Капітальний ремонт приміщень 3-го поверху 4-х поверхового лікувального корпусу в Миколаївській обласній клінічній лікарні по вул. Київська, 1 в м. Миколаєві (Код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
10 473 170,00 UAH
UA-2020-01-23-002247-a 667e911563e84e97a40e039f500fe97e
Відкриті торги    Пропозиції розглянуті
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Управління капітального будівництва Миколаївської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04013962
Місцезнаходження замовника: 54030, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Велика Морська, 42
Контактна особа замовника: Мокрицький Петро Іванович
+380512379436
ukbtender@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 січня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 29 січня 2020 23:59
Оскарження умов закупівлі: до 04 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 лютого 2020 23:59
Початок аукціону: 10 лютого 2020 13:37
Очікувана вартість: 10 473 170,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 52 365,85 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт приміщень 3-го поверху 4-х поверхового лікувального корпусу в Миколаївській обласній клінічній лікарні по вул. Київська, 1 в м. Миколаєві (Код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Джерело фінансування закупівлі - місцевий бюджет (кошти бюджету розвитку обласного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Київська, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник може надавати підряднику аванс в розмірі не більше 80 % вартості річного обсягу робіт (на виконання робіт, поставку продукції - обладнання, надання послуг в будівництві). Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів та інших матеріально-технічних ресурсів протягом трьох місяців після одержання авансу, що буде підтверджено примірними формами КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт», КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», М-15 «Акт про прийняття устаткування», але не пізніше 31 грудня поточного року. По закінченні даного терміну невикористанні суми авансу повертаються замовнику протягом п’яти календарних днів, але не пізніше 25 грудня поточного року. Також, аванс може надаватись замовником протягом договірного періоду за умови закриття попередньої суми авансу, у розмірі не більше 80 % залишкової вартості річного обсягу робіт Аванс 7 Робочі 80
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість, якими є примірні форми № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати». Документи про виконані роботи та їх вартість складаються і підписуються підрядником по мірі виконання робіт та передаються замовнику. Замовник перевіряє ці документи і в разі відсутності зауважень підписує їх та протягом 7 днів з дати підписання актів виконаних робіт надає до Головного управління казначейської служби України в Миколаївській області. Пiсляоплата 7 Робочі 20

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

23 січня 2020 13:31
Електронний цифровий підпис
23 січня 2020 13:30
Додаток 4 ТЗ 3 поверх.rtf
23 січня 2020 13:30
ТД 3 поверх..doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документи про виконані роботи
Дата подання: 24 січня 2020 09:58
Дата відповіді: 28 січня 2020 13:39
Підпунктом 4.4.17 проекту договору передбачено, що "підрядник зобов'язаний двічі на місяць надає замовнику акти виконаних робіт по формі КБ-2 № «Акт приймання виконаних будівельних робіт» і КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» та несе відповідальність, передбачену чинним законодавством, за достовірність наданих відомостей". Підпунктом 15.1.5 проекту договору визначено, що за невиконання пункту 4.4.17 замовник може стягувати штраф у розмірі 1 відсотка від основної вартості робіт, визначеної п. 3.2. даного договору. При цьому, відповідно до п. 13.2 проекту договору, документи про виконані роботи та їх вартість складаються і підписуються підрядником по мірі виконання робіт та передаються замовнику. Вважаємо умову проекту договору про надання двічі на місяць документів недоречною, оскільки, як правило, такі документи надаються один раз на місяць, тому просимо п.п. 4.4.17 або прибрати, або викласти в іншій редакції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Оскільки Замовник є розпорядником бюджетних коштів, використання асигнувань суворо контролюється, з чого випливає необхідність отримання актів виконаних робіт двічі на місяць. Проте зауважуємо, що Замовник не обмежує вартісні параметри або строк надання таких документів, тобто акти форми КБ-2 надаються по мірі виконання робіт двічі на місяць, на суму фактичного виконання.
Страхування
Дата подання: 28 січня 2020 14:56
Дата відповіді: 31 січня 2020 09:37
Підпунктом 4.4.20. проекту договору визначено, що підрядник зобов'язаний укласти договір страхування та забезпечити страхування ризиків випадкового знищення або пошкодження об'єкта. Відповідно до ст. 16 Закону України "Про страхування" договір страхування повинен містити розмір страхової суми за договором страхування іншим, ніж договір страхування життя. Згідно зі ст. 9 вказаного Закону, страхова сума - грошова сума, в межах якої страховик відповідно до умов страхування зобов’язаний провести виплату при настанні страхового випадку. Оскільки страхування в даному випадку спричинює додаткові витрати підрядника, просимо повідомити: - вартість відшкодування, яку необхідно передбачити в договорі страхування; - перелік страхових випадків, які необхідно буде передбачити в договорі страхування.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вартість відшкодування, яку необхідно передбачити в договорі страхування буде визначена у відсотковому еквіваленті від вартості договору. Перелік страхових випадків, які необхідно буде передбачити в договорі страхування включає страхування:
• будівельних і монтажних робіт
• обладнання будівельного майданчика (тимчасових будівель і споруд, складських приміщень, інженерних комунікацій)
• будівельних машин і обладнання: землерийної, дорожньо-будівельної техніки, а також техніки та обладнання для проведення будівельно-монтажних робіт, закріплених на об'єкті будівництва (кранів, підйомників, бетоно - растворозмшувачів та ін)
• цивільної відповідальності перед третіми особами за заподіяння шкоди їх здоров'ю або майну в процесі будівельно-монтажних робіт після пускових гарантійних зобов'язань, пов'язаних з витратами на усунення недоліків, допущених при виробництві
• будівельно-монтажних або пусконалагоджувальних операцій і виявлених в період гарантійної експлуатації, а також при виконанні гарантійних зобов'язань.
Але в будь-якому випадку розмір страхової суми по об'єкту страхування і перелік страхових випадків встановлюється за згодою сторін.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 лютого 2020 14:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЖИТЛОРЕМБУД-НІКА" 9 948 392,80
UAH з ПДВ
9 948 392,80
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОЛКРІС" 9 949 511,51
UAH з ПДВ
9 949 511,51
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МАНАХ НИКСТРОЙ" 10 425 726,18
UAH з ПДВ
10 425 726,18
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 лютого 2020 11:13
sign.p7s
11 лютого 2020 11:10
Комерційна пропозиція.pdf
11 лютого 2020 11:10
Договірна ціна 4 ч нов.pdf
11 лютого 2020 11:10
Договірна ціна 3 ч нов.pdf
11 лютого 2020 11:10
Договірна ціна 2 ч нов.pdf
11 лютого 2020 11:10
Договірна ціна 1 ч нов..pdf
08 лютого 2020 14:07
sign.p7s
08 лютого 2020 13:04
Лист НБУ по ліцензії.pdf
08 лютого 2020 13:04
39 Договірна ціна 4 ч.pdf
08 лютого 2020 13:04
38 Договірна ціна 3 ч.pdf
08 лютого 2020 13:04
37 Договірна ціна 2 ч.pdf
08 лютого 2020 13:04
36 Договірна ціна 1 ч.pdf
08 лютого 2020 13:04
35 Тендерна пропозиція.pdf
08 лютого 2020 13:04
33 Наказ на директора.pdf
08 лютого 2020 13:04
29 Статут.pdf
08 лютого 2020 13:04
17 Наказ Надіров.pdf
08 лютого 2020 13:04
16 Наказ Гавриловец.pdf
08 лютого 2020 13:04
15 Наказ Циганенко.pdf
08 лютого 2020 13:04
14 Наказ Мыхальчук.pdf
08 лютого 2020 13:04
13 Наказ Нечай.pdf
08 лютого 2020 13:04
12 Наказ Перемежний.pdf
08 лютого 2020 13:04
11 Наказ Гойнол.pdf
08 лютого 2020 13:04
10 Наказ Мороз.pdf
08 лютого 2020 13:04
9 Наказ Готілов.pdf
08 лютого 2020 13:04
8 Наказ Варавва.pdf
08 лютого 2020 13:04
7 Наказ Стаматов.pdf
08 лютого 2020 13:04
6 Наказ Кисельов.pdf
08 лютого 2020 13:04
5 Наказ Коваль.pdf
08 лютого 2020 13:04
2 скан-коп. ТП Мерс.pdf

Публічні документи

07 лютого 2020 14:12
sign.p7s
07 лютого 2020 14:11
інші витрати.pdf
06 лютого 2020 17:21
12 антикорупція (1).pdf
06 лютого 2020 17:21
табл 6 додатк.pdf
06 лютого 2020 17:21
аналог договора 1 (1).pdf
06 лютого 2020 16:30
проект договору.pdf
06 лютого 2020 16:30
Олкріс - згода 8.pdf
06 лютого 2020 16:30
Кошторис 1.pdf
06 лютого 2020 16:30
кошторис 3.pdf
06 лютого 2020 16:30
працівники.pdf
06 лютого 2020 16:30
13 статут.pdf
06 лютого 2020 16:30
листи 1.pdf
06 лютого 2020 16:30
14 виписка + ндс 2019.pdf
06 лютого 2020 16:30
аналог договора.pdf
06 лютого 2020 16:30
Підписаний_Лицензия.pdf
06 лютого 2020 16:30
Dover_Original_Kovalenko_5669_k_o_ECP.pdf
06 лютого 2020 16:30
кошторис 2.pdf
06 лютого 2020 16:30
12 антикорупція.pdf
06 лютого 2020 16:30
Підписаний_G0220-2031-GL_tender.pdf
06 лютого 2020 16:30
матеріальна база.pdf
06 лютого 2020 16:30
аналог договора 1.pdf
23 січня 2020 13:34
19 витяг+статистика.pdf

Публічні документи

07 лютого 2020 12:12
sign.p7s
07 лютого 2020 12:10
ДОДАТОК 2.pdf
07 лютого 2020 12:10
ДОДАТОК 1.pdf
07 лютого 2020 12:10
Тендерна пропозиція.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЖИТЛОРЕМБУД-НІКА"
#33969521
Відхилено 9 948 392,80
UAH з ПДВ
25 лютого 2020 15:11
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОЛКРІС"
#34652010
Переможець 9 949 511,51
UAH з ПДВ
25 лютого 2020 15:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 лютого 2020 15:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОЛКРІС"
#34652010
9 949 511,51
UAH з ПДВ
Документи

Актуальні тендери

До пошуку