Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Продукти харчування (Овочі, фрукти та горіхи)
Очікувана вартість
217 000,00 UAH
UA-2020-01-23-004303-a ● 879c3649d7624470b2f701b4123eef0a
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "КЛЕВАНСЬКА СПЕЦІАЛЬНА ШКОЛА №1 І-ІІІ СТУПЕНІВ" РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 21087614 |
Місцезнаходження: | 35312, Україна , Рівненська обл., смт. Клевань, вул. Шкільна, буд. 15 |
Контактна особа: |
Раїса Балабушко +380362271130 scool_slabozori_1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 січня 2020 16:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 січня 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 лютого 2020 17:00 |
Очікувана вартість: | 217 000,00 UAH без ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи
Згідно технічного завдання
Тендерна документація
23 січня 2020 16:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 січня 2020 16:28 |
ТД овочі, фрукти.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-23-004303-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Панасюк Анатолій Юрійович, Код ЄДРПОУ:3092309618
Дата подання: 14 лютого 2020 09:42
щодо визнання переможця
Вимога
Рішенням засідання тендерного комітету оформленого протоколом №16 від 13.02.2020 року переможцем торгів за лотом №1 було визнано Фізична особа-підприємець Середа Любов Володимирівна.
Із таким рішенням тендерного комітету не можна погодитись з огляду на те, що пропозиція цього учасника не відповідає вимогам тендерної документації, а саме:
1.
На підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази надано:
Договір оренди, який не є чинним згідно законодавства України так як на підставі ст. 793 Цивільного Кодексу України договори, укладені на строк більше 3-х років повинні оформлятись нотаріально. Їх договір строком на 5 років та не є нотаріально посвідченим.
«Стаття 793. Форма договору найму будівлі або іншої капітальної споруди
1. Договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) укладається у письмовій формі.
2. Договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) строком на три роки і більше підлягає нотаріальному посвідченню, крім договору, предметом якого є майно державної або комунальної власності, який підлягає нотаріальному посвідченню у разі, якщо він укладений за результатами електронного аукціону строком більше ніж на п’ять років.»
Таким чином учасник не підтвердив відповідність його пропозиції кваліфікаційним вимогам тендерної документації Замовника.
2.
У довідці про наявність матеріально-технічної бази вказано орендований транспортний засіб - «фургон ізотермічний»,
Проте не надано документів, які б підтвердили наявність даного автотранспорту, як того вимагала тендерна документація Замовника, бо у складі пропозиції надано копію свідоцтва про реєстрацію ТЗ який має тип «легковий-В пасажирський»
Таким чином учасник не підтвердив відповідність його пропозиції кваліфікаційним вимогам тендерної документації Замовника.
3.
Не надано інформації про наявність/відсутність експлуатаційного дозволу у учасника (згідно п.8 ч. 1 Додатку 1 до тендерної документації). Згідно ч.1 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» у разі відсутності документів учасник повинен надати лист-пояснення з зазначенням підстави ненадання документа з посиланням на законодавчі акти.
Проте не надано і лист-пояснення ненадання цього документу у складі пропозиції.
4.
Не надано інформації про реєстрацію потужностей УЧАСНИКА. Згідно ЗУ Про безпечність харчових продуктів ВСІ оператори ринку, які здійснюються діяльність у сфері харчування на будь-якому етапі (в даному випадку поставки та транспортування продуктів харчування) повинні бути зареєстровані як оператори ринку і мати реєстраційний номер.
Враховуючи вказане пропозиція ФОП Середа Любов Володимирівна не відповідає вимогам тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Рішенням засідання тендерного комітету оформленого протоколом №16 від 13.02.2020 року переможцем торгів за лотом №1 було визнано Фізична особа-підприємець Середа Любов Володимирівна.
Із таким рішенням тендерного комітету не можна погодитись з огляду на те, що пропозиція цього учасника не відповідає вимогам тендерної документації, а саме:
1.
На підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази надано:
Договір оренди, який не є чинним згідно законодавства України так як на підставі ст. 793 Цивільного Кодексу України договори, укладені на строк більше 3-х років повинні оформлятись нотаріально. Їх договір строком на 5 років та не є нотаріально посвідченим.
«Стаття 793. Форма договору найму будівлі або іншої капітальної споруди
1. Договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) укладається у письмовій формі.
2. Договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) строком на три роки і більше підлягає нотаріальному посвідченню, крім договору, предметом якого є майно державної або комунальної власності, який підлягає нотаріальному посвідченню у разі, якщо він укладений за результатами електронного аукціону строком більше ніж на п’ять років.»
Таким чином учасник не підтвердив відповідність його пропозиції кваліфікаційним вимогам тендерної документації Замовника.
2.
У довідці про наявність матеріально-технічної бази вказано орендований транспортний засіб - «фургон ізотермічний»,
Проте не надано документів, які б підтвердили наявність даного автотранспорту, як того вимагала тендерна документація Замовника, бо у складі пропозиції надано копію свідоцтва про реєстрацію ТЗ який має тип «легковий-В пасажирський»
Таким чином учасник не підтвердив відповідність його пропозиції кваліфікаційним вимогам тендерної документації Замовника.
3.
Не надано інформації про наявність/відсутність експлуатаційного дозволу у учасника (згідно п.8 ч. 1 Додатку 1 до тендерної документації). Згідно ч.1 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» у разі відсутності документів учасник повинен надати лист-пояснення з зазначенням підстави ненадання документа з посиланням на законодавчі акти.
Проте не надано і лист-пояснення ненадання цього документу у складі пропозиції.
4.
Не надано інформації про реєстрацію потужностей УЧАСНИКА. Згідно ЗУ Про безпечність харчових продуктів ВСІ оператори ринку, які здійснюються діяльність у сфері харчування на будь-якому етапі (в даному випадку поставки та транспортування продуктів харчування) повинні бути зареєстровані як оператори ринку і мати реєстраційний номер.
Враховуючи вказане пропозиція ФОП Середа Любов Володимирівна не відповідає вимогам тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 лютого 2020 16:36
Вимога взята до уваги. Проведено засідання ТК. Рішення ТК оформлено протоколом №17 від 14.02.2020 року.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | ЛОТ 1. Фрукти : яблука, кавун, банани, лимони, мандарини, апельсини, персики, виноград |
Опис предмету закупівлі: |
Згідно технічного завдання
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 155 400,00 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 777,00 UAH без ПДВ |
Аукціон
Позиції
4000 кг
Овочі, фрукти та горіхи (Яблука)
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
35312, Україна, Рівненська область, Клевань 2, Шкільна 15
Дата доставки:
31 грудня 2020
200 кг
Кавун
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
35312, Україна, Рівненська область, Клевань 2, Шкільна 15
Дата доставки:
31 грудня 2020
1000 кг
Банани
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
35312, Україна, Рівненська область, Клевань 2, Шкільна 15
Дата доставки:
31 грудня 2020
60 кг
Лимони
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
35312, Україна, Рівненська область, Клевань 2, Шкільна 15
Дата доставки:
31 грудня 2020
1000 кг
Мандарини
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
35312, Україна, Рівненська область, Клевань 2, Шкільна 15
Дата доставки:
31 грудня 2020
1000 кг
Апельсини
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
35312, Україна, Рівненська область, Клевань 2, Шкільна 15
Дата доставки:
31 грудня 2020
100 кг
Персики
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
35312, Україна, Рівненська область, Клевань 2, Шкільна 15
Дата доставки:
31 грудня 2020
100 кг
Виноград
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
35312, Україна, Рівненська область, Клевань 2, Шкільна 15
Дата доставки:
31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 лютого 2020 13:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "СЕРЕДА ЛЮБОВ ВОЛОДИМИРІВНА" |
144 900,00
UAH
|
133 900,00
UAH
|
Документи |
ФОП СИЗОВА ЮЛІЯ ВІКТОРІВНА |
154 900,00
UAH
|
134 000,00
UAH
|
Документи |
ФОП Панасюк Анатолій Юрійович |
154 900,00
UAH
|
154 900,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "СЕРЕДА ЛЮБОВ ВОЛОДИМИРІВНА" #2637912863 |
Рішення скасоване |
133 900,00
UAH
|
14 лютого 2020 15:42
|
ФОП "СЕРЕДА ЛЮБОВ ВОЛОДИМИРІВНА" #2637912863 |
Відхилено |
133 900,00
UAH
|
14 лютого 2020 15:49
|
ФОП СИЗОВА ЮЛІЯ ВІКТОРІВНА #3175809067 |
Відхилено |
134 000,00
UAH
|
14 лютого 2020 16:24
|
ФОП Панасюк Анатолій Юрійович #3092309618 |
Переможець |
154 900,00
UAH
|
14 лютого 2020 18:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 17:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 січня 2021 17:09
|
додаткова угода №2.jpeg.jpeg.jpeg | зміни до договору |
04 січня 2021 17:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 липня 2020 17:38
|
додаткова угода №2.jpeg.jpeg.jpeg | зміни до договору |
23 липня 2020 17:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 липня 2020 16:07
|
дод угода.jpeg | зміни до договору |
17 липня 2020 16:00
|
Електронний підпис | укладений |
25 лютого 2020 10:14
|
Договір Фрукти (ст2)..jpeg | укладений |
25 лютого 2020 10:13
|
Договір Фрукти (ст4)..jpeg | укладений |
25 лютого 2020 10:13
|
Договір Фрукти (ст1)..jpeg | укладений |
25 лютого 2020 10:13
|
Договір Фрукти (ст3)..jpeg | укладений |
25 лютого 2020 10:13
|
Договір Фрукти (ст5)..jpeg | укладений |
25 лютого 2020 10:13
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 41 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 41 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 41 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |