Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Скотч пакувальний прозорий (ширина 19мм)
Очікувана вартість
4 200,00 UAH
UA-2020-01-23-002891-a 6dc4bb58813f458d9b8875255e005e12
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Кайнара Віталій Федорович

380503072498 SHOSTKA.IMPULS.PEO@UKROBORONPROM.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КАЗЕННЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШОСТКИНСЬКИЙ КАЗЕННИЙ ЗАВОД "ІМПУЛЬС"
Код ЄДРПОУ: 14314452
Вебсайт: http://impulse.com.ua
Місцезнаходження: 41101, Україна , Сумська обл., Шостка, 41101, Сумська обл., місто Шостка, ВУЛИЦЯ ЗАВОДСЬКА, будинок 41
Контактна особа: Кайнара Віталій Федорович
380503072498
SHOSTKA.IMPULS.PEO@UKROBORONPROM.COM
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 січня 2020 14:34
Звернення за роз’ясненнями: до 24 січня 2020 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 січня 2020 16:00
Очікувана вартість: 4 200,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 21,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
140000 м
скотч пакувальний прозорий (ширина 19мм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41101, Україна, Сумська обл., Шостка, заводська 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 лютого 2020  —  13 лютого 2020
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару оплата після вхідного контролю Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо участі ФОП у даній закупівлі
Дата подання: 24 січня 2020 08:44
Дата відповіді: 24 січня 2020 11:33
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: До участі в закупівлі допускаються різні юридичні особи та фізичні особи підприємці, не залежно від того є вони платниками ПДВ чи ні
Порівняння цін всіх учасників здійснюється без врахування ПДВ

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій