Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Охоронні послуги
Очікувана вартість
335 018,06 UAH
UA-2020-01-23-001785-a ● 57e7dfe9619344db80fd12ec2be9ae0a
Відкриті торги
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги" Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 01984636 |
Місцезнаходження: | 49006, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Володимира Антоновича, 65 |
Контактна особа: |
Сергій Вікторович Мошенець +380567706504 bsmp-dp@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 січня 2020 12:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 січня 2020 13:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 лютого 2020 13:00 |
Початок аукціону: | 10 лютого 2020 13:38 |
Очікувана вартість: | 335 018,06 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 350,18 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7104 година
охоронні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49006, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. В.Антоновича,65 (територія та 5-и поверховий терапевтичний корпус), вул. В.Антоновича,65 (територія та 9-и поверховий хірургічний корпус), вул. Філософська , 62 (територія та 7-и поверховий лікувальний корпус), вул. Шмідта, 26 (територія та 3-и поверховий лікувальний корпус)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 січня 2020 12:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 січня 2020 12:23 |
Тендерна документація_(охоронні послуги)_23.01.20.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-23-001785-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ", Код ЄДРПОУ:37153018
Дата подання: 27 січня 2020 16:42
ОФІС І СПОРТИВНИЙ ЗАЛ
Шановний Замовник, доброго дня!
Згідно тендерної документації (далі - ТД) Учасник повинен підтвердити кваліфікацію:
« (1) наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання основних умов договору щодо предмету закупівлі та документи щодо права власності або найму (оренди) нерухомого та рухомого майна, а саме: офісне приміщення у м. Дніпро,….., (2) спортивний зал із спортивним обладнанням та інвентарем для тренувань персоналу охорони учасника у м. Дніпро» (кваліфікаційні критерії п. 5.1 + дублюючі посилання в додатку 1 (п. 4) і додатку 5 (п. 18, 21).
Вважаємо, що умови, які наявні в ТД є дискримінаційними виходячи з наступного:
(1) ОФІСНЕ ПРИМІЩЕННЯ У М. ДНІПРО. Вимога щодо місцезнаходження офісу (чергова частина / діючий підрозділ) в конкретному регіоні (м. Дніпро), тобто територіальне чи географічне обмеження - є дискримінаційною стосовно учасників з інших регіонів, окрім м. Дніпро. Обов’язкове місцезнаходження офісу (чергова частина / діючий підрозділ) Учасника в іншому місті не означає відсутність можливості надати якісно та в повному обсязі послуги, які закуповуються, Таким чином дана вимога порушує наші права та інтереси, що охороняються законом, так як ми не можемо взяти участь у даній закупівлі через відсутності наявності та місцезнаходження офісу (чергова частина / діючий підрозділ) у м. Дніпро. Законом України «Про охоронну діяльність» від 22.03.2012 № 4616-VI (зі змінами та доповненнями), а також Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960, якими у своїй діяльності керуються Учасники, не встановлені вимоги для суб’єктів охоронної діяльності, щодо обов’язкової наявності «представництв (територіального підрозділу охорони (з офісом) у кожному регіоні, де розташовані об’єкти охорони», оскільки учасник може мати офіс чи регіональне представництво в сусідньому місті, селі або в іншій області, і при цьому надати якісно послуги. Ліцензія про надання охоронних послуг, на підставі якої Учасник здійснює охоронну діяльність, діє на всій території України та не має обмежень ні по регіонам, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання охорони. Ця вимога є дискримінаційною, тому що Ви зможете обрати Переможця, який має офіс в м. Дніпро, а інших Учасників, які не підтвердять дану вимогу - просто дисквиліфікувати.
(2) СПОРТИВНИЙ ЗАЛ ІЗ СПОРТИВНИМ ОБЛАДНАННЯМ ТА ІНВЕНТАРЕМ, АБО АБОНЕМЕНТ У СПОРТИВНИЙ ЗАЛ ДЛЯ ТРЕНУВАНЬ ПЕРСОНАЛУ ОХОРОНИ УЧАСНИКА ДЛЯ ТРЕНУВАНЬ ОХОРОНИ. Вищезазначена вимога Замовника не має відношення до предмету закупівлі та є такою, що суттєво звужує коло потенційних Учасників. Однак, не є зрозумілим щодо наявності спортивного залу у м. Дніпро у Учасника або абонементу для його відвідування, бо вони наявні в будь-якому місті, по всій території України. Ні одним нормативно-правовим актом не передбачається, щоб охоронна компанія мала у власності чи орендувала спортивний зал для надання в подальшому охоронних послуг. І навіщо абонемент? Його можна купити і не ходити в спортивний зал, і як в подальшому це перевірялось Замовником? Охоронники самі по собі є і повинні бути фізично сильними виходячи із специфіки роботи. Вони забезпечуються спеціальними засобами (елементами захисту), які мають при собі, щоб оперативно реагувати на будь-які загрози, що можуть надходити на об’єкт охорони. Тому дана вимога є дискримінаційною і не суттєвою.
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Заборона на встановлення дискримінаційних вимог випливає також з інших вимог Закону. Зокрема, ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників. Ст. 5 Закону встановлює наступні правила, покликані забезпечити недискримінацію учасників: рівність умов участі у закупівлях вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно правових форм; обов'язок замовника забезпечити вільний доступ всім учасникам до інформації про закупівлю; заборона замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Ч. 3 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлює вимоги, зокрема до Prozorro, зазначаючи про те, що електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію.
Таким чином, Вимагаємо, вимоги: « (1) наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання основних умов договору щодо предмету закупівлі та документи щодо права власності або найму (оренди) нерухомого та рухомого майна, а саме: офісне приміщення у м. Дніпро,….., (2) спортивний зал із спортивним обладнанням та інвентарем для тренувань персоналу охорони учасника у м. Дніпро» (кваліфікаційні критерії п. 5.1 + дублюючі посилання в додатку 1 (п. 4) і додатку 5 (п. 18, 21) (всі повнсітю) - ВИКЛЮЧИТИ з тендерної документації.
З повагою!
Розгорнути
Згорнути
Згідно тендерної документації (далі - ТД) Учасник повинен підтвердити кваліфікацію:
« (1) наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання основних умов договору щодо предмету закупівлі та документи щодо права власності або найму (оренди) нерухомого та рухомого майна, а саме: офісне приміщення у м. Дніпро,….., (2) спортивний зал із спортивним обладнанням та інвентарем для тренувань персоналу охорони учасника у м. Дніпро» (кваліфікаційні критерії п. 5.1 + дублюючі посилання в додатку 1 (п. 4) і додатку 5 (п. 18, 21).
Вважаємо, що умови, які наявні в ТД є дискримінаційними виходячи з наступного:
(1) ОФІСНЕ ПРИМІЩЕННЯ У М. ДНІПРО. Вимога щодо місцезнаходження офісу (чергова частина / діючий підрозділ) в конкретному регіоні (м. Дніпро), тобто територіальне чи географічне обмеження - є дискримінаційною стосовно учасників з інших регіонів, окрім м. Дніпро. Обов’язкове місцезнаходження офісу (чергова частина / діючий підрозділ) Учасника в іншому місті не означає відсутність можливості надати якісно та в повному обсязі послуги, які закуповуються, Таким чином дана вимога порушує наші права та інтереси, що охороняються законом, так як ми не можемо взяти участь у даній закупівлі через відсутності наявності та місцезнаходження офісу (чергова частина / діючий підрозділ) у м. Дніпро. Законом України «Про охоронну діяльність» від 22.03.2012 № 4616-VI (зі змінами та доповненнями), а також Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960, якими у своїй діяльності керуються Учасники, не встановлені вимоги для суб’єктів охоронної діяльності, щодо обов’язкової наявності «представництв (територіального підрозділу охорони (з офісом) у кожному регіоні, де розташовані об’єкти охорони», оскільки учасник може мати офіс чи регіональне представництво в сусідньому місті, селі або в іншій області, і при цьому надати якісно послуги. Ліцензія про надання охоронних послуг, на підставі якої Учасник здійснює охоронну діяльність, діє на всій території України та не має обмежень ні по регіонам, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання охорони. Ця вимога є дискримінаційною, тому що Ви зможете обрати Переможця, який має офіс в м. Дніпро, а інших Учасників, які не підтвердять дану вимогу - просто дисквиліфікувати.
(2) СПОРТИВНИЙ ЗАЛ ІЗ СПОРТИВНИМ ОБЛАДНАННЯМ ТА ІНВЕНТАРЕМ, АБО АБОНЕМЕНТ У СПОРТИВНИЙ ЗАЛ ДЛЯ ТРЕНУВАНЬ ПЕРСОНАЛУ ОХОРОНИ УЧАСНИКА ДЛЯ ТРЕНУВАНЬ ОХОРОНИ. Вищезазначена вимога Замовника не має відношення до предмету закупівлі та є такою, що суттєво звужує коло потенційних Учасників. Однак, не є зрозумілим щодо наявності спортивного залу у м. Дніпро у Учасника або абонементу для його відвідування, бо вони наявні в будь-якому місті, по всій території України. Ні одним нормативно-правовим актом не передбачається, щоб охоронна компанія мала у власності чи орендувала спортивний зал для надання в подальшому охоронних послуг. І навіщо абонемент? Його можна купити і не ходити в спортивний зал, і як в подальшому це перевірялось Замовником? Охоронники самі по собі є і повинні бути фізично сильними виходячи із специфіки роботи. Вони забезпечуються спеціальними засобами (елементами захисту), які мають при собі, щоб оперативно реагувати на будь-які загрози, що можуть надходити на об’єкт охорони. Тому дана вимога є дискримінаційною і не суттєвою.
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Заборона на встановлення дискримінаційних вимог випливає також з інших вимог Закону. Зокрема, ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників. Ст. 5 Закону встановлює наступні правила, покликані забезпечити недискримінацію учасників: рівність умов участі у закупівлях вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно правових форм; обов'язок замовника забезпечити вільний доступ всім учасникам до інформації про закупівлю; заборона замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Ч. 3 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлює вимоги, зокрема до Prozorro, зазначаючи про те, що електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію.
Таким чином, Вимагаємо, вимоги: « (1) наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання основних умов договору щодо предмету закупівлі та документи щодо права власності або найму (оренди) нерухомого та рухомого майна, а саме: офісне приміщення у м. Дніпро,….., (2) спортивний зал із спортивним обладнанням та інвентарем для тренувань персоналу охорони учасника у м. Дніпро» (кваліфікаційні критерії п. 5.1 + дублюючі посилання в додатку 1 (п. 4) і додатку 5 (п. 18, 21) (всі повнсітю) - ВИКЛЮЧИТИ з тендерної документації.
З повагою!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 січня 2020 09:28
Доброго дня, шановний Учасник! Звертаємо Вашу увагу, що Тендерна документація на проведення відкритих торгів на закупівлю ОХОРОННИХ ПОСЛУГ (79710000-4) була розроблена та складена КНП «КЛШМД» ДМР, надалі «Замовником», відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII з подальшими змінами та доповненнями (надалі - Закон) .
Так, Замовником були передбачені однакові кваліфікаційні критерії до учасників, відповідно до ст. 16 Закону, зокрема, Замовник вимагає від учасників надання ними інформації про відповідність останніх, наступним кваліфікаційним критеріям: наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання основних умов договору щодо предмету закупівлі та документи щодо права власності або найму (оренди) нерухомого та рухомого майна, а саме: офісне приміщення у м. Дніпро, тощо.
Так, даний критерій був застосований, задля в подальшому належного виконання переможцем процедури закупівлі своїх зобов’язань щодо охорони об’єктів Замовника та додержання громадського порядку на об’єктах Замовника. Вимога Замовника щодо наявності у учасника офісу у м. Дніпро (з наданням копій договорів купівлі-продажу або оренди офісного приміщення) є обов’язковою, оскільки відповідно до Технічних вимог та якісних характеристик Замовника, переможцем процедури закупівлі будуть надаватися послуги з охорони об’єктів лікарні, що будуть включати й цілодобове супроводження заходів безпеки на об’єкті Замовника за допомогою мобільних груп швидкого реагування, у випадку необхідності. Виконання зазначеної вимоги передбачає передусім наявність на території адміністративної одиниці (м. Дніпро) відповідної групи швидкого реагування, а враховуючи цілодобовий режим роботи та відповідно певний графік, передбачається наявність співробітників виконавця в межах відповідної адміністративної одиниці (м. Дніпро), частина яких (група швидкого реагування) повинна мати постійне місце дислокації у місті, яке окрім того є місцем зберігання одягу, засобів захисту, зброї, проведення інструктажів, перевірки стану здоров’я співробітників, які заступають на чергування, адміністративного керівництва та управління процесом охоронної діяльності тощо. Виконання усіх зазначених умов неможливе без наявності відповідного офісу виконавця в м. Дніпро.
Тож, Замовник жодним чином не обмежує учасників щодо їх територіального місцезнаходження, а лише наполягає на наявність співробітників виконавця в межах відповідної адміністративної одиниці (м. Дніпро), з відповідним місцем дислокації у межах територіальної одиниці, задля належного виконання охоронних послуг на об’єкті Замовника, що розташований у м. Дніпро відповідно.
Отже, мета включення даного критерію-вимоги до Тендерної документації – це отримання Замовником якісних і зрозумілих послуг та відносин між суб’єктами-учасниками, що передбачає процедура. Крім того, Замовник жодним чином не обмежує коло учасників, ні за територіальним принципом, ні за яким іншим, а навпаки ми сподіваємося, що у даній процедурі закупівель приймуть участь учасники з великим досвідом надання аналогічних послуг, задля якісного надання послуг у подальшому Замовнику.
Згідно з ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Тендерна документація може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Таким чином, вищенаведеними нормативними актами замовнику надано право на власний розсуд визначати кваліфікаційні вимоги, які є необхідними з точки зору замовника для належного виконання умов закупівлі.
Зокрема, Замовник вимагає від учасників надання ними інформації про відповідність останніх наступним кваліфікаційним критеріям: наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання основних умов договору щодо предмету закупівлі та документи щодо права власності або найму (оренди) нерухомого та рухомого майна, а саме: спортивний зал зі спортивним обладнанням та інвентарем для тренувань персоналу охорони учасника у м. Дніпро.
Даний критерій-вимога щодо наявності спортивного залу із спортивним обладнанням та інвентарем для тренувань персоналу Виконавця обумовлена необхідністю дбати про здоров’я та спортивний розвиток працівників-охоронців, й передусім створенням можливості підвищення навичок охоронців та якісним виконанням охоронцями своїх обов’язків. Вважаємо, що зазначена умова не є дискримінаційною ознакою Учасника, а стимулює до найбільш відповідального ставлення Учасника до виконання покладених на нього обов’язків, тому така умова була включена нами для підтвердження того, що працівники охорони, які безпосередньо задіяні у наданні послуги мають відповідну фізичну підготовку, та мають можливість її підтримувати.
Законом України «Про охоронну діяльність» охорона майна та фізичних осіб забезпечується персоналом охорони шляхом здійснення реагування в межах наданих законом повноважень на протиправні дії, пов’язані з посяганням на об’єкт охорони (ст. 6, 13 Закону).
Ст. 16 цього Закону передбачено, що під час здійснення охоронної діяльності персонал охорони має право застосовувати до осіб, які посягають на об’єкт охорони, заходи фізичного впливу та спеціальні засоби в особливих випадках, якщо інші заходи не привели до припинення посягання або до виконання особою законної вимоги персоналу охорони.
Згідно із Постановою КМУ від 18.11.2015 р. № 960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності», якою встановлені кадрові вимоги, п. 15 кадрових вимог передбачено, що охоронники, охоронці повинні входити до штату суб’єкта охоронної діяльності та залежно від об’єкта, що охороняється, відповідати кваліфікаційним вимогам, визначеним наказом Мінпраці від 29.12.2004 р. № 336 «Про затвердження Випуску 1 «Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності» Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників».
Відповідно до п. 114 Наказу Мінпраці від 29.12.2004 р. № 336 «Про затвердження Випуску 1 «Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності» встановлені вимоги до професії охоронник. Вказані вимоги передбачають, що охоронник зобов’язаний у разі виникнення необхідності під час виконання покладених на нього завдань та обов’язків застосовувати проти порушників заходи необхідної оборони, відповідно до чинного законодавства України, кваліфікаційні вимоги до охоронників передбачають професійну підготовку на виробництві.
Отже, для виконання покладених на охоронника завдань згідно з чинним законодавством, а саме застосування до порушників заходів необхідної оборони – фізичного впливу, вони постійно повинні проходити підготовку на підприємстві, де вони працюють, у зв’язку з чим наявність спортивного залу із обладнанням є обов’язковою умовою для тренувань персоналу охорони.
Тому, вважаємо, що Тендерною документацією нашого підприємства не порушені вимоги вищезгаданих нормативних актів, а вимоги про виключення із вимог до кваліфікації учасників пункту про наявність спортивного залу зі спортивним обладнанням та інвентарем для тренування персоналу охорони і офісного приміщення учасника у м. Дніпро не підлягає задоволенню.
Так, Замовником були передбачені однакові кваліфікаційні критерії до учасників, відповідно до ст. 16 Закону, зокрема, Замовник вимагає від учасників надання ними інформації про відповідність останніх, наступним кваліфікаційним критеріям: наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання основних умов договору щодо предмету закупівлі та документи щодо права власності або найму (оренди) нерухомого та рухомого майна, а саме: офісне приміщення у м. Дніпро, тощо.
Так, даний критерій був застосований, задля в подальшому належного виконання переможцем процедури закупівлі своїх зобов’язань щодо охорони об’єктів Замовника та додержання громадського порядку на об’єктах Замовника. Вимога Замовника щодо наявності у учасника офісу у м. Дніпро (з наданням копій договорів купівлі-продажу або оренди офісного приміщення) є обов’язковою, оскільки відповідно до Технічних вимог та якісних характеристик Замовника, переможцем процедури закупівлі будуть надаватися послуги з охорони об’єктів лікарні, що будуть включати й цілодобове супроводження заходів безпеки на об’єкті Замовника за допомогою мобільних груп швидкого реагування, у випадку необхідності. Виконання зазначеної вимоги передбачає передусім наявність на території адміністративної одиниці (м. Дніпро) відповідної групи швидкого реагування, а враховуючи цілодобовий режим роботи та відповідно певний графік, передбачається наявність співробітників виконавця в межах відповідної адміністративної одиниці (м. Дніпро), частина яких (група швидкого реагування) повинна мати постійне місце дислокації у місті, яке окрім того є місцем зберігання одягу, засобів захисту, зброї, проведення інструктажів, перевірки стану здоров’я співробітників, які заступають на чергування, адміністративного керівництва та управління процесом охоронної діяльності тощо. Виконання усіх зазначених умов неможливе без наявності відповідного офісу виконавця в м. Дніпро.
Тож, Замовник жодним чином не обмежує учасників щодо їх територіального місцезнаходження, а лише наполягає на наявність співробітників виконавця в межах відповідної адміністративної одиниці (м. Дніпро), з відповідним місцем дислокації у межах територіальної одиниці, задля належного виконання охоронних послуг на об’єкті Замовника, що розташований у м. Дніпро відповідно.
Отже, мета включення даного критерію-вимоги до Тендерної документації – це отримання Замовником якісних і зрозумілих послуг та відносин між суб’єктами-учасниками, що передбачає процедура. Крім того, Замовник жодним чином не обмежує коло учасників, ні за територіальним принципом, ні за яким іншим, а навпаки ми сподіваємося, що у даній процедурі закупівель приймуть участь учасники з великим досвідом надання аналогічних послуг, задля якісного надання послуг у подальшому Замовнику.
Згідно з ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Тендерна документація може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Таким чином, вищенаведеними нормативними актами замовнику надано право на власний розсуд визначати кваліфікаційні вимоги, які є необхідними з точки зору замовника для належного виконання умов закупівлі.
Зокрема, Замовник вимагає від учасників надання ними інформації про відповідність останніх наступним кваліфікаційним критеріям: наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання основних умов договору щодо предмету закупівлі та документи щодо права власності або найму (оренди) нерухомого та рухомого майна, а саме: спортивний зал зі спортивним обладнанням та інвентарем для тренувань персоналу охорони учасника у м. Дніпро.
Даний критерій-вимога щодо наявності спортивного залу із спортивним обладнанням та інвентарем для тренувань персоналу Виконавця обумовлена необхідністю дбати про здоров’я та спортивний розвиток працівників-охоронців, й передусім створенням можливості підвищення навичок охоронців та якісним виконанням охоронцями своїх обов’язків. Вважаємо, що зазначена умова не є дискримінаційною ознакою Учасника, а стимулює до найбільш відповідального ставлення Учасника до виконання покладених на нього обов’язків, тому така умова була включена нами для підтвердження того, що працівники охорони, які безпосередньо задіяні у наданні послуги мають відповідну фізичну підготовку, та мають можливість її підтримувати.
Законом України «Про охоронну діяльність» охорона майна та фізичних осіб забезпечується персоналом охорони шляхом здійснення реагування в межах наданих законом повноважень на протиправні дії, пов’язані з посяганням на об’єкт охорони (ст. 6, 13 Закону).
Ст. 16 цього Закону передбачено, що під час здійснення охоронної діяльності персонал охорони має право застосовувати до осіб, які посягають на об’єкт охорони, заходи фізичного впливу та спеціальні засоби в особливих випадках, якщо інші заходи не привели до припинення посягання або до виконання особою законної вимоги персоналу охорони.
Згідно із Постановою КМУ від 18.11.2015 р. № 960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності», якою встановлені кадрові вимоги, п. 15 кадрових вимог передбачено, що охоронники, охоронці повинні входити до штату суб’єкта охоронної діяльності та залежно від об’єкта, що охороняється, відповідати кваліфікаційним вимогам, визначеним наказом Мінпраці від 29.12.2004 р. № 336 «Про затвердження Випуску 1 «Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності» Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників».
Відповідно до п. 114 Наказу Мінпраці від 29.12.2004 р. № 336 «Про затвердження Випуску 1 «Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності» встановлені вимоги до професії охоронник. Вказані вимоги передбачають, що охоронник зобов’язаний у разі виникнення необхідності під час виконання покладених на нього завдань та обов’язків застосовувати проти порушників заходи необхідної оборони, відповідно до чинного законодавства України, кваліфікаційні вимоги до охоронників передбачають професійну підготовку на виробництві.
Отже, для виконання покладених на охоронника завдань згідно з чинним законодавством, а саме застосування до порушників заходів необхідної оборони – фізичного впливу, вони постійно повинні проходити підготовку на підприємстві, де вони працюють, у зв’язку з чим наявність спортивного залу із обладнанням є обов’язковою умовою для тренувань персоналу охорони.
Тому, вважаємо, що Тендерною документацією нашого підприємства не порушені вимоги вищезгаданих нормативних актів, а вимоги про виключення із вимог до кваліфікації учасників пункту про наявність спортивного залу зі спортивним обладнанням та інвентарем для тренування персоналу охорони і офісного приміщення учасника у м. Дніпро не підлягає задоволенню.
Номер вимоги: UA-2020-01-23-001785-a.a2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛЬЧУГА ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:38434049
Дата подання: 23 лютого 2020 20:55
Оскарження рішення Замовника щодо неправомірного визнання Переможця торгів
Шановний Замовнику, просимо розглянути скарку, яка знаходиться у прикріпленому файлі "супровідна документація"
Рішення замовника: Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 лютого 2020 14:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ОХОРОННЕ АГЕНТСТВО "ПРИВАТ-ЗАХИСТ |
326 641,92
UAH з ПДВ
|
319 680,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АЛЬФА СФЕРА ОХОРОНА" |
333 888,00
UAH з ПДВ
|
326 570,88
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛЬЧУГА ПЛЮС" |
334 953,60
UAH з ПДВ
|
331 543,68
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ГРІФ-2007" |
334 953,60
UAH з ПДВ
|
334 953,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СКОРПІОН - БЕЗПЕКА" |
335 018,06
UAH з ПДВ
|
335 018,06
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ОХОРОННЕ АГЕНТСТВО "ПРИВАТ-ЗАХИСТ #34884051 |
Відхилено |
319 680,00
UAH з ПДВ
|
12 лютого 2020 11:34
|
ТОВ "АЛЬФА СФЕРА ОХОРОНА" #35498094 |
Переможець |
326 570,88
UAH з ПДВ
|
13 лютого 2020 10:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2020 11:50
|
Електронний підпис | укладений |
24 лютого 2020 17:54
|
Договір№24-02-1_від24.02.2020_(охоронні послуги).pdf | укладений |
24 лютого 2020 17:52
|