДНАННЯ "САНАТОРНОГО ЛІКУВАННЯ" У МІСТІ КИЄВІ |
Код ЄДРПОУ: | 24742858 |
Місцезнаходження: | 01054, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Гоголівська, 28 |
Контактна особа: |
Олена Сергіївна Пономарьова +380968381513 salut_buhgalter@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 січня 2020 16:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 січня 2020 17:30 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 січня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 03 лютого 2020 12:53 |
Очікувана вартість: | 194 040,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 821,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40 послуга
ДК 021:2015 – 50530000-9 Послуги з технічного обслуговування техніки (обслуговуванню холодильного технологічного кухонного обладнання, розташованого в харчоблоці).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04075, Україна, Київська область, м.Київ, вул.Квітки Цісик, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 січня 2020 16:42 |
Оголошення обслуговування технолог.кухонного обладнання 2020.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-23-004496-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ КОМПАНІЯ ЕЛЕКТРОГРАД, Код ЄДРПОУ:35742843
Дата подання: 25 січня 2020 18:06
вимога
відгук повинен бути виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цих торгів.
Це дискримінаційні умови, у Вас немає також жодних законодавчих підстав вимагати встановлення часових проміжків на видачу відгуків. Це незаконно
вимагаємо видалити
Це дискримінаційні умови, у Вас немає також жодних законодавчих підстав вимагати встановлення часових проміжків на видачу відгуків. Це незаконно
вимагаємо видалити
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 січня 2020 13:26
Замовником було уважно розглянуто вимогу від 25.01.2020, 18:06. ID: UA-2020-01-23-004496-a.c1 та повідомляє, що дана вимога не підлягає задоволенню скаржника з огляду на наступне: згідно ч. 2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну «аналогічний договір».
Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Пунктом 7.1. Додатку 2 Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів встановлено вимогу про наступне:Учасник надає власну довідку з інформацією про раніше укладені та стан виконання договорів аналогічним даній закупівлі що входять до відповідного класу згідно Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015, згідно якого визначено предмет цієї закупівлі та копії цих договорів не менше 2 шт., та позитивний відгук від замовника згідно виконання аналогічного договору, копію якого надано у складі тендерної пропозиції, що повинен містити інформацію про найменування наданих послуг Замовнику інформацію про виконання учасником своїх обов’язків згідно договору, найменування, вартість, дата та адреса, а так само такий відгук повинен бути виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цих торгів.
Відповідно п.2 розділу 2 до Наказу ДП «Прозорро» від 19.03.2019 р. № 10, з урахуванням Наказу ДП "Прозорро" № 11 від 20.03.2019, під час оголошення закупівлі в ЕСЗ розміщується інформація про: Вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, визначені замовником, проект договору, інші документи можуть бути завантажені в ЕСЗ окремими файлами або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
Таким чином оголошення про проведення закупівлі відповідає вимогам законодавства та у замовника відсутні підстави для задоволення цієї вимоги.
Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Пунктом 7.1. Додатку 2 Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів встановлено вимогу про наступне:Учасник надає власну довідку з інформацією про раніше укладені та стан виконання договорів аналогічним даній закупівлі що входять до відповідного класу згідно Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015, згідно якого визначено предмет цієї закупівлі та копії цих договорів не менше 2 шт., та позитивний відгук від замовника згідно виконання аналогічного договору, копію якого надано у складі тендерної пропозиції, що повинен містити інформацію про найменування наданих послуг Замовнику інформацію про виконання учасником своїх обов’язків згідно договору, найменування, вартість, дата та адреса, а так само такий відгук повинен бути виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цих торгів.
Відповідно п.2 розділу 2 до Наказу ДП «Прозорро» від 19.03.2019 р. № 10, з урахуванням Наказу ДП "Прозорро" № 11 від 20.03.2019, під час оголошення закупівлі в ЕСЗ розміщується інформація про: Вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, визначені замовником, проект договору, інші документи можуть бути завантажені в ЕСЗ окремими файлами або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
Таким чином оголошення про проведення закупівлі відповідає вимогам законодавства та у замовника відсутні підстави для задоволення цієї вимоги.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 лютого 2020 13:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПЕРТПРОМСЕРВІС" |
191 730,00
UAH з ПДВ
|
161 999,99
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Кішта Наталія Григорівна |
193 600,00
UAH з ПДВ
|
162 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПЕРТПРОМСЕРВІС" #35488133 |
Відхилено |
161 999,99
UAH з ПДВ
|
05 лютого 2020 17:20
|
ФОП Кішта Наталія Григорівна #2482106949 |
Переможець |
162 000,00
UAH з ПДВ
|
06 лютого 2020 16:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2021 14:57
|
161997,00.pdf | укладений |
12 лютого 2020 14:29
|