Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт приміщень 3-го поверху 4-х поверхового лікувального корпусу в Миколаївській обласній клінічній лікарні по вул. Київська, 1 в м. Миколаєві (Код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
10 473 170,00 UAH
UA-2020-01-23-002247-a ● 667e911563e84e97a40e039f500fe97e
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Миколаївської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 04013962 |
Місцезнаходження: | 54030, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Велика Морська, 42 |
Контактна особа: |
Мокрицький Петро Іванович +380512379436 ukbtender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 січня 2020 13:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 січня 2020 23:59 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 лютого 2020 23:59 |
Початок аукціону: | 10 лютого 2020 13:37 |
Очікувана вартість: | 10 473 170,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 52 365,85 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 50000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт приміщень 3-го поверху 4-х поверхового лікувального корпусу в Миколаївській обласній клінічній лікарні по вул. Київська, 1 в м. Миколаєві (Код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Джерело фінансування закупівлі - місцевий бюджет (кошти бюджету розвитку обласного бюджету)
Джерело фінансування закупівлі - місцевий бюджет (кошти бюджету розвитку обласного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Київська, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник може надавати підряднику аванс в розмірі не більше 80 % вартості річного обсягу робіт (на виконання робіт, поставку продукції - обладнання, надання послуг в будівництві). Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів та інших матеріально-технічних ресурсів протягом трьох місяців після одержання авансу, що буде підтверджено примірними формами КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт», КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», М-15 «Акт про прийняття устаткування», але не пізніше 31 грудня поточного року. По закінченні даного терміну невикористанні суми авансу повертаються замовнику протягом п’яти календарних днів, але не пізніше 25 грудня поточного року. Також, аванс може надаватись замовником протягом договірного періоду за умови закриття попередньої суми авансу, у розмірі не більше 80 % залишкової вартості річного обсягу робіт | Аванс | 7 | Робочі | 80 |
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість, якими є примірні форми № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати». Документи про виконані роботи та їх вартість складаються і підписуються підрядником по мірі виконання робіт та передаються замовнику. Замовник перевіряє ці документи і в разі відсутності зауважень підписує їх та протягом 7 днів з дати підписання актів виконаних робіт надає до Головного управління казначейської служби України в Миколаївській області. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 20 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 січня 2020 13:31 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 січня 2020 13:30 |
Додаток 4 ТЗ 3 поверх.rtf | |
23 січня 2020 13:30 |
ТД 3 поверх..doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Документи про виконані роботи
Дата подання: 24 січня 2020 09:58
Дата відповіді: 28 січня 2020 13:39
Підпунктом 4.4.17 проекту договору передбачено, що "підрядник зобов'язаний двічі на місяць надає замовнику акти виконаних робіт по формі КБ-2 № «Акт приймання виконаних будівельних робіт» і КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» та несе відповідальність, передбачену чинним законодавством, за достовірність наданих відомостей". Підпунктом 15.1.5 проекту договору визначено, що за невиконання пункту 4.4.17 замовник може стягувати штраф у розмірі 1 відсотка від основної вартості робіт, визначеної п. 3.2. даного договору. При цьому, відповідно до п. 13.2 проекту договору, документи про виконані роботи та їх вартість складаються і підписуються підрядником по мірі виконання робіт та передаються замовнику. Вважаємо умову проекту договору про надання двічі на місяць документів недоречною, оскільки, як правило, такі документи надаються один раз на місяць, тому просимо п.п. 4.4.17 або прибрати, або викласти в іншій редакції.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Оскільки Замовник є розпорядником бюджетних коштів, використання асигнувань суворо контролюється, з чого випливає необхідність отримання актів виконаних робіт двічі на місяць. Проте зауважуємо, що Замовник не обмежує вартісні параметри або строк надання таких документів, тобто акти форми КБ-2 надаються по мірі виконання робіт двічі на місяць, на суму фактичного виконання.
Страхування
Дата подання: 28 січня 2020 14:56
Дата відповіді: 31 січня 2020 09:37
Підпунктом 4.4.20. проекту договору визначено, що підрядник зобов'язаний укласти договір страхування та забезпечити страхування ризиків випадкового знищення або пошкодження об'єкта. Відповідно до ст. 16 Закону України "Про страхування" договір страхування повинен містити розмір страхової суми за договором страхування іншим, ніж договір страхування життя. Згідно зі ст. 9 вказаного Закону, страхова сума - грошова сума, в межах якої страховик відповідно до умов страхування зобов’язаний провести виплату при настанні страхового випадку. Оскільки страхування в даному випадку спричинює додаткові витрати підрядника, просимо повідомити:
- вартість відшкодування, яку необхідно передбачити в договорі страхування;
- перелік страхових випадків, які необхідно буде передбачити в договорі страхування.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вартість відшкодування, яку необхідно передбачити в договорі страхування буде визначена у відсотковому еквіваленті від вартості договору. Перелік страхових випадків, які необхідно буде передбачити в договорі страхування включає страхування:
• будівельних і монтажних робіт
• обладнання будівельного майданчика (тимчасових будівель і споруд, складських приміщень, інженерних комунікацій)
• будівельних машин і обладнання: землерийної, дорожньо-будівельної техніки, а також техніки та обладнання для проведення будівельно-монтажних робіт, закріплених на об'єкті будівництва (кранів, підйомників, бетоно - растворозмшувачів та ін)
• цивільної відповідальності перед третіми особами за заподіяння шкоди їх здоров'ю або майну в процесі будівельно-монтажних робіт після пускових гарантійних зобов'язань, пов'язаних з витратами на усунення недоліків, допущених при виробництві
• будівельно-монтажних або пусконалагоджувальних операцій і виявлених в період гарантійної експлуатації, а також при виконанні гарантійних зобов'язань.
Але в будь-якому випадку розмір страхової суми по об'єкту страхування і перелік страхових випадків встановлюється за згодою сторін.
• будівельних і монтажних робіт
• обладнання будівельного майданчика (тимчасових будівель і споруд, складських приміщень, інженерних комунікацій)
• будівельних машин і обладнання: землерийної, дорожньо-будівельної техніки, а також техніки та обладнання для проведення будівельно-монтажних робіт, закріплених на об'єкті будівництва (кранів, підйомників, бетоно - растворозмшувачів та ін)
• цивільної відповідальності перед третіми особами за заподіяння шкоди їх здоров'ю або майну в процесі будівельно-монтажних робіт після пускових гарантійних зобов'язань, пов'язаних з витратами на усунення недоліків, допущених при виробництві
• будівельно-монтажних або пусконалагоджувальних операцій і виявлених в період гарантійної експлуатації, а також при виконанні гарантійних зобов'язань.
Але в будь-якому випадку розмір страхової суми по об'єкту страхування і перелік страхових випадків встановлюється за згодою сторін.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-01-23-002247-a.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ЖИТЛОРЕМБУД-НІКА", Код ЄДРПОУ:33969521
Дата подання: 06 березня 2020 15:39
Дата подання: 06 березня 2020 15:39
Скарга на рішення Замовника про визнання переможцем у процедурі відкритих торгів на закупівлю робіт по об'єкту "Капітальний ремонт приміщень 3-го поверху 4-х поверхового лікувального корпусу в Миколаївській обласній клінічній лікарні по вул.Київська,1 в місті Миколаєві"(Код ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Тендерний комітет управління капітального будівництва Миколаївської обласної державної адміністрації прийняв рішення про визнання переможцем цієї закупівлі ПП "Олкріс", зазначене рішення є незаконним, не відповідає вимогам Тендерної документації та вимогам Закону України "Про публічні закупівлі" у зв'язку з чим підлягає скасуванню
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 11 березня 2020 19:49
Рішення від 11.03.2020 № 4569 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 11 березня 2020 19:48
Інформація про резолютивну частину рішення від 27.03.2020 № 5930.pdf
Дата публікації: 30 березня 2020 19:14
Рішення від 27.03.2020 № 5930.pdf
Дата публікації: 01 квітня 2020 20:45
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 лютого 2020 14:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЖИТЛОРЕМБУД-НІКА" |
9 948 392,80
UAH з ПДВ
|
9 948 392,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОЛКРІС" |
9 949 511,51
UAH з ПДВ
|
9 949 511,51
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МАНАХ НИКСТРОЙ" |
10 425 726,18
UAH з ПДВ
|
10 425 726,18
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЖИТЛОРЕМБУД-НІКА" #33969521 |
Відхилено |
9 948 392,80
UAH з ПДВ
|
25 лютого 2020 15:11
|
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОЛКРІС" #34652010 |
Переможець |
9 949 511,51
UAH з ПДВ
|
25 лютого 2020 15:13
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 травня 2021 10:24
|
Д.у. 4 Д.12-20 з-й этаж 4-х аэтажного корпуса Киевская 1 Олкрис.FR12.pdf | зміни до договору |
06 травня 2021 10:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 січня 2021 09:44
|
Д.у.3 Д.12-20 3й этаж 4 этажного корпуса.FR12.pdf | зміни до договору |
04 січня 2021 09:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 квітня 2020 16:09
|
ДУ 1 Д 12 від 07.04.2020.PDF | зміни до договору |
07 квітня 2020 16:08
|
Електронний підпис | укладений |
06 квітня 2020 10:09
|
Електронний підпис | укладений |
06 квітня 2020 10:08
|
Д № 12 -20 3 этаж.FR12.pdf | укладений |
06 квітня 2020 10:07
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 07 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.Внести зміни в розділ 20 та викласти в наступній редакції: Приватне підприємство «Олкріс», 54058 Україна, м. Миколаїв, вул. Озерна (Червоних Майовщиків) 47, кв.22 Тел. 8(0512) 67-76-00 E-mail: ppolkrismik@ukr.net ЕДРПОУ 34652010 р/р UA253266100000026008053229113 МРУ АТ КБ «Приватбанк» м. Миколаїв МФО 326610 р/р UA338201720355399111700705752 Державна казначейська служба України м. Київ МФО 820172 ІПН 346520114025 2. Інші умови договору підряду № 12 від 03.04.2020 залишити без змін. 3. Дана додаткова угода до договору підряду № 12 від 03.04.2020 набуває чинності з моменту її підписання сторонами та діє до 31.12.2020 або до повного виконання обов’язків сторін по договору. |
Номер договору про закупівлю: | 12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов'язань |
Номер договору про закупівлю: | 12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до розпорядження голови Миколаївської обласної державної адміністрації від 05.03.2021 №106-р "Про припинення юридичної особи публічного права - управління капітального будівництва облдержадміністрації" сторони домовились викласти дані замовника та п.3.2. Розділу 3 в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |