Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт приміщень комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад №72 Вінницької міської ради» по вул. Миколи Ващука, 19 в м. Вінниця за «ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи».
Очікувана вартість
280 087,60 UAH
UA-2020-01-23-003800-a ● 34e530800d0f4ecea408391aa2481a5a
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Дошкільний навчальний заклад №72 Вінницької міської ради" |
Код ЄДРПОУ: | 26243421 |
Місцезнаходження: | 21029, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул.Миколи Ващука,19 |
Контактна особа: |
Інна Прокофєва +380970870654 buhdnzvin72@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 січня 2020 15:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 січня 2020 16:30 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 січня 2020 16:30 |
Початок аукціону: | 31 січня 2020 15:08 |
Очікувана вартість: | 280 087,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 800,88 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт приміщень комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад №72 Вінницької міської ради» по вул. Миколи Ващука, 19 в м. Вінниця за «ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи».
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21029, Україна, Вінницька область, Вінниця, Миколи Ващука 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 січня 2020 15:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 січня 2020 15:47 |
r_239_яд_дт_2-1-1.rtf | |
23 січня 2020 15:47 |
4. Додаток 3 до Оголошення.docx | |
23 січня 2020 15:47 |
3. Додаток 2 до Оголошення.docx | |
23 січня 2020 15:47 |
2. Додаток 1 до Оголошення.docx | |
23 січня 2020 15:47 |
1. Оголошення .docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Додаток 2 (проект Договору).
Дата подання: 24 січня 2020 12:50
Дата відповіді: 24 січня 2020 17:31
Доброго дня. В додатку 2 сказано, що всі довідки, повинні містити дату створення документу та реєстраційний номер, бути на фірмовому бланку з підписом керівника підприємства і ... Підскажіть в якій формі завантажити проект Договору? В формі довідки, чи можна без дати і фірмового бланку?
Дякую! Чекаю на відповідь.
Відповідь: Доброго дня! Проект договору можна подавати і не на фірмовому бланку. Це не буде розглядатися як помилка або невідповідність.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-23-003800-a.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ВІНБУД-СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:40282433
Дата подання: 07 лютого 2020 10:23
ВИМОГА
Ми ТОВ «ВІНБУД-СЕРВІС», як учасник допорогової закупівлі Капітальний ремонт приміщень комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад №72 Вінницької міської ради» по вул. Миколи Ващука, 19 в м. Вінниця за «ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи», категорично не погоджуємось з рішенням Замовника (Протокол засідання комісії для проведення допорогових закупівель №26 від 06 лютого 2020р.) щодо відхилення нашої Пропозиції як такої, що не відповідає умовам Закупівлі
Положенням про проведення допорогових закупівель, затвердженого рішенням виконавчого комітету міської ради від 01.12.2016 №2832 (зі змінами) передбачено, що якщо Учасник, який запропонував найменшу ціну, вважає його дискваліфікацію недостатньо аргументованою, то він може звернутися до Замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам Закупівлі, а Замовник зобов'язаний надати йому відповідь із такою інформацією не пізніше ніж через 3 робочих дні з дня надходження такої вимоги.
Користуючись вищезазначеним правом, повідомляємо Замовника:
1. Щодо ненадання Статуту:
Нами у складі Пропозиції подано «Опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії «Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи» (Реєстраційний код справи: 1 _ 174_013941 _85 Код: 36335738607). На Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань ( https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch ) користуючись, даним кодом, ви можете ознайомитись з оновленою редакцією нашого Статуту.
Крім того, відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Отже, надавши Реєстраційний код справи: 1 _ 174_013941 _85 Код: 36335738607 нами фактично виконано вимогу Замовника щодо надання Статуту (у останній редакції) із змінами та доповненнями.
2. Щодо надання копій аналогічних договорів не у повному обсязі:
Звертаємо увагу Замовника, що згідно вимог, розміщених Вами у Додатку 2 до Оголошення, учасники у складі своєї пропозиції повинні надати довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (обов’язково надати копію договору з позитивним відгуком від замовника). Нами у складі Пропозиції надано Довіку вих. №9 від 28.01.2020 року про досвід виконання аналогічних договорів, у якій зазначено інформацію про виконання 10-ти таких договорів, копію Договору №1129 від 14.08.2018р. у повному обсязі (даний договір не містить Додатків, що становлять його невід’ємну частину, відомість визначення договірної ціни додається до договору як окремий документ, а не додаток до договору), з чим Ви особисто можете переконатись за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-08-14-000380-b , оскільки скан-копія даного договору розміщена у системі ProZorro, та копію позитивного листа-відгуку (вих. №689 від 8 липня 2019 року) від Замовника за даним договором.
Враховуючи зазначене, вважаємо відхилення нашої Пропозиції необґрунтованим та неправомірним, оскільки усі документи, що вимагалися Замовником, подано нами у складі Пропозиції у встановлені в Оголошенні строки.
Вимагаємо у Замовника скасувати дане рішення (Протокол засідання комісії для проведення допорогових закупівель №26 від 06 лютого 2020р.) та визначити нас Переможцем Закупівлі Капітальний ремонт приміщень комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад №72 Вінницької міської ради» по вул. Миколи Ващука, 19 в м. Вінниця за «ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи», як Учасника, Пропозиція якого відповідає усім вимогам Замовника та є найбільш економічно вигідною.
Розгорнути
Згорнути
Положенням про проведення допорогових закупівель, затвердженого рішенням виконавчого комітету міської ради від 01.12.2016 №2832 (зі змінами) передбачено, що якщо Учасник, який запропонував найменшу ціну, вважає його дискваліфікацію недостатньо аргументованою, то він може звернутися до Замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам Закупівлі, а Замовник зобов'язаний надати йому відповідь із такою інформацією не пізніше ніж через 3 робочих дні з дня надходження такої вимоги.
Користуючись вищезазначеним правом, повідомляємо Замовника:
1. Щодо ненадання Статуту:
Нами у складі Пропозиції подано «Опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії «Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи» (Реєстраційний код справи: 1 _ 174_013941 _85 Код: 36335738607). На Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань ( https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch ) користуючись, даним кодом, ви можете ознайомитись з оновленою редакцією нашого Статуту.
Крім того, відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Отже, надавши Реєстраційний код справи: 1 _ 174_013941 _85 Код: 36335738607 нами фактично виконано вимогу Замовника щодо надання Статуту (у останній редакції) із змінами та доповненнями.
2. Щодо надання копій аналогічних договорів не у повному обсязі:
Звертаємо увагу Замовника, що згідно вимог, розміщених Вами у Додатку 2 до Оголошення, учасники у складі своєї пропозиції повинні надати довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (обов’язково надати копію договору з позитивним відгуком від замовника). Нами у складі Пропозиції надано Довіку вих. №9 від 28.01.2020 року про досвід виконання аналогічних договорів, у якій зазначено інформацію про виконання 10-ти таких договорів, копію Договору №1129 від 14.08.2018р. у повному обсязі (даний договір не містить Додатків, що становлять його невід’ємну частину, відомість визначення договірної ціни додається до договору як окремий документ, а не додаток до договору), з чим Ви особисто можете переконатись за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-08-14-000380-b , оскільки скан-копія даного договору розміщена у системі ProZorro, та копію позитивного листа-відгуку (вих. №689 від 8 липня 2019 року) від Замовника за даним договором.
Враховуючи зазначене, вважаємо відхилення нашої Пропозиції необґрунтованим та неправомірним, оскільки усі документи, що вимагалися Замовником, подано нами у складі Пропозиції у встановлені в Оголошенні строки.
Вимагаємо у Замовника скасувати дане рішення (Протокол засідання комісії для проведення допорогових закупівель №26 від 06 лютого 2020р.) та визначити нас Переможцем Закупівлі Капітальний ремонт приміщень комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад №72 Вінницької міської ради» по вул. Миколи Ващука, 19 в м. Вінниця за «ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи», як Учасника, Пропозиція якого відповідає усім вимогам Замовника та є найбільш економічно вигідною.
Скасована
Дата: 07 лютого 2020 12:22
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 лютого 2020 11:50
У процесі розгляду вимоги Замовником було прийнято рішення, щодо її задоволення в повному обсязі.
Номер вимоги: UA-2020-01-23-003800-a.a2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ВІНБУД-СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:40282433
Дата подання: 07 лютого 2020 12:11
ВИМОГА
Ми ТОВ «ВІНБУД-СЕРВІС», як учасник допорогової закупівлі Капітальний ремонт приміщень комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад №72 Вінницької міської ради» по вул. Миколи Ващука, 19 в м. Вінниця за «ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи», категорично не погоджуємось з рішенням Замовника (Протокол засідання комісії для проведення допорогових закупівель №26 від 06 лютого 2020р.) щодо відхилення нашої Пропозиції як такої, що не відповідає умовам Закупівлі
Положенням про проведення допорогових закупівель, затвердженого рішенням виконавчого комітету міської ради від 01.12.2016 №2832 (зі змінами) передбачено, що якщо Учасник, який запропонував найменшу ціну, вважає його дискваліфікацію недостатньо аргументованою, то він може звернутися до Замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам Закупівлі, а Замовник зобов'язаний надати йому відповідь із такою інформацією не пізніше ніж через 3 робочих дні з дня надходження такої вимоги.
Користуючись вищезазначеним правом, повідомляємо Замовника:
1. Щодо ненадання Статуту:
Нами у складі Пропозиції подано «Опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії «Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи» (Реєстраційний код справи: 1 _ 174_013941 _85 Код: 36335738607). На Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань ( https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch ) користуючись, даним кодом, ви можете ознайомитись з оновленою редакцією нашого Статуту.
Крім того, відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Отже, надавши Реєстраційний код справи: 1 _ 174_013941 _85 Код: 36335738607 нами фактично виконано вимогу Замовника щодо надання Статуту (у останній редакції) із змінами та доповненнями.
2. Щодо надання копій аналогічних договорів не у повному обсязі:
Звертаємо увагу Замовника, що згідно вимог, розміщених Вами у Додатку 2 до Оголошення, учасники у складі своєї пропозиції повинні надати довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (обов’язково надати копію договору з позитивним відгуком від замовника). Нами у складі Пропозиції надано Довіку вих. №9 від 28.01.2020 року про досвід виконання аналогічних договорів, у якій зазначено інформацію про виконання 10-ти таких договорів, копію Договору №1129 від 14.08.2018р. у повному обсязі (даний договір не містить Додатків, що становлять його невід’ємну частину, відомість визначення договірної ціни додається до договору як окремий документ, а не додаток до договору), з чим Ви особисто можете переконатись за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-08-14-000380-b , оскільки скан-копія даного договору розміщена у системі ProZorro, та копію позитивного листа-відгуку (вих. №689 від 8 липня 2019 року) від Замовника за даним договором.
Враховуючи зазначене, вважаємо відхилення нашої Пропозиції необґрунтованим та неправомірним, оскільки усі документи, що вимагалися Замовником, подано нами у складі Пропозиції у встановлені в Оголошенні строки.
Вимагаємо у Замовника скасувати дане рішення (Протокол засідання комісії для проведення допорогових закупівель №26 від 06 лютого 2020р.) та визначити нас Переможцем Закупівлі Капітальний ремонт приміщень комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад №72 Вінницької міської ради» по вул. Миколи Ващука, 19 в м. Вінниця за «ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи», як Учасника, Пропозиція якого відповідає усім вимогам Замовника та є найбільш економічно вигідною.
Розгорнути
Згорнути
Положенням про проведення допорогових закупівель, затвердженого рішенням виконавчого комітету міської ради від 01.12.2016 №2832 (зі змінами) передбачено, що якщо Учасник, який запропонував найменшу ціну, вважає його дискваліфікацію недостатньо аргументованою, то він може звернутися до Замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам Закупівлі, а Замовник зобов'язаний надати йому відповідь із такою інформацією не пізніше ніж через 3 робочих дні з дня надходження такої вимоги.
Користуючись вищезазначеним правом, повідомляємо Замовника:
1. Щодо ненадання Статуту:
Нами у складі Пропозиції подано «Опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії «Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи» (Реєстраційний код справи: 1 _ 174_013941 _85 Код: 36335738607). На Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань ( https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch ) користуючись, даним кодом, ви можете ознайомитись з оновленою редакцією нашого Статуту.
Крім того, відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Отже, надавши Реєстраційний код справи: 1 _ 174_013941 _85 Код: 36335738607 нами фактично виконано вимогу Замовника щодо надання Статуту (у останній редакції) із змінами та доповненнями.
2. Щодо надання копій аналогічних договорів не у повному обсязі:
Звертаємо увагу Замовника, що згідно вимог, розміщених Вами у Додатку 2 до Оголошення, учасники у складі своєї пропозиції повинні надати довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (обов’язково надати копію договору з позитивним відгуком від замовника). Нами у складі Пропозиції надано Довіку вих. №9 від 28.01.2020 року про досвід виконання аналогічних договорів, у якій зазначено інформацію про виконання 10-ти таких договорів, копію Договору №1129 від 14.08.2018р. у повному обсязі (даний договір не містить Додатків, що становлять його невід’ємну частину, відомість визначення договірної ціни додається до договору як окремий документ, а не додаток до договору), з чим Ви особисто можете переконатись за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-08-14-000380-b , оскільки скан-копія даного договору розміщена у системі ProZorro, та копію позитивного листа-відгуку (вих. №689 від 8 липня 2019 року) від Замовника за даним договором.
Враховуючи зазначене, вважаємо відхилення нашої Пропозиції необґрунтованим та неправомірним, оскільки усі документи, що вимагалися Замовником, подано нами у складі Пропозиції у встановлені в Оголошенні строки.
Вимагаємо у Замовника скасувати дане рішення (Протокол засідання комісії для проведення допорогових закупівель №26 від 06 лютого 2020р.) та визначити нас Переможцем Закупівлі Капітальний ремонт приміщень комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад №72 Вінницької міської ради» по вул. Миколи Ващука, 19 в м. Вінниця за «ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи», як Учасника, Пропозиція якого відповідає усім вимогам Замовника та є найбільш економічно вигідною.
Скасована
Дата: 07 лютого 2020 12:22
Причина: cancelled
Номер вимоги: UA-2020-01-23-003800-a.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ГАРАНТ ЕСТЕЙТС", Код ЄДРПОУ:38394787
Дата подання: 11 лютого 2020 18:05
щодо скасування рішення протокол №32 від 07 лютого 2020 року про присвоєння звання переможця аукціону щодо закупівлі
ТОВ "Гарант Естейтс" в особі директора Хабінської Ольги Олександрівни звертається до Вас, з вимогою скасування рішення протокол №32 від 07 лютого 2020 року про присвоєння звання переможця аукціону щодо закупівлі - UA-2020-01-23-003800-a.
Тендерна пропозиція учасника - ТОВ "ВІНБУД-СЕРВІС" не відповідає кваліфікаційним вимогам вказаним уДодатку 2 до закупівлі, оскільки подані даним учасником у складі Пропозиції аналогічні договори та додатки до них не відповідають вимогам, а саме:
- договори № 1166 від 03.09.2018, №26 від 08.06.2018, №28 від 04.08.2017, № 34 від 01.09.2017, №10 від 15.02.2018, №1656 від 10.10.2017, №287 від 08.12.2017, № 1226 від 24.09.2018, № 96 від 10.10.2016 – подані не в повному обсязі, без додатків, що становлять їх невід’ємну частину;
- договір № 1129 «Капітальний ремонт покрівлі КЗ ДНЗ №13 ВМР по вул. Магістрацька,58 в м. Вінниці -, не відповідає запропонованому за видом робіт та за предметом закупівлі. Отже даним договором учасник не підтвердив досвід виконання саме Капітального ремонту приміщень.
Керуючись Частиною 1 ст.2 Закону України "Про публічні закупівлі", та вищевикладеним вважаємо, що обрання учасника ТОВ "ВІНБУД-СЕРВІС" переможцем закупівлі є неправомірним та являється прямим порушенням Закону України «Про публічні закупівлі».
Звертаємося до Вас, з вимогою не порушувани Закон та:
- переглянути рішення протокол №32 від 07 лютого 2020 року з приводу обрання переможцем ТОВ "ВІНБУД-СЕРВІС" ,
- дискваліфікувати учасника ТОВ "ВІНБУД-СЕРВІС"– пропозиція учасника не відповідає умовам закупівлі;
- розглянути наступну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
Знехтування даними критеріями є прямим порушенням Закону України та тягне за собою кримінальну відповідальність.
Розгорнути
Згорнути
Тендерна пропозиція учасника - ТОВ "ВІНБУД-СЕРВІС" не відповідає кваліфікаційним вимогам вказаним уДодатку 2 до закупівлі, оскільки подані даним учасником у складі Пропозиції аналогічні договори та додатки до них не відповідають вимогам, а саме:
- договори № 1166 від 03.09.2018, №26 від 08.06.2018, №28 від 04.08.2017, № 34 від 01.09.2017, №10 від 15.02.2018, №1656 від 10.10.2017, №287 від 08.12.2017, № 1226 від 24.09.2018, № 96 від 10.10.2016 – подані не в повному обсязі, без додатків, що становлять їх невід’ємну частину;
- договір № 1129 «Капітальний ремонт покрівлі КЗ ДНЗ №13 ВМР по вул. Магістрацька,58 в м. Вінниці -, не відповідає запропонованому за видом робіт та за предметом закупівлі. Отже даним договором учасник не підтвердив досвід виконання саме Капітального ремонту приміщень.
Керуючись Частиною 1 ст.2 Закону України "Про публічні закупівлі", та вищевикладеним вважаємо, що обрання учасника ТОВ "ВІНБУД-СЕРВІС" переможцем закупівлі є неправомірним та являється прямим порушенням Закону України «Про публічні закупівлі».
Звертаємося до Вас, з вимогою не порушувани Закон та:
- переглянути рішення протокол №32 від 07 лютого 2020 року з приводу обрання переможцем ТОВ "ВІНБУД-СЕРВІС" ,
- дискваліфікувати учасника ТОВ "ВІНБУД-СЕРВІС"– пропозиція учасника не відповідає умовам закупівлі;
- розглянути наступну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
Знехтування даними критеріями є прямим порушенням Закону України та тягне за собою кримінальну відповідальність.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 лютого 2020 11:13
Згідно з Додатком №2 учасники у складі своєї пропозиції повинні надати довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (обов’язково надати копію договору з позитивним відгуком від замовника). Учасником ТОВ «ВІНБУД-СЕРВІС» у складі Пропозиції надано Довіку вих. №9 від 28.01.2020 року про досвід виконання аналогічних договорів, у якій зазначено інформацію про виконання 10-ти таких договорів, копію Договору №1129 від 14.08.2018р. у повному обсязі (даний договір не містить Додатків, що становлять його невід’ємну частину, відомість визначення договірної ціни додається до договору як окремий документ, а не додаток до договору).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 січня 2020 15:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ДИЛЬ ІГОР АНАТОЛІЙОВИЧ" |
177 796,61
UAH з ПДВ
|
169 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАСКУРТ" |
221 817,60
UAH з ПДВ
|
169 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВІНБУД-СЕРВІС" |
249 138,07
UAH з ПДВ
|
177 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МИР.БУД" |
221 877,00
UAH з ПДВ
|
217 777,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ГАРАНТ ЕСТЕЙТС" |
238 000,00
UAH з ПДВ
|
220 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Консорціум "Група компаній "Енергобуд" |
242 130,92
UAH з ПДВ
|
242 130,92
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ДИЛЬ ІГОР АНАТОЛІЙОВИЧ" #3218619271 |
Відхилено |
169 800,00
UAH з ПДВ
|
06 лютого 2020 10:20
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАСКУРТ" #41627082 |
Відхилено |
169 900,00
UAH з ПДВ
|
06 лютого 2020 10:22
|
ТОВ "МИР.БУД" #42731678 |
Рішення скасоване |
217 777,00
UAH з ПДВ
|
07 лютого 2020 11:51
|
ТОВ "ВІНБУД-СЕРВІС" #40282433 |
Рішення скасоване |
177 000,00
UAH з ПДВ
|
07 лютого 2020 12:22
|
ТОВ "МИР.БУД" #42731678 |
Рішення скасоване |
217 777,00
UAH з ПДВ
|
07 лютого 2020 12:22
|
ТОВ "ГАРАНТ ЕСТЕЙТС" #38394787 |
Рішення скасоване |
220 000,00
UAH з ПДВ
|
07 лютого 2020 12:22
|
ТОВ "ВІНБУД-СЕРВІС" #40282433 |
Переможець |
177 000,00
UAH з ПДВ
|
10 лютого 2020 15:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 лютого 2020 16:26
|
КР-1 001.pdf | укладений |
19 лютого 2020 16:26
|