Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт прв. Купріна в м.Хмельницькому
Очікувана вартість
8 932 874,80 UAH
UA-2020-01-23-003067-c dc8768c0b1094fd5ae94464dd351a4b0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гурський Віталій Віталійович

+380382657676 uzkgyrist.km@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства Хмельницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 03356163
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Проскурівська, 1
Контактна особа: Гурський Віталій Віталійович
+380382657676
uzkgyrist.km@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 січня 2020 16:33
Звернення за роз’ясненнями: до 31 січня 2020 16:38
Оскарження умов закупівлі: до 06 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 лютого 2020 16:38
Початок аукціону: 11 лютого 2020 15:13
Очікувана вартість: 8 932 874,80 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 26 798,62 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,30%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт прв. Купріна в м.Хмельницькому
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, прв. Купріна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» Аванс 90 Робочі 30
Виконання робіт Замовник проводить оплату вартості Робіт на підставі Актів виконаних робіт (форма КБ-2в) і довідки про вартість виконаних робіт (форма КБ-3) протягом 10 (десяти) календарних днів з дати прийняття Робіт, за умови надходження фактичного бюджетного фінансування видатків на рахунок Замовника. Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 січня 2020 12:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 січня 2020 11:52
таблиця змін.docx
27 січня 2020 11:52
ТД (4).doc
23 січня 2020 16:35
Тех завдання прв Купріна.rtf
23 січня 2020 16:35
Додаток 3.docx
23 січня 2020 16:35
додаток 2.docx
23 січня 2020 16:35
Додаток_1 (1) (1) (1).doc
27 січня 2020 12:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 січня 2020 17:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 січня 2020 11:52
таблиця змін.docx
27 січня 2020 11:52
ТД (4).doc
23 січня 2020 16:35
ТД (4).doc
23 січня 2020 16:35
Тех завдання прв Купріна.rtf
23 січня 2020 16:35
Додаток 3.docx
23 січня 2020 16:35
додаток 2.docx
23 січня 2020 16:35
Додаток_1 (1) (1) (1).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Надання довіреності
Дата подання: 28 січня 2020 19:23
Дата відповіді: 29 січня 2020 16:27
Шановний Замовнику! При ознайомленні з тендерною документацією (далі по тексту-ТД) по цьому предмету закупівлі, нами виявлено наступне грубе порушення тендерного законодавства: В передостанньому абзаці Розділу ІІІ ТД зазначено: «……….Учасники закупівлі у складі тендерної пропозиції повинні надати лист-згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій, а також довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених у ч. 1 ст. 17 Закону, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції. У разі відсутності такого листа та/або довіреності у складі тендерної пропозиції учасника, така пропозиція відхиляється із підстав визначених Законом. Відповідно до ч. 1 ст. 14 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель.» Таким чином грубо нівелюються принципи закупівлі, передбачені ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі». Вказане формулювання створює недобросовісну конкуренцію на аукціоні, перешкоджає об’єктивній та неупередженій оцінці тендерних пропозицій та принципу добросовісної конкуренції. Оскільки перемогти в цій закупівлі зможе лише той учасник, який перед поданням тендерної пропозиції: або ОТРИМАВ ВІД ЗАМОВНИКА довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених у ч. 1 ст. 17 Закону. або учасник повинен надати довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених у ч. 1 ст. 17 Закону. Незрозуміло трактування цього пункту, це може вважатись або перед подачею тендерної пропозиції ми повинні отримати від Замовника довіреність на його ж посадову особу, або учасник повинен видати довіреність на посадову особу замовника (про яку ніде в тендерній документації не зазначається) ще перед завантаженням документів тендерної пропозиції. Хоча звертаю Вашу увагу, що П.7. ст. 28 ЗУ Про публічні закупівлі законодавець передбачив: «Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.». Жодного посилання, про те що Замовнику для звернення стосовно підтвердження інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених у ч. 1 ст. 17 Закону необхідна на це ДОДАТКОВО довіреність від учасника на посадову особу учасника – НЕМАЄ. Тому просимо Вас внести відповідні зміни до цього абзацу, оскільки через вказану невідповідність в майбутньому можуть бути спотворені результати аукціону. Звертаємо Вашу увагу, що частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. На підставі вищевикладеного просимо усунути невідповідності тендерної документації та дискримінаційні вимоги та внести зміни.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог тендерної документації учасник у складі пропозиції повинен надати лист-згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій, а також довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених у ч. 1 ст. 17 Закону, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції. У разі відсутності такого листа та/або довіреності у складі тендерної пропозиції учасника, така пропозиція відхиляється із підстав визначених Законом.
Відповідно до ч. 1 ст. 14 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
Дані уповноваженої особи визначені тендерною документацією.
Дані документи учасни подає саме у складі своєї пропозиції.
У разі не погодження з умовами ТД, Ви маєте право звернутися до органу оскарження
Невідповідності в тендерній документації
Дата подання: 28 січня 2020 19:24
Дата відповіді: 29 січня 2020 16:28
Шановний Замовнику! При ознайомленні з тендерною документацією (далі по тексту-ТД) по цьому предмету закупівлі, нами виявлено наступна невідповідність: В п.4.4. Розділу І ТД зазначено, що « строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) визначається Календарним графіком до укладеного з переможцем договору на надання послуг поточного середнього ремонту на об’єкті, але не пізніше 31.03.2021» Хоча в пункті 4.1.1. цього ж розділу вказано назву предмету закупівлі «Капітальний ремонт покриття прв. Підлісного в м. Хмельницькому (ДК021:2015-код 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)». Таким чином один пункт суперечить іншому. При поданні пропозицій кожен учасник буде надавати пропозиції, керуючись різними протилежними за змістом пунктами. Просимо внести відповідні зміни до Тендерної документації, оскільки через вказану невідповідність в майбутньому можуть бути спотворені результати аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В пункті 4.4.1 роздіру 1 зазначено назву предмета закупівлі у пункті 4.4.4 зазначено термін виконання робіт тому прохання уважно читати тендерну документацію замовника
та повідомляємо що з Вашого запитання не зрозуміло чим на Вашу думку назва предмету закупівлі спотворює результати аукціону
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 28 січня 2020 19:26
Дата відповіді: 29 січня 2020 16:28
Шановний Замовнику! При ознайомленні з тендерною документацією (далі по тексту-ТД) по цьому предмету закупівлі, нами виявлено наступне: «….Учасник надає у складі тендерної пропозиції оригінал Гарантійного листа на фірмовому бланку учасника за підписом та печаткою (у разі наявності) уповноваженої особи на підпис документів про те, що зазначене в довідці обладнання не перебуває в заставі або в іншому обтяженні. Таким чином Замовником штучно обмежується потенційне коло учасників закупівлі. Якщо Учасник буде мати власну/орендовану/лізингову техніку, яка буде перебувати у заставі в лізингової, фінансово-лізингової організації, банківської установи – то він не буде відповідати вищевказаним умовам і в майбутньому буде дискваліфікований. Хоча отримання в кредит чи лізинг техніки та передача в заставу - це звичайна світова практика. Отже, вказане формулювання обмежує коло потенційних учасників та створює недобросовісну конкуренцію на аукціоні, Оскільки перемогти в цій закупівлі зможе лише той учасник, якого спецтехніка не перебуває у заставі (незалежно від того чи це власна, орендована, лізинг, послуги). Інші ж добросовісні учасники, яких майно перебуває в заставі - будуть відхилені. Тому просимо Вас внести відповідні зміни до цього абзацу, оскільки через вказану невідповідність в майбутньому можуть бути спотворені результати аукціону. Звертаємо Вашу увагу, що частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. На підставі вищевикладеного просимо усунути невідповідності тендерної документації та дискримінаційні вимоги та внести зміни.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до статті 22 Закону Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Тому, для своєчасного виконання робіт за договором, учасник повинен надати довідку, що техніка, яка буде залучена до виконання робіт не знаходиться в обтяжені та буде розташована в межах міста де виконуються роботи
Проект договору
Дата подання: 30 січня 2020 17:07
Дата відповіді: 30 січня 2020 18:08
Шановний Замовнику! Просимо внести зміни до проекту договору, оскільки Вами в преамбулі вказано "є платником єдиного податку третьої групи (далі - Підрядник)". Тобто однозначно зрозуміло, що Підрядник обов'язково має бути платником єдиного податку третьої групи, що є дискримінаційною умовою і порушує здорову конкуренцію.
Відповідь: відповідно до умов тендерної документації проєкт договору є зразком, та не є остаточним та може узгоджуватися та змінюватися в період його підписання, та підрядник самостійно заповнює дані про своє підприємство при поданні тендерної пропозиції, тому зазначена вами підстава не може бути підставою для відхилення
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-11-05-000013 ● 4d4e8dbb846544098ac92adf8f1c5da8
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05 листопада 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 05 листопада 2021 13:44
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

05.11.2021 № 694

Львів

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 05.11.2021 № 694.

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-01-23-003067-c, 23.01.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України № 003100-18/13832-2021 від 01.11.2021.

Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

ІНФОРМАЦІЯ ПРО УСУНЕННЯ ПОРУШЕННЯ

2021-11-25 17:31:09


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 листопада 2021
Кінцевий строк оскарження: 03 грудня 2021

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 лютого 2020 15:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 8 440 440,00
UAH
8 338 000,00
UAH
Документи
ТОВ «БУДМАКСПЛЮС» 8 450 086,09
UAH
8 340 000,00
UAH
Документи
ПП "АРАМЕ" 8 774 415,66
UAH
8 774 415,66
UAH
Документи

Публічні документи

17 лютого 2020 16:37
Електронний підпис
17 лютого 2020 16:35
Витяг банкрудство
17 лютого 2020 16:35
Корупція ШБУ
17 лютого 2020 16:35
Корупція Волосінчук
12 лютого 2020 15:09
Електронний підпис
12 лютого 2020 15:09
Розрахунок Зарплати(2020)
10 лютого 2020 11:22
Електронний підпис
10 лютого 2020 11:17
20.Розрахунки _20200210_0001.pdf
06 лютого 2020 19:58
8. Довідки з банків_0001.pdf

Публічні документи

10 лютого 2020 13:48
Електронний підпис
10 лютого 2020 13:42
оренда АБЗ.7z
10 лютого 2020 13:37
установчі документи.7z
10 лютого 2020 13:37
004.jpg
10 лютого 2020 13:37
установчі документи.7z
10 лютого 2020 13:37
статут.7z
10 лютого 2020 13:37
Наказ директор.jpg
10 лютого 2020 13:37
Договір ЩЕДРІНА Онов..pdf
10 лютого 2020 13:37
Відгук Щедріна.jpg
10 лютого 2020 13:37
Відгук Нижня Берегова.jpg
10 лютого 2020 13:37
проєкт договору.pdf
10 лютого 2020 13:37
частина 2.pdf
10 лютого 2020 13:37
частина 1.pdf

Публічні документи

10 лютого 2020 10:34
Електронний підпис
10 лютого 2020 10:34
опис 2020.pdf
10 лютого 2020 10:34
Довідка статистики.PDF
10 лютого 2020 10:34
Виписка.PDF
10 лютого 2020 10:34
6.1.1. Ліцензія оригінал.PDF
10 лютого 2020 10:34
5.1. Витяг ПДВ.PDF
10 лютого 2020 10:34
тенд пропоз.pdf
10 лютого 2020 10:34
Підсумкова.pdf
10 лютого 2020 10:34
локальні кошториси.pdf
10 лютого 2020 10:34
лист згода.pdf
10 лютого 2020 10:34
Зведений кошторис.pdf
10 лютого 2020 10:34
Договірна ціна.pdf
10 лютого 2020 10:34
Договір.pdf
10 лютого 2020 10:34
довідка.pdf
10 лютого 2020 10:34
гар лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56

ТОВ «БУДМАКСПЛЮС»

ПП "АРАМЕ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56
#03448860
Переможець 8 338 000,00
UAH
14 лютого 2020 15:17

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 лютого 2020 15:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56
#03448860
8 338 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 грудня 2022 12:16
д.у._10 14Т.pdf укладений
01 грудня 2022 12:16
Електронний підпис укладений
01 грудня 2022 12:09
д.у._10 14Т.pdf зміни до договору
01 грудня 2022 12:08
Електронний підпис укладений
22 серпня 2022 15:17
Додаткова угода _9 14Т.pdf зміни до договору
22 серпня 2022 15:15
Електронний підпис укладений
05 липня 2022 14:07
д.у._8 14Т.pdf зміни до договору
05 липня 2022 13:58
Електронний підпис укладений
15 червня 2022 09:52
д.у._7 14Т.pdf зміни до договору
15 червня 2022 09:51
Електронний підпис укладений
04 лютого 2022 13:33
д.у._ 6 14Т.pdf зміни до договору
04 лютого 2022 13:32
Електронний підпис укладений
17 грудня 2021 16:27
д.у._5 14Т.pdf зміни до договору
17 грудня 2021 16:27
Електронний підпис укладений
25 листопада 2021 17:51
договір _14Т _ д.у._ 2.pdf зміни до договору
25 листопада 2021 17:49
Електронний підпис укладений
08 червня 2021 10:37
д.у._4 14Т.pdf зміни до договору
08 червня 2021 10:29
Електронний підпис укладений
02 березня 2021 11:09
Д.У._3 _14Т.pdf зміни до договору
02 березня 2021 11:08
Електронний підпис укладений
30 червня 2020 16:49
Image_192.pdf зміни до договору
30 червня 2020 16:47
Електронний підпис укладений
05 березня 2020 09:01
Image_085.pdf укладений
05 березня 2020 09:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна будівельних робіт
Номер договору про закупівлю: 14Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
02 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума бюджетних асигнувань на 2021 рік становить 4700000.00 грн. з ПДВ, зміна реквізитів замовника, строк виконання робіт не пізніше 01.09.2022р., продовжено термін дії договору до 31.12.2022р.
Номер договору про закупівлю: 14Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума бюджетних асигнувань у 2021 році становить 3222002.92 грн. з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 14Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): виконання висновку про результати моніторингу UA-M-2021-11-05-000013
Номер договору про закупівлю: 14Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума бюджетних асигнувань та виконання робіт у 2021 р. становить 1775189.90 грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 14Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
04 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума бюджетних асигнувань на 2022 р. становить 4983809.85 грн. з ПДВ, календарний графік фінансування та виконання робіт викладено в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 14Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 червня 2022
Дата публікації змін до договору:
15 червня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовжено строк виконання робіт до 01.09.2023р.; продовжено дію договору до 31.12.2023р.; сума бюджетних асигнувань на 2022 рік становить 945073.85 грн. з ПДВ; календарний графік виконання робіт та фінансування, договірна ціна викладено в новій редакц
Номер договору про закупівлю: 14Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2022
Дата публікації змін до договору:
05 липня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сума бюджетних асигнувань на 2022 рік становить 125657.10 грн. з ПДВ; календарний графік фінансування та виконання робіт викладено в новій редакц
Номер договору про закупівлю: 14Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
22 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку зі зміною найменування Підрядника та внесеним відповідних змін до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, в преамбулі та в тексті Договору № 14 Т від 05.03.2020, а також в додатках до нього найменування «Приватне акціонерне товариство «Хмельницьке шляхово-будівельне управління № 56» замінити на «Акціонерне товариство «Ю АР ДІ УКРАЇНСЬКІ ДОРОГИ» у відповідних відмінках. 2. У зв’язку із зміною реквізитів Підрядника, Сторони прийшли до взаємної згоди внести зміни до Договору № 14 Т від 05.03.2020 року, а саме місцезнаходження Підрядника в розділі ХVI «Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін» викласти в наступній редакції: «29016, м. Хмельницький, вул. Геологів, буд. 2-Е.».
Номер договору про закупівлю: 14Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди викласти п. 2.1. договору № 14Т від 05.03.2020р. в наступній редакції: "2.1. Загальна сума, що визначена у договорі становить 3354190.15 грн з ПДВ". Сума бюджетних асигнувань та виконання робіт у 2020р. становить 1579000.25 грн з ПДВ. Сума бюджетних асигнувань та виконання робіт у 2021р. становить 1775189.90 грн з ПДВ. Сума бюджетних асигнувань та виконання робіт у 2022р. становить 0.00 грн. Сторони дійшли згоди розірвати договір № 14Т від 05.03.2020 р. на стадії фактичного виконання на суму 3354190.15 грн з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 14Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 березня 2020 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 3 354 190,15
UAH (в тому числі ПДВ 559 031,69 UAH)
Причини розірвання договору: за взаємною згодою