Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія (Електрична енергія по 2-му класу напруги).
Electric energy of the 2nd class of voltage
Очікувана вартість
6 518 200,00 UAH
UA-2020-01-23-001869-c 9796290c8b7a415aaf45eeefc7a33f3b
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Павленко Віта Юріївна

+380623920927 kppokrovskvodokanal.20927@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КП "Покровськводоканал"
Код ЄДРПОУ: 35470311
Місцезнаходження: 85300, Україна , Донецька область обл., місто Покровськ, вул.Шевченка, 90
Контактна особа: Павленко Віта Юріївна
+380623920927
kppokrovskvodokanal.20927@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: ME Pokrovskvodokanal
National ID: 35470311
Contact point: Khizhnyak Vladimir Olekseevich
+380623920927
kppokrovskvodokanal.20927@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 23 січня 2020 14:09
Звернення за роз’ясненнями: до 14 лютого 2020 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 лютого 2020 08:00
Початок аукціону: 26 березня 2020 11:22
Очікувана вартість: 6 518 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 65 182,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 23 січня 2020 14:09
Enquiries until: 14 лютого 2020 08:00
Complaints submission until: до 20 лютого 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 24 лютого 2020 08:00

Information

Estimated total value: 6 518 200 UAH including VAT
Minimal lowering step: 65 182 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Scope of the procurement
Джерело фінансування - власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2834000 кВт
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85300, Україна, Донецька область, м. Покровськ, м. Родинське, вул. Шевченка, 90
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Electric energy
CPV: 09310000-5
Період постачання: з 23 січня 2020 по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата вартості фактично спожитої електричної енергії здійснюється Споживачем протягом 30 банківських днів з дня підписання сторонами акта приймання-передачі. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 січня 2020 14:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 січня 2020 14:09
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

аское
Дата подання: 27 січня 2020 17:21
Дата відповіді: 28 січня 2020 08:08
До якої групи площадок вимірювання належить Замовник (Група "а" (з АСКОЕ) чи група "б" (без АСКОЕ) Прохання надати орієнтований погодинний графік споживання електричної енергії за місяць. Дякую.
Відповідь: 1. Група "б" (без АСКОЕ).
Запит інформації для складання тендерної пропозиції
Дата подання: 28 січня 2020 12:37
Дата відповіді: 28 січня 2020 14:33
1. Чи повинен Учасник при розрахунку ціни тендерної пропозиції включати в неї тариф на послуги з передачі електричної енергії НЕК "Укренерго? 2. Чи повинен Учасник при розрахунку ціни тендерної пропозиції включати в неї тариф на послуги з розподілу електричної енергії ОСР? 3. Яким чином Замовник (Споживач) здійснюватиме оплату вартості послуг з розподілу: через електропостачальника або напряму оператору системи розподілу?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Читайте уважно тендерну документацію, в ціну пропозиції включена лише електрична енергія, як товар. Споживач здійснює оплату з розподілу напряму у оператора системи розподілу.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-23-001869-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Донецькі енергетичні послуги, Код ЄДРПОУ:42086719
Дата подання: 06 березня 2020 15:43
про порушення проведення процедури публічної закупівлі
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПОКРОВСЬКВОДОКАНАЛ» було проведено закупівлю ID UA-2020-01-23-001869-c на Електрична енергія код ДК 021:2015:09310000-5 Електрична енергія.
04 березня 2020 року за результатами розгляду пропозицій Замовником торгів було прийнято рішення про відхилення пропозицї ТОВ «ДОНЕЦЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ», як таку що не відповідає вимогам тендерної документації на проведення закупівлі відкритих торгів, а саме: «Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації. Стара редакція Статуту не відповідає чинному законодавству про ТОВ. Свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ або Витяг з реєстру платників податку на додану вартість, повинні бути видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі».
ТОВ «ДОНЕЦЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ» не погоджується з прийнятим рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують наші права та інтереси, також ці дії порушують норми закону № 922 з наступних підстав.
1. Стосовно того, що «стара редакція Статуту не відповідає чинному законодавству про ТОВ».
ТОВ «ДОНЕЦЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ» відповідно до тендерної документації надали Замовнику свій Статут. Про те Замовник відхиляючи пропозицію скаржника зазначив, що Статут не відповідає чинному законодавству про товариства з обмеженою відповідальністю.
Між тим, виносячи зазначене рішення Замовник не зазначив які саме норми Статуту Скаржника не відповідають чи суперечать нормам законодавства.
Закон України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» прийнятий 06 лютого 2018 року за N 2275-VIII (далі – Закон № 2275).
Закон № 2275 у частині 5 статті 11 обмежується лише трьома умовами щодо обов’язкових відомостей статуту, а саме 1) назва ТОВ; 2) органи управління, їх компетенція та порядок прийняття рішень; 3) порядок вступу та виходу з ТОВ.
Усі інші положення, яких досить велика кількість, можуть бути передбачені самим статутом на розсуд учасників ТОВ.
Проаналізувавши зазначені норми права та норми Статуту можна зробити висновок, що останній повністю відповідає нормам Закону № 2275.
Частина 3 глави VIII. Прикінцеві та перехідні положення Закону № 2275 зазначає, що протягом року з дня набрання чинності цим Законом положення статуту товариства з обмеженою відповідальністю, товариства з додатковою відповідальністю, що не відповідають цьому Закону, є чинними в частині, що відповідає законодавству станом на день набрання чинності цим Законом.
Тобто змінювати Статут необхідно тільки за умови, якщо його норми суперечать чи не відповідають нормам Закону № 2275.
Оскільки норми Статуту Скаржника повністю відповідають нормам Закону № 2275, то й внесення змін до нього не потрібно.

2. Стосовно, того, що «Свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ або Витяг з реєстру платників податку на додану вартість, повинні бути видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі».
Наказом міністерства фінансів України № 1130 від 14.11.2014 року затверджено Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість (далі - Положення № 1130).
Цим Положенням визначається порядок: реєстрації платників податку на додану вартість; анулювання реєстрації платників податку на додану вартість; ведення реєстру платників податку на додану вартість (далі - Реєстр); присвоєння індивідуального податкового номера платника податку на додану вартість; оприлюднення даних з Реєстру; перереєстрації платників податку на додану вартість; ведення документації при реєстрації / анулюванні реєстрації платників податку на додану вартість; формування і надання витягів та довідок з Реєстру.
Пунктом 1.6. Положення № 1130 передбачено, що, особі, яка реєструється як платник ПДВ, присвоюється індивідуальний податковий номер, який використовується для сплати податку. Індивідуальний податковий номер є єдиним для всього інформаційного простору України і зберігається за платником ПДВ до моменту анулювання реєстрації платника ПДВ.
Підсумовуючи зазначене вище, можна зробити висновок, що індивідуальний податковий номер не змінюється протягом будь-якого часу.
Також, пункт 7.1. Положення № 1130 встановлює, що відповідно до пункту 183.13 статті 183 розділу V Кодексу з метою постійного забезпечення органів державної влади, органів місцевого самоврядування, юридичних та фізичних осіб інформацією Державна фіскальна служба України щоденно оприлюднює на єдиному державному реєстраційному веб-порталі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців та власному офіційному веб-сайті:
• дані з Реєстру із зазначенням найменування або прізвища, імені та по батькові платника ПДВ, дати податкової реєстрації, індивідуального податкового номера та терміну дії реєстрації платника ПДВ;
• інформацію про осіб, реєстрацію яких як платників ПДВ анульовано, із зазначенням індивідуальних податкових номерів, дати анулювання, причин та підстав для анулювання реєстрації.
Відповідно до статті 3 Закону №922, закупівлі здійснюються за такими принципами як добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Отже, відхилення Замовником пропозиції ТОВ «ДОНЕЦЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ» на підставі того, що витяг з реєстру платників податку на додану вартість, повинні бути виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі має ознаки упередженого підходу до оцінки учасників закупівлі, що у свою чергу є грубим порушенням статті 3 Закону № 922.

3. Щодо упередженого підходу до оцінки учасників закупівлі.
З метою об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій зі сторони Замовника, та недопущення порушення наших прав як учасника торгів на добросовісну конкуренцію серед учасників звертаємо увагу, що тендерна пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА ГРУПА» не відповідає умовам тендерної документації Замовника в частині вимог Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника.
Відповідно до вимог Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» всі документи та інформація, що подаються в складі тендерної пропозиції, завантажуються в електронному вигляді (сканованому в кольоровому вигляді з оригіналів у форматі Portable Document Format, далі – pdf), (електронні копії, скановані з оригіналу документа або нотаріально засвідченої копії документа, або скан-копії документа, належним чином підписаного та / або засвідченого Учасником, що містить підпис уповноваженої особи Учасника та фірмовий бланк Учасника.
Документи тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА ГРУПА" не містять власноручний підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, а також відбитки печатки, тобто не є сканованими копіями з оригіналу документа та були створені шляхом накладання сканованої копії зображення печатки підприємства з підписом директора на готовий текстовий документ, що не є власноручним підписом директора та відбитки печатки (Згідно з ДСТУ 4163-2003 "Вимоги до оформлювання документів").
Відповідно частині 2 статті 9 Закону «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» документи повинні містити, зокрема, особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції. Документ має бути підписаний особисто, а підпис може бути скріплений печаткою. Електронний підпис накладається відповідно до законодавства.
Використання при оформленні первинних документів факсимільного відтворення підпису допускається в порядку, встановленому законом, іншими актами цивільного законодавства (п.п. 2.5 Положення № 88).
Нормами частини 3 ст. 207 ЦК України передбачено, що використання при вчиненні правочинів факсимільного відтворення підпису, електронного підпису або іншого аналога власноручного підпису допускається у випадках, встановлених законом, іншими актами цивільного законодавства або за письмовою згодою сторін, у якій мають міститися зразки відповідного аналога їх власноручних підписів.
Маємо зазначити, що за підроблення документів, печаток, штампів та бланків, збут чи використання підроблених документів, печаток, штампів, учасник процедури закупівлі несе кримінальну відповідальність згідно статті 358 Кримінального Кодексу України.

На підставі зазначеного вище,
ВИМАГАЄМО:
1. Скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ДОНЕЦЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ» (ЄДРПОУ 42086719) зазначене у протоколі засідань КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ПОКРОВСЬКВОДОКАНАЛ» від 044.03.2020 року щодо розгляду пропозицій відкритих торгів на закупівлю UA-2020-01-23-001869-c, Класифікація за ДК 021:2015: 09310000-5 - Електрична енергія.
2. Скасувати рішення про допущення до аукціону ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА ГРУПА» зазначене у протоколі засідань КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ПОКРОВСЬКВОДОКАНАЛ» від 044.03.2020 року щодо розгляду пропозицій відкритих торгів на закупівлю UA-2020-01-23-001869-c, Класифікація за ДК 021:2015: 09310000-5 - Електрична енергія.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 березня 2020 12:11
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПОКРОВСЬКВОДОКАНАЛ» (далі Замовник) було проведено закупівлю ID UA-2020-01-23-001869-c на Електрична енергія код ДК 021:2015:09310000-5 Електрична енергія. 04 березня 2020 року.
За результатами розгляду пропозицій Замовником торгів було прийнято рішення про відхилення пропозицї ТОВ «ДОНЕЦЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ» (далі Учасник), як таку що не відповідає вимогам тендерної документації на проведення закупівлі відкритих торгів, а саме: Тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації п1.4. Ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
1. Замовник відхиляє Учасника, згідно надання роз’яснень юристів Міністерства Юстиції України, а саме - при подачі пакету документів органам державної влади та/або місцевого самоврядування у їх прийнятті може бути відмовлено. Причина – документи, серед яких і стара редакція Статуту (дата на титульному аркуші буде до 17.06.2018 р.), не відповідає чинному законодавству. Це малося про появи нових 8 вимог до нового статуту. А це саме:
Обов’язкові та важливі положення/відомості, які повинні бути в новому статуті ТОВ
1. Відомості про засновників (учасників) товариства
2. Внески засновників (учасників)
3. Порядок зменшення та збільшення статутного капіталу.
4. Зміна засновника (учасника) у ТОВ
5. Порядок виплати дивідендів
6. Вимоги до управління поточною діяльністю Товариства
7. Значні правочини
8. Загальні збори, їх компетенція
2. Замовник вимагав Витяг з реєстру платників податку на додану вартість, який повиннен бути виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі. Данною вимогою Замовник мав повне право на отримання підтвердження, що Учасник є платником ПДВ, або єдиного податку на момент подання тендерної пропозиції. І дана вимога є законною, і Замовнику вистачало термінів, для отримання такої довідки ДФС України, тим паче терміни підготовки тендерних пропозицій складали 30 календарних днів, І якщо Учасник проігнорував дану вимоги, це лягло на його рівень підготовки тендерних пропозицій. Тим паче Учасник мав термін, для надання запитів Замовнику, або оспорювання тендерної документації в АМКУ.
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПОКРОВСЬКВОДОКАНАЛ» вважає своє рішення правильним. І у Учасника є всі права на оскарження даного рішення.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-01-23-001869-c.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС", Код ЄДРПОУ:41427817
Дата подання: 07 березня 2020 21:22
Скарга
Скарга
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 12 березня 2020 18:01
рішення від 12.03.2020 №4676 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 12 березня 2020 18:01
рішення від 18.03.2020 № 5208.pdf
Дата публікації: 23 березня 2020 19:55

Документи подані скаржником

07 березня 2020 21:22
2748.pdf

Документи подані замовником

17 березня 2020 12:43
Лист-розяснення
17 березня 2020 12:46
Оголошення
17 березня 2020 12:46
Протокол дискваліфікації
17 березня 2020 12:46
Протокол
17 березня 2020 12:46
Тендерна документація

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-16-000009 ● 65b12a23e8ef45bb8543b42e9d97b353
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 березня 2020 14:31
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В
ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З


16.03.2020 № 14
Маріуполь



Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами)


НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник управління Ігор БЄЛІК

Додаток
до наказу управління
від 16.03.2020 № 14
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 КП "Покровськводоканал" UA-2020-01-23-001869-c 23.01.2020
дані автоматичних індикаторів ризиків

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

ГРУНТОВНІ ПОЯСНЕННЯ в заперечення встановлених ознак порушень порядку проведення Процедури закупівлі відкриті торги з публікацією англійською мовою за предметом – «ДК 021:2015, код 09310000-5 – Електрична енергія (Електрична енергія (Electric power supply)» (номер закупівлі UA-2020-01-23-001869-c) (надалі – Процедура закупівлі) Комунальним підприємством "Покровськводоканал" (надалі – Замовник) Відповідно до статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII року зі змінами «Моніторинг закупівлі здійснюють центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, та його територіальні органи (далі - органи державного фінансового контролю). Моніторинг закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладання договору про закупівлю та його виконання. Моніторинг закупівлі не проводиться на відповідність тендерної документації вимогам частини четвертої статті 22 цього Закону». Згідно оприлюдненої інформації в системі електронних закупівель Prozorro Управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області прийнято рішення про початок моніторингу закупівлі 16 березня 2020 року о 14:31:17 (інформація за ідентифікатором UA-M-2020-03-16-000009 ● 65b12a23e8ef45bb8543b42e9d97b353). Висновками про результати моніторингу Східним офісом Держаудитслужби в Донецькій області від 03.04.2020 року (далі - Моніторинг) встановлено: 1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 03 квітня 2020 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз’яснень до тендерної документації та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) Комунального підприємства «Покровськводоканал» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням від 17.01.2020 №20 (далі – тендерна документація), протокол розгляду тендерних пропозицій від 04.03.2020, тендерні пропозиції товариств з обмеженою відповідальністю «Донецькі енергетичні послуги», «УКР ГАЗ РЕСУРС», «НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА ГРУПА», «АС» та «ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ», скарга на рішення замовника та рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 12.03.2020 №4676-р/пк-пз, від 18.03.2020 №5208-р/пк-пз, протокол уповноваженої особи з публічних закупівель від 27.03.2020 №155, повідомлення про намір укласти договір від 27.03.2020. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. За результатами моніторингу установлено, що тендерна документація Замовника не відповідає вимогам частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, а саме: - пункт 1 додатку 1 до тендерної документації Замовника містить вимоги щодо надання учасниками торгів інформації про відсутність підстав, передбачених пунктами 1 та 7 частини першої статті 17 Закону; - пункт 1 додатку 1 до тендерної документації Замовника містить вимогу щодо надання учасниками торгів інформації про відсутність підстав, передбачених пунктами 2, 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону, інформація щодо яких міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним; - додаток 2 «Перелік документів, які подає переможець торгів» до тендерної документації Замовника не містить вимогу щодо надання переможцем торгів документального підтвердження про відсутність підстав, передбачених пунктами 5 та 6 частини першої статті 17 Закону; - пункт 1 додатку 1 до тендерної документації Замовника містить вимогу щодо надання переможцем торгів документального підтвердження про відсутність підстав, передбачених пунктом 5 частини першої статті 17 Закону, інформація щодо якої міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерних пропозицій встановлено, що Замовником до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій відхилено (не допущено до аукціону) тендерні пропозиції учасників ТОВ «Донецькі електричні послуги», ТОВ «УКР ГАЗ РЕСУРС» та ТОВ «ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ» з причин, що не відносяться до технічних вимог, визначених у тендерній документації, та до кваліфікаційних критеріїв чим порушено вимоги частини п’ятої статті 28 Закону. Також, за результатами аналізу тендерної пропозиції переможця торгів – ТОВ «АС» установлено її невідповідність умовам тендерної документації Замовника, а саме: - не містить завіреної підписом уповноваженої особи учасника копії ліцензії з постачання електричної енергії, що не відповідає умовам підпункту 2.8 пункту 2 додатку 1 до тендерної документації Замовника; - в складі тендерної пропозиції учасника наявні документи створені шляхом накладання сканованої копії зображення печатки підприємства з підписом директора на готовий текстовий документ, що не може вважатися електронною копією, сканованою з оригіналу документа або нотаріально засвідченої копії документа, або скан-копії документа, належним чином підписаного та / або засвідченого Учасником, що містить підпис уповноваженої особи Учасника, що не відповідає умовам пункту 1 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника. Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації. Відповідно до абзацу третього частини першої статті 31 Закону Замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель., 03 квітня 2020 2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту другого частини другої статті 22 та частини третьої статті 17 Закону. За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог частини п’ятої статті 28 Закону та пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, надання роз’яснень до тендерної документації та внесення змін до неї – порушень не установлено. 3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів передбачених частиною першою статті 31 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення. Не погоджуємось із таким результатом дослідження вимог за тендерною документацією; невірним тлумаченням її вимог, в тому числі стосовно надання документів, що передбачені статтею 17 Закону, а також не встановлення очевидних фактів виконання вимог за тендерною документацією учасником-переможцем ТОВ «АС». Відтак уважно вивчивши зауваження Органу контролю вважаємо за необхідне надати свої пояснення та заперечення щодо результатів фінансового контролю (моніторингу). Щодо питаннь, які підлягають спростуванню за висновками Моніторингу поясняємо наступне: По перше: Щодо спростування твердження, що «тендерна документація Замовника не відповідає вимогам частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, а саме: - пункт 1 додатку 1 до тендерної документації Замовника містить вимоги щодо надання учасниками торгів інформації про відсутність підстав, передбачених пунктами 1 та 7 частини першої статті 17 Закону; - пункт 1 додатку 1 до тендерної документації Замовника містить вимогу щодо надання учасниками торгів інформації про відсутність підстав, передбачених пунктами 2, 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону, інформація щодо яких міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним; - додаток 2 «Перелік документів, які подає переможець торгів» до тендерної документації Замовника не містить вимогу щодо надання переможцем торгів документального підтвердження про відсутність підстав, передбачених пунктами 5 та 6 частини першої статті 17 Закону; - пункт 1 додатку 1 до тендерної документації Замовника містить вимогу щодо надання переможцем торгів документального підтвердження про відсутність підстав, передбачених пунктом 5 частини першої статті 17 Закону, інформація щодо якої міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним» повідомляємо: Комунальне підприємство "ПОКРОВСЬКВОДОКАНАЛ" під час здійснення публічних закупівель є замовником торгів згідно пункту 9 частини 1 статті 1 Закону. Комунальним підприємством «Покровськводоканал» 23.01.2020 року оголошено закупівлю відкриті торги з публікацією оголошення англійською мовою за предметом: «ДК 021:2015, код 09310000-5 – Електрична енергія (Електрична енергія (Electric energy)» (номер закупівлі UA-2020-01-23-001869-c) на 2020 рік. Тендерна документація розроблялася у дотримані вимог Закону України “Про публічні закупівлі” №922-VIII від 25.12.2015 року (далі – Закон) та згідно наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» № 680 від 13.04.2016 року. Додатком 1 тендерної документації сформовано перелік документів, які підтверджують відповідність учасника-переможця процедури закупівлі вимогам за статтею 17 Закону – в загалі це інформація у довільній формі, форма та спосіб, що визначені тендерною документацією не передбачала вимоги надання документів саме з відкритих державних реєстрів, про що необґрунтовано стверджує Орган контролю. Якщо буквально тлумачити вимоги до Тендерної документації можемо встановити, що тендерна документація не містила вимог про надання (підтвердження) учасниками торгів інформації за пунктами 2, 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» саме від Уповноважених органів, що є адміністраторами та володільцями відкритих державних реєстрів! Тобто в цій частині Замовником не допущено порушень. Додатком 1 тендерної документації вказана інформація вимагалась як факультативна у довільній формі від учасника. Відтак, запитувана інформація Замовником у формі довідки у довільній формі не є документом у розумінні ДСТУ 4163-2003 «Вимоги до оформлювання документів», а також не відноситься до інформації, яка отримується учасником виключно з відкритих державних реєстрів! Звертаємо увагу, що частиною 2 статті 18 Закону передбачено право усім суб’єктам закупівлі оскаржити вимоги за тендерною документацією у випадку порушення положень Закону Замовнику або формування перешкод участі у тендері: «Скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.». Жоден із суб’єктів господарювання не подав Скаргу до органу оскарження на вимоги тендерної документації, що свідчить про відповідність умов закупівлі положенням Закону, принципам здійснення закупівель та рівним правам учасників на участь у закупівлі. Узагальнюючи все викладене вище Замовником дотримано положень частини 3 статті 17 Закону, що «Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.» По друге: Щодо твердження органу моніторингу що «- додаток 2 «Перелік документів, які подає переможець торгів» до тендерної документації Замовника не містить вимогу щодо надання переможцем торгів документального підтвердження про відсутність підстав, передбачених пунктами 5 та 6 частини першої статті 17 Закону;» пояснюємо що дана вимога міститься як у Додатку 2 п. 1 Тендерної документації : «1. Оригінал або нотаріально засвідчена копія довідки (чи іншої форми документа), видана уповноваженим структурним підрозділом Міністерства внутрішніх справ, щодо судимості, видана службовій (посадовій) особі Учасника / фізичній особі, що є Учасником торгів, яка підписала тендерну пропозицію, не давніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі (Учасник нерезидент повинен надати даний документ з урахуванням особливостей законодавства країни, в якій цей Учасник зареєстрований (аналог документа легалізований відповідно до встановленого порядку). У разі подання такого документа Учасник-нерезидент повинен надати разом з ним його переклад українською мовою належним чином засвідчений перекладацькою агенцією та лист із зазначенням, замість якого документа він подав такий документ. У разі відсутності аналогу документа Учасник нерезидент повинен надати замість такого документа лист із зазначенням причин відсутності такого документа)», так і у Додатку 1 п.1 частині 2 Тендерної документації: «Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику – завантажити в Систему документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 ч. 1 та ч. 2 ст. 17 Закону, а саме: а)відомості (довідка/довідка у довільній формі) про те, що юридичну особу, яка є учасником, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення; б) оригінал (або копія) документу МВС України про те, що фізичну особу, яка є учасником або службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; в) оригінал документу з державної податкової інспекції про відсутність заборгованості по сплаті податків і зборів (обов’язкових платежів) до бюджету.» Саме такий спосіб документального підтвердження переможцем процедури закупівлі згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 5 і 6 частини першої статті 17 Закону та частиною другою статті 17 Закону повністю відповідає принципам закупівель, що передбачені статтею 3 Закону, а саме: - «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель»; - «запобігання корупційним діям і зловживанням». Отже Замовником не допущено порушень Закону в цій частині. По третє: Щодо спростування твердження, що «за результатами аналізу питання щодо розгляду тендерних пропозицій встановлено, що Замовником до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій відхилено (не допущено до аукціону) тендерні пропозиції учасників ТОВ «Донецькі електричні послуги», ТОВ «УКР ГАЗ РЕСУРС» та ТОВ «ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ» з причин, що не відносяться до технічних вимог, визначених у тендерній документації, та до кваліфікаційних критеріїв чим порушено вимоги частини п’ятої статті 28 Закону» повідомляємо, що ми не можемо погодитись з таким звуженим тлумаченням вимоги Закону за частиною 5 статті 28 Закону: «У разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів.». Додаток 2 Документації містить перелік документів на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та пропозиції умовам Документації. Документи, зазначені в цьому додатку 2, в повному обсязі повинні бути завантажені в систему у вигляді сканованих копій до кінцевого строку подання Пропозицій. Відповідно до додатку 2 Документації учасник повинен надати, зокрема, свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ або Витяг з реєстру платників податку на додану вартість (для платників ПДВ). Відповідно до додатку 2 Документації усі листи, довідки, що подаються Учасниками у складі тендерної пропозиції, повинні бути на фірмовому бланку учасника (у разі наявності) повинні бути підписані учасником та завірені печаткою учасника. Усі документи, які учасник отримує від інших осіб/юридичних осіб, приватного чи публічного права (підприємств/установ/організацій) повинні бути видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі (за виключенням ліцензій, дозволів, сертифікатів, паспортів та документів, що підтверджують повноваження на підпис документів Пропозиції та договору). Оголошення про проведення Процедури закупівлі оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 23.01.2020. Тендерні пропозиції Учасників, які були відхилені, не відповідають вимогам тендерної документації, тому що Свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ або Витяг з реєстру платників податку на додану вартість, повинні бути видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення данної закупівлі, про що було зазначено в умовах Тендерної документації. Також за даним питанням один із Учасників, тендерна пропозиція якого була відхиллена Тендерним комітетом Замовника, подав скаргу до Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг Про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (Колегія). Вказана Колегія Рішенням № 5208-р/пк-пз від 18.03.2020 постановила: Відмовити товариству з обмеженою відповідальністю "УКР ГАЗ РЕСУРС" у задоволенні його скарги від 07.03.2020 № UA-2020-01-23-001869-c, чим підтвердила рішення Тендерного комітету в тому що Пропозиція Скаржника не відповідала умовам Тендерної Документації в цій частині та була правомірно відхилена Замовником із вказаної підстави, у зв'язку з чим вісутні підстави для задоволення Скарги. Тендерні пропозиції інших Учасників були відхилені за аналогічних підстав, а саме: «Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації. Свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ або Витяг з реєстру платників податку на додану вартість, повинні бути видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення данної закупівлі». Отже Замовником не допущено порушень Закону в цій частині. По четверте: Щодо спростування твердження, що «за результатами аналізу тендерної пропозиції переможця торгів – ТОВ «АС» установлено її невідповідність умовам тендерної документації Замовника, а саме: - не містить завіреної підписом уповноваженої особи учасника копії ліцензії з постачання електричної енергії, що не відповідає умовам підпункту 2.8 пункту 2 додатку 1 до тендерної документації Замовника», пояснюємо що згідно вимог Тендерної документації РОЗДІЛ III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п. 5 до учасників встановлена вимога надати «- Лист учасника про видачу йому НКРЕКП ліцензії на провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії, складеним у довільній формі, із долученням відповідної Постанови НКРЕКП», а також вимога підпункту 2.8. п. 2 Додатку 1 Тендерної документації: «Завірена підписом уповноваженої особи учасника копія ліцензії з постачання електричної енергії (учасник повинен бути включений до переліку суб'єктів господарської діяльності, які мають ліцензії з постачання електричної енергії, який розміщений на офіційному веб-сайті Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг. У разі відсутності в даному переліку інформації, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати копію постанови НКРЕКП про видачу ліцензії з постачання електричної енергії споживачу.)» На що учасником – ТОВ «АС», в завантажених файлах Тендерної пропозиції за №№ - 20. Гарантійний лист щодо включення до переліку, що мають ліцензію; - 21. Ліцензія постанова (копія+нотар); - 22. Роздруківка; були завантажені документи щодо отримання ліцензії на право провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії на території України, згідно постанови НКРЕКП від 14.06.2018 року № 429 «Про видачу ліцензій з постачання електричної енергії», надано роз’яснення стосовно того, що Законом України від 26.11.2015 No 835-VIII "Про внесення змін до Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" та деяких інших законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень з державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (із змінами), внесено зміни до Закону України "Про ліцензування видів господарської діяльності", які набрали чинності 01.01.2017, згідно з якими НКРЕКП не видає ліцензії на паперовому носії. При цьому, частиною п’ятою розділу II "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України від 26.11.2015 No 835-VIII визначено, що до 01.01.2019 набуття здобувачем ліцензії права на провадження виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, відбувається з дня оприлюднення прийнятого органом ліцензування рішення про видачу ліцензії на його офіційному веб-сайті. Таким чином, замість бланку ліцензії на паперовому носії підтвердженням набуття права на провадження виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, є оприлюднення прийнятого НКРЕКП рішення про видачу ліцензії на його офіційному веб-сайті www.nerc.gov.ua. Також були наданні копії постанови НКРЕКП від 14.06.2018 року № 429 «Про видачу ліцензій з постачання електричної енергії ТОВ «АС», а також надано роздруківку з офіційного сайту НКРЕКП з інформацією про видачу ліцензій з постачання електричної енергії споживачу. Отже учасником ТОВ «АС» повністю виконано вказану вимогу за тендерною документацією та надані вичерпні документальні підтвердження. З огляду на вказане Замовник не мав права відхиляти тендерну пропозицію ТОВ «АС». Отже Замовником не допущено порушень Закону в цій частині. По пяте: Щодо спростування твердження що «- в складі тендерної пропозиції учасника наявні документи створені шляхом накладання сканованої копії зображення печатки підприємства з підписом директора на готовий текстовий документ, що не може вважатися електронною копією, сканованою з оригіналу документа або нотаріально засвідченої копії документа, або скан-копії документа, належним чином підписаного та / або засвідченого Учасником, що містить підпис уповноваженої особи Учасника, що не відповідає умовам пункту 1 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника. Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації» повідомляємо, що з врахування вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги" та «Про електронні документи та електронний документообіг», зокрема статті 7. Оригінал електронного документа, а саме: «Оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронний цифровий підпис". Якщо автором створюються ідентичні за документарною інформацією та реквізитами електронний документ та документ на папері, кожен з документів є оригіналом і має однакову юридичну силу». Відтак документи, що завантажені ТОВ «АС» в програму «прозоро» в складі тендерної пропозиції є оригінальні, оскільки містять належним чином Кваліфікований електронний підпис (електронний цифровий підпис), котрий можливо перевірити на офіційному порталі Міністерства юстиції України за посиланням: https://czo.gov.ua/verify Також Законом України «Про публічні закупівлі» не встановлено вимоги щодо обов’язку тендерному комітету Замовника перевіряти документи у складі тендерної пропозиції Учасників, шляхом їх конвертування через сторонні програми, розташовані в мережі інтернет, тим паче виносити експертний висновок щодо дійсності документів за підписом уповноваженої особи Учасника. Крім цього, наголошуємо, що Замовник в особі його тендерного комітету є юридичною особою, що у розумінні статті 19 Конституції України з врахуванням рішення Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009 р., зобов'язаний діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. За власною ініціативою Замовник не може розширювати свої права, визначені Законом та Положенням про тендерний комітет, як наслідок не може тлумачити вимоги за тендерною документацією іншим чином, ніж це прописано в умовах закупівлі. Тендерний комітет Замовника повинен відхиляти тендерну пропозицію учасника закупівлі лише у випадку наявності порушень вимог за тендерною документацією в складі тендерної пропозиції учасника. Тендерний комітет Замовника здійснює розгляд пропозицій на дотримання вимог тендерної документації виключно та в межах поданих документів учасниками торгів до завершення строку подання пропозицій учасниками. З огляду на вказане Замовник не мав права відхиляти тендерну пропозицію ТОВ «АС». Отже Замовником не допущено порушень Закону в цій частині. На завершення хочемо проінформувати Орган фінансового контролю та моніторингу про те, що згідно пункту 11 статті 71 Закону Замовник забезпечив проведення Процедури закупівлі з неухильним дотриманням Закону та не допустив «порушень, які матимуть негативний вплив для бюджетів», свідченням чого слугує інша частина Висновків про результати моніторингу даної закупівлі, далі – цитата: «За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не установлено.». Відтак, зазначаємо про некоректність встановлення окремих обставин за результатами моніторингу. Наголошуємо, що Процедура закупівлі реалізується Замовником торгів із неухильним дотриманням Закону, відповідає принципам закупівель згідно статті 3 Закону та іншим вимогам діючого законодавства. Порушень прав учасників процедури закупівлі або вимог Закону не допущено. Підстав для відміни торгів в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель не встановлено.

2020-04-09 08:15:56


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 18 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-14_1

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 04 березня 2020
UA-2020-01-23-001869-c9796290c8b7a415aaf45eeefc7a33f3b
Найменування: КП "Покровськводоканал"
Код ЄДРПОУ: 35470311
Місцезнаходження: 85300, Україна, Донецька область обл., місто Покровськ, вул.Шевченка, 90
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ Донецькі енергетичні послуги Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС"
Документи
Відхилено
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА ГРУПА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "АС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ" Документи
Відхилено
Документи

Документи

Публічні документи

21 лютого 2020 15:06
Електронний підпис
21 лютого 2020 14:26
16 Виписка ЄДР.PDF
21 лютого 2020 14:26
15 Статут.pdf
21 лютого 2020 14:26
12 Довідка кредит Ощад.pdf
21 лютого 2020 14:26
11 Довідка Ощад счета.pdf
21 лютого 2020 14:26
10 Витяг платник ПДВ.pdf
21 лютого 2020 14:26
9 Постанова НКРЕКП.pdf
21 лютого 2020 14:26
4 Відповідність.pdf
21 лютого 2020 14:26
3 Кваліфікація.pdf
21 лютого 2020 14:26
2 ТЗ.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" #41427817

№ рішення у справі

70/23-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

Публічні документи

21 лютого 2020 14:58
Електронний підпис
21 лютого 2020 14:58
форма ціна ПДВ 90 днів.pdf
21 лютого 2020 14:58
форма ст.17.pdf
21 лютого 2020 14:58
форма обробка ПД.pdf
21 лютого 2020 14:58
ФЗ 2019 УГР.pdf
21 лютого 2020 14:58
Технічні.pdf
21 лютого 2020 14:58
ТВ погодження.pdf
21 лютого 2020 14:58
стаття 17.pdf
21 лютого 2020 14:58
Повноваження + Статут.pdf
21 лютого 2020 14:58
Ліцензування.pdf
21 лютого 2020 14:58
Інші.pdf
21 лютого 2020 14:58
захист довкілля.pdf
21 лютого 2020 14:58
довідки санкції.pdf
21 лютого 2020 14:57
Витяг ПДВ.pdf
21 лютого 2020 14:57
Витяг з ЄДР.pdf

Документи

Документи

Публічні документи

27 березня 2020 16:18
Електронний підпис
27 березня 2020 11:59
Електронний підпис
27 березня 2020 11:58
Довідка (11).zip
27 березня 2020 11:58
Довідка (10).zip
27 березня 2020 11:58
9. Протокол(рішення)174.pdf
27 березня 2020 11:58
7. Довідка ДПС.pdf
27 березня 2020 11:58
6. Довідка МВС.pdf
27 березня 2020 11:58
4. Довідка щодо ліцензії.pdf
27 березня 2020 11:58
3. Довідка по ст. 17.pdf
27 березня 2020 11:58
2. Додаток 1.pdf
27 березня 2020 11:58
0. супровідний лист 27.03.pdf
26 березня 2020 15:14
Електронний підпис
23 лютого 2020 13:45
Електронний підпис
23 лютого 2020 13:45
Електронний підпис
23 лютого 2020 13:43
22. Роздруківка.pdf
23 лютого 2020 13:43
13. Протокол 57.pdf
23 лютого 2020 13:43
10. Фінансові документи.pdf
23 лютого 2020 13:43
8. Протокол(рішення)174.pdf
23 лютого 2020 13:43
3. Додаток 1.pdf
23 лютого 2020 13:43
2. Довідка по санкціям.pdf

Документи

Публічні документи

23 лютого 2020 21:54
Електронний підпис
23 лютого 2020 21:53
Форма оподаткування.pdf.p7s
23 лютого 2020 21:53
Форма оподаткування.pdf
23 лютого 2020 21:53
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.pdf.p7s
23 лютого 2020 21:53
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.pdf
23 лютого 2020 21:53
Технічна специфікація.pdf
23 лютого 2020 21:53
Реєстр НКРЕКП.pdf.p7s
23 лютого 2020 21:53
Реєстр НКРЕКП.pdf
23 лютого 2020 21:53
Пропозиція.pdf.p7s
23 лютого 2020 21:53
Пропозиція.pdf
23 лютого 2020 21:53
ПД.pdf.p7s
23 лютого 2020 21:53
ПД.pdf
23 лютого 2020 21:53
Копія Свідоцтва ПДВ.PDF.p7s
23 лютого 2020 21:53
Копія Свідоцтва ПДВ.PDF
23 лютого 2020 21:52
Копія Витягу ПДВ.PDF.p7s
23 лютого 2020 21:52
Копія Витягу ПДВ.PDF
23 лютого 2020 21:52
Довідки по ст.17.pdf.p7s
23 лютого 2020 21:52
Довідки по ст.17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Донецькі енергетичні послуги

ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА ГРУПА"

ТОВ "АС"

ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 березня 2020 11:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АС" 6 291 480,00
UAH з ПДВ
6 291 480,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА ГРУПА" 6 461 520,00
UAH з ПДВ
6 461 520,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 березня 2020 16:18
Електронний підпис
27 березня 2020 11:59
Електронний підпис
27 березня 2020 11:58
Довідка (11).zip
27 березня 2020 11:58
Довідка (10).zip
27 березня 2020 11:58
9. Протокол(рішення)174.pdf
27 березня 2020 11:58
7. Довідка ДПС.pdf
27 березня 2020 11:58
6. Довідка МВС.pdf
27 березня 2020 11:58
4. Довідка щодо ліцензії.pdf
27 березня 2020 11:58
3. Довідка по ст. 17.pdf
27 березня 2020 11:58
2. Додаток 1.pdf
27 березня 2020 11:58
0. супровідний лист 27.03.pdf
26 березня 2020 15:14
Електронний підпис
23 лютого 2020 13:45
Електронний підпис
23 лютого 2020 13:45
Електронний підпис
23 лютого 2020 13:43
22. Роздруківка.pdf
23 лютого 2020 13:43
13. Протокол 57.pdf
23 лютого 2020 13:43
10. Фінансові документи.pdf
23 лютого 2020 13:43
8. Протокол(рішення)174.pdf
23 лютого 2020 13:43
3. Додаток 1.pdf
23 лютого 2020 13:43
2. Довідка по санкціям.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА ГРУПА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АС"
#31915956
Переможець 6 291 480,00
UAH з ПДВ
27 березня 2020 08:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 березня 2020 08:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АС"
#31915956
6 291 480,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 серпня 2021 12:01
Електронний підпис укладений
01 березня 2021 15:15
Д.у.4.PDF зміни до договору
01 березня 2021 15:12
Електронний підпис укладений
22 січня 2021 08:46
Д.у.3.PDF зміни до договору
22 січня 2021 08:44
Електронний підпис укладений
07 грудня 2020 15:16
Д.у.2.PDF зміни до договору
07 грудня 2020 15:14
Електронний підпис укладений
07 грудня 2020 15:08
Д.у.1.PDF зміни до договору
07 грудня 2020 15:02
Електронний підпис укладений
08 квітня 2020 11:11
Договір укладений
08 квітня 2020 11:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік. Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 1098(20)Е
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік. Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 1098(20)Е
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі. Зміна джерела фінансування.
Номер договору про закупівлю: 1098(20)Е
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 1098(20)Е
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 квітня 2020 — 01 квітня 2021
Сума оплати за договором: 3 353 585,28
UAH (в тому числі ПДВ 558 930,88 UAH)