Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 33760000-5 Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (туалетний папір)
Очікувана вартість
199 000,00 UAH
UA-2020-01-23-002243-c e504f84cd52048a78205f9e5e52610ec
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Толок Анастасія Геннадіївна

380442423706 tolok_n@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37485490
Місцезнаходження: 03087, Україна , Київ обл., Київ, вулиця Пітерська, 12
Контактна особа: Толок Анастасія Геннадіївна
380442423706
tolok_n@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 січня 2020 15:00
Звернення за роз’ясненнями: до 28 січня 2020 15:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 січня 2020 15:30
Початок аукціону: 31 січня 2020 12:29
Очікувана вартість: 199 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 995,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33760000-5: Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
28800 штуки
ДК 021:2015 33760000-5 Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (туалетний папір)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 лютого 2020
ДК 021:2015: 33760000-5 — Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 січня 2020 08:45
Дата відповіді: 24 січня 2020 10:49
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Товар повинен відповідати технічним вимогам відповідно до тендерної документації. Тому ми допускаємо на торги товари які відповідають зазначеним технічним вимогам щодо предмета закупівлі. До участі в закупівлі допускаються учасники з будь-якою категорією платника податків, що відповідає чинному законодавству України. Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Закон не містить вимоги щодо обов'язкової реєстрації учасника як платника ПДВ для участі в публічних закупівлях. Виходячи зі змісту ч.1 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв та методики оцінки, що зазначені Замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «ціна». Після оцінки пропозицій Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатами оцінки визнана найбільш економічно вигідною.
Технічні характеристики туалетного паперу
Дата подання: 24 січня 2020 12:27
Дата відповіді: 27 січня 2020 09:19
Шановний замовнику, надайте інформацію про тип та характеристику туалетного паперу.
Відповідь: Якісні та кількісні характеристики паперу зазначені в таблиці додатку №1 умов закупівель.
Щодо кількостей при замовленнях
Дата подання: 27 січня 2020 11:37
Дата відповіді: 27 січня 2020 16:27
Доброго дня. Чи можливе постачання в кожну точку дислокації кратності 8 шт в упаковці? Для того щоб товар доставити в п/е заводській упаковці і не пошкодити при постачанні. Дякуємо
Відповідь: Ні
Щодо накладних
Дата подання: 27 січня 2020 15:19
Дата відповіді: 27 січня 2020 16:26
Доброго дня. Оплата Вами буде проводитись по кожній накладній окремо, чи Вам потрібно буде надати загальну зведену накладну?
Відповідь: загальну зведену накладну.
Щодо доручень на приймання товару
Дата подання: 27 січня 2020 15:20
Дата відповіді: 27 січня 2020 16:24
Доброго дня. Оскільки поставка товару здійснюватиметься в 101 заклад, кожен із них має при прийманні товару поставити відмітку в ВН та ТТН про отримання, і надати доручення на приймання товару, вірно?
Відповідь: Вірно
Щодо постачання
Дата подання: 27 січня 2020 17:17
Дата відповіді: 27 січня 2020 17:34
Доброго дня. Якщо Ви відмовили у фасуванні кратності 8 шт, просимо вказати кратності якої кількості Вам буде зручно? Чи ви маєте намір замовляти і отримувати товар "насипом в пакеті BMW"? Є транпортна упаковка, яка забезпечує товарний запас продуку під час транспортування та доставки товару, за що відповідає постачальник. Тому просимо вказати яку ркатність Вам буде зручно? 8, 16, 24 чи 48 шт? Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1 шт
Щодо пакування
Дата подання: 27 січня 2020 18:49
Дата відповіді: 28 січня 2020 09:16
Доброго дня. Якщо Вами висунуто умову поставку товару поштучно, винесуть зміни і вкажіть що туалетний папір має бути в індивідуальній заводській п/е упаковці або зніміть відповідальність постачальника за товар, пошкоджений при транспортуванні чи прийманні товару
Відповідь: Відповідно до додатку №1 кількість товару зазначена в шт, тому орієнтуватися потрібно на зазначені характеристики. Пошкоджений товар приймтися не буде, дякуємо.
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-23-002243-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Львівпобутхім, Код ЄДРПОУ:39671918
Дата подання: 03 лютого 2020 16:11
Безпідставна дискваліфікація
Просимо ще раз переглянути пропозицію. Усі зауваження зазначені у вкладенні.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 лютого 2020 15:48
Відсутній текст Вашої вимоги.
Вимога/скарга не задоволена.
Номер вимоги: UA-2020-01-23-002243-c.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Львівпобутхім, Код ЄДРПОУ:39671918
Дата подання: 04 лютого 2020 14:23
Не повністю виконані умови закупівлі
ТОВ "Міжнародна інноваційна компанія нових технологій" не повністю виконала умови закупівлі. Лист у вкладенні.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 лютого 2020 15:48
Відсутній текст Вашої вимоги.
Вимога/скарга не задоволена.
Номер вимоги: UA-2020-01-23-002243-c.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Міжнародна інноваційна компанія нових технологій", Код ЄДРПОУ:40653457
Дата подання: 05 лютого 2020 12:40
Участник, обратитесь к доктору!!!
К сожалению на прозорро участились случаи проявления рассеяности внимания, раздвоения личности и желание выдавать желаемое за действительное, как мы наблюдаем из анализа повешенных выше абсурдных вымог без прикрепленных файлов. То есть, люди когда это писали, очень хотели чтобы это было именно так, но доказательств так и не нашли. Рассеянность внимания приобретается в течение жизни человека, а не является врожденной. Данный симптом не является нозоспецифическим и может возникать вследствие разных причин. Есть мнение, что рассеянность внимания может быть отражением бессознательного нежелания делать то, на чём оно должно быть сосредоточено. Рассеянность внимания может возникать от усталости, бессонницы, головной боли, однообразной и монотонной деятельности (чаще такое встречается при первом виде рассеянности). Рассеянность внимания также появляется вследствие органического поражения головного мозга. Она встречается при различных психических заболеваниях, например, таких как депрессия или тревожное расстройство, когда человеку трудно сконцентрировать внимание на чем-либо. Существует понятие апрозексия, то есть полное выпадение внимания[3]. Очень сложно поставить диагноз не видя человека который это писал, но я думаю, что обратившись к специалисту в данной области (психотерапевту, психопналитику, психологу), вы несомненно поправите свое психическое состояние и избавитесь от подобных ошибок в последствии. Следите, пожалуйста, за своим здоровьем.Ибо это самая большая ценность человека!!!!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 лютого 2020 15:47
Шановні учасники пропонуємо вести Ваші бесіди в інших соціальних мережах. Дякуємо.
Вимога/скарга не задоволена.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 січня 2020 12:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Львівпобутхім 112 320,00
UAH з ПДВ
112 320,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Міжнародна інноваційна компанія нових технологій" 198 720,00
UAH з ПДВ
198 720,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 січня 2020 13:24
Договір ВО Шевч..pdf
30 січня 2020 13:24
Якісне посвідчення.pdf
30 січня 2020 13:24
оплата протокол.pdf
30 січня 2020 13:24
відгук.pdf
30 січня 2020 13:24
Накази.pdf
30 січня 2020 13:24
Цінова.pdf
30 січня 2020 13:24
Проект договору.pdf
30 січня 2020 13:24
Відомості.pdf
30 січня 2020 13:24
Згода.pdf
30 січня 2020 13:24
Довідка працівники.pdf
30 січня 2020 13:24
Договір 34-Д.PDF
30 січня 2020 13:23
Договір (2).pdf
30 січня 2020 13:23
Довідка обладнання.pdf
30 січня 2020 13:23
Труд.кн.Парубій.pdf
30 січня 2020 13:23
Труд.книжки.pdf
30 січня 2020 13:23
паспорт копія.pdf
30 січня 2020 13:23
Статут копія.pdf
30 січня 2020 13:23
Витяг 09.11.19.pdf
30 січня 2020 13:23
Протокол заг.зборів.pdf
30 січня 2020 13:23
Наказ копія.jpg

Публічні документи

29 січня 2020 18:33
Електронний підпис
29 січня 2020 18:30
44. Витяг ЄДР 27.01.2020.pdf
29 січня 2020 18:30
48. Лист нерезиденти.pdf
29 січня 2020 18:28
53. Лист фіз особи.pdf
29 січня 2020 18:28
54. лист-гарантія ст.17.pdf
29 січня 2020 18:27
55. ст. 17.pdf
29 січня 2020 18:13
7. Підписанй договір.pdf
29 січня 2020 16:44
Електронний підпис
29 січня 2020 14:46
Електронний підпис
29 січня 2020 14:44
6. Ан. договори копії.pdf
29 січня 2020 14:43
6. Ан. дог. 3.pdf
29 січня 2020 14:43
6. Відгуки копії.pdf
29 січня 2020 14:43
6. Ан. дог. 1.pdf
29 січня 2020 14:43
6. Ан. дог. 4.pdf
29 січня 2020 14:43
6. Відгук 1.pdf
29 січня 2020 14:43
6. відгук 2.pdf
29 січня 2020 14:43
6. Відгук 3.pdf
29 січня 2020 14:43
6. Ан. дог. 2.PDF
29 січня 2020 14:43
6. Відгук 4.pdf
29 січня 2020 14:05
5. Довідка працівники.pdf
28 січня 2020 17:53
Електронний підпис
28 січня 2020 17:49
41. Статут.pdf
28 січня 2020 17:49
41. копія Статут.pdf
28 січня 2020 17:49
5. копія Трудова Ткач.pdf
28 січня 2020 17:49
42. Баланс за 2018.pdf
28 січня 2020 17:49
30. копія Опис 3.pdf
28 січня 2020 17:49
43. копія Баланс за 2018.pdf
28 січня 2020 17:49
40. копія Рішення №30-01.pdf
28 січня 2020 17:48
47. копія Виписка ЄДР.pdf
28 січня 2020 17:48
46. Виписка ЄДР.pdf
28 січня 2020 17:48
26. Витяг ПДВ.pdf
28 січня 2020 17:48
5. копія наказ Ткач.pdf
28 січня 2020 17:48
53. Лист фіз особи.pdf
28 січня 2020 17:48
55. ст. 17.pdf
28 січня 2020 17:48
44. Витяг ЄДР 10.12.2019р.pdf
28 січня 2020 17:48
48. Лист нерезиденти.pdf
28 січня 2020 17:48
27. копія Витяг ПДВ.pdf
28 січня 2020 17:48
34. копія Наказ № 1-НПП.pdf
28 січня 2020 17:48
54. лист-гарантія ст.17.pdf
28 січня 2020 17:48
7. Підписанй договір.pdf
28 січня 2020 17:48
29. копія Опис 2.pdf
28 січня 2020 17:48
28. копія Опис 1.pdf
28 січня 2020 17:48
35. копія Наказ№ 2-Н.pdf
28 січня 2020 17:48
33. копія Наказ № 1-Н.pdf
28 січня 2020 17:48
4. Довідка МТБ.pdf
28 січня 2020 17:48
5. Довідка працівники.pdf
28 січня 2020 17:48
5. копія наказ Кречик.pdf
28 січня 2020 17:48
2. Довідка договір.pdf
28 січня 2020 17:48
1-1 .pdf
28 січня 2020 17:48
1-2 Договори.pdf
28 січня 2020 17:48
Інформація.pdf
28 січня 2020 17:48
3.pdf
28 січня 2020 17:48
4-2.pdf
28 січня 2020 17:48
Роз'яснення.pdf
28 січня 2020 17:48
1-3 Платіжки.pdf
28 січня 2020 17:48
2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Львівпобутхім

Товариство з обмеженою відповідальністю "Міжнародна інноваційна компанія нових технологій"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Львівпобутхім
#39671918
Відхилено 112 320,00
UAH з ПДВ
03 лютого 2020 12:20
Товариство з обмеженою відповідальністю "Міжнародна інноваційна компанія нових технологій"
#40653457
Переможець 198 720,00
UAH з ПДВ
03 лютого 2020 12:42

Документи

03 лютого 2020 12:19
туал прот.pdf

Документи

03 лютого 2020 12:38
прот туал 1.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 лютого 2020 12:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Міжнародна інноваційна компанія нових технологій"
#40653457
198 720,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 лютого 2020 12:38
прот туал 1.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
30 договір.pdf укладений
18 лютого 2020 09:58