Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування техніки (обслуговуванню холодильного технологічного кухонного обладнання, розташованого в харчоблоці).
Очікувана вартість
194 040,00 UAH
UA-2020-01-23-004496-a 89f099afb210429e8ca24d3b0bfc5cbc
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Олена Сергіївна Пономарьова

+380968381513 salut_buhgalter@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДИТЯЧИЙ СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ САНАТОРІЙ "САЛЮТ" ТЕРИТОРІАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО ОБ'ЄДНАННЯ "САНАТОРНОГО ЛІКУВАННЯ" У МІСТІ КИЄВІ
Код ЄДРПОУ: 24742858
Місцезнаходження: 01054, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Гоголівська, 28
Контактна особа: Олена Сергіївна Пономарьова
+380968381513
salut_buhgalter@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 січня 2020 16:42
Звернення за роз’ясненнями: до 28 січня 2020 17:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 січня 2020 18:00
Початок аукціону: 03 лютого 2020 12:53
Очікувана вартість: 194 040,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 821,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40 послуга
ДК 021:2015 – 50530000-9 Послуги з технічного обслуговування техніки (обслуговуванню холодильного технологічного кухонного обладнання, розташованого в харчоблоці).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04075, Україна, Київська область, м.Київ, вул.Квітки Цісик, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-23-004496-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ КОМПАНІЯ ЕЛЕКТРОГРАД, Код ЄДРПОУ:35742843
Дата подання: 25 січня 2020 18:06
вимога
відгук повинен бути виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цих торгів.
Це дискримінаційні умови, у Вас немає також жодних законодавчих підстав вимагати встановлення часових проміжків на видачу відгуків. Це незаконно
вимагаємо видалити
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 січня 2020 13:26
Замовником було уважно розглянуто вимогу від 25.01.2020, 18:06. ID: UA-2020-01-23-004496-a.c1 та повідомляє, що дана вимога не підлягає задоволенню скаржника з огляду на наступне: згідно ч. 2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну «аналогічний договір».
Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Пунктом 7.1. Додатку 2 Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів встановлено вимогу про наступне:Учасник надає власну довідку з інформацією про раніше укладені та стан виконання договорів аналогічним даній закупівлі що входять до відповідного класу згідно Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015, згідно якого визначено предмет цієї закупівлі та копії цих договорів не менше 2 шт., та позитивний відгук від замовника згідно виконання аналогічного договору, копію якого надано у складі тендерної пропозиції, що повинен містити інформацію про найменування наданих послуг Замовнику інформацію про виконання учасником своїх обов’язків згідно договору, найменування, вартість, дата та адреса, а так само такий відгук повинен бути виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цих торгів.
Відповідно п.2 розділу 2 до Наказу ДП «Прозорро» від 19.03.2019 р. № 10, з урахуванням Наказу ДП "Прозорро" № 11 від 20.03.2019, під час оголошення закупівлі в ЕСЗ розміщується інформація про: Вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, визначені замовником, проект договору, інші документи можуть бути завантажені в ЕСЗ окремими файлами або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
Таким чином оголошення про проведення закупівлі відповідає вимогам законодавства та у замовника відсутні підстави для задоволення цієї вимоги.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 лютого 2020 13:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПЕРТПРОМСЕРВІС" 191 730,00
UAH з ПДВ
161 999,99
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Кішта Наталія Григорівна 193 600,00
UAH з ПДВ
162 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 лютого 2020 11:12
Договор 376 НА СБУ.pdf
05 лютого 2020 11:12
Договор 19.81.82 НБУ.pdf
05 лютого 2020 11:12
Договор 277775 ВІУ.pdf
05 лютого 2020 11:12
Договор Е4 УХІК.pdf
05 лютого 2020 11:12
Договор Е1 ШЕН-СЕРВІС.pdf
04 лютого 2020 14:01
S1499201 Квитанція _2.pdf
31 січня 2020 17:34
Листроз_яснення.pdf
31 січня 2020 17:34
Витяг Повний.pdf
31 січня 2020 17:34
Довідка Реквізити.pdf
31 січня 2020 17:34
Выписка Експерт.pdf
31 січня 2020 17:34
Лист Статут.pdf

Публічні документи

29 січня 2020 08:58
Установчі документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПЕРТПРОМСЕРВІС"

ФОП Кішта Наталія Григорівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПЕРТПРОМСЕРВІС"
#35488133
Відхилено 161 999,99
UAH з ПДВ
05 лютого 2020 17:20
ФОП Кішта Наталія Григорівна
#2482106949
Переможець 162 000,00
UAH з ПДВ
06 лютого 2020 16:04

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 лютого 2020 16:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Кішта Наталія Григорівна
#2482106949
162 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 14:57
161997,00.pdf укладений
12 лютого 2020 14:29

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 161 997,00
UAH