Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент міського господарства Вінницької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03363988 |
Місцезнаходження: | 21050, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вулиця Соборна, 59 |
Контактна особа: |
Пурдик Григорій Никанорович 380432595012 dmgvmr@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 січня 2020 16:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 січня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 лютого 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 10 лютого 2020 13:36 |
Очікувана вартість: | 1 867 048,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 670,48 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата робіт здійснюється Замовником та Інвестором шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Генпідрядника, за фактично виконані роботи на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) банківських днів з моменту та на підставі підписаних Сторонами актів форми №КБ-2в та довідок форми №КБ-3. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 січня 2020 16:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 січня 2020 16:33 |
проект договору.docx | |
23 січня 2020 16:32 |
тд Тропініна.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Відповідно до статті 30 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник був зобов’язаний відхилити пропозицію такого Учасника і приступити до розгляду наступної пропозиції, яка вважається найбільш економічно вигідною.
Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитую систему електронних закупівель в цілому.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо визначення переможцем учасника ФОП Завадський Олександр Іванович та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Відповідно до ч.4 ст.28 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Звертаємо вашу увагу, що відповідно до ч.3 ст.30 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель, а це означає, що учаснику торгів відповідно до Закону надана можливість подавати вимогу щодо надання додаткової інформації стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації.
Ознайомившись зі змістом висунутої вимоги, повідомляємо, що усі рішення по закупівлі прийняті відповідно до норм чинного законодавства. Прийняті рішення остаточні та повторно переглядатися не будуть.
Ціна учасника ТОВ "ВІННИЦЯ ПРОЕКТ-БУД" була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна. Однак, за результатами розгляду, Замовник дискваліфікував даного учасника через надумані підстави.
Детально ознайомившись з тендерною пропозицією учасника, встановлено, що документи наявні у повному обсязі та повністю відповідають умовам тендерної пропозиції.
Відповідно до ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що виключними підставами дискваліфікації учасника є:
1. Учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
2. Учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3. Наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4. Тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною та такою, що суперечить нормам чинного законодавства.
Крім того відповідно до ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі" Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Відповідно ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Зазначені Замовником помилки, жодним чином не впливають на зміст пропозиції ТОВ "ВІННИЦЯ ПРОЕКТ-БУД".
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ТОВ "ВІННИЦЯ ПРОЕКТ-БУД" та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Відповідно до ч.4 ст.28 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Звертаємо вашу увагу, що відповідно до ч.3 ст.30 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель, а це означає, що учаснику торгів відповідно до Закону надана можливість подавати вимогу щодо надання додаткової інформації стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації.
Ознайомившись зі змістом висунутої вимоги, повідомляємо, що усі рішення по закупівлі прийняті відповідно до норм чинного законодавства. Прийняті рішення остаточні та повторно переглядатися не будуть.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-03-27-000035 ● 43b33f89c66c4698bf59ff99a836c68e
- Статус: завершено ● Дата: 04 червня 2020
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 31 березня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 квітня 2020 16:59 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
31.03.2020 № 76
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
31.03.2020 № 76
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
21 UA-2020-01-23-003050-c 23.01.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 квітня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 квітня 2020 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
RISK2-17_2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 лютого 2020 14:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ВІННИЦЯ ПРОЕКТ-БУД" |
1 498 016,32
UAH з ПДВ
|
1 479 345,84
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПРОМАГРОБУД-Р" |
1 595 500,00
UAH з ПДВ
|
1 498 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Завадський Олександр Іванович |
1 849 015,11
UAH з ПДВ
|
1 772 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа-підприємиць "Тараканов Денис Сергійович" |
1 867 048,00
UAH з ПДВ
|
1 867 048,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВІННИЦЯ ПРОЕКТ-БУД" #38635748 |
Відхилено |
1 479 345,84
UAH з ПДВ
|
17 лютого 2020 14:48
|
ТОВ "ПРОМАГРОБУД-Р" #41113882 |
Відхилено |
1 498 000,00
UAH з ПДВ
|
20 лютого 2020 12:58
|
ФОП Завадський Олександр Іванович #3178109050 |
Переможець |
1 772 000,00
UAH з ПДВ
|
24 лютого 2020 17:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 жовтня 2021 16:35
|
Додаткова угода 3.pdf | зміни до договору |
19 жовтня 2021 16:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 січня 2021 14:14
|
Додаткова угода 2 (1).pdf | зміни до договору |
28 січня 2021 12:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 квітня 2020 18:16
|
Додаткова угода 1 (3).pdf | зміни до договору |
09 квітня 2020 18:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 березня 2020 18:50
|
КПВК.pdf | зміни до договору |
12 березня 2020 18:36
|
Електронний підпис | укладений |
12 березня 2020 12:26
|
Кошторис.pdf | укладений |
12 березня 2020 12:13
|
КПГВР.pdf | укладений |
12 березня 2020 12:13
|
КПВК.pdf | укладений |
12 березня 2020 12:13
|
Договiр.pdf | укладений |
12 березня 2020 12:13
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 12 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв`язку з технічною помилкою повторно загружається календарний план використання коштів (додаток до договору №34 від 11.03.2020р.) |
Номер договору про закупівлю: | 34 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | - |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 09 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | відповідно до змісту додаткової угоди №1 від 09.04.2020р. |
Номер договору про закупівлю: | 34 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | відповідно до змісту додаткової угоди №2 (внесення змін до календарного плану використання коштів на виконання робіт по об'єкту) |
Номер договору про закупівлю: | 34 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | відповідно до змісту додаткової угоди №3 (зменшення ціни договору, внесення змін до календарного плану використання коштів на виконання робіт по об'єкту, а також внесення змін до договірної ціни та підтверджуючих розрахунків до неї) |
Номер договору про закупівлю: | 34 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |