Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт покриття прв. Підлісного в м. Хмельниькому
Очікувана вартість
3 367 590,80 UAH
UA-2020-01-23-003379-a 3a420a96b952479aa8458134edb4b485
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гурський Віталій Віталійович

+380382657676 uzkgyrist.km@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства Хмельницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 03356163
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Проскурівська, 1
Контактна особа: Гурський Віталій Віталійович
+380382657676
uzkgyrist.km@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 січня 2020 15:16
Звернення за роз’ясненнями: до 29 січня 2020 15:20
Оскарження умов закупівлі: до 04 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 лютого 2020 15:20
Початок аукціону: 10 лютого 2020 12:09
Очікувана вартість: 3 367 590,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 102,77 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,30%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт покриття прв. Підлісного в м. Хмельниькому
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, прв Підлісний
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» Аванс 90 Робочі 30
Виконання робіт Замовник проводить оплату вартості Робіт на підставі Актів виконаних робіт (форма КБ-2в) і довідки про вартість виконаних робіт (форма КБ-3) протягом 10 (десяти) календарних днів з дати прийняття Робіт, за умови надходження фактичного бюджетного фінансування видатків на рахунок Замовника. Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 січня 2020 16:23
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
23 січня 2020 15:27
додаток 4.rtf
23 січня 2020 15:16
Додаток 3.docx
23 січня 2020 15:16
додаток 2.docx
23 січня 2020 15:16
Додаток_1 (1) (1) (1).doc
23 січня 2020 15:16
ТД (4).doc
23 січня 2020 16:23
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
23 січня 2020 15:24
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
23 січня 2020 15:27
додаток 4.rtf
23 січня 2020 15:16
Додаток 3.docx
23 січня 2020 15:16
додаток 2.docx
23 січня 2020 15:16
Додаток_1 (1) (1) (1).doc
23 січня 2020 15:16
ТД (4).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Надання довіреності
Дата подання: 28 січня 2020 19:23
Дата відповіді: 29 січня 2020 16:31
Шановний Замовнику! При ознайомленні з тендерною документацією (далі по тексту-ТД) по цьому предмету закупівлі, нами виявлено наступне грубе порушення тендерного законодавства: В передостанньому абзаці Розділу ІІІ ТД зазначено: «……….Учасники закупівлі у складі тендерної пропозиції повинні надати лист-згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій, а також довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених у ч. 1 ст. 17 Закону, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції. У разі відсутності такого листа та/або довіреності у складі тендерної пропозиції учасника, така пропозиція відхиляється із підстав визначених Законом. Відповідно до ч. 1 ст. 14 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель.» Таким чином грубо нівелюються принципи закупівлі, передбачені ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі». Вказане формулювання створює недобросовісну конкуренцію на аукціоні, перешкоджає об’єктивній та неупередженій оцінці тендерних пропозицій та принципу добросовісної конкуренції. Оскільки перемогти в цій закупівлі зможе лише той учасник, який перед поданням тендерної пропозиції: або ОТРИМАВ ВІД ЗАМОВНИКА довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених у ч. 1 ст. 17 Закону. або учасник повинен надати довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених у ч. 1 ст. 17 Закону. Незрозуміло трактування цього пункту, це може вважатись або перед подачею тендерної пропозиції ми повинні отримати від Замовника довіреність на його ж посадову особу, або учасник повинен видати довіреність на посадову особу замовника (про яку ніде в тендерній документації не зазначається) ще перед завантаженням документів тендерної пропозиції. Хоча звертаю Вашу увагу, що П.7. ст. 28 ЗУ Про публічні закупівлі законодавець передбачив: «Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.». Жодного посилання, про те що Замовнику для звернення стосовно підтвердження інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених у ч. 1 ст. 17 Закону необхідна на це ДОДАТКОВО довіреність від учасника на посадову особу учасника – НЕМАЄ. Тому просимо Вас внести відповідні зміни до цього абзацу, оскільки через вказану невідповідність в майбутньому можуть бути спотворені результати аукціону. Звертаємо Вашу увагу, що частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. На підставі вищевикладеного просимо усунути невідповідності тендерної документації та дискримінаційні вимоги та внести зміни.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог тендерної документації учасник у складі пропозиції повинен надати лист-згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій, а також довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених у ч. 1 ст. 17 Закону, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції. У разі відсутності такого листа та/або довіреності у складі тендерної пропозиції учасника, така пропозиція відхиляється із підстав визначених Законом.
Відповідно до ч. 1 ст. 14 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
Дані уповноваженої особи визначені тендерною документацією.
Дані документи учасни подає саме у складі своєї пропозиції.
У разі не погодження з умовами ТД, Ви маєте право звернутися до органу оскарження
Невідповідності в тендерній документації
Дата подання: 28 січня 2020 19:24
Дата відповіді: 29 січня 2020 16:32
Шановний Замовнику! При ознайомленні з тендерною документацією (далі по тексту-ТД) по цьому предмету закупівлі, нами виявлено наступна невідповідність: В п.4.4. Розділу І ТД зазначено, що « строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) визначається Календарним графіком до укладеного з переможцем договору на надання послуг поточного середнього ремонту на об’єкті, але не пізніше 31.03.2021» Хоча в пункті 4.1.1. цього ж розділу вказано назву предмету закупівлі «Капітальний ремонт покриття прв. Підлісного в м. Хмельницькому (ДК021:2015-код 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)». Таким чином один пункт суперечить іншому. При поданні пропозицій кожен учасник буде надавати пропозиції, керуючись різними протилежними за змістом пунктами. Просимо внести відповідні зміни до Тендерної документації, оскільки через вказану невідповідність в майбутньому можуть бути спотворені результати аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В пункті 4.4.1 роздіру 1 зазначено назву предмета закупівлі у пункті 4.4.4 зазначено термін виконання робіт тому прохання уважно читати тендерну документацію замовника
та повідомляємо що з Вашого запитання не зрозуміло чим на Вашу думку назва предмету закупівлі спотворює результати аукціону
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 28 січня 2020 19:26
Дата відповіді: 29 січня 2020 16:32
Шановний Замовнику! При ознайомленні з тендерною документацією (далі по тексту-ТД) по цьому предмету закупівлі, нами виявлено наступне: «….Учасник надає у складі тендерної пропозиції оригінал Гарантійного листа на фірмовому бланку учасника за підписом та печаткою (у разі наявності) уповноваженої особи на підпис документів про те, що зазначене в довідці обладнання не перебуває в заставі або в іншому обтяженні. Таким чином Замовником штучно обмежується потенційне коло учасників закупівлі. Якщо Учасник буде мати власну/орендовану/лізингову техніку, яка буде перебувати у заставі в лізингової, фінансово-лізингової організації, банківської установи – то він не буде відповідати вищевказаним умовам і в майбутньому буде дискваліфікований. Хоча отримання в кредит чи лізинг техніки та передача в заставу - це звичайна світова практика. Отже, вказане формулювання обмежує коло потенційних учасників та створює недобросовісну конкуренцію на аукціоні, Оскільки перемогти в цій закупівлі зможе лише той учасник, якого спецтехніка не перебуває у заставі (незалежно від того чи це власна, орендована, лізинг, послуги). Інші ж добросовісні учасники, яких майно перебуває в заставі - будуть відхилені. Тому просимо Вас внести відповідні зміни до цього абзацу, оскільки через вказану невідповідність в майбутньому можуть бути спотворені результати аукціону. Звертаємо Вашу увагу, що частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. На підставі вищевикладеного просимо усунути невідповідності тендерної документації та дискримінаційні вимоги та внести зміни.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до статті 22 Закону Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Тому, для своєчасного виконання робіт за договором, учасник повинен надати довідку, що техніка, яка буде залучена до виконання робіт не знаходиться в обтяжені та буде розташована в межах міста де виконуються роботи
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 лютого 2020 12:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 2 927 577,92
UAH з ПДВ
2 927 577,92
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Гранд Дорбуд" 3 194 653,12
UAH з ПДВ
3 194 653,12
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Інженерно-будівельна компанія "Гайвей" 3 319 998,00
UAH з ПДВ
3 299 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "АРАМЕ" 3 300 000,00
UAH з ПДВ
3 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 лютого 2020 14:23
Електронний підпис
06 лютого 2020 20:29
8. Довідки з банків_0001.pdf

Публічні документи

19 лютого 2020 10:46
Довідка податкова
19 лютого 2020 10:46
Довідка МВС
18 лютого 2020 18:14
imd
18 лютого 2020 18:14
Кошторисні документи
07 лютого 2020 13:27
Електронний підпис
06 лютого 2020 12:53
ціна підлісна.pdf
06 лютого 2020 12:53
форма від дод.5.jpg
06 лютого 2020 12:53
працівники підлісна.pdf
06 лютого 2020 12:53
послуги араме2020.pdf
06 лютого 2020 12:53
підпис.pdf
06 лютого 2020 12:53
код доступа.jpg
06 лютого 2020 12:53
додаткові тендер.pdf
06 лютого 2020 12:53
договыр Бандери2017.pdf
06 лютого 2020 12:53
договір курчатова 118.pdf
06 лютого 2020 12:53
довідки підлісна.pdf
06 лютого 2020 12:53
Дані підприємство.pdf
06 лютого 2020 12:53
відгук курчатова.jpg

Публічні документи

08 лютого 2020 14:13
Електронний підпис
08 лютого 2020 14:10
Опис оригінал.pdf
08 лютого 2020 14:10
Штатний розпис Накази.pdf
08 лютого 2020 14:10
Ліцензія оригінал.pdf
08 лютого 2020 14:10
Статут оригінал.pdf
08 лютого 2020 14:10
Розрахунок ЗП 2020.pdf
08 лютого 2020 14:10
Протокол 4 оригінал.pdf
08 лютого 2020 14:10
Проект дог _ ДЦ.pdf
08 лютого 2020 14:10
Довідки.pdf
08 лютого 2020 14:10
Паспорт _ код оригінал.pdf
08 лютого 2020 14:10
Витяг ПДВ оригінал.pdf
08 лютого 2020 14:10
Витяг з ЄДР оригінал.pdf
08 лютого 2020 14:10
ВИПИСКА з ЄДР оригінал.pdf

Публічні документи

08 лютого 2020 11:45
Електронний підпис
08 лютого 2020 11:45
резиденти.pdf
08 лютого 2020 11:45
довідка.pdf
08 лютого 2020 11:44
госп кодекс.pdf
08 лютого 2020 11:44
відомості учасника.pdf
08 лютого 2020 11:44
опис 2020.pdf
08 лютого 2020 11:44
Довідка статистики.PDF
08 лютого 2020 11:44
Виписка.PDF
08 лютого 2020 11:44
6.1.1. Ліцензія оригінал.PDF
08 лютого 2020 11:44
5.1. Витяг ПДВ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56

ТОВ "Гранд Дорбуд"

ТОВ "Інженерно-будівельна компанія "Гайвей"

ПП "АРАМЕ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56
#03448860
Рішення скасоване 2 927 577,92
UAH з ПДВ
18 лютого 2020 17:39
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56
#03448860
Відхилено 2 927 577,92
UAH з ПДВ
18 лютого 2020 17:42
ТОВ "Гранд Дорбуд"
#37673819
Переможець 3 194 653,12
UAH з ПДВ
19 лютого 2020 09:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 лютого 2020 09:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Гранд Дорбуд"
#37673819
3 194 653,12
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 липня 2021 17:12
Д.У._ 4 15Т.pdf укладений
08 липня 2021 17:11
Електронний підпис укладений
01 березня 2021 11:03
д.у._3 _15Т.pdf зміни до договору
01 березня 2021 11:02
Електронний підпис укладений
12 листопада 2020 14:48
дод 2 уг 15 Т.pdf зміни до договору
12 листопада 2020 14:43
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2020 13:36
уг 1 дог 15Т.pdf зміни до договору
23 жовтня 2020 13:33
Електронний підпис укладений
05 березня 2020 09:41
Image_087.pdf укладений
05 березня 2020 09:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення суми асигнувань на 2020 рік 1727435.44
Номер договору про закупівлю: 15т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
12 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума бюджетних асигнувань на 2020 рік становить 1727435.43 грн. з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 15т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
01 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума бюджетних всигнувань на 2021 рік становить 1467217.69 грн з ПДВ, зміна реквізитів замовника, продовження строку виконання робіт до 01.09.2021р.
Номер договору про закупівлю: 15т
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 березня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 3 094 455,40
UAH (в тому числі ПДВ 515 742,57 UAH)