Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб - 8975 кг)
Очікувана вартість
153 839,02 UAH
UA-2020-01-23-002826-c 1df11fa4b08b42b1856cc2887417d3a7
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Хоменко Людмила Миколаївна

380989621944 romny_srl.Zakypka@email.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Роменська центральна районна лікарня» Роменської міської ради
Код ЄДРПОУ: 01981477
Місцезнаходження: 42000, Україна , Сумська обл., Ромни, бульвар Московський, 24
Контактна особа: Хоменко Людмила Миколаївна
380989621944
romny_srl.Zakypka@email.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 січня 2020 16:02
Звернення за роз’ясненнями: до 29 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 січня 2020 00:00
Очікувана вартість: 153 839,02 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 780,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби


Хліб житньо-пшеничний (Хліб "запашний традиційний", формовий, непакований - 8975 кг.)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8975 кілограми
15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб житньо-пшеничний (Хліб "запашний традиційний", формовий, непакований - 8975 кг.))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42000, Україна, Сумська область, Ромни, бульв. Московський, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Продавця протягом 20 банківських днів з дня фактичного постачання товару на адресу Покупця. Відповідно до пункту 1 статті 23 Бюджетного кодексу України, виникнення бюджетних зобов’язань за цим Договором можливо тільки при наявності відповідного бюджетного призначення, якщо інше не передбачено законом про Державний бюджет України, оскільки згідно частини четвертої статті 48 Бюджетного кодексу України зобов'язання, взяті учасником бюджетного процесу без відповідних бюджетних асигнувань або з перевищенням повноважень, встановлених цим Кодексом та законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет), не вважаються бюджетними зобов'язаннями і не підлягають оплаті за рахунок бюджетних коштів. Взяття таких зобов'язань є порушенням бюджетного законодавства. Витрати бюджету на покриття таких зобов'язань не здійснюються. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 січня 2020 16:07
Комерційна пропозиція.docx
23 січня 2020 16:07
проект договору.docx
23 січня 2020 16:06
Вимоги до кваліфікації учасника.docx
23 січня 2020 16:06
ОГОЛОШЕННЯ.doc
23 січня 2020 16:06
Технічні вимоги.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні характеристики
Дата подання: 27 січня 2020 15:34
Дата відповіді: 28 січня 2020 10:34
Згідно предмету закупівлі, хліб повинен обов'язково бути формовим житньо-пшеничним. Чи допустимі аналоги (еквіваленти)продукції - хліб формовий із суміші борошна пшеничного 1-го та 2-го сорту або хліб подовий із суміші борошна житньо-пшеничного?
Відповідь: Аналоги ( еквіваленти) допустимі, але хліб повинен бути з суміші борошна житньо-пшеничного.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 січня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛАСИЙ КОШИК" 121 701,00
UAH з ПДВ
121 701,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 січня 2020 17:38
Електронний підпис
30 січня 2020 17:36
Техн. вимоги.zip
30 січня 2020 15:21
Електронний підпис
30 січня 2020 15:19
Якість.zip
30 січня 2020 15:19
Витяг.zip
30 січня 2020 15:19
Виписка.zip
30 січня 2020 15:19
Статут.zip
30 січня 2020 15:19
Цінова пропозиція.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛАСИЙ КОШИК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЛАСИЙ КОШИК"
#00379643
Переможець 121 701,00
UAH з ПДВ
31 січня 2020 10:07

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 січня 2020 10:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛАСИЙ КОШИК"
#00379643
121 701,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
11 березня 2021 14:34
Електронний підпис зміни до договору
11 березня 2021 14:34
додаткова угода 5.pdf зміни до договору
11 березня 2021 14:32
Електронний підпис зміни до договору
13 січня 2021 15:41
додаткова угода 4.pdf зміни до договору
13 січня 2021 15:39
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 15:16
дод. уг. 3.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 15:15
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 12:12
додаткова угода 2.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 12:11
Електронний підпис зміни до договору
05 жовтня 2020 13:36
Електронний підпис зміни до договору
05 жовтня 2020 13:36
додаткова угода 1.pdf зміни до договору
05 жовтня 2020 13:34
Електронний підпис укладений
17 лютого 2020 09:45
договір.pdf укладений
17 лютого 2020 09:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. В зв’язку зі зменшенням обсягів використання та згідно чинного законодавства частина 4 пункт 1 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (зі змінами) зменшити суму договору № 95 від 17 лютого 2020 р. на суму 21685,00 грн. 2. Викласти п.3.1 Договору в наступній редакції: „ Ціна договору становить 100 016,00 грн. (Сто тисяч шістнадцять гривен 00 коп.) у тому числі ПДВ 16 669,33 грн. 3. Дана Додаткова Угода вступає в силу з моменту підписання Сторонами. 4. Додаткова Угода складена у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному примірнику для кожної із Сторін.
Номер договору про закупівлю: 95
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», а також умовами укладеного між Сторонами Договору, Сторони прийшли до згоди продовжити дію Договору № 95 від «17» лютого 2020 року на строк, достатній для проведення процедури закупівлі в 2021 році, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у даному Договорі, та внести відповідні зміни до Договору. Внести зміни до п. 10.1. Договору Строк дії Договору: «10.1. Цей договір набуває чинності з дати підписання і діє до 31.03.2021 року включно, але у будь - якому випадку до повного виконання Сторонами взятих зобов’язань.». 2. Інші умови Договору залишаються незмінними та Сторони підтверджують по них свої зобов'язання. 3. Ця Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору № 95 від «17» лютого 2020 року. 4. Ця Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами і діє протягом усього строку дії Договору, складена в двох примірниках однакової юридичної сили, по одному для кожної із Сторін.
Номер договору про закупівлю: 95
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. В зв’язку зі зменшенням обсягів потреби, зменшити суму договору № 95 від 17 лютого 2020 р. на суму 8960,37 грн. (Вісім тисяч дев’ятсот шістдесят грн. 37 коп.) з ПДВ, та викласти п. 3.1. до договору № 95 від 17 лютого 2020 р. в наступній редакції: «Ціна Договору становить 91055,63 грн. (Дев’яносто одна тисяча п’ятдесят п’ять грн. 63 коп.), з ПДВ на суму 15175,94 грн.» 2. Усі інші умови Договору , не змінені в цій Додатковій угоді, залишаються чинними у редакції, викладеній у Договорі. 3. Цю Додаткову угоду складено українською мовою в двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, для кожної із Сторін і становлять невід’ємну частину Договору. 4. Дана Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін та скріплення печатками Сторін та діє протягом строку дії Договору.
Номер договору про закупівлю: 95
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», а також умовами укладеного між Сторонами Договору, Сторони прийшли до згоди продовжити дію Договору № 95 від 17 лютого 2020 р. на строк, достатній для проведення процедури закупівлі в 2021 році, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у даному Договорі, а саме: 18211,12 грн. та внести відповідні зміни до Договору. Внести зміни до п. 10. Додаток 2 Договору Термін дії Договору та умови пролонгації: з 01.02.2020 року по 31.03.2021 року: «10.1. Цей договір набуває чинності після його підписання й діє: до 31.03.2021 року включно, але до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.». 2. Інші умови Договору залишаються незмінними та Сторони підтверджують по них свої зобов'язання 3. Ця Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору про постачання електричної енергії споживачу № 95 від 17 лютого 2020 року. 4. Ця Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами і діє протягом усього строку дії Договору, складена в двох примірниках однакової юридичної сили, по одному для кожної із Сторін.
Номер договору про закупівлю: 95
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. В зв’язку з проведеною спрощеною/допороговою закупівлею на постачання на 2021 рік, зменшити суму договору № 95 від 17 лютого 2020 р. на суму 12153,54 грн. (Дванадцять тисяч сто п’ятдесят три грн. 54 коп.) з ПДВ, та викласти п. 3.1. до договору № 95 від 17 лютого 2020 р. в наступній редакції: «Ціна Договору становить 6057,58 грн. (Шість тисяч п’ятдесят сім грн. 58 коп.), з ПДВ на суму 1009,60 грн.». 2. Усі інші умови Договору , не змінені в цій Додатковій угоді, залишаються чинними у редакції, викладеній у Договорі. 3. Цю Додаткову угоду складено українською мовою в двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, для кожної із Сторін і становлять невід’ємну частину Договору. 4. Дана Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін та скріплення печатками Сторін та діє протягом строку дії Договору.
Номер договору про закупівлю: 95
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 лютого 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 97 113,21
UAH (в тому числі ПДВ 16 185,53 UAH)