Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Свічі
Очікувана вартість
30 000,00 UAH
UA-2020-01-23-001954-c ● 8fc02bda304349f99228365a54447237
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Тернопільська міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 34334305 |
Вебсайт: | http://rada.te.ua |
Місцезнаходження: | 46000, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, Листопадова, 5 |
Контактна особа: |
Андрієшин Андрій Михайлович 380352404112 mtz_tmr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 січня 2020 14:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 січня 2020 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 січня 2020 11:00 |
Початок аукціону: | 30 січня 2020 12:52 |
Очікувана вартість: | 30 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 150,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32420000-3: Мережеве обладнання
Свічі. Детальна інформація в додатку 1 . Доставка за рахунок постачальника протягом 8 робочих днів з моменту укладання договору і на період гарантійного обслуговування доставка теж за рахунок постачальника. Гарантійний термін експлуатації не менше 12 місяці. Даний товар повинен бути новий. В пропозиціях обов'язково зазначити марку та модель.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
19 штуки
Свічі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
46001, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, вул. Листопадова, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
02 березня 2020
ДК 021:2015: 32420000-3 — Мережеве обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 січня 2020 14:26 |
Додаток 1.docx |
23 січня 2020 14:26 |
Вимоги до учасника.doc |
23 січня 2020 14:25 |
Договір на поставку товару(таблиця)2020.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 січня 2020 08:44
Дата відповіді: 24 січня 2020 12:14
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Якщо запропонований товар буде відповідати всім технічним характеристикам, що вимагаються замовником - даний товар буде розглядатись. Учасник повинен в складі своєї пропозиції вказати точні марки і виробників запропонованих товарів. Подати пропозицію може будь - який учасник зареєстрований у системі, оскільки замовником проводиться допорогова закупівля за допомогою авторизованого електронного майданчика. Пропозиція повинна відповідати вимогам замовника зазначеним в оголошенні. Замовник розглядає учасника, який надав за результатами аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення закупівлі.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-23-001954-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ДРИГА ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2755803590
Дата подання: 03 лютого 2020 13:33
Прошу тендерний комітет переглянути своє рішення
Прошу тендерний комітет Замовника переглянути своє рішення щодо моєї дискваліфікації по причині відсутності інформації про гарантійні терміни обслуговування свічів.
Інформую, що в складі моєї пропозиції є лист (файл "Гарантійний лист поставки товару належної якості.pdf") в якому зазначено, що дані вироби на території України мають офіційну гарантію і сервісну підтримку виробника.
Додатково інформую, що офіційна гарантія на запропоновану продукцію складає:
- комутатор TP-LINK TL-SF1048 – 60 місяців;
- комутатор D-Link DES-1024D – 36 місяців;
- комутатор Netis ST3116P – 24 місяці;
- комутатор Mercusys MS108 – 24 місяці;
- комутатор Mercusys MS105 – 24 місяці.
Крім того, в даному листі було зазначено, що гарантійний ремонт (обслуговування), заміна неякісного (несправного) товару проводиться постачальником безкоштовно. Всі витрати (у тому числі транспортні), пов’язані з виконанням вищезазначених дій, покладаються на мене як на Постачальника
Тобто, протягом гарантійного терміну обслуговування свічів, Замовник не нестиме ніяких додаткових витрат.
Розгорнути
Згорнути
Інформую, що в складі моєї пропозиції є лист (файл "Гарантійний лист поставки товару належної якості.pdf") в якому зазначено, що дані вироби на території України мають офіційну гарантію і сервісну підтримку виробника.
Додатково інформую, що офіційна гарантія на запропоновану продукцію складає:
- комутатор TP-LINK TL-SF1048 – 60 місяців;
- комутатор D-Link DES-1024D – 36 місяців;
- комутатор Netis ST3116P – 24 місяці;
- комутатор Mercusys MS108 – 24 місяці;
- комутатор Mercusys MS105 – 24 місяці.
Крім того, в даному листі було зазначено, що гарантійний ремонт (обслуговування), заміна неякісного (несправного) товару проводиться постачальником безкоштовно. Всі витрати (у тому числі транспортні), пов’язані з виконанням вищезазначених дій, покладаються на мене як на Постачальника
Тобто, протягом гарантійного терміну обслуговування свічів, Замовник не нестиме ніяких додаткових витрат.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 лютого 2020 15:29
Учасник закупівлі, в своїй пропозиції не вказав конкретних термінів гарантійного обслуговування, що свідчить про невідповідність вимогам закупівлі.
Крім того, при повторному розгляді пропозиції Учасника виявлено, що пропонований комутатор D-Link DES-1024D не відповідає вимогам замовника(пункт 2), а саме не підтримує режим 1000Mbps.
Крім того, при повторному розгляді пропозиції Учасника виявлено, що пропонований комутатор D-Link DES-1024D не відповідає вимогам замовника(пункт 2), а саме не підтримує режим 1000Mbps.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 січня 2020 13:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ДРИГА ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ" |
18 204,00
UAH з ПДВ
|
17 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" |
19 199,00
UAH з ПДВ
|
18 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Діксі-Центр" |
18 426,00
UAH з ПДВ
|
18 426,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПАВЕРТРЕЙД" |
20 859,00
UAH з ПДВ
|
20 859,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДЕПС СОЛЮШЕНЗ" |
23 856,00
UAH з ПДВ
|
23 856,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ДРИГА ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ" #2755803590 |
Відхилено |
17 999,00
UAH з ПДВ
|
03 лютого 2020 12:51
|
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" #42668690 |
Відхилено |
18 000,00
UAH з ПДВ
|
05 лютого 2020 14:16
|
ТОВ "Діксі-Центр" #34763967 |
Переможець |
18 426,00
UAH з ПДВ
|
10 лютого 2020 11:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір №55.PDF | укладений |
18 лютого 2020 12:18
|