Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт сходових клітин житлового будинку за адресою: просп. Володимира Маяковського, 49
Очікувана вартість
901 860,00 UAH
UA-2020-01-23-001245-c ● 6b99f96846aa4bfcaeefedc63b4ea287
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37501648 |
Вебсайт: | http://desn.kyivcity.gov.ua |
Місцезнаходження: | 02225, Україна , Київська обл., Київ, проспект Володимира Маяковського, 29 |
Контактна особа: |
Михайлова Вікторія Олександрівна 380445470181 ujkg_desnrda@kmda.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 січня 2020 12:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 січня 2020 12:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 січня 2020 12:00 |
Очікувана вартість: | 901 860,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 037,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Капітального ремонту об’єктів, що фінансуються в 2020 році за рахунок бюджетних коштів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1288 метри квадратні
Виконання робіт згідно дефектного акту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02225, Україна, Київ, Київ, просп. Володимира Маяковського, 49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 червня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за надані роботи здійснюються на підставі Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування робіт. | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 січня 2020 12:12 |
деф.акт сх.кліт. Маяковського, 49.pdf |
23 січня 2020 12:12 |
Дислокація по ЖЕД 301-319 від 03.10.2018.pdf |
23 січня 2020 12:12 |
Проект договору_2020_м.docx |
23 січня 2020 12:12 |
Завдання на конкурс_2020.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відсутній дефектний акт
Дата подання: 24 січня 2020 14:25
Дата відповіді: 27 січня 2020 10:48
Доброго дня ! У завданні на конкурс зазначено, що дефектний акт та проекто договору, як додатки, будуть виставлені окремо. Нажаль виставлений тільки проект договору. Просимо Вас додатково вивісити до закупівлі Дефектний Акт. Дякуємо.
Відповідь: Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі: «деф.акт сх.кліт. Маяковського, 49.pdf» Експортовано: 23-01-2020.
Прошу вибачення, питання не актуальне!
Дата подання: 24 січня 2020 14:33
Дата відповіді: 27 січня 2020 10:50
Не натиснули кнопку перейти до лоту. Прошу вибачення.
Відповідь: Будь ласка.
Уточнення завдання на конкурс
Дата подання: 25 січня 2020 17:12
Дата відповіді: 27 січня 2020 11:11
1. У пункті 2.7. завдання на конкурс Ви просите надати договір оренди офісу чи\або складу та виробничої бази термін дії якого повинен бути не меншим ніж 31 грудня 2020 року. Підкажіть, чому саме встановлено таку кінцеву дату, чим обумовленно таку вимогу, адже для виконання робіт згідно дефектного акту потрібно лише декілька місяців загалом?
Крім того, у томуж пункті 2.7 наведено вимогу надання "дилерського договору" у разі, якщо учасник не являється виробником. До чого написана данна вимога і виробником чого має бути учасник ?
2. Пунктом 2.10, 2.22 та 2.23 встановлено вимоги, щодо надання відповідних оригіналів довідок, що мають бути дійсними на момент проведення аукціону. Нажаль, терміни виготовлення вищезазначених довідок займають від 5 до 10 робочих днів, що унеможливлює або ставить під сумнів можливість отримання данних довідок. Чи є можливість засвідчити відсутність податкового боргу, причастності до корупційних правопорушень та до вчинення злочину надавши гарантійні довідки, що свідчитимуть про те, що у разі перемогу всі необхідні довідки будуть надані у терміни передбачені ЗУ "Про публічні закупівлі" згідно ст. 17 ?
3. У примітках завдання на конкурс зазначено додаткові технічні вимоги, які застосовуються до предмету закупівлі, а саме:
Технічна вимога до металопластикових конструкцій:
ДБН В.2.6-31:2016 «Теплова ізоляція будівель»:
- профіль повинен мати 5 - повітряних камер і більше; монтажну ширину від 70 мм;
- склопакет повинен бути: двокамерний; товщиною 32-40 мм і більше; з енергозберігаючими
склопакетами;
- мінімально допустиме значення опору теплопередачі світлопрозорих конструкцій - 0,75м2К/Вт.
ДСТУ Б В.2.6-15-2011 «Блоки віконні та дверні полівінілхлоридні Загальні технічні умови» -
Армуючий профіль повинен бути з оцинкованої сталі і мати товщину не менше 1,5 мм;
ДСТУ Б В.2.6-39:2008 «Пристрої поворотні, відкидні і поворотно-відкидні для віконних та балконних
дверних блоків» - п. 5.4.1 При випробуванні на безвідмовність вироби повинні витримувати не менше
22 000 циклів відкривання закривання стулки.
Технічна вимога до рулонних покрівельних матеріалів:
Використання рулонних матеріалів термін служби понад 15 років:
- нижній шар рулонного матеріалу не нижче 3,5 мм;
- верхній шар рулонного матеріалу не нижче 4,5 мм;
Технічна вимога до ігрових та спортивних майданчиків:
- надання паспорту на об’єкт.
Скажить, яким чином данні вимоги стосуються предмету закупівлі?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Згідно ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 поточні ціни на матеріальні ресурси приймаються за обґрунтованими, як правило, найменшими цінами на підставі проведеного претендентом аналізу цін на ринку. Дилерський договір з виробником підтверджує можливість учасника Закупівлі купувати матеріали та обладнання за цінами виробника, тобто, як правило, за найменшими цінами.
2. Інформуємо Вас, що на офіційному майданчику ПРОЗОРРО були оприлюднені плани на всі закупівлі ще 26 грудня 2019 року. Дані довідки на безкоштовній основі можна замовляти в електронному вигляді хоч кожен день, тому вашу скаргу щодо термін видачі довідки рахуємо безпідставною. Ви можете надати як оригінал довідки так і копію, зроблену з оригінала. Оскільки дійсність даної довідку можливо перевірити в державних реєстрах, Замовник вимагає її копію.
3. У завдані на конкурс зазначено - «Додаткові технічні вимоги, які застосовуються до предмету закупівлі:» предмет закупівлі «Капітальний ремонт сходових клітин житлового будинку за адресою: вул. Оноре де Бальзака, 40/11», проводиться згідно технічного опису предмету закупівлі «Дефектний акт (додаються окремо до закупівлі).»
2. Інформуємо Вас, що на офіційному майданчику ПРОЗОРРО були оприлюднені плани на всі закупівлі ще 26 грудня 2019 року. Дані довідки на безкоштовній основі можна замовляти в електронному вигляді хоч кожен день, тому вашу скаргу щодо термін видачі довідки рахуємо безпідставною. Ви можете надати як оригінал довідки так і копію, зроблену з оригінала. Оскільки дійсність даної довідку можливо перевірити в державних реєстрах, Замовник вимагає її копію.
3. У завдані на конкурс зазначено - «Додаткові технічні вимоги, які застосовуються до предмету закупівлі:» предмет закупівлі «Капітальний ремонт сходових клітин житлового будинку за адресою: вул. Оноре де Бальзака, 40/11», проводиться згідно технічного опису предмету закупівлі «Дефектний акт (додаються окремо до закупівлі).»
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ" #41235604 |
Переможець |
901 775,56
UAH з ПДВ
|
11 лютого 2020 17:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
договір_12С(додаток1).pdf | зміни до договору |
25 лютого 2020 18:30
|
договір_12С.pdf | укладений |
17 лютого 2020 16:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 25 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до Експертного звіту |
Номер договору про закупівлю: | 12С |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |