Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Знаряддя - за кодом CPV за ДК 021:2015-44510000-8 (Господарчі товари)
Очікувана вартість
7 900,00 UAH
UA-2020-01-23-002353-a c2e176f9de8a4440bc9d43cf4acc80ff
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Кравченко

+380459841550
+380672012449
kravcenkovika094@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ БОЯРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЄВО-СВЯТОШИНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 36263776
Місцезнаходження: 08153, Україна , Київська обл., м. Боярка, вул. Грушевського, 39
Контактна особа: Вікторія Кравченко
+380459841550,+380672012449
kravcenkovika094@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 січня 2020 13:44
Звернення за роз’ясненнями: до 24 січня 2020 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 січня 2020 16:00
Очікувана вартість: 7 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 79,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44510000-8: Знаряддя


Якість товару, що поставляється за даним Договором,повинна відповідати вимогам стандартів, технічним умовам, іншим нормативним актам,що встановлюють вимоги до їх якості і підтверджуватися документами, необхідними для такого підтвердження відповідно до законодавства України.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Тачка садова двохколісна 150/240 л (вода/пісок) 390 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08150, Україна, Київська область, м.Боярка, Грушевсько М,39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 лютого 2020
ДК 021:2015: 44510000-8 — Знаряддя
10 штуки
Відро Арма оцинковане 15 л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08150, Україна, Київська область, м.Боярка, Грушевсько М,39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 лютого 2020
ДК 021:2015: 44510000-8 — Знаряддя
8 штуки
Лопата пожежна совкова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08150, Україна, Київська область, м.Боярка, Грушевсько М,39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 лютого 2020
ДК 021:2015: 44510000-8 — Знаряддя
4 штуки
Лопата для снігу Lion №2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08150, Україна, Київська область, м.Боярка, Грушевсько М,39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 лютого 2020
ДК 021:2015: 44510000-8 — Знаряддя
4 штуки
Скрепер для снігу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08150, Україна, Київська область, м.Боярка, Грушевсько М,39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 лютого 2020
ДК 021:2015: 44510000-8 — Знаряддя
10 штуки
Мітла Лемира з дерев'яним держаком
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08150, Україна, Київська область, м.Боярка, Грушевсько М,39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 лютого 2020
ДК 021:2015: 44510000-8 — Знаряддя
4 штуки
Совок оцинкований з довгою ручкою Apex
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08150, Україна, Київська область, м.Боярка, Грушевсько М,39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 лютого 2020
ДК 021:2015: 44510000-8 — Знаряддя
10 штуки
Віник сорго (вищи ґатунок) Люкс
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08150, Україна, Київська область, м.Боярка, Грушевсько М,39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 лютого 2020
ДК 021:2015: 44510000-8 — Знаряддя
50 пара
Рукавички Expert Tools бавовняні з покриттям бавовна XL (10) 554
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08150, Україна, Київська область, м.Боярка, Грушевсько М,39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 лютого 2020
ДК 021:2015: 44510000-8 — Знаряддя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата вартості товару Замовником здійснюється шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на підставі належним чином оформленої видаткової накладної протягом 7(семи) банківських днів від дати отримання товару.Джерело фінансування-кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 січня 2020 08:42
Дата відповіді: 24 січня 2020 10:42
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!Дякуємо за запитання!Звертаємо Вашу увагу,що усі показники товару,що пропонуються Учасником мають бути не гіршими, ніж у товарі зазначеному в технічних(якісних) характеристиках. Обов’язковою є умова - заповнення ТАБЛИЦІ технічних характеристик із зазначеннят ТМ товару та ОБОВ’ЯЗКОВО надати ЗОБРАЖЕННЯ товару, що пропонується Учасником.Очікувана вартість закупівлі товару вказана з ПДВ. У разі, якщо учасник є платником ПДВ необхідно вказати суму з ПДВ, якщо учасник процедури закупівлі, відповідно до вимог чинного законодавства, не є платником ПДВ - необхідно зазначити вираз «без ПДВ».Оцінка пропозицій здійснюється на основі одного критерію – ціна, що була запропонована учасниками.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 січня 2020 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Дебют-центр 7 521,00
UAH з ПДВ
7 521,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 січня 2020 12:50
Додаток 1.pdf
28 січня 2020 12:50
додаток 2.pdf
28 січня 2020 12:50
Додаток 4.pdf
28 січня 2020 12:50
ДЦ_ Витяг ПДВ_21.01.2016.PDF
28 січня 2020 12:50
ДЦ_Витяг з ЄДР 08.01.20.pdf
28 січня 2020 12:50
ДЦ_довідка АВАЛЬ IBAN.PDF
28 січня 2020 12:50
ДЦ_довідка Пумб IBAN.PDF
28 січня 2020 12:50
Заключение СЭЗ метла.PDF
28 січня 2020 12:50
проект договору.pdf
28 січня 2020 12:50
протокол 1 кв 2020 р..pdf
28 січня 2020 12:50
img817.jpg
28 січня 2020 12:50
ISTR-IZMAIL.jpg
28 січня 2020 12:50
Сертификат АВЕСТА.jpg
28 січня 2020 12:50
ТОКМАК.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Дебют-центр

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Дебют-центр
#39421842
Переможець 7 521,00
UAH з ПДВ
29 січня 2020 15:10

Документи

29 січня 2020 15:10
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 січня 2020 15:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Дебют-центр
#39421842
7 521,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 січня 2020 15:10
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 11:05
Електронний підпис укладений
03 лютого 2020 13:06
Договір №16 від 03.02.2020.pdf укладений
03 лютого 2020 13:05

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 7 521,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 253,50 UAH)