Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Гіпохлорит натрію марка А
Очікувана вартість
967 740,00 UAH
UA-2020-01-23-001758-a ● a3dc74c0dd764bb08d8b13560086d584
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТОВ "ДВ Нафтогазовидобувна компанія" |
Код ЄДРПОУ: | 34181461 |
Місцезнаходження: | 63524, Україна , Харківська обл., смт. Есхар, вул. 152 стрілецької дівізії б. 16 |
Контактна особа: |
Тертична Світлана +380574630102,+380574630572 omts@dvtec2.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 січня 2020 12:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 січня 2020 13:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 лютого 2020 13:00 |
Початок аукціону: | 10 лютого 2020 11:56 |
Очікувана вартість: | 967 740,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 838,70 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24960000-1: Хімічна продукція різна
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
76.2 тонни
Гіпохлорит натрію марка А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
63524, Україна, Харківська область, смт. Есхар, 63524, Харківська обл., Чугуївський р-н., смт. Есхар, вул. 152 Стрілецікої дивізії, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 лютого 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 24960000-1 — Хімічна продукція різна
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 січня 2020 12:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 січня 2020 12:19 |
Додаток 2-1.docx | |
24 січня 2020 12:19 |
Додаток 5-1.doc | |
24 січня 2020 12:19 |
Зміни до ТД.docx | |
23 січня 2020 13:09 |
Додаток 7.doc | |
23 січня 2020 13:09 |
Додаток 6.doc | |
23 січня 2020 13:09 |
Додаток 1.doc | |
23 січня 2020 13:09 |
Додаток 8.docx | |
23 січня 2020 13:09 |
Додаток 4.doc | |
23 січня 2020 13:09 |
Додаток 3.doc | |
23 січня 2020 13:09 |
Тендерна документація.pdf |
24 січня 2020 12:21 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
24 січня 2020 12:19 |
Додаток 2-1.docx
|
||||||
24 січня 2020 12:19 |
Додаток 5-1.doc
|
||||||
24 січня 2020 12:19 |
Зміни до ТД.docx
|
||||||
23 січня 2020 13:09 |
Додаток 7.doc
|
||||||
23 січня 2020 13:09 |
Додаток 6.doc
|
||||||
23 січня 2020 13:09 |
Додаток 1.doc
|
||||||
23 січня 2020 13:09 |
Додаток 8.docx
|
||||||
23 січня 2020 13:09 |
Додаток 4.doc
|
||||||
23 січня 2020 13:09 |
Додаток 3.doc
|
||||||
23 січня 2020 13:09 |
Тендерна документація.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-23-001758-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ УКРХІМСТАНДАРТ, Код ЄДРПОУ:40103606
Дата подання: 27 січня 2020 16:46
ВИМОГА щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі
Відповідно до оголошення про здійснення відкритих торгів від 23.01.2020 р., ідентифікатор № UA-2020-01-23-001758-a (далі – Закупівля), Товариство з обмеженою відповідальністю "ДВ Нафтогазвидобувна компанія" (далі – Замовник) здійснює закупівлю, предметом якої є: ДК 021:2015 код 24960000-1 (Хімічна продукція різна)
Гіпохлорит натрію марка А (розчин).
Відповідно до ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі» метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Згідно з нормами ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципами здійснення закупівель є: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Наше підприємство має намір взяти участь у Закупівлі, але вважає, що Тендерна документація (далі – ТД) Замовника містить положення та вимоги, які порушують встановлені Законом принципи здійснення публічних закупівель щодо недискримінації учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, що вбачається з наступного.
1. В пп. 1.2 п. 1 Додатку № 3 “ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ” до ТД вимагається від учасників, які не є виробником продукції документу, що підтверджує наявність договірних відносин (намірів) з виробником (ами) продукції, що закуповується (копія договору або гарантійного листа виробника (ків) або копія свідоцтва дилера, тощо).
Вважаємо, що наведені вище умови ТД обмежують коло учасників лише виробниками або суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними з виробниками (офіційними представниками, дилерами, дистриб’юторами). Такі вимоги є дискримінаційними, а також створюють нерівні умови стосовно інших учасників Закупівлі.
Зокрема, наше підприємство не має прямих відносин з виробником продукції, що є предметом Закупівлі, але має змогу поставити предмет Закупівлі, який відповідає всім кількісним та якісним показникам, придбаний у невиробників.
За таких обставин дії Замовника в частині встановлення наведених вище умов ТД порушують один з принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону, а саме – принцип недискримінації учасників для потенційних учасників на цьому ринку.
2. В пп. 3.2 п. 3 Додатку № 3 “ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ” до ТД від учасників вимагається надання відгуків (не менше двох) від підприємств, на які постачався гіпохлорит.
По-перше, в пп. 3.2 п. 3 Додатку № 3 Замвоник на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору за предметом Закупівлі вимагає копію одного аналогічного договору, укладеного не раніше 2018 року, а відгуків вимагає надати не менше двох.
Тобто, фактично і аналогічних договорів повинно бути не менше двох, що суперечить вимогам ст. 16 Закону України “Про публічні закупівлі”.
По-друге, вважаємо, що вимога ТД щодо надання відгуків сама по собі є дискримінаційною.
Встановлення Замовником у ТД вимоги щодо необхідності надання учасником Закупівлі відгуків від підприємств, на які постачався гіпохлорит обмежує коло учасників Закупівлі лише тими суб'єктами господарювання, які можуть отримати такі відгуки від покупців продукції, що є предметом закупівлі, та є дискримінацією по відношенню до учасників Закупівлі, які можуть запропонувати гіпохлорит на умовах та у відповідності до вимог ТД, але з незалежних від них обставин не мають змоги отримати відгуки. Потенційні учасники не можуть впливати на своїх покупців, з якими укладалися та виконувалися аналогічні договори, і за таких умов не зможуть прийняти участь у Закупівлі на рівних умовах з учасниками, які заздалегідь отримали відгуки.
Враховуючи викладене вище, керуючись ст.ст. 3, 5, 22, 23 Закону України "Про публічні закупівлі", вимагаємо усунути порушення проведення закупівлі № UA-2020-01-23-001758-a шляхом виключення з Додатку № 3 “ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ” до ТД дискримінаційних та таких, що обмежують конкуренцію, вимог, а саме:
- підпункту 1.2 п. 1, яким вимагається надання від учасників, які не є виробником продукції документу, що підтверджує наявність договірних відносин (намірів) з виробником (ами) продукції, що закуповується (копія договору або гарантійного листа виробника (ків) або копія свідоцтва дилера, тощо);
- підпункту 3.2 п. 3, яким вимагається надання від учасників відгуків (не менше двох) від підприємств, на які постачався гіпохлорит.
В разі незадоволення даної вимоги, наше підприємство як потенційний учасник Закупівлі змушене буде звернутися з відповідною скаргою до органу оскарження
Розгорнути
Згорнути
Гіпохлорит натрію марка А (розчин).
Відповідно до ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі» метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Згідно з нормами ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципами здійснення закупівель є: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Наше підприємство має намір взяти участь у Закупівлі, але вважає, що Тендерна документація (далі – ТД) Замовника містить положення та вимоги, які порушують встановлені Законом принципи здійснення публічних закупівель щодо недискримінації учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, що вбачається з наступного.
1. В пп. 1.2 п. 1 Додатку № 3 “ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ” до ТД вимагається від учасників, які не є виробником продукції документу, що підтверджує наявність договірних відносин (намірів) з виробником (ами) продукції, що закуповується (копія договору або гарантійного листа виробника (ків) або копія свідоцтва дилера, тощо).
Вважаємо, що наведені вище умови ТД обмежують коло учасників лише виробниками або суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними з виробниками (офіційними представниками, дилерами, дистриб’юторами). Такі вимоги є дискримінаційними, а також створюють нерівні умови стосовно інших учасників Закупівлі.
Зокрема, наше підприємство не має прямих відносин з виробником продукції, що є предметом Закупівлі, але має змогу поставити предмет Закупівлі, який відповідає всім кількісним та якісним показникам, придбаний у невиробників.
За таких обставин дії Замовника в частині встановлення наведених вище умов ТД порушують один з принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону, а саме – принцип недискримінації учасників для потенційних учасників на цьому ринку.
2. В пп. 3.2 п. 3 Додатку № 3 “ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ” до ТД від учасників вимагається надання відгуків (не менше двох) від підприємств, на які постачався гіпохлорит.
По-перше, в пп. 3.2 п. 3 Додатку № 3 Замвоник на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору за предметом Закупівлі вимагає копію одного аналогічного договору, укладеного не раніше 2018 року, а відгуків вимагає надати не менше двох.
Тобто, фактично і аналогічних договорів повинно бути не менше двох, що суперечить вимогам ст. 16 Закону України “Про публічні закупівлі”.
По-друге, вважаємо, що вимога ТД щодо надання відгуків сама по собі є дискримінаційною.
Встановлення Замовником у ТД вимоги щодо необхідності надання учасником Закупівлі відгуків від підприємств, на які постачався гіпохлорит обмежує коло учасників Закупівлі лише тими суб'єктами господарювання, які можуть отримати такі відгуки від покупців продукції, що є предметом закупівлі, та є дискримінацією по відношенню до учасників Закупівлі, які можуть запропонувати гіпохлорит на умовах та у відповідності до вимог ТД, але з незалежних від них обставин не мають змоги отримати відгуки. Потенційні учасники не можуть впливати на своїх покупців, з якими укладалися та виконувалися аналогічні договори, і за таких умов не зможуть прийняти участь у Закупівлі на рівних умовах з учасниками, які заздалегідь отримали відгуки.
Враховуючи викладене вище, керуючись ст.ст. 3, 5, 22, 23 Закону України "Про публічні закупівлі", вимагаємо усунути порушення проведення закупівлі № UA-2020-01-23-001758-a шляхом виключення з Додатку № 3 “ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ” до ТД дискримінаційних та таких, що обмежують конкуренцію, вимог, а саме:
- підпункту 1.2 п. 1, яким вимагається надання від учасників, які не є виробником продукції документу, що підтверджує наявність договірних відносин (намірів) з виробником (ами) продукції, що закуповується (копія договору або гарантійного листа виробника (ків) або копія свідоцтва дилера, тощо);
- підпункту 3.2 п. 3, яким вимагається надання від учасників відгуків (не менше двох) від підприємств, на які постачався гіпохлорит.
В разі незадоволення даної вимоги, наше підприємство як потенційний учасник Закупівлі змушене буде звернутися з відповідною скаргою до органу оскарження
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 січня 2020 16:13
У відповідь на вашу вимогу повідомляємо наступне:
1. У п.1.2 п.1 Додатку 3 «Документи, які підтверджують наявність обладнання та матеріально-технічної бази» не вимагаються прямі договори з виробниками, там зазначено наступне: Учасники, які не є виробниками продукції – документ, підтверджуючий наявність договірних відносин (намірів) з виробником (ами) продукції, що закуповується (копія договору або гарантійного листа виробника (ків) або копія свідоцтва дилера, тощо).
2. П3.2 п. 3 Додатку 3 «Документи, які підтверджують наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору»
Оскільки частина 2 статі 16 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначає саме факт «виконання», а не «укладення» договору, то сам по собі договір не може підтвердити факт виконання аналогічних домовленостей сторін.
Згідно з главою 48 Цивільного кодексу України процес виконання договору слідує після моменту його укладення. Відповідно, факт належного виконання договору має підтверджуватися.
3. Водночас, згідно Розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено наступне: «Документи та інформація, які вимагаються Замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України для Учасників або законодавством країн Учасників-нерезидентів для таких Учасників, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції. При цьому, такий Учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати або аналог документу (при наявності) з відповідним поясненням подання аналогу документу або пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання документів та інформації, у т.ч. аналогів документу/інформації».
1. У п.1.2 п.1 Додатку 3 «Документи, які підтверджують наявність обладнання та матеріально-технічної бази» не вимагаються прямі договори з виробниками, там зазначено наступне: Учасники, які не є виробниками продукції – документ, підтверджуючий наявність договірних відносин (намірів) з виробником (ами) продукції, що закуповується (копія договору або гарантійного листа виробника (ків) або копія свідоцтва дилера, тощо).
2. П3.2 п. 3 Додатку 3 «Документи, які підтверджують наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору»
Оскільки частина 2 статі 16 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначає саме факт «виконання», а не «укладення» договору, то сам по собі договір не може підтвердити факт виконання аналогічних домовленостей сторін.
Згідно з главою 48 Цивільного кодексу України процес виконання договору слідує після моменту його укладення. Відповідно, факт належного виконання договору має підтверджуватися.
3. Водночас, згідно Розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено наступне: «Документи та інформація, які вимагаються Замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України для Учасників або законодавством країн Учасників-нерезидентів для таких Учасників, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції. При цьому, такий Учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати або аналог документу (при наявності) з відповідним поясненням подання аналогу документу або пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання документів та інформації, у т.ч. аналогів документу/інформації».
Номер вимоги: UA-2020-01-23-001758-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЕКСТРАГРУП", Код ЄДРПОУ:42660817
Дата подання: 11 лютого 2020 21:46
Вимагаємо скасувати протокол
Замовником 10.02.2020р. було визначено переможцем торгів ТОВ «НПП Лаваль» та протоколом
№10-02-1/20 від 10.02.2020р. визначено, що тендерна пропозиція ТОВ «НПП Лаваль» відповідає
умовам тендерної документації. З таким рішенням Замовника не можем погодитись.
Відповідно до п.6 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», Учасники процедури
закупівлі повинні надати копії сертифікатів відповідності та паспортів якості, термін дії яких не
минув. ТОВ «НПП Лаваль» такого документу не надано.
Відповідно до п. 4 Розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю», Учасник
повинен надати довідку у довільній формі про погодження з умовами проекту договору. ТОВ
«НПП Лаваль» такої довідки не надано.
Отже, Замовником неправомірно визначено переможця торгів. Вимагаємо скасувати протокол
про визначення переможця та приступити до розгляду тендерної пропозиції наступного Учасника.
Розгорнути
Згорнути
№10-02-1/20 від 10.02.2020р. визначено, що тендерна пропозиція ТОВ «НПП Лаваль» відповідає
умовам тендерної документації. З таким рішенням Замовника не можем погодитись.
Відповідно до п.6 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», Учасники процедури
закупівлі повинні надати копії сертифікатів відповідності та паспортів якості, термін дії яких не
минув. ТОВ «НПП Лаваль» такого документу не надано.
Відповідно до п. 4 Розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю», Учасник
повинен надати довідку у довільній формі про погодження з умовами проекту договору. ТОВ
«НПП Лаваль» такої довідки не надано.
Отже, Замовником неправомірно визначено переможця торгів. Вимагаємо скасувати протокол
про визначення переможця та приступити до розгляду тендерної пропозиції наступного Учасника.
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 лютого 2020 16:55
Протокол скасовано
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 лютого 2020 12:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "НПП Лаваль" |
870 966,00
UAH з ПДВ
|
739 139,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕКСТРАГРУП" |
914 400,00
UAH з ПДВ
|
739 140,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПРОФХІМ" |
920 892,24
UAH з ПДВ
|
742 950,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "НПП Лаваль" #36839655 |
Рішення скасоване |
739 139,00
UAH з ПДВ
|
13 лютого 2020 16:49
|
ТОВ "НПП Лаваль" #36839655 |
Відхилено |
739 139,00
UAH з ПДВ
|
13 лютого 2020 16:50
|
ТОВ "ЕКСТРАГРУП" #42660817 |
Рішення скасоване |
739 140,00
UAH з ПДВ
|
21 лютого 2020 15:19
|
ТОВ "ЕКСТРАГРУП" #42660817 |
Відхилено |
739 140,00
UAH з ПДВ
|
21 лютого 2020 15:20
|
ТОВ "ПРОФХІМ" #32134121 |
Відхилено |
742 950,00
UAH з ПДВ
|
21 лютого 2020 15:22
|
Інформація про відміну
Дата відміни
21 лютого 2020 15:22
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі