Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт приміщень комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад №72 Вінницької міської ради» по вул. Миколи Ващука, 19 в м. Вінниця за «ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи».
Очікувана вартість
280 087,60 UAH
UA-2020-01-23-003800-a 34e530800d0f4ecea408391aa2481a5a
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Прокофєва

+380970870654 buhdnzvin72@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Дошкільний навчальний заклад №72 Вінницької міської ради"
Код ЄДРПОУ: 26243421
Місцезнаходження: 21029, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул.Миколи Ващука,19
Контактна особа: Інна Прокофєва
+380970870654
buhdnzvin72@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 січня 2020 15:47
Звернення за роз’ясненнями: до 28 січня 2020 16:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 січня 2020 16:30
Початок аукціону: 31 січня 2020 15:08
Очікувана вартість: 280 087,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 800,88 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт приміщень комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад №72 Вінницької міської ради» по вул. Миколи Ващука, 19 в м. Вінниця за «ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи».
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21029, Україна, Вінницька область, Вінниця, Миколи Ващука 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 січня 2020 15:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 січня 2020 15:47
r_239_яд_дт_2-1-1.rtf
23 січня 2020 15:47
4. Додаток 3 до Оголошення.docx
23 січня 2020 15:47
3. Додаток 2 до Оголошення.docx
23 січня 2020 15:47
2. Додаток 1 до Оголошення.docx
23 січня 2020 15:47
1. Оголошення .docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Додаток 2 (проект Договору).
Дата подання: 24 січня 2020 12:50
Дата відповіді: 24 січня 2020 17:31
Доброго дня. В додатку 2 сказано, що всі довідки, повинні містити дату створення документу та реєстраційний номер, бути на фірмовому бланку з підписом керівника підприємства і ... Підскажіть в якій формі завантажити проект Договору? В формі довідки, чи можна без дати і фірмового бланку? Дякую! Чекаю на відповідь.
Відповідь: Доброго дня! Проект договору можна подавати і не на фірмовому бланку. Це не буде розглядатися як помилка або невідповідність.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-23-003800-a.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ВІНБУД-СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:40282433
Дата подання: 07 лютого 2020 10:23
ВИМОГА
Ми ТОВ «ВІНБУД-СЕРВІС», як учасник допорогової закупівлі Капітальний ремонт приміщень комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад №72 Вінницької міської ради» по вул. Миколи Ващука, 19 в м. Вінниця за «ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи», категорично не погоджуємось з рішенням Замовника (Протокол засідання комісії для проведення допорогових закупівель №26 від 06 лютого 2020р.) щодо відхилення нашої Пропозиції як такої, що не відповідає умовам Закупівлі
Положенням про проведення допорогових закупівель, затвердженого рішенням виконавчого комітету міської ради від 01.12.2016 №2832 (зі змінами) передбачено, що якщо Учасник, який запропонував найменшу ціну, вважає його дискваліфікацію недостатньо аргументованою, то він може звернутися до Замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам Закупівлі, а Замовник зобов'язаний надати йому відповідь із такою інформацією не пізніше ніж через 3 робочих дні з дня надходження такої вимоги.
Користуючись вищезазначеним правом, повідомляємо Замовника:
1. Щодо ненадання Статуту:
Нами у складі Пропозиції подано «Опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії «Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи» (Реєстраційний код справи: 1 _ 174_013941 _85 Код: 36335738607). На Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань ( https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch ) користуючись, даним кодом, ви можете ознайомитись з оновленою редакцією нашого Статуту.
Крім того, відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Отже, надавши Реєстраційний код справи: 1 _ 174_013941 _85 Код: 36335738607 нами фактично виконано вимогу Замовника щодо надання Статуту (у останній редакції) із змінами та доповненнями.
2. Щодо надання копій аналогічних договорів не у повному обсязі:
Звертаємо увагу Замовника, що згідно вимог, розміщених Вами у Додатку 2 до Оголошення, учасники у складі своєї пропозиції повинні надати довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (обов’язково надати копію договору з позитивним відгуком від замовника). Нами у складі Пропозиції надано Довіку вих. №9 від 28.01.2020 року про досвід виконання аналогічних договорів, у якій зазначено інформацію про виконання 10-ти таких договорів, копію Договору №1129 від 14.08.2018р. у повному обсязі (даний договір не містить Додатків, що становлять його невід’ємну частину, відомість визначення договірної ціни додається до договору як окремий документ, а не додаток до договору), з чим Ви особисто можете переконатись за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-08-14-000380-b , оскільки скан-копія даного договору розміщена у системі ProZorro, та копію позитивного листа-відгуку (вих. №689 від 8 липня 2019 року) від Замовника за даним договором.

Враховуючи зазначене, вважаємо відхилення нашої Пропозиції необґрунтованим та неправомірним, оскільки усі документи, що вимагалися Замовником, подано нами у складі Пропозиції у встановлені в Оголошенні строки.
Вимагаємо у Замовника скасувати дане рішення (Протокол засідання комісії для проведення допорогових закупівель №26 від 06 лютого 2020р.) та визначити нас Переможцем Закупівлі Капітальний ремонт приміщень комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад №72 Вінницької міської ради» по вул. Миколи Ващука, 19 в м. Вінниця за «ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи», як Учасника, Пропозиція якого відповідає усім вимогам Замовника та є найбільш економічно вигідною.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 07 лютого 2020 12:22
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 лютого 2020 11:50
У процесі розгляду вимоги Замовником було прийнято рішення, щодо її задоволення в повному обсязі.
Номер вимоги: UA-2020-01-23-003800-a.a2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ВІНБУД-СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:40282433
Дата подання: 07 лютого 2020 12:11
ВИМОГА
Ми ТОВ «ВІНБУД-СЕРВІС», як учасник допорогової закупівлі Капітальний ремонт приміщень комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад №72 Вінницької міської ради» по вул. Миколи Ващука, 19 в м. Вінниця за «ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи», категорично не погоджуємось з рішенням Замовника (Протокол засідання комісії для проведення допорогових закупівель №26 від 06 лютого 2020р.) щодо відхилення нашої Пропозиції як такої, що не відповідає умовам Закупівлі
Положенням про проведення допорогових закупівель, затвердженого рішенням виконавчого комітету міської ради від 01.12.2016 №2832 (зі змінами) передбачено, що якщо Учасник, який запропонував найменшу ціну, вважає його дискваліфікацію недостатньо аргументованою, то він може звернутися до Замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам Закупівлі, а Замовник зобов'язаний надати йому відповідь із такою інформацією не пізніше ніж через 3 робочих дні з дня надходження такої вимоги.
Користуючись вищезазначеним правом, повідомляємо Замовника:
1. Щодо ненадання Статуту:
Нами у складі Пропозиції подано «Опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії «Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи» (Реєстраційний код справи: 1 _ 174_013941 _85 Код: 36335738607). На Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань ( https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch ) користуючись, даним кодом, ви можете ознайомитись з оновленою редакцією нашого Статуту.
Крім того, відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Отже, надавши Реєстраційний код справи: 1 _ 174_013941 _85 Код: 36335738607 нами фактично виконано вимогу Замовника щодо надання Статуту (у останній редакції) із змінами та доповненнями.
2. Щодо надання копій аналогічних договорів не у повному обсязі:
Звертаємо увагу Замовника, що згідно вимог, розміщених Вами у Додатку 2 до Оголошення, учасники у складі своєї пропозиції повинні надати довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (обов’язково надати копію договору з позитивним відгуком від замовника). Нами у складі Пропозиції надано Довіку вих. №9 від 28.01.2020 року про досвід виконання аналогічних договорів, у якій зазначено інформацію про виконання 10-ти таких договорів, копію Договору №1129 від 14.08.2018р. у повному обсязі (даний договір не містить Додатків, що становлять його невід’ємну частину, відомість визначення договірної ціни додається до договору як окремий документ, а не додаток до договору), з чим Ви особисто можете переконатись за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-08-14-000380-b , оскільки скан-копія даного договору розміщена у системі ProZorro, та копію позитивного листа-відгуку (вих. №689 від 8 липня 2019 року) від Замовника за даним договором.

Враховуючи зазначене, вважаємо відхилення нашої Пропозиції необґрунтованим та неправомірним, оскільки усі документи, що вимагалися Замовником, подано нами у складі Пропозиції у встановлені в Оголошенні строки.
Вимагаємо у Замовника скасувати дане рішення (Протокол засідання комісії для проведення допорогових закупівель №26 від 06 лютого 2020р.) та визначити нас Переможцем Закупівлі Капітальний ремонт приміщень комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад №72 Вінницької міської ради» по вул. Миколи Ващука, 19 в м. Вінниця за «ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи», як Учасника, Пропозиція якого відповідає усім вимогам Замовника та є найбільш економічно вигідною.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 07 лютого 2020 12:22
Причина: cancelled
Номер вимоги: UA-2020-01-23-003800-a.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ГАРАНТ ЕСТЕЙТС", Код ЄДРПОУ:38394787
Дата подання: 11 лютого 2020 18:05
щодо скасування рішення протокол №32 від 07 лютого 2020 року про присвоєння звання переможця аукціону щодо закупівлі
ТОВ "Гарант Естейтс" в особі директора Хабінської Ольги Олександрівни звертається до Вас, з вимогою скасування рішення протокол №32 від 07 лютого 2020 року про присвоєння звання переможця аукціону щодо закупівлі - UA-2020-01-23-003800-a.

Тендерна пропозиція учасника - ТОВ "ВІНБУД-СЕРВІС" не відповідає кваліфікаційним вимогам вказаним уДодатку 2 до закупівлі, оскільки подані даним учасником у складі Пропозиції аналогічні договори та додатки до них не відповідають вимогам, а саме:
- договори № 1166 від 03.09.2018, №26 від 08.06.2018, №28 від 04.08.2017, № 34 від 01.09.2017, №10 від 15.02.2018, №1656 від 10.10.2017, №287 від 08.12.2017, № 1226 від 24.09.2018, № 96 від 10.10.2016 – подані не в повному обсязі, без додатків, що становлять їх невід’ємну частину;
- договір № 1129 «Капітальний ремонт покрівлі КЗ ДНЗ №13 ВМР по вул. Магістрацька,58 в м. Вінниці -, не відповідає запропонованому за видом робіт та за предметом закупівлі. Отже даним договором учасник не підтвердив досвід виконання саме Капітального ремонту приміщень.

Керуючись Частиною 1 ст.2 Закону України "Про публічні закупівлі", та вищевикладеним вважаємо, що обрання учасника ТОВ "ВІНБУД-СЕРВІС" переможцем закупівлі є неправомірним та являється прямим порушенням Закону України «Про публічні закупівлі».

Звертаємося до Вас, з вимогою не порушувани Закон та:
- переглянути рішення протокол №32 від 07 лютого 2020 року з приводу обрання переможцем ТОВ "ВІНБУД-СЕРВІС" ,
- дискваліфікувати учасника ТОВ "ВІНБУД-СЕРВІС"– пропозиція учасника не відповідає умовам закупівлі;
- розглянути наступну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.

Знехтування даними критеріями є прямим порушенням Закону України та тягне за собою кримінальну відповідальність.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 лютого 2020 11:13
Згідно з Додатком №2 учасники у складі своєї пропозиції повинні надати довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (обов’язково надати копію договору з позитивним відгуком від замовника). Учасником ТОВ «ВІНБУД-СЕРВІС» у складі Пропозиції надано Довіку вих. №9 від 28.01.2020 року про досвід виконання аналогічних договорів, у якій зазначено інформацію про виконання 10-ти таких договорів, копію Договору №1129 від 14.08.2018р. у повному обсязі (даний договір не містить Додатків, що становлять його невід’ємну частину, відомість визначення договірної ціни додається до договору як окремий документ, а не додаток до договору).

Документи подані скаржником

07 лютого 2020 10:23
вимога.pdf

Документи

07 лютого 2020 11:50
Протокол №31 001.pdf

Документи подані скаржником

11 лютого 2020 18:05
вимога.PDF

Документи

14 лютого 2020 11:13
ПРОТОКОЛ 001.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 січня 2020 15:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ДИЛЬ ІГОР АНАТОЛІЙОВИЧ" 177 796,61
UAH з ПДВ
169 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАСКУРТ" 221 817,60
UAH з ПДВ
169 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВІНБУД-СЕРВІС" 249 138,07
UAH з ПДВ
177 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МИР.БУД" 221 877,00
UAH з ПДВ
217 777,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГАРАНТ ЕСТЕЙТС" 238 000,00
UAH з ПДВ
220 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Консорціум "Група компаній "Енергобуд" 242 130,92
UAH з ПДВ
242 130,92
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 січня 2020 15:00
Цінова пропозиція.pdf
30 січня 2020 15:00
Установчі документи.pdf
30 січня 2020 15:00
Проект договору.pdf
30 січня 2020 15:00
Кошторис.pdf
30 січня 2020 15:00
Відгук Пенсійне.pdf
30 січня 2020 15:00
Відгук Освіта.pdf

Публічні документи

29 січня 2020 12:35
Електронний підпис
29 січня 2020 09:05
9.2-Посвідченя з ОП.rar
29 січня 2020 09:05
8-Розрахунки.rar
29 січня 2020 09:05
3.5- лист згода.pdf
29 січня 2020 09:05
2.4-Виписка з ЄДРЮО.pdf
29 січня 2020 09:05
2.3-Витяг з РПП.pdf
29 січня 2020 09:05
2.1-Статут.pdf
29 січня 2020 09:05
15-Дефектний акт.pdf
29 січня 2020 09:05
10-Довідка (ДОСВІД).pdf

Публічні документи

28 січня 2020 16:50
032.jpg
28 січня 2020 16:50
031.jpg
28 січня 2020 16:50
030.jpg
28 січня 2020 16:50
029.jpg
28 січня 2020 16:50
028.jpg
28 січня 2020 16:50
027.jpg
28 січня 2020 16:50
026.jpg
28 січня 2020 16:50
025.jpg
28 січня 2020 16:50
024.jpg
28 січня 2020 16:50
023.jpg
28 січня 2020 16:50
12.pdf
28 січня 2020 16:50
11.pdf
28 січня 2020 16:50
10.pdf
28 січня 2020 16:50
9.pdf
28 січня 2020 16:50
8.pdf
28 січня 2020 16:50
7.pdf
28 січня 2020 16:50
6.pdf
28 січня 2020 16:50
5.pdf
28 січня 2020 16:50
4.pdf
28 січня 2020 16:50
3.pdf
28 січня 2020 16:50
2.pdf
28 січня 2020 16:50
1.pdf

Публічні документи

30 січня 2020 00:54
Електронний підпис
30 січня 2020 00:51
27.Проект договору..pdf
30 січня 2020 00:51
26.Договірна ціна..pdf
30 січня 2020 00:51
24.Цінова пропозиція..pdf
30 січня 2020 00:51
13.4.Листи-відгуки..pdf
30 січня 2020 00:51
8.Витяг з ЄДР.pdf
30 січня 2020 00:51
7.Відомість з ЄДРПОУ.pdf
30 січня 2020 00:51
5.Статут.pdf
30 січня 2020 00:51
1.Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

30 січня 2020 13:22
Електронний підпис
30 січня 2020 13:21
Статут.pdf
30 січня 2020 13:21
рішення власника.PDF
30 січня 2020 13:21
пропозиція.PDF
30 січня 2020 13:21
проект договору.PDF
30 січня 2020 13:21
про учасника.PDF
30 січня 2020 13:21
про субпідрядників.PDF
30 січня 2020 13:21
про підпис.PDF
30 січня 2020 13:21
персонал.PDF
30 січня 2020 13:21
обладнання.PDF
30 січня 2020 13:21
лист-погодження.PDF
30 січня 2020 13:21
довідка2.PDF
30 січня 2020 13:21
довідка1.PDF
30 січня 2020 13:21
відгук.pdf
30 січня 2020 13:21
аналогічні.PDF
30 січня 2020 13:21
аналогічні договори.pdf
30 січня 2020 13:21
аналогічний2.PDF

Публічні документи

30 січня 2020 15:23
7 техніка.PDF
30 січня 2020 12:14
Електронний підпис
30 січня 2020 12:11
11 Проект договору.pdf
30 січня 2020 12:11
Договір Теплик.PDF
30 січня 2020 12:11
Договір_Хижинці.PDF
30 січня 2020 12:11
Відгук Хижинці.PDF
30 січня 2020 12:11
Відгук Теплик.PDF
30 січня 2020 12:11
Відгук Липовець.pdf
30 січня 2020 12:11
8 Довідка працівники.PDF
30 січня 2020 12:11
Договір_Рябець.pdf
30 січня 2020 12:11
7 Техніка.PDF
30 січня 2020 12:11
5 загальні відомості.PDF
30 січня 2020 12:11
3.2Накази_Швайко О.В..PDF
30 січня 2020 12:11
2Статут_.pdf
30 січня 2020 12:11
1 цінова пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ДИЛЬ ІГОР АНАТОЛІЙОВИЧ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАСКУРТ"

ТОВ "ВІНБУД-СЕРВІС"

ТОВ "МИР.БУД"

ТОВ "ГАРАНТ ЕСТЕЙТС"

Консорціум "Група компаній "Енергобуд"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ДИЛЬ ІГОР АНАТОЛІЙОВИЧ"
#3218619271
Відхилено 169 800,00
UAH з ПДВ
06 лютого 2020 10:20
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАСКУРТ"
#41627082
Відхилено 169 900,00
UAH з ПДВ
06 лютого 2020 10:22
ТОВ "МИР.БУД"
#42731678
Рішення скасоване 217 777,00
UAH з ПДВ
07 лютого 2020 11:51
ТОВ "ВІНБУД-СЕРВІС"
#40282433
Рішення скасоване 177 000,00
UAH з ПДВ
07 лютого 2020 12:22
ТОВ "МИР.БУД"
#42731678
Рішення скасоване 217 777,00
UAH з ПДВ
07 лютого 2020 12:22
ТОВ "ГАРАНТ ЕСТЕЙТС"
#38394787
Рішення скасоване 220 000,00
UAH з ПДВ
07 лютого 2020 12:22
ТОВ "ВІНБУД-СЕРВІС"
#40282433
Переможець 177 000,00
UAH з ПДВ
10 лютого 2020 15:53

Документи

06 лютого 2020 10:20
Електронний підпис
06 лютого 2020 10:19
24 001.pdf

Документи

06 лютого 2020 10:22
Електронний підпис
06 лютого 2020 10:21
25 001.pdf

Документи

06 лютого 2020 10:24
Електронний підпис
06 лютого 2020 10:23
27 001.pdf

Документи

06 лютого 2020 10:23
Електронний підпис
06 лютого 2020 10:22
26 001.pdf

Документи

07 лютого 2020 11:52
Електронний підпис
07 лютого 2020 11:51
Протокол №31 001.pdf

Документи

10 лютого 2020 15:53
Електронний підпис
10 лютого 2020 15:52
Протокол №32 001.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 лютого 2020 15:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВІНБУД-СЕРВІС"
#40282433
177 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 лютого 2020 15:53
Електронний підпис
10 лютого 2020 15:52
Протокол №32 001.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 лютого 2020 16:26
КР-1 001.pdf укладений
19 лютого 2020 16:26