Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

термопапір та термоетикетки
Очікувана вартість
102 400,00 UAH
UA-2020-01-23-001157-b b7e04becbd4e4fe2b2fa6b44110bac6b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бухенко Ірина Василівна

+380382765026 bukhenkoira@km.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області
Код ЄДРПОУ: 21318350
Вебсайт: http://pfu-km.gov.ua/
Місцезнаходження: 29013, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Герцена, 10
Контактна особа: Бухенко Ірина Василівна
+380382765026
bukhenkoira@km.pfu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 січня 2020 16:39
Звернення за роз’ясненнями: до 28 січня 2020 16:43
Оскарження умов закупівлі: до 03 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 лютого 2020 16:43
Початок аукціону: 10 лютого 2020 12:07
Очікувана вартість: 102 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 024,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 рулон
Касова стрічка - термопапір
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29013, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Герцена, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
80 рулон
Самоклеюча термоетикетка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29013, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Герцена, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо участі ФОП у даній закупівлі
Дата подання: 24 січня 2020 08:49
Дата відповіді: 28 січня 2020 10:16
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: Відповідно до п.5 Загальних положень Тендерної документації «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах».
Відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 12.10.2010 р. №1202 «Про затвердження національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі» та до п.5 розділу ІІ національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку в державному секторі 121 «Основні засоби», первісною вартістю об’єкта основних засобів у разі придбання за плату складається з таких витрат: суми, що сплачується згідно з договором постачальнику (продавцю), за вирахуванням непрямих податків; суми ввізного мита; суми непрямих податків у зв’язку з придбанням запасів, які не відшкодовуються суб’єктам державного сектору. Головне управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області є неприбутковою організацією, та неплатником ПДВ, відповідно, відшкодування сплачених податків не отримує. Тому, при будь-яких закупівлях товарів, робіт та послуг для потреб головного управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області, визначним критерієм є остаточна вартість вказана в пропозиції.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-23-001157-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 13 лютого 2020 11:33
Щодо відхилення
Замовником було опубліковано Протокол №21 засідання тендерного комітету від 11.02.2020р. про відхилення пропозиції учасника ТОВ “Український папір”, так як тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
Згідно п.3. ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо надати конкретну інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції учасника ТОВ “Український папір” умовам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 лютого 2020 15:53
У зв’язку з надходженням вимоги про усунення порушення (за предметом закупівлі ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (термопапір та термоетикетки), номер оголошення про проведення закупівлі в системі закупівель № UA-2020-01-23-001157-b, головне управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області (Замовник) повідомляє.
Згідно Додатку 1 - формі "Тендерна пропозиція" та Додатку 2 - "Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі: термопапір та термоетикетки" тендерної документації (нова редакція) затвердженої рішенням тендерного комітету Замовника від 31.01.2020 року № 18, технічні характеристики товару повинні відповідати наступним критеріям:
- касова стрічка - термопапір (матеріал – термопапір; ширина стрічки – 80 мм; щільність – 75 гр/м2 ; внутрішній діаметр – 25 мм; зовнішній діаметр рулона – 150 мм);
- самоклеюча термоетикетка (вид - термо ЕКО білий; розмір – 50*20 мм: ширина – 50 мм, висота – 20 мм; кількість в рулоні – 1000 шт; щільність – 80 гр/м2; внутрішній діаметр – 41 мм; зовнішній діаметр рулона – не більше ніж 127 мм).
Згідно тендерної пропозиції вих. №5 від 07.02.2020 року та інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі: термопапір та термоетикетки вих. №6 від 07.02.2020 року, наданих Учасником, технічні характеристики товару відповідаю наступним критеріям:
- касова стрічка - термопапір (матеріал – термопапір; ширина стрічки – 80 мм; щільність – 55 гр/м2 ; внутрішній діаметр – 40 мм; зовнішній діаметр рулона – 140 мм);
- самоклеюча термоетикетка (вид - T-ECO; розмір – 50*20 мм: ширина – 50 мм, висота – 20 мм; кількість в рулоні – 1000 шт; щільність – 80 гр/м2; внутрішній діаметр – 40 мм; зовнішній діаметр рулона – 75 мм).
Таким чином тендерна пропозиція ТОВ “УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР” не відповідає умовам тендерної документації.

Документи

17 лютого 2020 15:52
відповідь на вимогу

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 лютого 2020 12:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 56 517,60
UAH з ПДВ
56 517,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Паперова продукція" 67 980,00
UAH з ПДВ
64 908,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Група компаній "Торгсервіс" 80 880,00
UAH з ПДВ
65 852,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РОМА-К" 87 204,00
UAH з ПДВ
75 468,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВП ТЕРМОПРІНТ" 95 760,00
UAH з ПДВ
76 266,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 лютого 2020 16:02
Електронний підпис
07 лютого 2020 15:08
Електронний підпис

Публічні документи

06 лютого 2020 14:32
пропозиція.rar

Публічні документи

07 лютого 2020 12:43
Електронний підпис
07 лютого 2020 12:41
тендерної пропозиції.pdf
07 лютого 2020 12:41
термоетикетка 50х20.pdf
07 лютого 2020 12:41
Т80х150 75 грам.pdf
07 лютого 2020 12:41
Лист про довкілля.pdf
07 лютого 2020 12:41
Лист-гарантія ст 17.pdf
07 лютого 2020 12:41
Довідка про МТБ.pdf
07 лютого 2020 12:41
ДОВІДКА про договора.pdf
07 лютого 2020 12:41
ВН УКЗ193 (1).pdf
07 лютого 2020 12:41
відгук.pdf
07 лютого 2020 12:41
Статут ПП.pdf
07 лютого 2020 12:41
рішення 17 ПП877(1).jpg
07 лютого 2020 12:41
Наказ Директор.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "Паперова продукція"

ПП "Група компаній "Торгсервіс"

ТОВ "РОМА-К"

ТОВ "ВП ТЕРМОПРІНТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Відхилено 56 517,60
UAH з ПДВ
11 лютого 2020 18:08
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "Паперова продукція"
#37415769
Відхилено 64 908,00
UAH з ПДВ
11 лютого 2020 18:13
ПП "Група компаній "Торгсервіс"
#33240871
Відхилено 65 852,00
UAH з ПДВ
11 лютого 2020 18:25
ТОВ "РОМА-К"
#31904237
Переможець 75 468,00
UAH з ПДВ
11 лютого 2020 18:30

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

11 лютого 2020 18:08
Електронний підпис
11 лютого 2020 18:05
протокол

Документи

11 лютого 2020 18:13
Електронний підпис
11 лютого 2020 18:12
протокол

Документи

11 лютого 2020 18:25
Електронний підпис
11 лютого 2020 18:15
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 лютого 2020 18:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "РОМА-К"
#31904237
75 468,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 липня 2020 14:49
звіт про виконання договору укладений
16 липня 2020 14:47
Електронний підпис укладений
25 лютого 2020 10:50
договір укладений
25 лютого 2020 10:47

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 75 468,00
UAH (в тому числі ПДВ 12 578,00 UAH)