Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медикаменти (Amikacin, Amikacin, Metamizole sodium, Amiodarone, Atropine, Bupivacaine, Aqua pro injectioni, Heparin, Aciclovir, Glucose, Digoxin, Diclofenac, Suxamethonium, Drotaverine, Theophylline, Captopril, Cefepime, Lidocaine, Loperamide, Loratadine, Magnesium sulfate, Mannitol, Meropenem, Metoclopramide, Metronidazole, Thiosulfate, Sodium chloride, Sodium chloride, Salbutamol, Omeprazole, Prednisolone, Propofol, Hydroxyethylstarch, Electrolytes, Streptokinase, Thiopental, Tranexamic acid, Insulin (human), Enoxaparin, Levofloxacin, Furosemide, Chlorhexidine, Ceftazidime, Ceftriaxone, Cyanocobalamin)
Очікувана вартість
1 345 000,00 UAH
UA-2020-01-23-004420-a 37085a51bec4430cb0696107d782f652
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Ясакова

+380638001006 buxovid@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОВІДІОПОЛЬСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ "ОВІДІОПОЛЬСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ"
Код ЄДРПОУ: 01998845
Місцезнаходження: 67801, Україна , Одеська обл., смт. Овідіополь, вул. Т. Шевченка, 422
Контактна особа: Ольга Ясакова
+380638001006
buxovid@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 січня 2020 16:37
Звернення за роз’ясненнями: до 31 січня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 лютого 2020 00:00
Початок аукціону: 10 лютого 2020 11:40
Очікувана вартість: 1 345 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 725,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Кількість зазначену в одиниця читати як найменувань
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
47 одиниця
Медикаменти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67801, Україна, Одеська область, смт.Овідіополь, вул.Т.Шевченка,422
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Aciclovir

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 січня 2020 16:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 січня 2020 16:37
ТД .doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-23-004420-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "БАДМ-Б", Код ЄДРПОУ:39273420
Дата подання: 28 січня 2020 09:18
запит на зміни
вимога у додатку
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 січня 2020 17:18
Перевіривши тендерну документацію встановлено, що гарантійний лист виробника застосовується не за позиціями. Також звертаємо Вашу увагу, що лист Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018 носить рекомендаційний характер.
Номер вимоги: UA-2020-01-23-004420-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРЕРА", Код ЄДРПОУ:42979027
Дата подання: 30 січня 2020 17:27
Вимога
Звертаємось до Вас з вимогою про усунення порушень щодо надання гарантійниго листа виробника та приведення тендерної документації до вимог Закону і відповідності до спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018:
• не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками ГАРАНТІЙНОГО ЛИСТА ВІД ВИРОБНИКА, оскільки це може спричинити дискримінацію потенційних учасників закупівлі.
А саме:
Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної, Пункт 6. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: «учасник закупівлі повинен надати всі необхідні документи (або їх завірені копії), що встановлені Законами та іншими нормативними документами України –реєстраційні посвідчення і гарантійні листи виробника щодо постачання т. ін., що дозволяють здійснювати постачання Товару» та Додаток 3 до тендерної документації МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ пункт 5: «оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким виробник підтверджує можливість поставки предмету закупівлі цих торгів із строками придатності та в терміни, визначені цією документацією та пропозицією учасника торгів. Гарантійний лист виробника повинен включати: повну назву учасника, назву предмету закупівлі та повинен адресуватися замовнику торгів. Допускається надання гарантійного листа учаснику з боку офіційного дистриб’ютора або іншого представника виробника.»
При цьому гарантійний лист виробника НЕ є встановленим Законами та іншими нормативними документами України документом, що дозволяє здійснювати постачання Товару.
В протилежному випадку залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до порядку оскарження та в терміні визначені статтею 18 Закону, викласти інформацію стосовно процедури в Постійно діючій адміністративній колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з наступним стягненням витрат із Замовника в судовому порядку ,та або розміщення на порталі DOZORRO за для моніторингу громадськими спільнотами та іншими контролюючими органами.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 лютого 2020 18:55
звертаємо Вашу увагу, що лист Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018 носить рекомендаційний характер. Гарантійний лист від виробника є мірою захисту від підробки лікарських засобів.

Документи подані скаржником

28 січня 2020 09:18
вимога.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 лютого 2020 12:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КП "ОДЕСФАРМ" 1 205 209,91
UAH з ПДВ
1 130 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САНА КО" 1 130 302,53
UAH з ПДВ
1 130 302,53
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 лютого 2020 16:02
Електронний підпис
06 лютого 2020 15:55
квал ст 102-104 ТП.pdf
06 лютого 2020 15:55
квалиф 53-104.rar
06 лютого 2020 15:55
квалиф 1-52.rar
06 лютого 2020 15:55
тех часть.pdf

Публічні документи

18 лютого 2020 09:08
Документи переможця.pdf
07 лютого 2020 16:43
Електронний підпис
07 лютого 2020 16:40
2 Проект Договору.pdf
07 лютого 2020 16:39
11 Копія Витягу з ЄДР.pdf
07 лютого 2020 16:39
12 Копія Витягу ПДВ.pdf
07 лютого 2020 16:39
15 Копія Статуту.pdf
07 лютого 2020 16:39
16 Копія Ліцензії.PDF
07 лютого 2020 16:39
17 Про Захист довкілля.pdf
07 лютого 2020 16:39
20 Копії РП 1.pdf
07 лютого 2020 16:38
21 Копії РП 2.PDF
07 лютого 2020 16:37
1 Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КП "ОДЕСФАРМ"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САНА КО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП "ОДЕСФАРМ"
#23872470
Відхилено 1 130 300,00
UAH з ПДВ
13 лютого 2020 15:24
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САНА КО"
#31117042
Переможець 1 130 302,53
UAH з ПДВ
17 лютого 2020 16:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 лютого 2020 16:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САНА КО"
#31117042
1 130 302,53
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 квітня 2020 16:37
Електронний підпис зміни до договору
03 квітня 2020 16:31
доп угода дог 80.pdf зміни до договору
03 квітня 2020 16:30
Електронний підпис укладений
28 лютого 2020 12:13
договор.pdf укладений
28 лютого 2020 12:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 80
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 лютого 2020 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 1 072 732,87
UAH (в тому числі ПДВ 75 091,30 UAH)