Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт фасаду житлового будинку з утепленням за адресою: просп. Володимира Маяковського, 1Б
Очікувана вартість
1 450 000,00 UAH
UA-2020-01-23-001437-c 371ef32bf93947509f3fbf83b86c054f
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Михайлова Вікторія Олександрівна

380445470181 ujkg_desnrda@kmda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37501648
Вебсайт: http://desn.kyivcity.gov.ua
Місцезнаходження: 02225, Україна , Київська обл., Київ, проспект Володимира Маяковського, 29
Контактна особа: Михайлова Вікторія Олександрівна
380445470181
ujkg_desnrda@kmda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 січня 2020 12:48
Звернення за роз’ясненнями: до 28 січня 2020 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 січня 2020 09:00
Початок аукціону: 31 січня 2020 11:29
Початок аукціону: 31 січня 2020 11:29
Очікувана вартість: 1 450 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 29 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітального ремонту об’єктів, що фінансуються в 2020 році за рахунок бюджетних коштів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
935 метри квадратні
Виконання робіт згідно дефектного акту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02225, Україна, Київ, Київ, просп. Володимира Маяковського, 1Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за надані роботи здійснюються на підставі Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування робіт. Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Якщо учасник не являється виробником!
Дата подання: 23 січня 2020 15:40
Дата відповіді: 27 січня 2020 09:36
Добрий день! Поясніть, навіщо у закупівлі, предметом якої є: "Капітальний ремонт фасаду житлового будинку" міститься вимога Замовника - "У разі, якщо учасник не являється виробником, то надає дилерський договір з виробником (оригінал або належним чином завірена копія)" ???
Відповідь: Згідно ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 поточні ціни на матеріальні ресурси приймаються за обґрунтованими, як правило, найменшими цінами на підставі проведеного претендентом аналізу цін на ринку. Дилерський договір з виробником підтверджує можливість учасника Закупівлі купувати матеріали та обладнання за цінами виробника, тобто, як правило, за найменшими цінами.
Довідка отримується в податковій протягом 5-ти!!! робочих днів!
Дата подання: 23 січня 2020 15:41
Дата відповіді: 27 січня 2020 09:41
Навіщо Замовник ставить таку вимогу: "Оригінал довідки з державної податкової інспекції про відсутність заборгованості по сплаті податків і зборів, (обов’язковим платежам до бюджету), (довідка надається у паперовому або електронному вигляді з дотриманням вимог Закону щодо електронного документообігу та електронноцифрового підпису), для іноземних осіб - довідка уповноваженого органу щодо сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) та її офіційний переклад українською мовою. Довідка повинна бути дійсною на дату публікації оголошення про заплановану закупівлю"??? Дана довідка отримується в податковій протягом 5-ти!!! робочих днів! Тобто, якщо закупівлю оголосили 23.01.2020 то при умові замовлення даної довідки 23.01.2020 податкова видасть її ЛИШЕ 31.01.2020!!! ЗАМОВНИК НАВІЩО ВИ СТАВИТЕ ТАКУ ВИМОГУ!???
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Інформуємо Вас, що на офіційному майданчику ПРОЗОРРО були оприлюднені плани на всі закупівлі ще 26 грудня 2019 року. Дану довідку з державної податкової інспекції про відсутність заборгованості по сплаті податків і зборів на безкоштовній основі можна замовляти в електронному вигляді хоч кожен день, тому вашу скаргу щодо термін видачі довідки рахуємо безпідставною.
Довідка МВС
Дата подання: 23 січня 2020 15:41
Дата відповіді: 27 січня 2020 09:46
Замовник ставить наступну вимогу: "Надати Копію довідки, що завірена органом, який її видав, а саме уповноваженим органом - Департамент інформаційно-аналітичного забезпечення МВС або управлінням (відділом) інформаційноаналітичного забезпечення головних управлінь, управлінь МВС України в областях та місті Києві, виданої на службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, про те, що особа не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку, при цьому довідка повинна бути чинною" АЛЕ Департамент інформаційно-аналітичного забезпечення МВС або управлінням (відділом) інформаційноаналітичного забезпечення головних управлінь, управлінь МВС України в областях та місті Києві - ВИДАЄ ЛИШЕ ОРИГІНАЛИ ТАКИХ ДОВІДОК. Копії вони не завіряють!!! Дані копії зняті з оригіналів завіряє нотаріус! НАВІЩО СТАВИТЬСЯ ТАКА ВИМОГА?!!!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ви можете надати як оригінал довідки так і копію, зроблену з оригінала. Оскільки дійсність даної довідку можливо перевірити в державних реєстрах, Замовник вимагає її копію. Дану копію завіряти в нотаріуса непотрібно.
Довідка корупція
Дата подання: 23 січня 2020 15:42
Дата відповіді: 27 січня 2020 09:48
Поясніть наступну вимогу: "Копія довідки (витяг), що завірена органом, який її видав, а саме уповноваженого органу - Національне агентство з питань запобігання корупції, видану на службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником" На сьогоднішній день дану довідку отримують у ЄДИНОМУ ДЕРЖАВНОМУ РЕЄСТРІ осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення за посиланням: https://corruptinfo.nazk.gov.ua/main/reference/list (ЦЕ ДОВІДКА З НАКЛАДАННЯМ ЕЦП органу, що її видав) То яким чином, Вам Замовник надати копію цієї довідки, що завірена органом, який її видав???
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ви можете надати як оригінал довідки так і копію, зроблену з оригінала. Оскільки дійсність даної довідку можливо перевірити в державних реєстрах, Замовник вимагає її копію.
Довідка з державної податкової інспекції про відсутність заборгованості по сплаті податків і зборів, (обов’язковим платежам до бюджету)
Дата подання: 23 січня 2020 15:43
Дата відповіді: 27 січня 2020 09:51
Дана довідка відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" подається лише переможцем! Навіщо Замовник ставить таку вимогу: "Оригінал довідки з державної податкової інспекції про відсутність заборгованості по сплаті податків і зборів, (обов’язковим платежам до бюджету), (довідка надається у паперовому або електронному вигляді з дотриманням вимог Закону щодо електронного документообігу та електронноцифрового підпису), для іноземних осіб - довідка уповноваженого органу щодо сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) та її офіційний переклад українською мовою. Довідка повинна бути дійсною на дату публікації оголошення про заплановану закупівлю". - щоб зменшити коло учасників? Адже дану інформацію Замовник може перевірити у відкритому реєстрі з вільним доступом!!!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дану довідку з державної податкової інспекції про відсутність заборгованості по сплаті податків і зборів на безкоштовній основі можна замовляти в електронному вигляді хоч кожен день. Враховуючи вищесказане, учасник закупівлі, у якого не має заборгованості по сплаті податків та зборів, без проблем може замовити та надати дану довідку.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 січня 2020 11:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" 1 406 104,02
UAH з ПДВ
1 406 104,02
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ" 1 449 859,25
UAH з ПДВ
1 449 859,25
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 січня 2020 16:12
Електронний підпис
29 січня 2020 16:10
Кошторис.rar
29 січня 2020 16:10
2058.imd

Публічні документи

29 січня 2020 17:11
2.21 Проект договору.pdf
29 січня 2020 17:11
2.12 Довідка офшори.pdf
29 січня 2020 17:11
2.9 Фінансовий звіт 2018.pdf
29 січня 2020 17:11
2.5.2 Штатний розпис.pdf
29 січня 2020 17:11
2.4.1 Витяг з ЄДР 20.11.2019.pdf
29 січня 2020 17:11
2.4 Виписка з ЄДР.pdf
29 січня 2020 17:11
2.7.1.2 Лист Хенкель.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ"
#36100693
Відхилено 1 406 104,02
UAH з ПДВ
14 лютого 2020 16:23
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"
#41235604
Переможець 1 449 859,25
UAH з ПДВ
14 лютого 2020 16:24

Документи

14 лютого 2020 16:22
протокол 01У.pdf

Документи

14 лютого 2020 16:23
протокол 01У.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 лютого 2020 16:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"
#41235604
1 449 859,25
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 лютого 2020 16:23
протокол 01У.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір_01У(додаток1).pdf зміни до договору
26 лютого 2020 17:22
договір_01У.pdf укладений
25 лютого 2020 16:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
26 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Експертного звіту
Номер договору про закупівлю: 01У
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML