Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«ДК 021:2015: Кейтерингові послуги (55520000-1) (Послуги з організації шкільного харчування)»
Очікувана вартість
399 217,00 UAH
UA-2020-01-23-001652-c 969d0670cec64a9ab5d0a919f4ec0ce7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гайдук Ірина Іванівна

+380322761852 school-27-lviv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Середня загальноосвітня школа № 27 м. Львова імені героя Небесної Сотні Юрія Вербицького
Код ЄДРПОУ: 22336019
Місцезнаходження: 79011, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Іл.Свєнціцького, 15
Контактна особа: Гайдук Ірина Іванівна
+380322761852
school-27-lviv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 січня 2020 13:35
Звернення за роз’ясненнями: до 29 січня 2020 13:40
Оскарження умов закупівлі: до 04 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 лютого 2020 13:40
Початок аукціону: 10 лютого 2020 15:10
Очікувана вартість: 399 217,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 996,09 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
«ДК 021:2015: Кейтерингові послуги (55520000-1) (Послуги з організації шкільного харчування)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79011, Україна, Львівська область, Львів, вул. Іл.Свєнціцького, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата наданих послуг в сумі згідно представленого рахунку здійснюється шляхом перерахування коштів Замовником на розрахунковий рахунок Виконавця впродовж 15 днів по факту наданих послуг організації харчування учнів зазначених вище закладів за умови наявності відповідного бюджетного фінансування. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 січня 2020 13:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 січня 2020 13:36
ТД Послуги їдалень 2020.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 лютого 2020 15:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КП ПІДПРИЄМСТВО ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ШКІЛЬНИХ ЇДАЛЕНЬ ГАЛИЦЬКОГО РАЙОНУ М. ЛЬВОВА 396 734,60
UAH
396 734,60
UAH
Документи
дочірнє підприємство "Замок-Плюс" Товариста з обмеженою відповідальністю "Замок" 399 217,00
UAH
399 217,00
UAH
Документи

Публічні документи

14 лютого 2020 15:53
довідка дпс
14 лютого 2020 15:53
довідка мвс
06 лютого 2020 18:50
Загальна частина 2.7z
06 лютого 2020 18:50
школа 27.pdf
06 лютого 2020 18:50
Загальна частина 1.7z

Публічні документи

07 лютого 2020 10:29
СТ.17.pdf
07 лютого 2020 10:29
АНАЛОГІЧНІ ДОГОВОРИ.pdf
07 лютого 2020 10:29
НАЯВНІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ.pdf
07 лютого 2020 10:29
Тендерна пропозиція.pdf
07 лютого 2020 10:29
МЕНЮ.pdf
07 лютого 2020 10:29
ПЕРСОНАЛЬНІ ДАНІ.pdf
07 лютого 2020 10:29
проект договору.pdf
07 лютого 2020 10:29
ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ.pdf
07 лютого 2020 10:29
ГАРАНТІЙНІ ЛИСТИ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КП ПІДПРИЄМСТВО ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ШКІЛЬНИХ ЇДАЛЕНЬ ГАЛИЦЬКОГО РАЙОНУ М. ЛЬВОВА

дочірнє підприємство "Замок-Плюс" Товариста з обмеженою відповідальністю "Замок"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП ПІДПРИЄМСТВО ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ШКІЛЬНИХ ЇДАЛЕНЬ ГАЛИЦЬКОГО РАЙОНУ М. ЛЬВОВА
#13828321
Переможець 396 734,60
UAH
12 лютого 2020 21:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 лютого 2020 21:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП ПІДПРИЄМСТВО ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ШКІЛЬНИХ ЇДАЛЕНЬ ГАЛИЦЬКОГО РАЙОНУ М. ЛЬВОВА
#13828321
396 734,60
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 січня 2021 15:02
Додаткова угода _5.PDF зміни до договору
29 січня 2021 15:00
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 12:38
Дод.угода 4 кейтерингові послуги.PDF зміни до договору
31 грудня 2020 11:57
Електронний підпис укладений
31 липня 2020 19:13
додаткова угода харчування.PDF зміни до договору
31 липня 2020 19:09
Електронний підпис укладений
11 червня 2020 15:47
додаткова угода харчування.PDF зміни до договору
11 червня 2020 15:46
Електронний підпис укладений
01 червня 2020 14:25
додаткова угода.PDF зміни до договору
01 червня 2020 14:22
Електронний підпис укладений
25 лютого 2020 21:29
договір укладений
25 лютого 2020 21:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшено суму договору
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшено суму договору
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ціну договору приведено у відповідність до кошторисних призначень
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку відсутності фінансування витрат Замовника для оплати послуг за 2020р. та з метою проведення тендеру у обсязі не більше ніж на 20% продовження дії договору
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжено термін дії договору до моменту укладення договору за результатами товарів
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML