Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Нове будівництво мережі каналізації по 1-му пров. Тропініна, 4-16 та 2-му пров. Тропініна, 2-36 в м. Вінниці (Класифікатор ДК 021:2015 (CPV): 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
1 867 048,00 UAH
UA-2020-01-23-003050-c 32f0b2d81f314226a8e4127c11fffa3a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пурдик Григорій Никанорович

380432595012 dmgvmr@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент міського господарства Вінницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 03363988
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вулиця Соборна, 59
Контактна особа: Пурдик Григорій Никанорович
380432595012
dmgvmr@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 січня 2020 16:31
Звернення за роз’ясненнями: до 31 січня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 лютого 2020 00:00
Початок аукціону: 10 лютого 2020 13:36
Очікувана вартість: 1 867 048,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 670,48 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Нове будівництво мережі каналізації по 1-му пров. Тропініна, 4-16 та 2-му пров. Тропініна, 2-36 в м. Вінниці (Класифікатор ДК 021:2015 (CPV): 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (згідно тендерної документації)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Нове будівництво мережі каналізації по 1-му пров. Тропініна, 4-16 та 2-му пров. Тропініна, 2-36 в м. Вінниці (Класифікатор ДК 021:2015 (CPV): 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21000, Україна, Вінницька область, Вінниця, 1-й пров. Тропініна, 4-16 та 2-й пров. Тропініна, 2-36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата робіт здійснюється Замовником та Інвестором шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Генпідрядника, за фактично виконані роботи на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) банківських днів з моменту та на підставі підписаних Сторонами актів форми №КБ-2в та довідок форми №КБ-3. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 січня 2020 16:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 січня 2020 16:33
проект договору.docx
23 січня 2020 16:32
тд Тропініна.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-23-003050-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ВІННИЦЯ ПРОЕКТ-БУД", Код ЄДРПОУ:38635748
Дата подання: 28 лютого 2020 13:39
Пропозиція ФОП Завадський Олександр Іванович не відповідає вимогам тендерної документації
Детально ознайомившись з тендерною пропозицією останнього, зазначаємо, що надані у складі пропозиції документи не відповідають умова тендерної документації, оприлюдненому Замовником при оголошенні закупівлі.
Відповідно до статті 30 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник був зобов’язаний відхилити пропозицію такого Учасника і приступити до розгляду наступної пропозиції, яка вважається найбільш економічно вигідною.
Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитую систему електронних закупівель в цілому.
Виходячи з вищевикладеного,

ПРОШУ:

1. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо визначення переможцем учасника ФОП Завадський Олександр Іванович та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 березня 2020 10:26
Доброго дня! Шановний учасник, розглянувши вашу вимогу повідомляємо наступне.
Відповідно до ч.4 ст.28 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Звертаємо вашу увагу, що відповідно до ч.3 ст.30 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель, а це означає, що учаснику торгів відповідно до Закону надана можливість подавати вимогу щодо надання додаткової інформації стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації.
Ознайомившись зі змістом висунутої вимоги, повідомляємо, що усі рішення по закупівлі прийняті відповідно до норм чинного законодавства. Прийняті рішення остаточні та повторно переглядатися не будуть.
Розгорнути Згорнути
Вимога учасника не задоволена
Номер вимоги: UA-2020-01-23-003050-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ВІННИЦЯ ПРОЕКТ-БУД", Код ЄДРПОУ:38635748
Дата подання: 28 лютого 2020 13:46
Безпідставна дискваліфікація ТОВ "ВІННИЦЯ ПРОЕКТ-БУД"
ТОВ "ВІННИЦЯ ПРОЕКТ-БУД" офіційно заявляє, що нею виконано усі вимоги тендерної документації, щодо закупівлі ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Нове будівництво мережі каналізації по 1-му пров. Тропініна, 4-16 та 2-му пров. Тропініна, 2-36 в м. Вінниці (Класифікатор ДК 021:2015 (CPV): 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь).
Ціна учасника ТОВ "ВІННИЦЯ ПРОЕКТ-БУД" була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна. Однак, за результатами розгляду, Замовник дискваліфікував даного учасника через надумані підстави.
Детально ознайомившись з тендерною пропозицією учасника, встановлено, що документи наявні у повному обсязі та повністю відповідають умовам тендерної пропозиції.
Відповідно до ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що виключними підставами дискваліфікації учасника є:
1. Учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
2. Учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3. Наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4. Тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною та такою, що суперечить нормам чинного законодавства.
Крім того відповідно до ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі" Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Відповідно ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Зазначені Замовником помилки, жодним чином не впливають на зміст пропозиції ТОВ "ВІННИЦЯ ПРОЕКТ-БУД".
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:

1. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ТОВ "ВІННИЦЯ ПРОЕКТ-БУД" та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 березня 2020 10:26
Доброго дня! Шановний учасник, розглянувши вашу вимогу повідомляємо наступне.
Відповідно до ч.4 ст.28 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Звертаємо вашу увагу, що відповідно до ч.3 ст.30 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель, а це означає, що учаснику торгів відповідно до Закону надана можливість подавати вимогу щодо надання додаткової інформації стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації.
Ознайомившись зі змістом висунутої вимоги, повідомляємо, що усі рішення по закупівлі прийняті відповідно до норм чинного законодавства. Прийняті рішення остаточні та повторно переглядатися не будуть.
Розгорнути Згорнути
Вимога учасника не задоволена

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-27-000035 ● 43b33f89c66c4698bf59ff99a836c68e
  • Статус: завершено ● Дата: 04 червня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 квітня 2020 16:59
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


31.03.2020 № 76

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
31.03.2020 № 76

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
21 UA-2020-01-23-003050-c 23.01.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 22 квітня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-17_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 лютого 2020 14:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВІННИЦЯ ПРОЕКТ-БУД" 1 498 016,32
UAH з ПДВ
1 479 345,84
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОМАГРОБУД-Р" 1 595 500,00
UAH з ПДВ
1 498 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Завадський Олександр Іванович 1 849 015,11
UAH з ПДВ
1 772 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємиць "Тараканов Денис Сергійович" 1 867 048,00
UAH з ПДВ
1 867 048,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 лютого 2020 15:08
Електронний підпис
10 лютого 2020 15:05
За результатом аукціону
08 лютого 2020 13:38
Електронний підпис
08 лютого 2020 13:33
Установчі.rar
08 лютого 2020 13:33
Тендерна пропозиція.pdf
08 лютого 2020 13:33
Проект договору.pdf
08 лютого 2020 13:33
Довідки скан.rar
08 лютого 2020 13:33
Відгуки скан.pdf
08 лютого 2020 13:33
Бланк ІСО.pdf
08 лютого 2020 13:33
Аналогічний 3.rar
08 лютого 2020 13:33
Аналогічний 3_1.pdf
08 лютого 2020 13:33
Аналогічний 1.pdf
08 лютого 2020 13:33
Аналогічний 1_1.pdf
08 лютого 2020 13:33
Аналогічний 2.pdf

Публічні документи

09 лютого 2020 13:44
Електронний підпис
09 лютого 2020 13:43
реєстр документів.pdf
09 лютого 2020 13:43
1.1 проект договору.pdf
08 лютого 2020 14:18
Електронний підпис
08 лютого 2020 14:17
1.1 проект договору.pdf
07 лютого 2020 17:41
Електронний підпис
07 лютого 2020 17:40
1.1 проект договору.pdf
07 лютого 2020 17:28
Електронний підпис
07 лютого 2020 17:26
ДУ 2 дог 554.pdf
07 лютого 2020 17:26
ДУ 1 до дог 554.pdf
07 лютого 2020 17:26
дог 554.pdf
07 лютого 2020 17:26
відгук до дог 554.pdf
07 лютого 2020 17:26
14.Витяг ЄДРПОУ від 07.0220.pdf
07 лютого 2020 17:26
13.Довідки з банку.pdf
07 лютого 2020 17:26
12. Витяг зі статистики.pdf
07 лютого 2020 17:26
3.Протокол і описи.pdf
07 лютого 2020 17:26
1.Витяг з ПДВ.pdf
07 лютого 2020 17:26
1.4 кошторис.pdf
07 лютого 2020 17:26
1.2 технічне завдання.pdf
07 лютого 2020 17:26
1.1 проект договору.pdf

Публічні документи

27 лютого 2020 14:49
Електронний підпис
27 лютого 2020 14:44
Копія чинної ліцензії.pdf
27 лютого 2020 12:09
Електронний підпис
27 лютого 2020 12:07
договірна Тропініна.pdf
27 лютого 2020 12:07
довідка ч 2 ст 17 Закону.pdf
27 лютого 2020 12:07
Dovidka_20037361500730779643.pdf
06 лютого 2020 13:07
Електронний підпис
06 лютого 2020 13:05
проект договору.pdf
06 лютого 2020 13:05
позитивний відгук.pdf
06 лютого 2020 13:05
Копія чинної ліцензії.pdf
06 лютого 2020 13:05
Договірна ціна.pdf
06 лютого 2020 13:05
довідка ст 236 ГК.pdf
06 лютого 2020 13:05
Довідка право підпису.pdf

Публічні документи

09 лютого 2020 18:46
договірна.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВІННИЦЯ ПРОЕКТ-БУД"

ТОВ "ПРОМАГРОБУД-Р"

ФОП Завадський Олександр Іванович

Фізична особа-підприємиць "Тараканов Денис Сергійович"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВІННИЦЯ ПРОЕКТ-БУД"
#38635748
Відхилено 1 479 345,84
UAH з ПДВ
17 лютого 2020 14:48
ТОВ "ПРОМАГРОБУД-Р"
#41113882
Відхилено 1 498 000,00
UAH з ПДВ
20 лютого 2020 12:58
ФОП Завадський Олександр Іванович
#3178109050
Переможець 1 772 000,00
UAH з ПДВ
24 лютого 2020 17:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 лютого 2020 17:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Завадський Олександр Іванович
#3178109050
1 772 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
19 жовтня 2021 16:35
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
19 жовтня 2021 16:32
Електронний підпис зміни до договору
28 січня 2021 14:14
Додаткова угода 2 (1).pdf зміни до договору
28 січня 2021 12:39
Електронний підпис зміни до договору
09 квітня 2020 18:16
Додаткова угода 1 (3).pdf зміни до договору
09 квітня 2020 18:13
Електронний підпис зміни до договору
12 березня 2020 18:50
КПВК.pdf зміни до договору
12 березня 2020 18:36
Електронний підпис укладений
12 березня 2020 12:26
Кошторис.pdf укладений
12 березня 2020 12:13
КПГВР.pdf укладений
12 березня 2020 12:13
КПВК.pdf укладений
12 березня 2020 12:13
Договiр.pdf укладений
12 березня 2020 12:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв`язку з технічною помилкою повторно загружається календарний план використання коштів (додаток до договору №34 від 11.03.2020р.)
Номер договору про закупівлю: 34
Договір:
Номер додаткової угоди: -
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до змісту додаткової угоди №1 від 09.04.2020р.
Номер договору про закупівлю: 34
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до змісту додаткової угоди №2 (внесення змін до календарного плану використання коштів на виконання робіт по об'єкту)
Номер договору про закупівлю: 34
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до змісту додаткової угоди №3 (зменшення ціни договору, внесення змін до календарного плану використання коштів на виконання робіт по об'єкту, а також внесення змін до договірної ціни та підтверджуючих розрахунків до неї)
Номер договору про закупівлю: 34
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 березня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 763 185,08
UAH